Kom met dat artikel, het is bijna nutteloos om dat te leren.quote:Op maandag 12 september 2011 11:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moest wel, ik heb nu ook nog een project lopen in AS3.
oke, nu, per direct, doei.quote:Op maandag 12 september 2011 11:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik moet echt stoppen met FOK!ken op mijn stage
Begin daar nu alvast mee.quote:Op maandag 12 september 2011 11:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik moet echt stoppen met FOK!ken op mijn stage
Dat weet m'n leraar ook wel, maar die kan er weinig aan veranderen. Hij is het verplicht ons te leren.quote:Op maandag 12 september 2011 11:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kom met dat artikel, het is bijna nutteloos om dat te leren.
Was weer betraptquote:
je zou stoppen, oprotten dan.quote:Op maandag 12 september 2011 11:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Was weer betraptZat rustig te FOK!ken toen opeens mijn stagebegeleider iets wou laten zien
En toen opende hij internet en zag coban's UI
Misschien denkt hij nu dat ik op stormfront ofzo zit
FML
quote:Op maandag 12 september 2011 11:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Was weer betraptZat rustig te FOK!ken toen opeens mijn stagebegeleider iets wou laten zien
En toen opende hij internet en zag coban's UI
Misschien denkt hij nu dat ik op stormfront ofzo zit
FML
Flash werkt sowieso al kut, vooral AS3. Ik heb gewoon gezegd dat ik weigerde die taal te leren en mijn mentor gaf mij gelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 11:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat weet m'n leraar ook wel, maar die kan er weinig aan veranderen. Hij is het verplicht ons te leren.
quote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Flash werkt sowieso al kut, vooral AS3. Ik heb gewoon gezegd dat ik weigerde die taal te leren en mijn mentor gaf mij gelijk.
Wel handig als je mentor op dat moment een Apple fanboy is.
Hoest dan eens 2x.quote:Op maandag 12 september 2011 11:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ben jouw stage-begeleider Plastic_zak, ik zit nu tegenover je te FOK!ken.
Plastic_zak zit stiekem op Stormfront!quote:Op maandag 12 september 2011 11:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ben jouw stage-begeleider Plastic_zak, ik zit nu tegenover je te FOK!ken.
Je was toch vrij ?quote:Op maandag 12 september 2011 11:50 schreef BBQSausage het volgende:
Oké, ik ga nu dus wel richting school.
Man of vrouw ?quote:Op maandag 12 september 2011 12:13 schreef Intronic het volgende:
Een collega van mij gaat zich nu ook inschrijven op FOK!, dat wordt nog wat.
Had je een tussenuurquote:Op maandag 12 september 2011 12:17 schreef Roburtt het volgende:
over een kwartier pauze en dan eindelijk les..
Nee, project urenquote:
quote:
Is dit echt nodig?quote:
Waarvoor?quote:Op maandag 12 september 2011 13:05 schreef LompeHork het volgende:
Oei, nu heb je den poppen aan het spreekwoordelijke dansen. Ik ben zeer benieuwd.
Om terug te komen op het vorige onderwerp: Waarom gebruiken mensen nog Flash?
Doen we al 172 delenquote:Op maandag 12 september 2011 13:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[..]
Is dit echt nodig?
Ja noem me een zeur, ditdat.
Het is dus niet goedquote:Op maandag 12 september 2011 13:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moet toch optimistisch blijven, lul.
Tuurlijk niet.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 13:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moet toch optimistisch blijven, lul.
Je gaat met een vliegtuig je school binnenvliegen ?quote:Op maandag 12 september 2011 13:09 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ik zou wel wat dingen willen zeggen nu, maar dan gaan jullie terrorist enzo zeggen.
Man, helaasch, maar wel bazig.quote:Op maandag 12 september 2011 12:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Man of vrouw ?
gr gr don en ad
Ik kan niet vliegen. Ik ben toch geen piloot.quote:Op maandag 12 september 2011 13:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je gaat met een vliegtuig je school binnenvliegen ?
Zieke geestquote:Op maandag 12 september 2011 13:16 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kan niet vliegen. Ik ben toch geen piloot._!
Eerder school fik steken endatsoortsteekwoordjes
Gelukkig is het een grote grap en loop ik rond vol met liefde zodat ieeeeedereen mijn knalrode met hartjes aura kan zien.quote:
Al de flash zooi kan inderdaad tegenwoordig vervangen worden door javascript, metname met jQueryquote:Op maandag 12 september 2011 13:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Websites/applicaties, totaal waardeloos en overgewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |