Nou inderdaad. Alsof blanke vaders nooit zoiets hebben gedaan.quote:Op maandag 12 september 2011 13:15 schreef Godtje het volgende:
Deze is ook mooi!3 Wilders voor dat topic
Drama in Wevelgem: vader slaat tienerdochter hoofd in
Tuurlijk, daar reken je toch op?quote:Op maandag 12 september 2011 13:15 schreef Godtje het volgende:
Deze is ook mooi!3 Wilders voor dat topic
Drama in Wevelgem: vader slaat tienerdochter hoofd in
Kunnen indd. net zo gestoord doen alleen met een andere 'motivatie'.quote:Op maandag 12 september 2011 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Alsof blanke vaders nooit zoiets hebben gedaan.
Ik ook!quote:Op maandag 12 september 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Topickiller.
In ander nieuws. Van het weekend tieten gezien
Het blijven tieten, en je hebt ze gezien, daar gaat 't om!quote:Op maandag 12 september 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook!Oke, die van mezelf, maar toch.
Precies! Jij snapt em!quote:Op maandag 12 september 2011 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het blijven tieten, en je hebt ze gezien, daar gaat 't om!
quote:Op maandag 12 september 2011 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:
Ik ook! En ze waren geweldig!quote:Op maandag 12 september 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Topickiller.
quote:Op maandag 12 september 2011 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah, zeer toepasselijk voor de huidige situatie thuis.
[ afbeelding ]
Wacht maar, er komt een dag dat jij met een gitaar/microfoon/drumstel aan de gang bent hiero!quote:
pfff, dat heb ik zelfsquote:Op maandag 12 september 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Topickiller.
zekers!quote:Op maandag 12 september 2011 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wacht maar, er komt een dag dat jij met een gitaar/microfoon/drumstel aan de gang bent hiero!
Net zo fanatiek !
Oh, dat klinkt zeker interessantquote:Op maandag 12 september 2011 13:44 schreef Ripley het volgende:
Ik ga morgenavond naar een lezing over de enorme economische groei van China en het onstaan van supersteden. Ben benieuwd
als je 12 bent.quote:Op maandag 12 september 2011 13:54 schreef clevy het volgende:
lastig om dan nog op de show te letten
Ik ook niet. Kutspelquote:Op maandag 12 september 2011 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de motoriek niet voor dat kutspel
Ho ho, dat telt niet. Ze moeten helemaal bloot zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 13:54 schreef clevy het volgende:
[..]
zekers!
gisteren tijdens diner-show 2 tafeldames met serieuze bos hout voor de deur. een er van zelfs met laag uitgesneden truitje.. lastig om dan nog op de show te letten
Volgens mij willen al die nieuwe rijken in China allemaal leuke "westerse hobby's" kopen. Zie ook dure champagnes, bier en zelfs patat en kroketten?quote:Op maandag 12 september 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt zeker interessant. Tijdens mijn stage een delegatie uit China gehad die zich verdiepten in de paardenhandel met Nederland. En het viel me op dat vooral de nieuw-rijke Chinezen heel erg into paarden raken en er grof geld voor neerleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |