Ik neem aan dat je de laatste 50 jaar in bed gelegen hebt, geen nieuws gevolgd hebt en te jong was voor politiek;quote:Op woensdag 14 september 2011 09:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aldus een user met als avatar de 'T' van de Telegraaf, in de Tweede Wereldoorlog een foute propagandakrant en daarmee sympathiserend met het nazi-regime waardoor zes miljoen Joden de dood zijn ingejaagd.
Overigens valt het met de gewelddadige roots van GroenLinks ook wel mee. De EVP, CPN, PPR en PSP staan niet bepaald als gewelddadige, haatzaaiende partijen te boek. Maar zelfs al was dat wél zo, dan kunnen partijen, net als mensen, hun opvattingen verbeteren en herzien.
Als jij beter bewijs hebt dat er een dreiging is dan zie ik het graag, voor de rest leef je bij de waan van de dag.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:37 schreef De_Nuance het volgende:
Het is mooi dat je geen angst ervoor hebt,
maar het gaat om of er wel of geen dreiging is en of de overheid die dreiging wel of niet erkent. En de ene dreiging wordt vooralsnog door het kabinet in ieder geval consequent ontkent.
Dat dachten ze immers ook in Noorwegenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
GL neem ik niet serieus. Dat is een clubje luie nitwits met een grote bek over anderen waar nog niets fatsoenlijks is uitgekomen.
Als ze nou geroepen hadden dat kans op een terroristische aanslag uit islamitische landen groter is dan uit de rechtse hoek had ik dat nog aan kunnen nemen.
Je vergeet dat alleen al in Europa Turkije, Spanje, Frankrijk, UK, Rusland enz. om een paar landen te noemen het toch van de kant van je geestelijke broeders geweld kwam.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:03 schreef Re het volgende:
[..]
Dat dachten ze immers ook in Noorwegen
Elke aanslag is er een te veel en nu hebben we er een soort bijquote:Op woensdag 14 september 2011 16:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je vergeet in je euforie dat alleen al in Europa Turkije, Spanje, Frankrijk, UK, Rusland enz. om een paar landen te noemen het toch van de kant van je geestelijke broeders geweld kwam.
En dan heb ik het niet eens over de aanslagen in VS, Bali enz. en ook niet over islamitische landen waar ze zelfs elkaars moskee oblazen.
Dat kan zo zijn maar daarmee hoeft hij het toch nog niet te politiseren?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:36 schreef Re het volgende:
[..]
Elke aanslag is er een te veel en nu hebben we er een soort bij
Niet zozeer, hij heeft namelijk een publieke rol te vertolken. En het gaat dus niet om hem maar zijn positie.quote:
Inderdaad. Als Wilders hetzelfde zegt over mogelijke moslimterroristen, dan moet hij zijn toon matigen. Dan is alleen het spreken erover al een reden voor die extremisten om tot actie over te gaan. Daar mag niet over gesproken worden, want ...... dat is stigmatiserend.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
Niet zozeer, hij heeft namelijk een publieke rol te vertolken. En het gaat dus niet om hem maar zijn positie.
Hij mag de dingen die hij zegt zeker zeggen. Of het nu waar is of niet maakt ook niet uit.
Maar hij moet zijn rol verstaan. En dat doet hij, mijns inziens, niet door dit te politiseren.
Ach gossie toch, iemand durft zijn nek boven het maaiveld te steken.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:02 schreef Ringo het volgende:
Wat een vervelende aandachtsmekkeraar is die Dibi toch.
Dat deed Wilders toch ook en nu loopt hij al jaren met beveiliging. En raad eens uit welke hoek?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach gossie toch, iemand durft zijn nek boven het maaiveld te steken.
Die beveiliging komt deels uit AIVD-hoek en deels uit particuliere hoek, me dunkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dat deed Wilders toch ook en nu loopt hij al jaren met beveiliging. En raad eens uit welke hoek?
Knap dat je Wilders er met de haren bij weet te slepen. Wilders zijn kop boven het maaiveld? Foei, hij wordt niet graag tot de elite gerekend.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dat deed Wilders toch ook en nu loopt hij al jaren met beveiliging. En raad eens uit welke hoek?
Och hoe vervelend die dibi ook is hij gaat er nog wel in gesprek over, iets waar die angsthaas Wilders de Zwijger nog wel wat van kan leren met zijn ik schreeuw, ik ben doof, ik heersch strategie waar onze knuppeltjes maar al te graag voor vallenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niet zozeer, hij heeft namelijk een publieke rol te vertolken. En het gaat dus niet om hem maar zijn positie.
Hij mag de dingen die hij zegt zeker zeggen. Of het nu waar is of niet maakt ook niet uit.
Maar hij moet zijn rol verstaan. En dat doet hij, mijns inziens, niet door dit te politiseren.
*edit
Wil ik nog even aan toevoegen dat bepaalde andere politici hem op dat punt niets kunnen verwijten.
Dus misschien is het wel een geniale zet om bepaalde mensen eens spiegel voor te houden. Maar of hij nu echt zo'n heldere Tom Poes is durf ik niet te zeggen.
Foei, een Israëlifan. Moest de doodstraf op staan.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die beveiliging komt deels uit AIVD-hoek en deels uit particuliere hoek, me dunkt.
Zal ook wel wat Mossadhoek bijzitten, gezien Wilders liefde voor dat buitenland.
Wilders is dan ook een partijleider en niet een kamerlid die alleen maar als doel heeft om de PVV en met name Wilders te controleren ipv het regeringsbeleid in het algemeen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:42 schreef Re het volgende:
[..]
Och hoe vervelend die dibi ook is hij gaat er nog wel in gesprek over, iets waar die angsthaas Wilders de Zwijger nog wel wat van kan leren met zijn ik schreeuw, ik ben doof, ik heersch strategie waar onze knuppeltjes maar al te graag voor vallen
Van de rechter mag hij dat toch? Die vlieger gaat niet meer op.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Wilders hetzelfde zegt over mogelijke moslimterroristen, dan moet hij zijn toon matigen.
Ik volg Dibi niet zo. Mijn standpunt is gewoon dat je niet zulke narratieven moet willen voeden als volksvertegenwoordiger.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:42 schreef Re het volgende:
[..]
Och hoe vervelend die dibi ook is hij gaat er nog wel in gesprek over, iets waar die angsthaas Wilders de Zwijger nog wel wat van kan leren met zijn
Van wie mag het niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:10 schreef Re het volgende:
Dus de haat en angst die Wilders preekt mag wel? Of spreekt hij alleen waarheid
Ik lees daar alleen maar dat Wilders afstand neemt van de daad van Breivik? Nou en? Wat heeft dat met de uitspraken van Dibi te maken? Mag Dibi niets zeggen omdat Wilders bewaakt wordt?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hey, heb je de OP wel gelezen waar Wilders wordt aangehaald of ben je maar weer aan het roeptoeteren omdat het je niet uitkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |