Dan ga je maar zingen!quote:Op maandag 12 september 2011 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de motoriek niet voor dat kutspel
Ik ben bezig met een programma over china en mijn lief is er geweest en doet een cursus chinees, dus het leek me wel interessantquote:Op maandag 12 september 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt zeker interessant. Tijdens mijn stage een delegatie uit China gehad die zich verdiepten in de paardenhandel met Nederland. En het viel me op dat vooral de nieuw-rijke Chinezen heel erg into paarden raken en er grof geld voor neerleggen.
Ja, het is best fascinerend om te zien... Ze leggen zo 500.000 euro neer voor een paard en dan moet al het (duurste van het duurste) spul er nog bijquote:Op maandag 12 september 2011 13:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij willen al die nieuwe rijken in China allemaal leuke "westerse hobby's" kopen. Zie ook dure champagnes, bier en zelfs patat en kroketten?
En alhoewel er een BMW-fabriek in China staat, willen de rijke Chinezen per sé een BMW uit Duitsland hebben.
Kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een programma over china en mijn lief is er geweest en doet een cursus chinees, dus het leek me wel interessant
inruilen voor die van 20.quote:Op maandag 12 september 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, kunnen we een date krijgen met een kerel van 25 en een meid van 20, vindt mrs. stbabylon haar te jong
En volgens mij zijn ze helemaal niet zo geïnteresseerd in die paarden.quote:Op maandag 12 september 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is best fascinerend om te zien... Ze leggen zo 500.000 euro neer voor een paard en dan moet al het (duurste van het duurste) spul er nog bij.
quote:Op maandag 12 september 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, kunnen we een date krijgen met een kerel van 25 en een meid van 20, vindt mrs. stbabylon haar te jong
Ik doe niet mee, voor jullie eigen veiligheidquote:
lol die doet het waarschijnlijk al 8 jaarquote:Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dahaag, die moet nog helemaal ingereden worden enzo.
ze beginnen steeds vroegerquote:Op maandag 12 september 2011 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
lol die doet het waarschijnlijk al 8 jaar
Dat zal je verbazen... China heeft volgens mij als doel op Olympisch niveau met zo veel mogelijk sporten goed mee te draaien, ze bouwen o.a. een mega hippisch centrum met alles erop en eraan en kopen de beste paarden die Nederland te koop heeft.quote:Op maandag 12 september 2011 14:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En volgens mij zijn ze helemaal niet zo geïnteresseerd in die paarden.
Ik bedoelde meer het door mij gedeelte. Vrouwen kunnen met behoorlijk wat oefening bij mij binnenkomen, maar moeten dan nog wel aan mij aangepast worden.quote:Op maandag 12 september 2011 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
lol die doet het waarschijnlijk al 8 jaar
Zoveel moeite kost het toch niet om bij jou binnen te komen?quote:Op maandag 12 september 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het door mij gedeelte. Vrouwen kunnen met behoorlijk wat oefening bij mij binnenkomen, maar moeten dan nog wel aan mij aangepast worden.
logisch, dat gepis is natuurlijk ff wennen.quote:Op maandag 12 september 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het door mij gedeelte. Vrouwen kunnen met behoorlijk wat oefening bij mij binnenkomen, maar moeten dan nog wel aan mij aangepast worden.
Jij hebt ervaring ?quote:Op maandag 12 september 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoveel moeite kost het toch niet om bij jou binnen te komen?
Dit bedoelde ik.quote:Op maandag 12 september 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal je verbazen... China heeft volgens mij als doel op Olympisch niveau met zo veel mogelijk sporten goed mee te draaien, ze bouwen o.a. een mega hippisch centrum met alles erop en eraan en kopen de beste paarden die Nederland te koop heeft.
Maar goed, medailles kun je niet kopen en hun gevoel voor paarden is vaak niet je van het, dus of die missie slaagt... Wie zal het zeggen.
Vis.quote:Op maandag 12 september 2011 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
Zo, net even lekkere scholletjes gehaald voor het avondeten
Volgens mij is de mentaliteit van de Chinezen dat dieren gebruiksvoorwerpen zijn. Regelmatig Chinezen en Japanners zien rijden, maar er kan nooit een knuffel of klopje vanaf.quote:Op maandag 12 september 2011 14:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik.
Ik heb het idee dat als zo'n paard afbrand dat dan de eerste gedachte is: ah kut man, nu moet ik een nieuw paard kopen.
Maar ik kan het mis hebben.
quote:Op maandag 12 september 2011 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
ik heb een schnitsel liggenquote:Op maandag 12 september 2011 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
Ook erg lekker....quote:
You canquote:
Ik weet niet of die komkommer in babs past hoor!quote:Op maandag 12 september 2011 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring ?
Past die komkommer nou eigenlijk ook of ?
vrouwen die je met vis kan verwarrenquote:Op maandag 12 september 2011 14:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, jij beft je vriendin dus ook nooit....
die van mijn slager zijn ook goed te doen! en scheelt een flinke ritquote:Op maandag 12 september 2011 14:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook erg lekker....
Binnenkort maar weer eens een weekendje Zuid Duitsland doen... daar toch wel de lekkerste schnitzels ooit gegeten
Andersom soms welquote:Op maandag 12 september 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoveel moeite kost het toch niet om bij jou binnen te komen?
Dat gepis is heel speciaal, bijzonder en gereserveerd voor evenzo speciale momenten met evenzo bijzondere mensen. Niet met elke willekeurige 20-jarige slet.quote:Op maandag 12 september 2011 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
logisch, dat gepis is natuurlijk ff wennen.
Nou wie weet zijn sommige nieuwelingen wel HEUL ver en sta je ineens verbaasd!quote:Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dahaag, die moet nog helemaal ingereden worden enzo.
quote:Op maandag 12 september 2011 14:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, jij beft je vriendin dus ook nooit....
Only one way to find out!quote:Op maandag 12 september 2011 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of die komkommer in babs past hoor!
Niet mijn ervaring.quote:Op maandag 12 september 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou wie weet zijn sommige nieuwelingen wel HEUL ver en sta je ineens verbaasd!
Schnitzels in Nederland.... daar pas ik voor. Ik ben verwend door de Duitse en oostenrijkse... dat je zo denkt "Hey, ik had toch ook friet?" en dat je dan de over je bordrand hangende lap vlees eerst op moet tillenquote:
Gezien de gemiddelde dikte (en lengte) van een komkommer en de maximale dikte (en lengte) die ik heb gehad... stbabylon says no.quote:Op maandag 12 september 2011 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Only one way to find out!
quote:Op maandag 12 september 2011 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor, is gewoon hoe wij van onze afvalstoffen afkomen...
Touché!quote:Op maandag 12 september 2011 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor, is gewoon hoe wij van onze afvalstoffen afkomen...
"wie het kleine niet eert............"quote:Op maandag 12 september 2011 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schnitzels in Nederland.... daar pas ik voor. Ik ben verwend door de Duitse en oostenrijkse... dat je zo denkt "Hey, ik had toch ook friet?" en dat je dan de over je bordrand hangende lap vlees eerst op moet tillen![]()
buuuuuuuuuuuuuuuurnquote:Op maandag 12 september 2011 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
"wie het kleine niet eert............"
moet je je voorstellen dat jouw vriend zo dacht
Schnitzels friturenquote:Op maandag 12 september 2011 14:41 schreef Ripley het volgende:
Ik vind van die enorme gefrituurde schnitzels zo enorm goor he.
*ouch*quote:Op maandag 12 september 2011 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
"wie het kleine niet eert............"
moet je je voorstellen dat jouw vriend zo dacht
quote:
Ah toch geluisterd dus?quote:Op maandag 12 september 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Storm op komst!
*legt vast lood in z'n schoenen*
Ik ben 1kg afgevallen namelijk.
Wanneer? Wat? Waar?quote:Op maandag 12 september 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Storm op komst!
*legt vast lood in z'n schoenen*
Ik ben 1kg afgevallen namelijk.
Ja vreselijk! Doen ze vaak in duitsland, gadverdamme. Ik vind schnitzels alleen draagelijk als ze redelijk gekruid gepaneerd zijnquote:
In Duitsland schnitzels frituren?quote:Op maandag 12 september 2011 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja vreselijk! Doen ze vaak in duitsland, gadverdamme. Ik vind schnitzels alleen draagelijk als ze redelijk gekruid gepaneerd zijn
Nee hoor, vrij normaal restaurant. Zo goor!quote:Op maandag 12 september 2011 14:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In Duitsland schnitzels frituren?Zeker bij die el cheapo hokken dan....
Nooit meegemaakt gelukkig....
Als je MS hebt kan ik me voorstellen dat je vraagt of ie zijn auto elders wil neerzetten. Ik vind het nogal onbeschoft van de buurman om daar niets mee te doene erlijk gezegd.quote:Op maandag 12 september 2011 15:01 schreef Spezza19 het volgende:
Pareltje: Auto buurman voor de deur
Zeuren omdat je overbuurman z'n auto op een algemene parkeerplaats zet
Ja dat wel. Maar om nou die man zijn werk te gaan bellen...quote:Op maandag 12 september 2011 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je MS hebt kan ik me voorstellen dat je vraagt of ie zijn auto elders wil neerzetten. Ik vind het nogal onbeschoft van de buurman om daar niets mee te doene erlijk gezegd.
Mja, het is vooral de manier waarop TS er mee omgaat..... Die buurman is vrij om te staan waar hij wilt.... Beetje triest om dan de werkgever van die man te bellen.... Wat zal die hard hebben gelachen zeg....quote:Op maandag 12 september 2011 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je MS hebt kan ik me voorstellen dat je vraagt of ie zijn auto elders wil neerzetten. Ik vind het nogal onbeschoft van de buurman om daar niets mee te doene erlijk gezegd.
Ik vind het meer sneu hoe de buurman er mee omgaat. Als mijn buurman/vrouw vertelt dat ie MS heeft en me uilegt dat ie daarom verzoekt om mijn auto weg te zetten zou ik dat gewoon doen. Ik vind het hufterig om dan je auto gewoon lekker toch daar neer te zetten.quote:Op maandag 12 september 2011 15:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, het is vooral de manier waarop TS er mee omgaat..... Die buurman is vrij om te staan waar hij wilt.... Beetje triest om dan de werkgever van die man te bellen.... Wat zal die hard hebben gelachen zeg....
Ja, maar er staat duidelijk dat de buurman hem nu elke dag daar expres neerzet omdat TS naar z'n werkgever heeft gebeld meteen nadat de buurman 1x nee had gezegd....quote:Op maandag 12 september 2011 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het meer sneu hoe de buurman er mee omgaat. Als mijn buurman/vrouw vertelt dat ie MS heeft en me uilegt dat ie daarom verzoekt om mijn auto weg te zetten zou ik dat gewoon doen. Ik vind het hufterig om dan je auto gewoon lekker toch daar neer te zetten.
Stelletje autisten allemaal hier op FOK!quote:Op maandag 12 september 2011 15:01 schreef Spezza19 het volgende:
Pareltje: Auto buurman voor de deur
Zeuren omdat je overbuurman z'n auto op een algemene parkeerplaats zet
Maar het begint wel bij de hufterige eerste reactie van de buurman. Het bellen is een reactie daarop. Weliswaar een niet zo verstandige, maar als de buurman gewoon fatsoenlijk had gedaan was er niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 12 september 2011 15:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, maar er staat duidelijk dat de buurman hem nu elke dag daar expres neerzet omdat TS naar z'n werkgever heeft gebeld meteen nadat de buurman 1x nee had gezegd....
En als de buurman zegt ik ga niet ergens anders parkeren, dan bel je gewoon de gemeente en ga je kijken hoe je wel een privé parkeerplaats kan regelen.
Ik zie mensen die niks mankeren ook wel eens een privé parkeerplaats krijgen.... Dus vast wel iets te regelen
Hoezo hufterige reactie? TS vraagt iets en buurman zegt nee, dat wil ik liever niet.... Dat is die man z'n goed recht toch?quote:Op maandag 12 september 2011 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar het begint wel bij de hufterige eerste reactie van de buurman. Het bellen is een reactie daarop. Weliswaar een niet zo verstandige, maar als de buurman gewoon fatsoenlijk had gedaan was er niks aan de hand geweest.
Als iemand aangeeft door een ziekte meer moeite met bepaalde dingen te hebben vind ik het vrij hufterig om daar geen rekening mee te houden ja. Extra inspanningen en stress kunnen juist voor MS patienten heel veel energie kosten.quote:Op maandag 12 september 2011 15:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo hufterige reactie? TS vraagt iets en buurman zegt nee, dat wil ik liever niet.... Dat is die man z'n goed recht toch?
De buurman is niet netjes, met je eens, maar bij TS mede gezien een eerder topic over een heg heb ik het vermoeden dat hij niet helemaal 100 is of niet het achterste van zijn tong laat zien in deze situatie.quote:Op maandag 12 september 2011 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar het begint wel bij de hufterige eerste reactie van de buurman. Het bellen is een reactie daarop. Weliswaar een niet zo verstandige, maar als de buurman gewoon fatsoenlijk had gedaan was er niks aan de hand geweest.
Maakt het wat uit? En jij woont er net een week.quote:Op maandag 12 september 2011 15:24 schreef rival het volgende:
bij mij in de buurt zo een geval, die vrouw heeft een eigen plek gekregen....
lullige is dat die plek in onze straat staat ipv die van haar![]()
(is dichterbij haar voordeur, zij woont op de hoek tussen de 2 straten)
Dat kan. Maar alleen gebaseerd op de gegeven info in het topic vind ik weld at iedereen vrij makkelihjk over die ziekte heen stapt.quote:Op maandag 12 september 2011 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
De buurman is niet netjes, met je eens, maar bij TS mede gezien een eerder topic over een heg heb ik het vermoeden dat hij niet helemaal 100 is of niet het achterste van zijn tong laat zien in deze situatie.
ik zelf zou er rekening mee houden als mijn buurvouw dat op een NORMALE manier kwam vragen...quote:Op maandag 12 september 2011 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als iemand aangeeft door een ziekte meer moeite met bepaalde dingen te hebben vind ik het vrij hufterig om daar geen rekening mee te houden ja. Extra inspanningen en stress kunnen juist voor MS patienten heel veel energie kosten.
Ik vind het nogal onbeschoft van TS dat hij gaat zeuren bij de baas van de buurman. Als dan de buurman er toch rekening mee houdt en 1x de bus er toch neer zet en TS komt naar buiten te rennen om te dreigen met nog een belletje naar de baas, had wat mij betreft TS twee benen kunnen missen, naast de MS, en dan nog had ik zoveel mogelijk mijn auto voor zijn huis gezet. Als mijn overbuurman (TS) niet volwassen kan zijn, dan ik ook niet.quote:Op maandag 12 september 2011 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
was in de vorige straat, en nee maakte niet uit nergens last van, ik sowieso nooit....quote:Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? En jij woont er net een week.![]()
Het is niet dat je ooit wat anders hebt gekent dan.
Nee hoor. Dat vind ik vervelend voor hem maar hje verspeelt nou eenmaal veel krediet als je dan op een werkgever af gaat stappen. Dan zou ik ook dwars gaan liggen. Niks menselijks is mij vreemd.quote:Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan. Maar alleen gebaseerd op de gegeven info in het topic vind ik weld at iedereen vrij makkelihjk over die ziekte heen stapt.
Zoals ik al zei vond ik dat ook niet verstandig, het zou niet in me opkomen. Maar het is wel een reactie op een eerste nare reactie op een vraag.quote:Op maandag 12 september 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onbeschoft van TS dat hij gaat zeuren bij de baas van de buurman. Als dan de buurman er toch rekening mee houdt en 1x de bus er toch neer zet en TS komt naar buiten te rennen om te dreigen met nog een belletje naar de baas, had wat mij betreft TS twee benen kunnen missen, naast de MS, en dan nog had ik zoveel mogelijk mijn auto voor zijn huis gezet. Als mijn overbuurman (TS) niet volwassen kan zijn, dan ik ook niet.
+1quote:Op maandag 12 september 2011 15:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat vind ik vervelend voor hem maar hje verspeelt nou eenmaal veel krediet als je dan op een werkgever af gaat stappen. Dan zou ik ook dwars gaan liggen. Niks menselijks is mij vreemd.
Als hij zo gehandicapt is kan hij een gereserveerde plek krijgen van de gemeente.
En ik heb echt het gevoel, maar dan kan ik me uiteraard in vergissen, dat de TS gewoon verre van de makkelijkste is van de straat.
Natuurlijk, en dat zou de natuurlijke tweede stap zijn. Maar ik zou het normaal vinden als je gewoon wat meer rekening zou houden met mensen, zeker als je weet dat ze een ernstige ziekte hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik zelf zou er rekening mee houden als mijn buurvouw dat op een NORMALE manier kwam vragen...
Maar het blijft een openbare plek, dus ze moet bij de gemeente zijn met klachten.
zullen we met zijn allen bij TS gaan parkeren?quote:Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
En zoals Godtje al zei, TS heeft ook een ander topic waar ik al kan uit concluderen dat hij niet op een redelijke manier de eerste keer heeft overlegd.
Ik vraag me af of die eerste 'vraag' wel zo redelijk is gesteld gezien TS zijn postgeschiedenis (ruzie met buren, ruzie met andere buren, gezeur over een heg).quote:Op maandag 12 september 2011 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zoals ik al zei vond ik dat ook niet verstandig, het zou niet in me opkomen. Maar het is wel een reactie op een eerste nare reactie op een vraag.
ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Natuurlijk, en dat zou de natuurlijke tweede stap zijn. Maar ik zou het normaal vinden als je gewoon wat meer rekening zou houden met mensen, zeker als je weet dat ze een ernstige ziekte hebben.
Precies.... En zoals te lezen in het topic, het gaat 1 week goed, maar buurman kon de bus nergens anders kwijt dan voor zijn huis en hij liep meteen weer huillie te doen....quote:Op maandag 12 september 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die eerste 'vraag' wel zo redelijk is gesteld gezien TS zijn postgeschiedenis (ruzie met buren, ruzie met andere buren, gezeur over een heg).
MS hebben en wel gelijk naar buiten komen rennenquote:Op maandag 12 september 2011 15:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies.... En zoals te lezen in het topic, het gaat 1 week goed, maar buurman kon de bus nergens anders kwijt dan voor zijn huis en hij liep meteen weer huillie te doen....
Een milde vorm van MS had hij het over. En een vriendin die ook auto kan rijden. Dan lijkt me 20~40 meter verderop parkeren af en toe helemaal niet zo'n heel groot probleem. Denk dat die overbuurman hetzelfde dacht.quote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Natuurlijk, en dat zou de natuurlijke tweede stap zijn. Maar ik zou het normaal vinden als je gewoon wat meer rekening zou houden met mensen, zeker als je weet dat ze een ernstige ziekte hebben.
Hij heeft ook (nog) geen zware MS.quote:Op maandag 12 september 2011 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Later in het topic lijkt het er meer op neer te komen dat z'n vriendin met kind en boodschappen drie stappen verder moet lopen. Oh boehoe
Mooiste post vind ik die van motorbloempje, die vrijwel exact voorspeld wat de TS zou gaan zeggenquote:Op maandag 12 september 2011 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij heeft ook (nog) geen zware MS.
Meestal wil dat inhouden dat je alles kan.
Maar goed. TS komt een beetje wereldvreemd over. Zo epic vind ik het topic daardoor niet. Gewoon een halve gare en ik ben het ook met Re eens dat het een beetje simpel is als dan 3 pagina's mensen er op in moeten hakken.
Mensen zijn lui tegenwoordig....quote:Op maandag 12 september 2011 15:44 schreef Ripley het volgende:
Ik snap uberhaupt dat gezeik over parkeerplaatsen niet hoor. Wat is het enorme probleem van om de hoek parkeren?
mijn antwoord is dan standaard...quote:Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef Cue_ het volgende:
De buurman van een vriendin van mij die ging dreigen haar auto kapot te slaan en alles als ze hem nog 1x op ZIJN parkeerplek voor zijn huis zette.
Ik woon midden in het centrum van mijn stadje met voor mijn deur (uiteraard) de enige gratis parkeerplaats. Godzijdank heb ik een vast plekje in de parkeergarage onder het gebouw, maar als mn ouders komen (mn moeder kan ook niet ver lopen) is het echt dramatischquote:Op maandag 12 september 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Als we een verjaardag oid hebben en m'n opa en oma komen, zet m'n vader z'n auto bij ons voor de deur: als m'n opa komt zet m'n vader z'n auto in de garage of op de oprit zodat m'n oma niet zo ver hoeft te lopen, anders moeten ze minstens 100 meter lopen, want als er een nieuwe populaire film draait (tegenover zit een bios) staan er ook allemaal auto's in het gras
Dat mensen geen zicht hebben op hun auto. Zeker als er wel vaker is gekrast.. en mensen dan het gevoel hebben meer controle te hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 15:44 schreef Ripley het volgende:
Ik snap uberhaupt dat gezeik over parkeerplaatsen niet hoor. Wat is het enorme probleem van om de hoek parkeren?
Terechtquote:Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef Cue_ het volgende:
De buurman van een vriendin van mij die ging dreigen haar auto kapot te slaan en alles als ze hem nog 1x op ZIJN parkeerplek voor zijn huis zette. Het was niet zijn parkeerplek, maar hij wou hem perse voor z'n huis hebben staan, zodat hij er een oogje op kon houden.
Ze hield er zoveel mogelijk rekening mee, want die vent zou die auto en haar wss echt wat gedaan hebben vermoed ik
Want dan blijven ze de hele nacht wakker om op hun auto te letten?quote:Op maandag 12 september 2011 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat mensen geen zicht hebben op hun auto. Zeker als er wel vaker is gekrast.. en mensen dan het gevoel hebben meer controle te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |