quote:Op donderdag 15 september 2011 17:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En ja, dit lijkt mij geacteerd ja. Sorry dat ik het wederom moet zeggen.
Ik ook maar even... is wel weer even genoeg geweest voorlopig. We komen er niet uitquote:Op donderdag 15 september 2011 17:25 schreef falling_away het volgende:
[..]
ik hou er maar mee op.. tot ziens
Hoe kom je erbij dat het een ander type motor is? Ik zie geen verschil met de core van een PW4000 of CF-6quote:Op donderdag 15 september 2011 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
Ahhh het motorblok prop. Het kan niet van vermeende vliegtuigen zijn. Niets staat er op beeld dat iets valt. Plus het feit dat het van het verkeerde model is.
CIA/FEMA/FBI hebben dat zorgvuldig daar neer gelegd.
Het is eerder gebeurd toen een B-25 tegen het empire state building vloog. 1 motor vloog dwars door het gebouw en kwam terecht in een penthouse aan de andere kant van de straat, een andere motor kwam vast te zitten in de liftschacht en viel daar naar beneden.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
En kun jij mij nog eens uitleggen hoe die engine door dit soort smalle raampjes heeft weten te komen? Ik snap dat nog niet zo goed.
Oja? Ik ben wel nieuwsgierig, laat mij dat eens zien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:05 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het is eerder gebeurd toen een B-25 tegen het empire state building vloog. 1 motor vloog dwars door het gebouw en kwam terecht in een penthouse aan de andere kant van de straat, een andere motor kwam vast te zitten in de liftschacht en viel daar naar beneden.
http://en.wikipedia.org/wiki/B-25_Empire_State_Building_crashquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oja? Ik ben wel nieuwsgierig, laat mij dat eens zien.
Maar van wat voor materiaal is de facade?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:09 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/B-25_Empire_State_Building_crash
[youtube]http://www.youtube.com/user/dcaligari#p/u/8/cUlWpqLsOVs[/youtube]
Dat is niet echt te vergelijken. Het vliegtuig en de motoren waren lichter, vloog langzamer dus er was minder energie in de inslag.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar van wat voor materiaal is de facade?
Stop genoeg kinetische energie in een object en het komt overal doorheen. 800 km/u met 150 ton is heel wat energie.quote:Sowieso blijf ik het bizar vinden dat een aluminium vliegtuig dwars door een stalen constructie heen ploegt. Hij was namelijk niet alleen de facade, waar ie doorheen kwam. Het waren ook nog eens de horizontaal gepositioneerde vloeren van meerdere etages, waar het toestel mee te maken had.
Ja, ja... maar dat is dus altijd een beetje het argument dat "jullie" hanteren als jullie het ook niet meer weten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:12 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Dat is niet echt te vergelijken. Het vliegtuig en de motoren waren lichter, vloog langzamer dus er was minder energie in de inslag.
Dat is dus een vermoeden "Het lijkt je sterk". Om het vermoeden te bewijzen zul je het moeten doorrekenen of nabootsen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, ja... maar dat is dus altijd een beetje het argument dat "jullie" hanteren als jullie het ook niet meer weten en er dan ook nog zo uit te zien.
Kijk ... stel nou dat het vliegtuig inderdaad door de facade en de vloerdelen weet heen te komen, de motor zal dan op dat moment al in snelheid afnemen... het lijkt me dan sterk dat het dan dus ook nog eens door de stalen facade aan de andere kant weet door te breken om vervolgens nog steeds voldoende snelheid te hebben om 150 meter verderop te landen.
1 motor weegt geen 150 ton....quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:12 schreef Venus-Castina het volgende:
Stop genoeg kinetische energie in een object en het komt overal doorheen. 800 km/u met 150 ton is heel wat energie.
Je had het over het vliegtuig in je reactie, daar slaat mijn reactie dus op.quote:
Lees nog eens goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:20 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Je had het over het vliegtuig in je reactie, daar slaat mijn reactie dus op.
quote:
quote:Sowieso blijf ik het bizar vinden dat een aluminium vliegtuig dwars door een stalen constructie heen ploegt. Hij was namelijk niet alleen de facade, waar ie doorheen kwam. Het waren ook nog eens de horizontaal gepositioneerde vloeren van meerdere etages, waar het toestel mee te maken had.
quote:
Maar goed... ik gaat papiepapie.quote:Kijk ... stel nou dat het vliegtuig inderdaad door de facade en de vloerdelen weet heen te komen, de motor zal dan op dat moment al in snelheid afnemen... het lijkt me dan sterk dat het dan dus ook nog eens door de stalen facade aan de andere kant weet door te breken om vervolgens nog steeds voldoende snelheid te hebben om 150 meter verderop te landen en er dan ook nog als een vliegtuigmotor uit te zien.
De reden dat ik het ongeluk met de B-25 aanhaal is om te tonen dat het kan met een toestel dat veel minder kinetische energie heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijk ... stel nou dat het vliegtuig inderdaad door de facade en de vloerdelen weet heen te komen, de motor zal dan op dat moment al in snelheid afnemen... het lijkt me dan sterk dat het dan dus ook nog eens door de stalen facade aan de andere kant weet door te breken om vervolgens nog steeds voldoende snelheid te hebben om 150 meter verderop te landen en er dan ook nog als een vliegtuigmotor uit te zien.
Zoals al maanden geleden aangegeven hij ging niet door de ramen maar door de zijkant waar een duidelijke exit hole te zien is:quote:Op donderdag 15 september 2011 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
@mouzzer: Waren de Twin Towers volgens jou helemaal recht...of zaten er knikken in?
En kun jij mij nog eens uitleggen hoe die engine door dit soort smalle raampjes heeft weten te komen en vervolgens ook nog eens genoeg snelheid had om een meter of 150 a 200 verderop heeft kunnen landen? Ik snap dat nog niet zo goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net zo bizar als een stuk hout door een stuk beton?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sowieso blijf ik het bizar vinden dat een aluminium vliegtuig dwars door een stalen constructie heen ploegt. Hij was namelijk niet alleen de facade, waar ie doorheen kwam. Het waren ook nog eens de horizontaal gepositioneerde vloeren van meerdere etages, waar het toestel mee te maken had.
Mja... vogel vs vliegtuig:quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:12 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Net zo bizar als een stuk hout door een stuk beton?
[ afbeelding ]
En dat zegt dat wingtips door staal heen gaan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:25 schreef ATuin-hek het volgende:
Heb je door dat van al die voorbeelden, alleen de laatste daadwerkelijk schade aan metaal laat zien? De rest is allemaal fiberglass (en 1 ruit).
Als een zachte vogel door de vleugel van een harder vliegtuig kan, dan kan zacht vliegtuig vast ook wel door een hardere gevel heen hequote:Op vrijdag 16 september 2011 12:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En dat zegt dat wingtips door staal heen gaan?
Zoek eens naar een goeie close up van WTC1 en je zal zien dat de wingstips niet door het staal zijn gegaan maar enkel de facade hebben weggeslagen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En dat zegt dat wingtips door staal heen gaan?
Ik zeg ook nergens dat het vliegtuig niet door de gevel zou kunnen komen. De manier waarop... daar gaat het me om, maar goed... dat weet je natuurlijk best.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als een zachte vogel door de vleugel van een harder vliegtuig kan, dan kan zacht vliegtuig vast ook wel door een hardere gevel heen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |