Maandag a.s uitgebreide afspraak, eerst echo, dan verpleegkundige, POP-poli en daarna Gyn. Hopelijk red ik het van echo naar Verpleegkundige, anders is het weer goed mis...quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:42 schreef Marrije het volgende:
Flugel, wanneer heb jij eigenlijk de termijnecho?
dik gedrukt is beter te volgen voor modsquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:42 schreef DuBecky het volgende:
ah had t al wel 3 x gevraagd haha
18 februari is de datum
Dat stond het ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
dik gedrukt is beter te volgen voor mods(hint/tip)
Dat is vervelend! Hoop dat het snel beter gaat!quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:00 schreef Asyniur het volgende:
Zo, ik ben thuis. Werken ging niet meer.
Ik ga naar bed. Mijn kop barst bijna uit elkaar...
Hč bah. Beterschapquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:00 schreef Asyniur het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:00 schreef Asyniur het volgende:
Sproetquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:48 schreef sproet-je het volgende:
![]()
Hallo, ik kom me hier nu toch maar melden! Vanochtend op de echo een mooi knipperend iets gezien dus ondanks de bloedingen die ik heb ben ik wel echt zwanger
![]()
Vandaag 6,1 weken en ik ben uitgerekend op 7 mei. Wil een modje mij erin zetten?
Asy, wat heftig dat je nu al helemaal ziek thuis bent en dus ook zoveel pijn hebt.... Had je er bij Harry ook zoveel last van?
Innepin ook al, sterkte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |