check. groot gelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nou, dat zet ik liever niet op het internet.. is nogal een lastig verhaal. We kunnen het beter hebben over leuke(re) dingen, niet?
Als je had geweten wat er aan de hand is, zou je niet zo'n opmerking maken...quote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, we teren op leedvermaak.
Dat maakt ons eigen leven zoveel leuker.
Wat ga je vanavond doen?quote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef clevy het volgende:
[..]
check. groot gelijk.
ja prima.. wat is voor jou een leuk onderwerp dan?
Maar ik weet het niet dus kan ik het rustig doen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:13 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Als je had geweten wat er aan de hand is, zou je niet zo'n opmerking maken...
Doe toch maar niet..quote:Op maandag 12 september 2011 19:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik weet het niet dus kan ik het rustig doen.
oorspronkelijk plan was te gaan tafeltennissen met een maat, maar die moest hals over kop een paar provincies verderop wat kapotte apparaten gaan fixxen.quote:
Aargh! Jammer! Dus avondje tv hangen dan maar?quote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef clevy het volgende:
[..]
oorspronkelijk plan was te gaan tafeltennissen met een maat, maar die moest hals over kop een paar provincies verderop wat kapotte apparaten gaan fixxen.
heb nog geen nieuw plan.
*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*quote:
Het liefst op deze manier dan he?quote:Op maandag 12 september 2011 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*
Helaas sta ik niet strak strak strak in mijn trainings pak pak pakquote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het liefst op deze manier dan he?![]()
![]()
![]()
nah.. heb de illusie dat ik wat actiever zou mogen zijnquote:Op maandag 12 september 2011 19:17 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Aargh! Jammer! Dus avondje tv hangen dan maar?
Wat gaat het dan worden?quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. heb de illusie dat ik wat actiever zou mogen zijn
quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas sta ik niet strak strak strak in mijn trainings pak pak pak
Goed om te horen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de beste Godt altijd het beste uiteraard.
Met u?
poging doen mezelf op te jutten om nog ff naar t sporthok te gaanquote:
Oh leukquote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Hier prima, vandaag eerste trainingsdag van de nieuwe baan gehad. Het was zo leuk, ik ben blij.
Ahquote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef clevy het volgende:
[..]
poging doen mezelf op te jutten om nog ff naar t sporthok te gaan
Het laatste, een soort management-achtige training.quote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh leuk
Is dat ter plekke? Gewoon ingewerkt worden op de plek zelf of ergens anders echt theoretische training?
Wat is je bewijs.quote:Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef dawg het volgende:
als ik niet beter zou weten zou ik denken dat godt en lilypilymeisje het met elkaar doen, om het even ouderwets te verwoorden.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Het laatste, een soort management-achtige training.
Ja, want dan zouden online aan elkaar vragen hoe het gaat. Dan zouden we dat niet op andere manieren doen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef dawg het volgende:
als ik niet beter zou weten zou ik denken dat godt en lilypilymeisje het met elkaar doen, om het even ouderwets te verwoorden.
Ojee!!! Tussen de regels!!quote:
Quote voor het nageslacht! OMG!quote:Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, want dan zouden online aan elkaar vragen hoe het gaat. Dan zouden we dat niet op andere manieren doen.
Met uitzondering van geyle neuckseks kan er toch alleen maar contact worden gehouden via the interwebz en whatssap? Of praten jullie dan ook echt tegen elkaar?quote:Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, want dan zouden online aan elkaar vragen hoe het gaat. Dan zouden we dat niet op andere manieren doen.
In het echt converseren......quote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met uitzondering van geyle neuckseks kan er toch alleen maar contact worden gehouden via the interwebz en whatssap? Of praten jullie dan ook echt tegen elkaar?
Hoezo nieuw?quote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben hier weer nieuw. Hoe werkt het hier?
quote:Op maandag 12 september 2011 19:31 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Hoezo nieuw?aantal posts: 2705 (gemiddeld 5 per dag)
een avondje niet nee.. maar het zijn er al snel een stel he.quote:Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef Sam-x het volgende:
[..]
AhEen avondje voor de tv kan toch geen kwaad?
als ik niet beter zou wetenquote:Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oooh! Dat is wel super leukquote:Op maandag 12 september 2011 19:31 schreef clevy het volgende:
[..]
een avondje niet nee.. maar het zijn er al snel een stel he.
en avondjes in de kroeg, bioscoop en diner-theater zijn ook niet zo goed voor de beweeglijkheid
Daar is dr vriend het vermoedelijk niet mee eens.quote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik niet beter zou weten
en sowieso, ik zou willen dat lilypilymeisje mij net zo aanbad als ze jou aanbidt!
Ja, dat weet jij net zo goed als (dan) ik!quote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, je moest eens weten wat je daartussen allemaal aantreft.
helemaal waar.. heb me een breuk gelachen gisteren!quote:
( Weer) nieuw in singles.quote:Op maandag 12 september 2011 19:31 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Hoezo nieuw?aantal posts: 2705 (gemiddeld 5 per dag)
Gisteren?quote:Op maandag 12 september 2011 19:33 schreef clevy het volgende:
[..]
helemaal waar.. heb me een breuk gelachen gisteren!
Mysterie van je buik ook opgelost.quote:Op maandag 12 september 2011 19:33 schreef clevy het volgende:
[..]
helemaal waar.. heb me een breuk gelachen gisteren!
ja.. was gisteren in de lokale shouwburgquote:
"Tussen de regels" kunnen we hieruit natuurlijk opmaken dat hij L-E´s aanbidding van jou wel oke vind.quote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar is dr vriend het vermoedelijk niet mee eens.
en wat was daar te bewonderen?quote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef clevy het volgende:
[..]
ja.. was gisteren in de lokale shouwburg
Oke! Nou mooi tochquote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef clevy het volgende:
[..]
ja.. was gisteren in de lokale shouwburg
Stoelen, podium, lampen....quote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
en wat was daar te bewonderen?
Dat staat er ook los van. Ik denk dat hij beide liever niet ziet.quote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Tussen de regels" kunnen we hieruit natuurlijk opmaken dat hij L-E´s aanbidding van jou wel oke vind.
Watte?quote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk eens wat verder dan je neus lang is
http://forum.fok.nl/user/history/280234
Heb momenteel andere dingen aan m'n hoofdquote:Op maandag 12 september 2011 19:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nevermind.
Lever gewoon je kleurtje in als je dat al niet snapt.
britse comedyquote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
en wat was daar te bewonderen?
zeker!quote:
neu.. goed 22 uur weer thuis.. uiteindelijk wel wat te laat gaan slapen maargoedquote:
Goeie avondquote:
Het is maandag. Dat zal het zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat staat er ook los van. Ik denk dat hij beide liever niet ziet.
Ah okequote:Op maandag 12 september 2011 19:40 schreef clevy het volgende:
[..]
neu.. goed 22 uur weer thuis.. uiteindelijk wel wat te laat gaan slapen maargoed
moet ook niet perse laat zijn om leuk te zijn..stiekum linkjequote:
Hehequote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef clevy het volgende:
[..]
moet ook niet perse laat zijn om leuk te zijn..stiekum linkje
jammer dat je bijna nooit smilies gebruikt.quote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar is dr vriend het vermoedelijk niet mee eens.
Laten we het even netjes houden.quote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
Sam-x is blauw? Wie heeft jou "omhoog"geneukt?
vooralsnog is het een erg vriendelijk vrouwmens.. zal niet verkeerd zijn om er in die suggestieve vorm mee te spelen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
Sam-x is blauw? Wie heeft jou "omhoog"geneukt?
oeps.. te laatquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 19:44 schreef clevy het volgende:
[..]
vooralsnog is het een erg vriendelijk vrouwmens.. zal niet verkeerd zijn om er in die suggestieve vorm mee te spelen.
[..]
oeps.. te laat
ow w8.. geen fobo.. laat maarquote:
Is me al te vaak gevraagd. Begin ik niet aan.quote:
ik vroeg niets.. ik keurde je al meteen af.quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Is me al te vaak gevraagd. Begin ik niet aan.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:46 schreef clevy het volgende:
[..]
ik vroeg niets.. ik keurde je al meteen af.
ben ik de uitzondering?quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef Sam-x het volgende:
[..]
moderator killed the topic..quote:
Er is niets te houden.quote:
Ik vrees van niet.quote:
Te lelijk om tegen aan te pissen waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef Sam-x het volgende:
[..]
je hebt van die zeikerds die overal tegen aan pissen.. en ook fetishisten.. dus er is nog hoop voor d'rquote:Op maandag 12 september 2011 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Te lelijk om tegen aan te pissen waarschijnlijk.
Zonde.
Hap hap.quote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef clevy het volgende:
[..]
moderator killed the topic..
had je maar moeten happen of bashen..
dan moet je de ventilator even neerleggen en wat te drinken pakken schatquote:Op maandag 12 september 2011 19:54 schreef -Engel- het volgende:
't waait hier, En mijn pols doet pijn
braafquote:
o dat is hetquote:Op maandag 12 september 2011 19:55 schreef clevy het volgende:
[..]
dan moet je de ventilator even neerleggen en wat te drinken pakken schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |