pannekoeken zijn julliequote:Op maandag 12 september 2011 16:47 schreef TWP het volgende:
HAHAHA ZO EEN LEUKE WEDDENSCHAP XDDDD JIJ BENT ECHT GRAPPIG IK WIL JE
Jawel, je begon er zelfs mee. Dus zoals ik al zei, TS begint. Als je het haalt krijg je een tientje.quote:Op maandag 12 september 2011 16:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
pannekoeken zijn jullie
ik ben een dame ik wed niet!~
ik ken genoeg dames die wedden, en meestal verven ze als ze verliezen ook hun haar blauwquote:Op maandag 12 september 2011 16:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
pannekoeken zijn jullie
ik ben een dame ik wed niet!~
je bent jezus nietquote:Op maandag 12 september 2011 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben gestorven
Over 3 dagen kom ik weer tot leven.
ik verveel me ookquote:Op maandag 12 september 2011 16:50 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
nee echt, maar hoe denken jullie virtueel een weddenschap te houden dan?
dit topic gaat nergens over, tenzij je je verveelt.
Ja nu je het zegt, dat kan helemaal niet! Had je ons ff goed te pakkenquote:Op maandag 12 september 2011 16:50 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
nee echt, maar hoe denken jullie virtueel een weddenschap te houden dan?
dit topic gaat nergens over, tenzij je je verveelt.
EAT SHIT AND FUCKING DIEquote:Op maandag 12 september 2011 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben verraden voor 30 zilverstukken
quote:Op maandag 12 september 2011 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben verraden voor 30 zilverstukken
nee je vliegt eroverheenquote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Gelukkig kon ik wel op water lopen enzo.
Ja 20 cm diep, en nog riep je dat je aan het verdrinken was.quote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Gelukkig kon ik wel op water lopen enzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |