jij spuit alleen sperziebonen meer niet,.quote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet binnen 2 minuten over je gezicht klaarkomen?
Alsof je dat niet lekker vindtquote:Op maandag 12 september 2011 16:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
jij spuit alleen sperziebonen meer niet,.
Watquote:Op maandag 12 september 2011 16:25 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
mietjuuuuhhhh ga naast sperzieboon staan in een hoekje dan
groente nietquote:Op maandag 12 september 2011 16:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alsof je dat niet lekker vindt
Ik zie dat je een vrouw bentquote:Op maandag 12 september 2011 16:25 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
mietjuuuuhhhh ga naast sperzieboon staan in een hoekje dan
WEDDENSCHAP POOLquote:Op maandag 12 september 2011 16:26 schreef Trollscience het volgende:
Lieve moeder Maria, wat is dit?!
Hij is 14 , doe rustigquote:Op maandag 12 september 2011 16:27 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
WEDDENSCHAP POOL
Kan je niet lezen, moet ik het in br33zahtaal voor je typen ofzo
quote:Op maandag 12 september 2011 16:25 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Lijst:
Joaquin Phoenix
Antilurker
Cool15
Plastic zak
Hier maakt het toch niet uit of ze dit topic op slot flikkeren, dus kom maar op, ik wil deze haat jegens jou wel uitvechtenquote:
Waarom haat je mij ; ?quote:Op maandag 12 september 2011 16:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hier maakt het toch niet uit of ze dit topic op slot flikkeren, dus kom maar op, ik wil deze haat jegens jou wel uitvechten
awh ik heb je kleine hartje geraakt zo te zien, wat een poepie ben je tochquote:Op maandag 12 september 2011 16:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hier maakt het toch niet uit of ze dit topic op slot flikkeren, dus kom maar op, ik wil deze haat jegens jou wel uitvechten
Omdat je een mentaal beperkte klapjosti bent met een ooglapje en maar een been.quote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef Plastic_zak het volgende:
En waarom heb je me van DM geblockt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |