ehm... op 1 been? met zonder handen?quote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik kreeg t vanavond ineens in m'n bol; heb heel de badkamer schoongemaakt! Maar dan ook op een manier waarop ik t nog nooit heb gedaan
Wat goed!! Ik hoop dat je nu van een zorgeloze zwangerschap kan genieten!quote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef klumsy het volgende:
Net een uitgebreide echo gehad en alles zag er super uit!
Kindje ligt mooi hoog in de baarmoeder, en ruim voldoende vruchtwater..
Alleen zo druk aan het bewegen, wat het maken van de echo wel lastig maakte
Binnenkort dus nog een echo om een paar kleine details wat beter te bekijken.
En ze durfte het wel niet helemaal met zekerheid te zeggen, maar ze denkt dat het een meisje is!
Een zusje voor Roan dus
Bij een twee-eiige tweeling heeft ieder kindje een eigen placenta en vruchtzak.quote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef octopussy het volgende:
Klumsy, wat een fijn bericht dat het goed gaat met je buikbabyIk dacht eigenlijk dat bij een zwangerschap van een meerling altijd maar in 1 keer kon bevallen omdat de vliezen dan gebroken zijn en het vruchtwater weg enzo. Nooit gedacht dat het anders kan.
Dan gaan we er gewoon vanuit dat we nog lekker lang van je mogen genieten in dit topicquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Die blijft nog wel binnen hoor! (bij elin liep ik toch ook met weeen en 3cm ontsluiting en dat werd 41+3)
het enige wat ik nu heb is bloed en weeen maar alleen verweking en geen ontsluiting
positief dus
Oh jawel.. deze keer zie ik ook op tegen overtijd gaan.. maar zal het maar aannemen dat we dat wéér gaan doen... zeker met al die pijnen er nu bij is het zoals jij zegt even pffff...quote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef Sandous het volgende:
Ik wil bevallen
Omdat mn dochtertje met 37 weken is geboren (en ik nu 38 weken ben) merk ik, dat ik echt de dag doorkom.. kan niet meer wachten. Vooral omdat ik overal pijnen heb, waggel en constante harde buiken, bij het opstaan al. Laat staan als ik wat ga doen....
Ik vind het wel een pff gevoel als ik me bedenk dat het zelfs nog 4 weken kan duren...
Niemand zo een gevoel??
Die liggen thuisquote:
http://www.umcutrecht.nl/(...)aVenG/CoPPer-studie/quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:50 schreef Lishe het volgende:
Jipster, wat voor onderzoek is dat dan? Ik heb zelf ook PCOS, dus ben eigenlijk best nieuwsgierig.
Maandag a.s uitgebreide afspraak, eerst echo, dan verpleegkundige, POP-poli en daarna Gyn. Hopelijk red ik het van echo naar Verpleegkundige, anders is het weer goed mis...quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:42 schreef Marrije het volgende:
Flugel, wanneer heb jij eigenlijk de termijnecho?
dik gedrukt is beter te volgen voor modsquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:42 schreef DuBecky het volgende:
ah had t al wel 3 x gevraagd haha
18 februari is de datum
Dat stond het ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
dik gedrukt is beter te volgen voor mods(hint/tip)
Dat is vervelend! Hoop dat het snel beter gaat!quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:00 schreef Asyniur het volgende:
Zo, ik ben thuis. Werken ging niet meer.
Ik ga naar bed. Mijn kop barst bijna uit elkaar...
Hè bah. Beterschapquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:00 schreef Asyniur het volgende:
Zo, ik ben thuis. Werken ging niet meer.
Ik ga naar bed. Mijn kop barst bijna uit elkaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |