Ach ja, alles om zijn eigen eer te kunnen redden.quote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef kwiwi het volgende:
wtf.. en dat alles ook nog waar de andere kinderen bij zijn
tssss, hier kan men er anders ook wat van, zie bijv. 1-jarig meisje jongetje vermoord in Veldhoven, maar het blijftquote:Is koeltoer
Ik kan er gewoon met m'n verstand niet bij dat er mensen zijn die dit soort dingen doen om zoiets stoms als "eer". Alsof er nog wat van je eer over is nadat je je eigen dochter bijna dood slaatquote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach ja, alles om zijn eigen eer te kunnen redden.
Nederlandse familiedrama's zijn er anders ook genoeg hoorquote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach ja, alles om zijn eigen eer te kunnen redden.
zulkke figuren moet je levenslang uit de maatschappij weren, maar ja dat is zielig natuurlijk en hij moet tweede kans krijgen he.quote:Op zondag 11 september 2011 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon met m'n verstand niet bij dat er mensen zijn die dit soort dingen doen om zoiets stoms als "eer". Alsof er nog wat van je eer over is nadat je je eigen dochter bijna dood slaat
Dat is toch een wezenlijk verschil...quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef Bastard het volgende:
Heeft niks met Marokkaans te maken, familiedrama's gebeuren er in NL ook genoeg. Ik herriner me nu die vader die zn kinderen vasthield en het spoor opliep bijvoorbeeld.
Het is een drama.. dat wel
dit soort dingen gebeurt veel vaker bij allochtonen, want de vrouw is minderwaardig daar. Dat is gewoon bij veel zo.quote:Op zondag 11 september 2011 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is toch een wezenlijk verschil...
Een moeder die de gaskraan open zet met haar kinderen in dezelfde ruimte die haar kinderen ziet wegglippen en op dat moment bedenkt dat het echt foute boel is, is van een ander kaliber dan een moeder die haar kinderen aan het vermoorden is zonder een bepaalde suïcidale wens.
Okay man, wat jij wilt, goede bron ookquote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
dit soort dingen gebeurt veel vaker bij allochtonen, want de vrouw is minderwaardig daar. Dat is gewoon bij veel zo.
Alleen bij allochtonen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
dit soort dingen gebeurt veel vaker bij allochtonen, want de vrouw is minderwaardig daar. Dat is gewoon bij veel zo.
moet ik het dan met jou eens zijn of mag ik ook mijn eigen mening hebben ??quote:Op zondag 11 september 2011 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay man, wat jij wilt, goede bron ookIk bedoel, denk je nou werkelijk dat ik dat vanzelfsprekend moet vinden?
Islam = allochtoon?quote:Op zondag 11 september 2011 19:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
moet ik het dan met jou eens zijn of mag ik ook mijn eigen mening hebben ??
de vrouw is gewoon minderwaardig in de islam.
slaap lekker.quote:Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
De trend van het in elkaar beuken van 17 jarige meisjes, door Marokkaanse vaders, is inderdaad een culturele eigenschap. Het is een traditie ontstaan in de 13e eeuw (afkomstig uit het Atlas-gebergte) na de komst van de Islam. Tot op de dag van vandaag wordt de traditie (ietwat in moderne vorm: vroeger gebeurde het op een openbare plek d.m.v. de achterkant van een zwaard, hedendaags in garages d.m.v. hamers) in stand gehouden. Het gebruik is ,na de immigratie van Marokkanen uit de bergen van Marokko, geexporteerd naar Belgie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |