Shock and Awe vergroten. Vergeet niet dat het nog al een matig brandje was. Dat vanzelf na een klein halfuurtje uit ging.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Joepie. Hey over Joepie gesproken, wanneer loopt haar ban af. Ik mis haar een beetje...
[..]
Ach, het feit dat ik jou ergens van beschuldig wil niet automatisch zeggen dat ik me er zelf niet schuldig aan maak.
Trouwens. Even een gek inhoudelijk dingetje.
Stel nou dat er explosieven zijn gebruikt, waardoor de boel al brand en rookt. Waarom zou men er dan nog extra rook in willen fotoshoppen?
Hey Lambiekje waarom neem jij niet even contact op met die Hiro Oshima?quote:Op donderdag 15 september 2011 07:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Shock and Awe vergroten. Vergeet niet dat het nog al een matig brandje was. Dat vanzelf na een klein halfuurtje uit ging.
Ach, al die impact foto's zijn van professionele fotografen en van het tweede toestel. Die fotografen waren dus al het eerste brandende gebouw aan het fotograferen.....Die maken op zo'n moment onafgebroken serie-opnamen.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een normaal persoon zou perplexed zijn en kan gewoonweg niet fotograferen. De shock and awe. En normaal persoon kan dtYar niet koeltjes op reageren en rustig een mooi uitgangspunt pakken en fotograferen.
Al die impact fotos die je getoond hebt zijn alle gemaakt door figuren die op de milliseconde wisten wat er gebeuren zou.
Nee hij zegt recht voor St. Vincents:quote:Op woensdag 14 september 2011 12:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft het over de hoek met 14th Street en 7th Avenue (nabij St. Vincents Hospital)
Dit is natuurlijk een compleet foute manier van analyseren, waarom een boven aanzicht gebruiken ipv streetview of foto's zodat je wel kan zien wat het zicht vanaf St. Vincents richting WTC was? De afstand vanaf St. Vincents naar WTC is 2,9 km wat wat te vergelijken is met de afstand voor een landingsbaan voor grote vliegtuigen. Kijk eens wat approach video's op youtube en je zal zien dat vliegtuigen op 3 km afstand nog meer dan prima te zien zijn. Of zie jij nooit vliegtuigen totdat ze vlak voor je neus zijn...quote:St. Vincents:
http://maps.google.nl/map(...)bp=11,216.38,,0,-7.5
[ afbeelding ]
Rode cirkel: Hoek 14th St. & 7th Ave.
Groene cirkel: St. Vincents Hospital
Blauwe cirkel: Lokatie South Tower
Oranje pijl: Aanvliegrichting 2de vliegtuig.
Dus of hij nu op de hoek van 7th Ave. en 14th St. stond, of vlak voor St. Vincents, hij kan het vliegtuig niet gezien hebben. De afstand is erg groot en daarbij zou zijn view, als hij al zicht op de toren had, geblokt worden door de toren zelf.
Gewoon slechte analyse, vliegtuigen zijn op 3 km afstand nog duidelijk te zien.quote:Of we spreken over The man with the bionic eyes ..... in dat geval heb ik niks gezegd.
Nee dat zijn we niet want hij kon het vliegtuig makkeljik zien vanaf zijn positie. Kijk maar eens wat het zicht was op het WTC vanaf Sheridan Square & 7th Avenue 400 meter dichterbij dan St Vincents:quote:Zijn we het eens dat hij het vliegtuig niet gezien zou kunnen hebben?
Als je op die google maps link had geklikt, dan had je iig gezien dat ik ook een street view zicht heb uitgeprobeerd. Gezien ik geen enkele foto kon vinden vanaf dat punt waarop de torens te zien zijn, heb ik een bovenaanzicht gebruikt om de positie van de torens te kunnen bepalen. Die heb ik dus verkeerd ingeschat. Had ze namelijk wat meer naar rechts verwacht. Als ik nu gewoon een rechte lijn van St. Vincents naar het WTC had getrokken, dan had ik kunnen zien dat ik er naast zat.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:16 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Nee hij zegt recht voor St. Vincents:
I saw the socnd plane hit the tower from the corner of 14th street and seventh avenue, right in front of St. Vincent's hospital.
[..]
Dit is natuurlijk een compleet foute manier van analyseren, waarom een boven aanzicht gebruiken ipv streetview of foto's zodat je wel kan zien wat het zicht vanaf St. Vincents richting WTC was? De afstand vanaf St. Vincents naar WTC is 2,9 km wat wat te vergelijken is met de afstand voor een landingsbaan voor grote vliegtuigen. Kijk eens wat approach video's op youtube en je zal zien dat vliegtuigen op 3 km afstand nog meer dan prima te zien zijn. Of zie jij nooit vliegtuigen totdat ze vlak voor je neus zijn...
[..]
Gewoon slechte analyse, vliegtuigen zijn op 3 km afstand nog duidelijk te zien.
[..]
Nee dat zijn we niet want hij kon het vliegtuig makkeljik zien vanaf zijn positie. Kijk maar eens wat het zicht was op het WTC vanaf Sheridan Square & 7th Avenue 400 meter dichterbij dan St Vincents:
[ afbeelding ]
Zijn we het er nu dan wel over eens dat hij het vliegtuig wel heeft kunnen zien?
Ahhh het motorblok prop. Het kan niet van vermeende vliegtuigen zijn. Niets staat er op beeld dat iets valt. Plus het feit dat het van het verkeerde model is.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:31 schreef falling_away het volgende:
Is deze serie hier al eens langs gekomen? volgens mij vrij recent
http://www.life.com/galle(...)er-seen-pics#index/0
nope, overduidelijk fotosoepquote:Op donderdag 15 september 2011 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
Ahhh het motorblok prop. Het kan niet van vermeende vliegtuigen zijn. Niets staat er op beeld dat iets valt. Plus het feit dat het van het verkeerde model is.
CIA/FEMA/FBI hebben dat zorgvuldig daar neer gelegd.
Interessante link. Ik stuitte via die link op deze "foto's" (even van een andere site aangezien LIFE me die foto niet laat doorlinken):quote:Op donderdag 15 september 2011 10:31 schreef falling_away het volgende:
Is deze serie hier al eens langs gekomen? volgens mij vrij recent
http://www.life.com/galle(...)er-seen-pics#index/0
quote:Carmen Taylor wasn't a photojournalist, but an Arkansas tourist with a digital camera that morning in lower Manhattan. She was preparing to board a tourist ferry when the first plane hit. "I was standing next to a couple and the women pointed to the north tower to say her nephew worked there on the 76th floor. Then it looked like a sparkler coming out of the building -- we were just seeing the backside of the hit. There was no smoke for a few seconds. I remember saying, 'Did someone's coffee machine blow up?'"
Soon, the tourist group was shepherded to the ferry for a possible escape when Taylor felt a distinctive rumble. "I looked back and saw a little speck of a plane on the horizon. In my pre-9/11 mind set, it was a police plane, coming to circle the towers. I thought to myself, As the plane passes the tower, I'll take the picture -- it was calming, a way to separate myself from the confusion. I set the shot up and watched the plane sort of peripherally. I knew I had one chance at it. The ferry was bumping against the dock, so I was sitting on a box with my feet on the railing to brace myself. When the plane got near the towers, I hit the shutter -- and that's when I realized it had turned and flew into the building." After the second hit, Taylor and the other tourists were taken off the ferry and put on a boat to safety in Jersey City. It was utter chaos.
"I can't say I remember walking off the ferry. We heard 'Pentagon,' we heard 'White House,' We heard 'Golden Gate Bridge.' In my mind, this scene was being replayed in every major city in the nation. [In Jersey City] you looked west, it was a beautiful scene. You looked east, and it was hell, and you thought, How could anyone live through that?"
Taylor recently started a job at a camera store in Arkansas, and has developed programs for schoolchildren around the 9/11 attacks.
Tja.. het blijkt inderdaad nogal lastig te zijn om aan echte amateur foto's te vinden.quote:Helaas kan ik ook geen foto's als deze vinden van de brandende torens (ingescande analoge amateur foto's van direct na de instorting)
Tsja maar wat kun je hier nou uit opmaken? Eigenlijk niks (van beide kanten niet).quote:Op donderdag 15 september 2011 14:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja.. het blijkt inderdaad nogal lastig te zijn om aan echte amateur foto's te vinden.
Niet op beeld? Waar is dat rookspoor dan van er dat links door de lucht naar beneden vliegt precies naar de plek waar de foto van de motor is genomen is genomen? En dat is ook op alle andere beelden te zien maar niet zo vreemd dat jij dat weer net niet ziet as usual..quote:Op donderdag 15 september 2011 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ahhh het motorblok prop. Het kan niet van vermeende vliegtuigen zijn. Niets staat er op beeld dat iets valt. Plus het feit dat het van het verkeerde model is.
Ik kan me wel vinden in jouw verklaring, echter het is slechts een van de mogelijke verklaringen.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:31 schreef falling_away het volgende:
[..]
Tsja maar wat kun je hier nou uit opmaken? Eigenlijk niks (van beide kanten niet).
Ik denk dat er gewoon niet veel gewone toeristen waren die foto's hebben gemaakt. Sommigen die dat wel hebben gedaan hebben ze waarschijnlijk niet digitaal maar analoog en voelen niet de drang die op internet te plaatsen omdat voor hun (die het met eigen ogen hebben gezien) de waarheid wel duidelijk is.
Ik heb de hele shoot gezien vanochtend hier:quote:Op donderdag 15 september 2011 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in jouw verklaring, echter het is slechts een van de mogelijke verklaringen.
Je negeert overigens die foto van Carmen Taylor. Wat is nu jouw gevoel bij die foto? Vergelijk het met die Michael Herzarkhani video
Zou dat geen onderdeel van de terror simulatie kunnen zijn dan? Verhalen verzinnen, foto's genereren, fictieve getuigen verzinnen en in zoveel mogelijk kranten en op internet publiceren die hap? Zet tevens een paar mannetjes een bepaalde periode aan het werk die op social media actief zijn om ik-was-er-bij-verhalen de wereld in te helpen en dat soort dingen en je bent al aardig op weg.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:40 schreef falling_away het volgende:
Ik zou het verhaal onder de fotos op deze pagina nog maar eens lezen. Deze gast was er vanaf de eerste minuut bij en heeft zelfs lichaamsdelen helpen opruimen.
Een qoute van hem:
Even after I had drifted off from exhaustion, I couldn't stop replaying that image of the 767 hitting Tower 2 again and again
http://www.tarrif.net/wtc/
Ja idd, duidelijkquote:Op donderdag 15 september 2011 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja alles kan natuurlijk. Maar ik vind dit verhaal er toch wel autentiek uit zien. De (gescande analoge) foto's spreken voor zich. Het is verder ook nergens anders gepubliceerd zover ik kan zien.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zou dat geen onderdeel van de terror simulatie kunnen zijn dan? Verhalen verzinnen, foto's genereren, fictieve getuigen verzinnen en in zoveel mogelijk kranten en op internet publiceren die hap? Zet tevens een paar mannetjes een bepaalde periode aan het werk die op social media actief zijn om ik-was-er-bij-verhalen de wereld in te helpen en dat soort dingen en je bent al aardig op weg.
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:47 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik heb de hele shoot gezien vanochtend hier:
http://www.beyondpoliticsand911.com/viewtopic.php?f=33&t=539
Met wat argumenten als: Carmen does not have good skin and has not aged well, despite her attempts to cover it up. Carmen is not the type of woman who runs around in public in a sleeveless top any more.
Met alle respect, maar als je al dit soort argumenten moet gaan gebruiken :S
Dit is de foto waar jij over valt:
[ afbeelding ]
Maar dit geeft wat meer inzicht in haar positie waardoor ze ongeveer hetzelfde zicht heeft als in het filmpje:
[ afbeelding ]
Hoe kun je nu weer een compleet uitgebrande motor in de straten van Manhattan leggen als heel de wereld meekijkt. Het was stervensdruk op straat, dus dan is er in 10 jaar tijd echt wel íemand die daarover z'n bedenkingen uitspreekt.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je ziet toch bij de impact dat er ontzettend veel puin naar beneden komt? Maar misschien heb je gelijk. Met een vrachtwagen hebben ze rustig aan die motor gelost daar aangezien iedereen toch naar de torens keek viel het ook totaal niet op,quote:Op donderdag 15 september 2011 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dit filmpje vol met dubieus bewijs staan, het telefoongesprek als toppunt. Die gast heeft die rechten verkocht en wil voor de zekerheid met niemand erover praten, en al helemaal niet met een of ander bijdehand studentje uit Canada. Je weet hoe ze in Amerika graag mensen aanklagen, dan kun je beter helemaal niks zeggen.quote:
Ik begrijp jouw gedachtegang volkomen hoor, maar wat je niet begrijpt hoeft dus niet meteen onmogelijk te zijn. Je kunt het je niet voorstellen nee, maar wat zegt dat verder? Je beredeneert het vanuit jouw eigen visie en bepaalt aan de hand daarvan wat voor anderen dan wel mogelijk en niet mogelijk is.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:03 schreef falling_away het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dit filmpje vol met dubieus bewijs staan, het telefoongesprek als toppunt. Die gast heeft die rechten verkocht en wil voor de zekerheid met niemand erover praten, en al helemaal niet met een of ander bijdehand studentje uit Canada. Je weet hoe ze in Amerika graag mensen aanklagen, dan kun je beter helemaal niks zeggen.
Ik vind het feit dat je die gast uberhaubt aan de telefoon krijgt zonder veel moeite eerder een bewijs dat hij niks met een conspiracy te maken heeft. Volgens mij heb je nog niet lang genoeg nagedacht over wat voor gevolgen het heeft voor iemand die zulk een enorm zwaar geheim met zich mee draagt en eigenlijk bijna dagelijks moet liegen tegen vrienden en familie etc. Het 'need to know basis' argument gaat hier totaal niet op.
En dan heb je nog het feit dat de CIA een enorm risico loopt met zo'n gast die in principe ieder moment uit de schoot kan klappen... (net als die Carmen Taylor, Hiro Oshima, noem maar op)
De Audio tracks bewijzen vind ik helemaal niet overtuigend.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw gedachtegang volkomen hoor, maar wat je niet begrijpt hoeft dus niet meteen onmogelijk te zijn. Je kunt het je niet voorstellen nee, maar wat zegt dat verder? Je beredeneert het vanuit jouw eigen visie en bepaalt aan de hand daarvan wat voor anderen dan wel mogelijk en niet mogelijk is.
Als je het filmpje en de diverse versies die de afgelopen jaren getoond zijn, goed bekijkt en vooral luistert, dan weet je dat de audio track sowieso fake is. Om nog maar te zwijgen over de stem die voorleest: "Oh my god, the plane just crashed into the building. I cannot believe it".
Edit: als je jouw gedachtegang volgt, dan heeft de CIA eigenlijk geen bestaansrecht gezien het risico dat operatives weleens uit de school zouden kunnen klappen?
Vanaf 11:55 zelfde fragment, maar dan langer.... zie je ze ook naar de lift vluchten enzo.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef falling_away het volgende:
Schreeuwen deze 'acteurs' wel hard genoeg voor je? of is dit ook een fake audio track
(deze geeft mij overigens echt kippenvel!! het zouden dan wel verdomd goede acteurs moeten zijn! Vreemd dat ze dan niet zulke stemmen konden inhuren bij dat andere filmpje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |