quote:
Is dit echt nodig?quote:
Waarvoor?quote:Op maandag 12 september 2011 13:05 schreef LompeHork het volgende:
Oei, nu heb je den poppen aan het spreekwoordelijke dansen. Ik ben zeer benieuwd.
Om terug te komen op het vorige onderwerp: Waarom gebruiken mensen nog Flash?
Doen we al 172 delenquote:Op maandag 12 september 2011 13:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[..]
Is dit echt nodig?
Ja noem me een zeur, ditdat.
Het is dus niet goedquote:Op maandag 12 september 2011 13:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moet toch optimistisch blijven, lul.
Tuurlijk niet.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 13:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moet toch optimistisch blijven, lul.
Je gaat met een vliegtuig je school binnenvliegen ?quote:Op maandag 12 september 2011 13:09 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ik zou wel wat dingen willen zeggen nu, maar dan gaan jullie terrorist enzo zeggen.
Man, helaasch, maar wel bazig.quote:Op maandag 12 september 2011 12:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Man of vrouw ?
gr gr don en ad
Ik kan niet vliegen. Ik ben toch geen piloot.quote:Op maandag 12 september 2011 13:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je gaat met een vliegtuig je school binnenvliegen ?
Zieke geestquote:Op maandag 12 september 2011 13:16 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kan niet vliegen. Ik ben toch geen piloot._!
Eerder school fik steken endatsoortsteekwoordjes
Gelukkig is het een grote grap en loop ik rond vol met liefde zodat ieeeeedereen mijn knalrode met hartjes aura kan zien.quote:
Al de flash zooi kan inderdaad tegenwoordig vervangen worden door javascript, metname met jQueryquote:Op maandag 12 september 2011 13:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Websites/applicaties, totaal waardeloos en overgewaardeerd.
HTML5quote:Op maandag 12 september 2011 13:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Al de flash zooi kan inderdaad tegenwoordig vervangen worden door javascript, metname met jQuery
Ik geloof je niet meer.quote:Op maandag 12 september 2011 13:19 schreef coban het volgende:
[..]
Gelukkig is het een grote grap en loop ik rond vol met liefde zodat ieeeeedereen mijn knalrode met hartjes aura kan zien.
Datquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 13:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Al de flash zooi kan inderdaad tegenwoordig vervangen worden door javascript, metname met jQuery
Wat Dimens zegt dusquote:
En je hoeft er geen andere programmatjes voor te installeren.quote:Op maandag 12 september 2011 13:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Wat Dimens zegt dus
Lekker licht ook nog en draait prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |