check. groot gelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nou, dat zet ik liever niet op het internet.. is nogal een lastig verhaal. We kunnen het beter hebben over leuke(re) dingen, niet?
Als je had geweten wat er aan de hand is, zou je niet zo'n opmerking maken...quote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, we teren op leedvermaak.
Dat maakt ons eigen leven zoveel leuker.
Wat ga je vanavond doen?quote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef clevy het volgende:
[..]
check. groot gelijk.
ja prima.. wat is voor jou een leuk onderwerp dan?
Maar ik weet het niet dus kan ik het rustig doen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:13 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Als je had geweten wat er aan de hand is, zou je niet zo'n opmerking maken...
Doe toch maar niet..quote:Op maandag 12 september 2011 19:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik weet het niet dus kan ik het rustig doen.
oorspronkelijk plan was te gaan tafeltennissen met een maat, maar die moest hals over kop een paar provincies verderop wat kapotte apparaten gaan fixxen.quote:
Aargh! Jammer! Dus avondje tv hangen dan maar?quote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef clevy het volgende:
[..]
oorspronkelijk plan was te gaan tafeltennissen met een maat, maar die moest hals over kop een paar provincies verderop wat kapotte apparaten gaan fixxen.
heb nog geen nieuw plan.
*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*quote:
Het liefst op deze manier dan he?quote:Op maandag 12 september 2011 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*
Helaas sta ik niet strak strak strak in mijn trainings pak pak pakquote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het liefst op deze manier dan he?![]()
![]()
![]()
nah.. heb de illusie dat ik wat actiever zou mogen zijnquote:Op maandag 12 september 2011 19:17 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Aargh! Jammer! Dus avondje tv hangen dan maar?
Wat gaat het dan worden?quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. heb de illusie dat ik wat actiever zou mogen zijn
quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas sta ik niet strak strak strak in mijn trainings pak pak pak
Goed om te horen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de beste Godt altijd het beste uiteraard.
Met u?
poging doen mezelf op te jutten om nog ff naar t sporthok te gaanquote:
Oh leukquote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Hier prima, vandaag eerste trainingsdag van de nieuwe baan gehad. Het was zo leuk, ik ben blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |