vooralsnog is het een erg vriendelijk vrouwmens.. zal niet verkeerd zijn om er in die suggestieve vorm mee te spelen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
Sam-x is blauw? Wie heeft jou "omhoog"geneukt?
oeps.. te laatquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 19:44 schreef clevy het volgende:
[..]
vooralsnog is het een erg vriendelijk vrouwmens.. zal niet verkeerd zijn om er in die suggestieve vorm mee te spelen.
[..]
oeps.. te laat
ow w8.. geen fobo.. laat maarquote:
Is me al te vaak gevraagd. Begin ik niet aan.quote:
ik vroeg niets.. ik keurde je al meteen af.quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Is me al te vaak gevraagd. Begin ik niet aan.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:46 schreef clevy het volgende:
[..]
ik vroeg niets.. ik keurde je al meteen af.
ben ik de uitzondering?quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef Sam-x het volgende:
[..]
moderator killed the topic..quote:
Er is niets te houden.quote:
Ik vrees van niet.quote:
Te lelijk om tegen aan te pissen waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef Sam-x het volgende:
[..]
je hebt van die zeikerds die overal tegen aan pissen.. en ook fetishisten.. dus er is nog hoop voor d'rquote:Op maandag 12 september 2011 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Te lelijk om tegen aan te pissen waarschijnlijk.
Zonde.
Hap hap.quote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef clevy het volgende:
[..]
moderator killed the topic..
had je maar moeten happen of bashen..
dan moet je de ventilator even neerleggen en wat te drinken pakken schatquote:Op maandag 12 september 2011 19:54 schreef -Engel- het volgende:
't waait hier, En mijn pols doet pijn
braafquote:
o dat is hetquote:Op maandag 12 september 2011 19:55 schreef clevy het volgende:
[..]
dan moet je de ventilator even neerleggen en wat te drinken pakken schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |