abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 september 2011 @ 09:27:37 #26
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_101848480
De buurman heeft volste recht om daar te parkeren, maar van respect of solidariteit is geen sprake hier. Wat een zwakzinnige mongool.
To doom or not to doom
pi_101848499
iggyinthehouse: Heb je eigenlijk zelf een auto?
  maandag 12 september 2011 @ 09:30:55 #28
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_101848539
Ik weet niet hoe het daar zit, maar als je 1 keer hoest krijg je al een invalideparkeerplek voor je deur in A'dam. Of lichte MS ook een goede reden is, weet ik niet.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  maandag 12 september 2011 @ 09:30:56 #29
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_101848540
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:27 schreef Keltie het volgende:

[..]

Behalve dat'ie kwartet met motorvoertuigen en daar iemand anders last van laat hebben?
Heel veel wijken hebben een probleem met parkeerruimte, wat te danken is aan de gemeente! Die hoopt door simpelweg niet voldoende parkeerplaatsen te maken, mensen in het OV te krijgen (waarom weet niemand).
censuur :O
  maandag 12 september 2011 @ 09:33:43 #30
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101848589
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:30 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Heel veel wijken hebben een probleem met parkeerruimte, wat te danken is aan de gemeente! Die hoopt door simpelweg niet voldoende parkeerplaatsen te maken, mensen in het OV te krijgen (waarom weet niemand).
Zal goed lukken als je vanaf hier wel naar breda/roosendaal/rotterdam makkelijk kan, maar alles wat daaromheen ligt je minimaal 2 uur aan het reizen bent :')
pi_101848591
Je hebt MS zeg je? Dan heb je toch recht op een invalidenkaart op je voorruit. Kun je ook niet aan de gemeente vragen of ze een bord plaatsen met jouw kenteken er op? Die buurman is natuurlijk niet goed bij z'n hoofd. Deze aso moet gewoon wat respect tonen. Niemand heeft z'n eigen parkeerplek maar in dit geval kun je er natuurlijk rekening mee houden.
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
pi_101848611
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:33 schreef RonnieHansen het volgende:
Je hebt MS zeg je? Dan heb je toch recht op een invalidenkaart op je voorruit. Kun je ook niet aan de gemeente vragen of ze een bord plaatsen met jouw kenteken er op?
De vraag is of TS zelf een auto heeft.
pi_101848629
Volgens mij kan de partner ook een invalidenkaart aanvragen, mits hij/ zij daar ook woont
Hell To The Liars
  maandag 12 september 2011 @ 09:38:34 #34
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_101848674
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:18 schreef Keltie het volgende:
Ik zou rekening houden met mijn minder valide buurman.
Ja, ik ook. Ik snap die reacties hier niet zo. Maar ik snap eerlijk gezegd ook niet dat hij de werkgever van de buurman heeft gebeld, ik zie de relevantie niet. Zou je dat willen uitleggen, iggyinthehouse?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  maandag 12 september 2011 @ 09:40:32 #35
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_101848716
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:33 schreef RonnieHansen het volgende:
Die buurman is natuurlijk niet goed bij z'n hoofd. Deze aso moet gewoon wat respect tonen. Niemand heeft z'n eigen parkeerplek maar in dit geval kun je er natuurlijk rekening mee houden.
Dat deed hij ook, tot hij 1 keer de bus weer wilde neerzetten. (Misschien om in te laden? Was er elders geen plek? Was het misschien tijdelijk?)
TS komt meteen naar buiten en gaat lopen zeiken dat hij wéér de werkgever gaat bellen.
Sorry hoor, maar dan had je van mij ook de *&#^%^ kunnen krijgen.

P.S. ik ben trouwens ook 'mindervalide' om dat zo even te noemen. En zit wat parkeren betreft in bijna exact dezelfde situatie als TS. Overburen met oprit en garage die de parkeervakken voor ons huis (zonder garage/oprit) vol zetten.
Pech gehad, had ik maar een huis met eigen oprit moeten kopen, niet?
pi_101848770
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:40 schreef Kreupel het volgende:

[..]

Dat deed hij ook, tot hij 1 keer de bus weer wilde neerzetten. (Misschien om in te laden? Was er elders geen plek? Was het misschien tijdelijk?)
TS komt meteen naar buiten en gaat lopen zeiken dat hij wéér de werkgever gaat bellen.
Sorry hoor, maar dan had je van mij ook de *&#^%^ kunnen krijgen.
Natuurlijk niet, dan zeg je sorry buur maar ik wilde even iets in m'n wagen laden en dan zet ik 'm zo weer weg. Dan hoef je niet meteen op je achterste benen te gaan staan.
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
  maandag 12 september 2011 @ 09:45:04 #37
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_101848809
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:43 schreef RonnieHansen het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, dan zeg je sorry buur maar ik wilde even iets in m'n wagen laden en dan zet ik 'm zo weer weg. Dan hoef je niet meteen op je achterste benen te gaan staan.
Dat had gekund, maar TS had al via de werkgever lopen klagen. Ik vind het al heel wat dat de buurman er rekening mee hield nadat TS dit geflikt had.
pi_101848888
alles valt of staat met de manier van communiceren: als TS het bij mij ook via de werkgever zou spelen dan verliest hij al zijn krediet bij mij en kan hij ook de schijt krijgen :)

als iemand het netjes en beleefd zou vragen zou ik best mijn auto ergens anders neer willen zetten, maar als iemand meteen begint te zeiken zonder eerst een keer een goed gesprek gehad te hebben dan kunnen ze in de stront zakken :P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  maandag 12 september 2011 @ 09:52:25 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101848958
En als iemand het via je werkgever speelt, denk je niet: weet je wat, ik ga zelf even met mijn buurman praten, want kennelijk is er een probleem en dat kunnen we vast wel oplossen.

Als er dus iemand een voet verkeerd zet (werkgever bellen was niet zo handig, toegegeven), dan mag die persoon verder maar in de stront zakken?
The love you take is equal to the love you make.
pi_101849008
Tja, het lijkt me dat je vrij weinig nog kan doen.

Je hebt het in de eerste instantie netjes bij je buurman aangegeven. Hij geeft aan dat hij geen rekening met je wil houden, omdat hij duivenpoep belangrijker vindt.

Daarna heb je de werkgever gebeld, omdat het een bedrijfsbus is. Dat doet je relatie met je buurman natuurlijk geen goed - al begrijp ik wel dat je boos bent en dat je na het eerste gesprek dacht dat verder praten met de buurman niets zou oplossen.

Nu wil de werkgever je ook niet meer helpen en valt er verder weinig meer te doen. Je buurman doet niets illegaals. Indien je huurt zou je nog kunnen vragen of de woningbouw een mediator wil sturen om te kijken of jullie dit beter op kunnen lossen (verstoring woongenot).

Als vogelpoep het probleem was en het zooo belangrijk is dat de parkeerplaats voor je deur vrij blijft - dan had ik de buurman gewoon een x bedrag gegeven om z'n auto te laten wassen.
  maandag 12 september 2011 @ 09:54:29 #41
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_101849011
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:52 schreef Lienekien het volgende:
Als er dus iemand een voet verkeerd zet (werkgever bellen was niet zo handig, toegegeven), dan mag die persoon verder maar in de stront zakken?
Hij heeft er toen toch rekening mee gehouden? Hij werd pas kwaad toen TS na 1 keer parkeren (tijdens het parkeren trouwens) meteen naar buiten kwam en wéér begon te 'dreigen' met contact opnemen met zijn werkgever... ik vind dat niet heel vreemd

Bovendien doet de buurman niets fout, en vind ik niet dat hij degene is die het gesprek moet aangaan maar dat had TS moeten doen. Of alsnog doen, om excuses aan te bieden voor de kinderachtige acties en kijken of je er op een andere manier uit kan komen.
  maandag 12 september 2011 @ 09:57:11 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101849077
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:54 schreef Kreupel het volgende:

[..]

Hij heeft er toen toch rekening mee gehouden? Hij werd pas kwaad toen TS na 1 keer parkeren (tijdens het parkeren trouwens) meteen naar buiten kwam en wéér begon te 'dreigen' met contact opnemen met zijn werkgever... ik vind dat niet heel vreemd
Hm. Ja. Het wordt zo wel lastig.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar verdere reacties van TS.
The love you take is equal to the love you make.
pi_101849082
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 09:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik zou ook expres mijn auto elke dag voor jouw deur parkeren als jij mijn werkgever hierom ging bellen. :')
Dit dus. Probeer die parkeerplaats te kopen ofzo :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 12 september 2011 @ 09:57:44 #44
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_101849093
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hm. Ja. Het wordt zo wel lastig.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar verdere reacties van TS.
Ik ook wel, eigenlijk :)
  maandag 12 september 2011 @ 09:58:24 #45
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_101849104
quote:

[..]

Bovendien doet de buurman niets fout, en vind ik niet dat hij degene is die het gesprek moet aangaan maar dat had TS moeten doen. Of alsnog doen, om excuses aan te bieden voor de kinderachtige acties en kijken of je er op een andere manier uit kan komen.
Dit dus ^O^ Ts is gewoon zielig persoon om zich zo te gedragen
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_101849147
quote:

[..]

Dit dus. En de werkgever bellen, waarom? :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  maandag 12 september 2011 @ 10:00:46 #47
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_101849152
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:30 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Nah, als ik bij ons in de wijk kijk. Welke toch ruim is opgezet (ruime 2 onder 1 kappers), komt een groot gedeelte van de parkeerproblemen omdat mensen meer dan 2 voertuigen voor de deur willen zetten. Compleet overbodig en onzinnig.
pi_101849173
Wat is er mis met gewoon op de meest dichtbijzijnde lege plek parkeren? Dan hoef jij niet veel verder te lopen en als de bewoner van het "erbijbehorende huis" gaat klagen kun je die doorverwijzen naar jouw overbuurman met zijn busje.

En anders naar de rijdende rechter!
My name is Juan Ernesto; Don Juan Ernesto.
  maandag 12 september 2011 @ 10:02:05 #49
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_101849182
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 09:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Ik snap die reacties hier niet zo. Maar ik snap eerlijk gezegd ook niet dat hij de werkgever van de buurman heeft gebeld, ik zie de relevantie niet. Zou je dat willen uitleggen, iggyinthehouse?
Als ik afgesneden zou worden door een bedrijfsauto gaat er ook een belletje naar die zaak.
Ik denk dat dit de redenatie geweest zou zijn.
  maandag 12 september 2011 @ 10:02:58 #50
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_101849195
Ga huilen!

Bellen naar zn werkgever :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')