abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101858426
Waar ik nu woon is er weinig plek in de buurt van de huizen, maar aan het einde van de straat plek zat... nog is men te lui om hem daar neer te zetten dan staan ze maar voor de deur....

buren begonnen al over andere buren te klagen toen ik mij kwam voorstellen :')

Mij kan het echt NIKS boeien, ik moet soms 's avonds wat verder parkeren.... nou boeie :D

sowieso altijd dat geklaag overal op alles en iedereen :')
pi_101858435
En zoals Godtje al zei, TS heeft ook een ander topic waar ik al kan uit concluderen dat hij niet op een redelijke manier de eerste keer heeft overlegd.
pi_101858466
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef rival het volgende:

[..]

ik zelf zou er rekening mee houden als mijn buurvouw dat op een NORMALE manier kwam vragen...

Maar het blijft een openbare plek, dus ze moet bij de gemeente zijn met klachten.
Natuurlijk, en dat zou de natuurlijke tweede stap zijn. Maar ik zou het normaal vinden als je gewoon wat meer rekening zou houden met mensen, zeker als je weet dat ze een ernstige ziekte hebben.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101858480
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
En zoals Godtje al zei, TS heeft ook een ander topic waar ik al kan uit concluderen dat hij niet op een redelijke manier de eerste keer heeft overlegd.
zullen we met zijn allen bij TS gaan parkeren? O+
pi_101858489
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

Zoals ik al zei vond ik dat ook niet verstandig, het zou niet in me opkomen. Maar het is wel een reactie op een eerste nare reactie op een vraag.
Ik vraag me af of die eerste 'vraag' wel zo redelijk is gesteld gezien TS zijn postgeschiedenis (ruzie met buren, ruzie met andere buren, gezeur over een heg).
pi_101858504
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef Ripley het volgende:

[..]

Natuurlijk, en dat zou de natuurlijke tweede stap zijn. Maar ik zou het normaal vinden als je gewoon wat meer rekening zou houden met mensen, zeker als je weet dat ze een ernstige ziekte hebben.
ik ook :)
pi_101858512
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vraag me af of die eerste 'vraag' wel zo redelijk is gesteld gezien TS zijn postgeschiedenis (ruzie met buren, ruzie met andere buren, gezeur over een heg).
Precies.... En zoals te lezen in het topic, het gaat 1 week goed, maar buurman kon de bus nergens anders kwijt dan voor zijn huis en hij liep meteen weer huillie te doen....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_101858525
Later in het topic lijkt het er meer op neer te komen dat z'n vriendin met kind en boodschappen drie stappen verder moet lopen. Oh boehoe :D
Tap tap tap
pi_101858540
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:31 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Precies.... En zoals te lezen in het topic, het gaat 1 week goed, maar buurman kon de bus nergens anders kwijt dan voor zijn huis en hij liep meteen weer huillie te doen....
MS hebben en wel gelijk naar buiten komen rennen :o Toch knap.
Tap tap tap
pi_101858543
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef Ripley het volgende:

[..]

Een milde vorm van MS had hij het over. En een vriendin die ook auto kan rijden. Dan lijkt me 20~40 meter verderop parkeren af en toe helemaal niet zo'n heel groot probleem. Denk dat die overbuurman hetzelfde dacht.
pi_101858596
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Later in het topic lijkt het er meer op neer te komen dat z'n vriendin met kind en boodschappen drie stappen verder moet lopen. Oh boehoe :D
Hij heeft ook (nog) geen zware MS.
Meestal wil dat inhouden dat je alles kan.

Maar goed. TS komt een beetje wereldvreemd over. Zo epic vind ik het topic daardoor niet. Gewoon een halve gare en ik ben het ook met Re eens dat het een beetje simpel is als dan 3 pagina's mensen er op in moeten hakken.
pi_101858646
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

Hij heeft ook (nog) geen zware MS.
Meestal wil dat inhouden dat je alles kan.

Maar goed. TS komt een beetje wereldvreemd over. Zo epic vind ik het topic daardoor niet. Gewoon een halve gare en ik ben het ook met Re eens dat het een beetje simpel is als dan 3 pagina's mensen er op in moeten hakken.
Mooiste post vind ik die van motorbloempje, die vrijwel exact voorspeld wat de TS zou gaan zeggen :D
  maandag 12 september 2011 @ 15:39:08 #288
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_101858725
De buurman van een vriendin van mij die ging dreigen haar auto kapot te slaan en alles als ze hem nog 1x op ZIJN parkeerplek voor zijn huis zette. Het was niet zijn parkeerplek, maar hij wou hem perse voor z'n huis hebben staan, zodat hij er een oogje op kon houden.

Ze hield er zoveel mogelijk rekening mee, want die vent zou die auto en haar wss echt wat gedaan hebben vermoed ik :{
pi_101858858
Zulke mensen zijn wel een beetje jammer ja -O-
Bij m'n ouders voor de deur is het ook altijd een hele stoelendans, maar het zijn allemaal aardige mensen dus dat scheelt. Al staan er wel heel veel bedrijvenbusjes net op de hoek, waardoor je heel slecht kunt zien wat er om de hoek komt zetten. Maar er is verder gewoon geen plek, dus die man heeft ook geen keus. Al was m'n moeder het vorig jaar wel zat: er stonden vier bedrijfsbusjes aan de zijkant en twee campers aan de voorkant. Als er een verjaardag was, kon niemand z'n auto kwijt. We stonden toevallig een keer bij de voordeur toen zo'n gastje de bedrijfswagen weer bij ons voor parkeerde en toen heeft ze gevraagd of dit vaste prik was, maar het bleek alleen in de zomervakantie te zijn.
Tap tap tap
pi_101858928
Bij mijn broer in de straat woonde een kerel die alle auto's ging bekrassen als hij 's avonds zijn hond uit liet... Auto's stonden dan half op de stoep (want ja, nieuwbouwwijk met te weinig parkeerplaatsen)

Die kerel had zelf gewoon een oprit en had dus nergens last van... maar bekraste dus iedere auto van de straat die op de stoep stond....

Kerel is toen wel gepakt.... meer dan 250.000 euro schade had ie gemaakt :X
En z'n vrouw wist nergens van....
pi_101858930
Ik snap uberhaupt dat gezeik over parkeerplaatsen niet hoor. Wat is het enorme probleem van om de hoek parkeren?
pi_101858949
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:44 schreef Ripley het volgende:
Ik snap uberhaupt dat gezeik over parkeerplaatsen niet hoor. Wat is het enorme probleem van om de hoek parkeren?
Mensen zijn lui tegenwoordig....
pi_101859037
Als we een verjaardag oid hebben en m'n opa en oma komen, zet m'n vader z'n auto bij ons voor de deur: als m'n opa komt zet m'n vader z'n auto in de garage of op de oprit zodat m'n oma niet zo ver hoeft te lopen, anders moeten ze minstens 100 meter lopen, want als er een nieuwe populaire film draait (tegenover zit een bios) staan er ook allemaal auto's in het gras -O-
Tap tap tap
pi_101859109
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef Cue_ het volgende:
De buurman van een vriendin van mij die ging dreigen haar auto kapot te slaan en alles als ze hem nog 1x op ZIJN parkeerplek voor zijn huis zette.
mijn antwoord is dan standaard...
Het gaat toch nog weleens gebeuren, dus doe nu maar meteen.

en wat nou heel vreemd is he, het blijft altijd bij dreigen :')
pi_101859204
Wat een lief topic O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_101859269
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Als we een verjaardag oid hebben en m'n opa en oma komen, zet m'n vader z'n auto bij ons voor de deur: als m'n opa komt zet m'n vader z'n auto in de garage of op de oprit zodat m'n oma niet zo ver hoeft te lopen, anders moeten ze minstens 100 meter lopen, want als er een nieuwe populaire film draait (tegenover zit een bios) staan er ook allemaal auto's in het gras -O-
Ik woon midden in het centrum van mijn stadje met voor mijn deur (uiteraard) de enige gratis parkeerplaats. Godzijdank heb ik een vast plekje in de parkeergarage onder het gebouw, maar als mn ouders komen (mn moeder kan ook niet ver lopen) is het echt dramatisch ;(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 september 2011 @ 15:54:28 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_101859289
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:44 schreef Ripley het volgende:
Dat mensen geen zicht hebben op hun auto. Zeker als er wel vaker is gekrast.. en mensen dan het gevoel hebben meer controle te hebben.
pi_101859505
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef Cue_ het volgende:
De buurman van een vriendin van mij die ging dreigen haar auto kapot te slaan en alles als ze hem nog 1x op ZIJN parkeerplek voor zijn huis zette. Het was niet zijn parkeerplek, maar hij wou hem perse voor z'n huis hebben staan, zodat hij er een oogje op kon houden.

Ze hield er zoveel mogelijk rekening mee, want die vent zou die auto en haar wss echt wat gedaan hebben vermoed ik :{
Terecht
Vrouwen moeten helemaal geen rijbewijs hebben. En al helemaal niet rijden.
pi_101859544
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat mensen geen zicht hebben op hun auto. Zeker als er wel vaker is gekrast.. en mensen dan het gevoel hebben meer controle te hebben.
Want dan blijven ze de hele nacht wakker om op hun auto te letten? :')
pi_101859556
He, wat jammer.... het topic is dicht :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')