HTML5quote:Op maandag 12 september 2011 13:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Al de flash zooi kan inderdaad tegenwoordig vervangen worden door javascript, metname met jQuery
Ik geloof je niet meer.quote:Op maandag 12 september 2011 13:19 schreef coban het volgende:
[..]
Gelukkig is het een grote grap en loop ik rond vol met liefde zodat ieeeeedereen mijn knalrode met hartjes aura kan zien.
Datquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 13:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Al de flash zooi kan inderdaad tegenwoordig vervangen worden door javascript, metname met jQuery
Wat Dimens zegt dusquote:
En je hoeft er geen andere programmatjes voor te installeren.quote:Op maandag 12 september 2011 13:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Wat Dimens zegt dus
Lekker licht ook nog en draait prima.
Mwah, ik zit regelmatig achter een Mac, daar zijn zelfs flash-games redelijk traag hoor. Apple en Flash, prachtcombinatiequote:Op maandag 12 september 2011 13:28 schreef stefanhaan het volgende:
Kmoet alleen weer eens wat meer met HTML 5 gaan spelen.
jQuery is wel echt voor bazenmaar voor sommige dingen is flash nog wel steeds handig zoals games.
ja oké maar dan heb je het ook echt over applequote:Op maandag 12 september 2011 13:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ik zit regelmatig achter een Mac, daar zijn zelfs flash-games redelijk traag hoor. Apple en Flash, prachtcombinatie
Te laat. Ik ben al dood omdat alle vocht in mijn lichaam nu op de grond ligt.quote:
Mwah, valt mee hoor. Ik neem aan dat je nu spreekt over iPads/iPhone's en dat soort rommelquote:Op maandag 12 september 2011 13:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja oké maar dan heb je het ook echt over appleet heeft al lang zat geduurt voor ze uberhaupt flash supporte
Maar voor facebook games enzo moet je wel flash gebruiken
Iets pittigs proef je wel.quote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef Dalando het volgende:
Mensen ik moet iets gaan lunchen want ik heb honger, maar ik proef niks omdat mijn neus vol zit. Wat kan ik eten?
alle vochtquote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef coban het volgende:
[..]
Te laat. Ik ben al dood omdat alle vocht in mijn lichaam nu op de grond ligt.
Flash spellen zijn leuk om op de computer te spelen, daar is flash ook voor gemaakt.quote:Op maandag 12 september 2011 13:28 schreef stefanhaan het volgende:
Kmoet alleen weer eens wat meer met HTML 5 gaan spelen.
jQuery is wel echt voor bazenmaar voor sommige dingen is flash nog wel steeds handig zoals games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |