Ik sta nog maar één vote onder jouquote:Op maandag 12 september 2011 10:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Plaats Naam Votes Stem
# 1 Nectar 20
# 2 Marokkaansekip 18
# 3 plastic_zak 17
MK is erger
Voor mij was het ook een drama hoorquote:Op maandag 12 september 2011 10:20 schreef coban het volgende:
JA HALLOOOOOO ik heb voorniks zoveel moeite gedaaaan roburtt weet hoeveel moeiye ik eb gedaan om mezelf uit bed te slaaan uit bed te gooieen mijzelf te slaaaaanmijn less en beginnne pas om fakking 11 uuuuuuyyr
![]()
ik heb geen redenen meer om te blijven leveennn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 september 2011 10:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga jullie even verlaten.
Door jullie doe ik niks op mijn stage
quote:Op maandag 12 september 2011 10:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor mij was het ook een drama hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ik zie het probleem er niet van in.quote:Op maandag 12 september 2011 10:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga jullie even verlaten.
Door jullie doe ik niks op mijn stage
quote:Op maandag 12 september 2011 10:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben er toch weer even om te huilen![]()
Mijn stage begeleider legde me net iets uit en hij wou een nieuw tabblad op mijn pc openen en bij recent gesloten stonden allemaal FOK!-topics. FML
Hij zei gelukkig niksquote:Op maandag 12 september 2011 10:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]___!
En toen, zei hij dat het niet de bedoeling was dat je zat te FOK!en op je werk?
Het heeft lang mogen duren inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 11:22 schreef Dimens het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-iphone-en-ipad.html
Eindelijk, het werd eens tijd dat Adobe dit ging toegeven.
Ik vind het wel een goede actie van Adobe om dit te doen, hopen dat zulke streams dan ook met html5 zullen werken op de Android toestellen.quote:Op maandag 12 september 2011 11:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het heeft lang mogen duren inderdaad.
Exact, op dit moment zijn veel flash-toepassingen ook op Android rete-traag/onbestuurbaar, ik snap sowieso niet dat het nog wordt gebruikt, het is en blijft achterhaald qua "zwaarte".quote:Op maandag 12 september 2011 11:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede actie van Adobe om dit te doen, hopen dat zulke streams dan ook met html5 zullen werken op de Android toestellen.
Daarom HTML5quote:Op maandag 12 september 2011 11:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact, op dit moment zijn veel flash-toepassingen ook op Android rete-traag/onbestuurbaar, ik snap sowieso niet dat het nog wordt gebruikt, het is en blijft achterhaald qua "zwaarte".
quote:
Dit dus. Flashquote:
Ik heb geweigerd deze taal te leren.quote:Op maandag 12 september 2011 11:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit dus. FlashEn ik krijg het nog gewoon als lesstof op school. Als ze me nou eens les gaven in HTML5, met alle nieuwe mogelijkheden (Canvas bijvoorbeeld
)
Ik moest wel, ik heb nu ook nog een project lopen in AS3.quote:Op maandag 12 september 2011 11:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb geweigerd deze taal te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |