Ze zijn begonnen en WE staan al een break voorquote:Op maandag 12 september 2011 14:01 schreef Tim86 het volgende:
XL probeert iedereen naar Donskoy te leiden en het lukt nog ook. Een minuut voor de wedstrijd switched hij dadelijk zelf
Hmm in mn atp app nietquote:Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef Szura het volgende:
Ik zie hem nog steeds staan onder schedule hoor.
staat nu op de baanquote:Op maandag 12 september 2011 16:57 schreef APK het volgende:
Dan ook maar Hanescu voor mij als Golubev niet speelt.
Anders gewoon Golubev.
Ok, handig dan dat de OOP oorspronkelijk niet goed was.quote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef franklop het volgende:
alles is al gestart voor dag 1, dus te laat
quote:Op maandag 12 september 2011 06:42 schreef franklop het volgende:
OOP
1. Evgeny DONSKOY (RUS) vs Joao SOUSA (POR)
2. Andrey GOLUBEV (KAZ) vs Olivier PATIENCE (FRA) -
3. Tihomir GROZDANOV (BUL) vs Victor HANESCU (ROU)
1. Bastian KNITTEL (GER) vs Federico DELBONIS (ARG)
snap niet waar je het over hebt, in de eerste post onder de OP staat de OOP voor vandaag. Je zegt toch ook altijd dat mensen topics goed moeten doorlezenquote:Op maandag 12 september 2011 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, handig dan dat de OOP oorspronkelijk niet goed was.
Wacht even, ik zie nu dat Golubev gewoon gespeeld heeft. Die had ik allang gekozenquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
snap niet waar je het over hebt, in de eerste post onder de OP staat de OOP voor vandaag. Je zegt toch ook altijd dat mensen topics goed moeten doorlezen
ah ok, was ook wel even wat onduidelijkheid, omdat zijn partij opeens nergens meer te vinden wasquote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wacht even, ik zie nu dat Golubev gewoon gespeeld heeft. Die had ik allang gekozen, ik zag ook een paar keer voorbij komen dat 'ie niet zou spelen. Goed lezen idd
.
Die ava'squote:Op dinsdag 13 september 2011 08:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Er zijn momenteel drie spelers die twee verschillende Grand Slams hebben gewonnen!
• intel
• rhubarb (zelfs twee in één jaar)
• TheGeneral
De plaatjes voor de OP zullen uiteraard worden bijgewerkt, maar omdat sporttv, tennisboy en VerdwaasdeVogel geen avatars hebben gaan die vanaf nu door het leven als:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
De plaatjes voor de OP zullen uiteraard worden bijgewerkt, maar omdat sporttv, tennisboy en VerdwaasdeVogel geen avatars hebben gaan die vanaf nu door het leven als:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:02 schreef rhubarb het volgende:
wimbledon en us open uitgespeeld tijdens mn debuutjaar
quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:56 schreef Alovenac het volgende:
22. (42) Alovenac 2235
Jaja, lekker eerste Grand Slam is binnen in mijn debuutjaar.
Ik doe alweer bijna 2 jaar mee geloof ik maar ik heb nog nooit een toernooi uitgespeeldquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:02 schreef rhubarb het volgende:
wimbledon en us open uitgespeeld tijdens mn debuutjaar
mijn tweede volledige jaar en derde jaar totaal, geloof dat ik nu op 5 uitgespeelde toernooien staquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:41 schreef luckass het volgende:
[..]
[..]
Ik doe alweer bijna 2 jaar mee geloof ik maar ik heb nog nooit een toernooi uitgespeeld.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Pick 2: Souza
Als dat nog kan.
quote:
Was iets te vroeg vanochtend nadat ik kort geslapen had door US Open finalequote:Op dinsdag 13 september 2011 07:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zag 'm al langskomen ja
quote:
Nee, die gaan dan naar mij.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef KentdeBruin het volgende:
Als ik mijn account verander? kunnen die punten dan worden overgezet??
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, die gaan dan naar mij.
Je moet ook niet je naam gebruiken als username. Maargoed, dat kan gewoon hoor. Stuur eerst maar met je huidige account een PM met je nieuwe username en daarna vanuit je nieuwe account een bevestiging per PM.quote:
Ja, was ook dom, maar ik wist nog niet echt wat FOK! was en zo..quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je moet ook niet je naam gebruiken als username. Maargoed, dat kan gewoon hoor. Stuur eerst maar met je huidige account een PM met je nieuwe username en daarna vanuit je nieuwe account een bevestiging per PM.
Ja, die leeft al een tijdje boven z'n stand.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
XS kan ook, maar die moet je maar aan XL laten.
precies! even die rust pakkenquote:Op woensdag 14 september 2011 02:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Laat maar, ik ben er al uit. Een challenger spelen nadat je een GS wint, duidelijke tankjob.
Watjequote:Op woensdag 14 september 2011 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, toch maar switchen.![]()
Dag 3: Daniel Munoz-De La Nava
Zoiets jaquote:Op woensdag 14 september 2011 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik vind dit wel de mooiste toernooien. Of we starten een XS Tennisgame ernaast.
Risico wordt niet beloond! boeeee!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Zoiets jaAls 16 man al de US open uitspelen, dan is er toch wat mis met de onvoorspelbaarheid in t tennis
nee als je Juan Monaco en Marcel Ilhan speelt dan neem je geen risicoquote:Op woensdag 14 september 2011 13:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Risico wordt niet beloond! boeeee!
Inderdaad, ik vind het een beetje dubieus allemaal. Ik hou even een anonieme stemming achter de schermen.quote:
Hoe is hij de uiterst strenge selectieprocedure doorgekomen?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
We zijn er uit, XL was tegen, maar ik ben voor. Kunt94 zal vanaf nu in de score worden opgenomen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Een van die twee moeten we de volgende ronde kiezen. Helden zijn het.
Dus:quote:
Die Prodon... je ziet die naam en je moet aan Martin denken.... wat een overwinning was dat!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Welke ronde zitten we nou eigenlijk? Dit moet toch al de finale zijn zo ondertussen? Normaal heb je in dit stadium wel een paar normale namen, maar dit is nog steeds allemaal kut...
Wel leuk dat je dit toernooi gewoon kunt voorspellen op basis van wat je de tofste naam vindt.
Pick 5: Prodon
Dat is meer dan XL vorig jaar in alle toernooien gehaald heeft, toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Relaxt man, ik heb al 25 punten
Een beetje te laat... Prodon staat al een set voor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pick 5: Prodon.
Wat een vaag toernooi....
Misschien moet je een cursus bloemschikken gaan volgenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:46 schreef FedExpress het volgende:
Nou, diegene die er nog inzitten winnen in ieder geval niet de prijs van meest origineelste pickers
Je avatarquote:
pick 2: Raonicquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dag 2:
Raonic - Sugita
Gulbis - Kubot
Nieminen - Bogomolov Jr.
Nalbandian - Rosol
Ito - Sela
Monaco - Dodig
Nishikori - Ferrer
Tomic - Troicki
Nadal - Go Soeda
Haase - Giraldo.
Forum Opties | |