Dat volg ik ook niet helemaal. TS zal zijn zaakjes wel niet zelf op kunnen lossen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:00 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dit dus. En de werkgever bellen, waarom?
Prima, alleen hier doet de man in kwestie niets fout. De werkgever heeft hier werkelijk niets mee te maken (zoals die zelf ook al aangeeft).quote:Op maandag 12 september 2011 10:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ik afgesneden zou worden door een bedrijfsauto gaat er ook een belletje naar die zaak.
Ik denk dat dit de redenatie geweest zou zijn.
Hij vraagt er gewoon om.quote:Op maandag 12 september 2011 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
TS, gastzolang jij via de gemeente geen parkeerplek regelt ivm je MS, mag iedereen zijn auto/bus/motor/trike neerzetten waar hij/zij wil. Heel vervelend, maar nog vervelender is dat je zijn WERKGEVER gaat zitten bellen
ach ja, hufterigheid viert hoogtij tegenwoordig...quote:Op maandag 12 september 2011 10:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij vraagt er gewoon om.
Ik hoop voor TS dat de buurman dit voorval door de hele buurt gaat doorvertellen.
Of laat de buurman bij jou op de koffie komen, lijkt me nog beterquote:Op maandag 12 september 2011 10:12 schreef Re het volgende:
ga eens op de koffie bij de buurman, verontschuldig je dat je zijn werkgever hebt gebeld en probeer er eens samen uit te komen
Daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 12 september 2011 10:13 schreef Re het volgende:
[..]
ach ja, hufterigheid viert hoogtij tegenwoordig...
Ja, en dan zet die zijn auto weer voor je deur neer als hij langskomt. Zo worden de problemen alleen maar erger he!quote:Op maandag 12 september 2011 10:01 schreef DonJuanErnesto het volgende:
Wat is er mis met gewoon op de meest dichtbijzijnde lege plek parkeren? Dan hoef jij niet veel verder te lopen en als de bewoner van het "erbijbehorende huis" gaat klagen kun je die doorverwijzen naar jouw overbuurman met zijn busje.
En anders naar de rijdende rechter!
Ik moest heel hard lachenquote:Op maandag 12 september 2011 09:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Offtopic:
Als je MS zat bent: http://www.ubuntu.com/
Je krijgt het niet, maar moet er ook zelf een bedrag voor neertellen. Bij mijn schoonzus was het binnen een paar maanden geregeld.quote:Op maandag 12 september 2011 10:17 schreef hugsy33 het volgende:
invalideplaats is heel moeilijk te regelen.
Onze oude buren waren allebei al in de 80, de man zo goed als blinden doof én heel moeilijk te been. Maar mooi dat ze jarenlang geen parkeerplek hebben gekregen. Gelukkig hield bij ons heel de straat er rekening mee en werd altijd netjes het eerste plaatsjevoor hun bewaard
Dan mogen ze ook geen auto meer rijden dus wat moeten ze de met een parkeerplekquote:Op maandag 12 september 2011 10:17 schreef hugsy33 het volgende:
invalideplaats is heel moeilijk te regelen.
Onze oude buren waren allebei al in de 80, de man zo goed als blinden doof én heel moeilijk te been. Maar mooi dat ze jarenlang geen parkeerplek hebben gekregen. Gelukkig hield bij ons heel de straat er rekening mee en werd altijd netjes het eerste plaatsjevoor hun bewaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |