Na de vorige zwangerschap een trombosebeen gehad in het kraambed. Nu 6 weken preventief prikken.quote:Op zondag 11 september 2011 23:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
wickie, waarom moet je prikken als ik vragen mag
Juhp!quote:Op maandag 12 september 2011 08:08 schreef Asyniur het volgende:
wicks, wat een leuke naam!
klumsy, ben je een beetje door de nacht gekomen?
KD, zit Polle nog binnen?
iig nog 2 weken (28 september), maargoed, zal je zien dat ik m meedraag tot eind oktoberquote:Op maandag 12 september 2011 08:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mooi. Hoe lang moet je hem nog binnenhouden?
Pff, dat het bloeden maar eens stopt. En dat je dan mooi over 2 weekjes thuis kan bevallen van je zoonquote:Op maandag 12 september 2011 08:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
iig nog 2 weken (28 september), maargoed, zal je zien dat ik m meedraag tot eind oktober
ik ben overmorgen 35 wk.
Vannacht had ik geen weeen! Gisteravond een heleeeeeeeeee boel en weer wat lichtroze verlies. ik ben net een halfuurtje op, mocht het bloeden doorzetten dan hebben we iig een vlucht en oppasplan.
(ook met bloed kan ik nog wel tig weken doorlopen, maar bloed is allesbehalve veilig in het laatste trimester. En ook al denk ik zeker te weten waar het vandaan komt, in het ziekenhuis kunnen ze niets vaststellen)
dat was lichtroze slijmverlies wat van de baarmoedermond afkwamquote:Op maandag 12 september 2011 09:17 schreef Ssserpente het volgende:
Maar je bloedde toch al vóór dat gewroet?
Het echte heldere bloeden is dus pas na die actie van die kuttekop ontstaan? Muts.quote:Op maandag 12 september 2011 09:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat was lichtroze slijmverlies wat van de baarmoedermond afkwam
Doe mij er eens zo eenquote:Op maandag 12 september 2011 10:21 schreef Aoraki het volgende:
Wat een tegenstrijdigheden...
Wickie, gefeliciteerd met Wies...
Jij hebt blijkbaar wel toegang tot internet in het ziekenhuis? Bij ons was die mogelijkheid er niet. Tsja en met mijn prehistorische telefoon kon ik niemand van updates voorzien.
Iets uitgebreider afgelopen donderdag:
We hadden ons om 7.30 netjes in het ziekenhuis gemeld, na de nodige controles door naar de OK. Ik was heel erg zenuwachtig, maar om 09.28 werd onze zoon geboren. Alles ging direct goed. Hij woog 3140 gram en had geen problemen met ademen. Hij mocht bij mij op de OK blijven totdat ze met mij klaar waren, zodat we geen moment gescheiden waren.
Jasper is erg tevreden, drinkt goed, slaapt goed. Nu zijn we weer thuis en dat is echt een heerlijkheid. Broer Thomas vindt het allemaal erg interessant en 'aait' zijn broertje graag (hij is er ook al bijna een keer op gaan zitten, maar ach das een detail)
Nog een fotootje van onze nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
En dat terwijl ik al 2 maanden werkloos thuiszit en dus veel minder verbrand dan voorheen. Ik ben er ook wel een beetje trots op, maar voor iemand die pas een paar jaar vrede heeft met het feit dat ze flink te zwaar is maar tegelijkertijd ook veel te lui om te sporten is elke keer op de weegschaal staan gewoon lastig.quote:Op maandag 12 september 2011 13:45 schreef Kuukske het volgende:
Kan ik me goed voorstellen SB. Wat goed trouwens dat je niet zoveel bent aangekomen.
Oh, da's ook balen, als het eten op vakantie niet te eten is. Waar ben je heen geweest? Specifiek kruidenland ofzo?quote:Op maandag 12 september 2011 13:50 schreef SummerBreeze het volgende:
En dat terwijl ik al 2 maanden werkloos thuiszit en dus veel minder verbrand dan voorheen. Ik ben er ook wel een beetje trots op, maar voor iemand die pas een paar jaar vrede heeft met het feit dat ze flink te zwaar is maar tegelijkertijd ook veel te lui om te sporten is elke keer op de weegschaal staan gewoon lastig.
Ben BTW wel net twee weken naar een all inclusive op vakantie geweest waar het eten niet te vreten was, dus ik heb negatieve vakantiekilo's
Ik weet het ook niet. En om heel eerlijk te zijn; ik zie het straks wel aan het eind van de rit.quote:Op maandag 12 september 2011 13:53 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet niet hoeveel ik ben aangekomen tot nu toe![]()
Bij Rienk was ik een kilo of 10 aangekomen. Was er zo weer af, maar vrat het er allemaal weer aan![]()
Spannuuuundquote:Op maandag 12 september 2011 13:55 schreef Lujaxa het volgende:
even via foon dus sorry dat ik niet op iedereen reageer
wickie *0* daar is ze
dikke knuffel voor klumsy
hier om 17u naar gyn. het rommelt hier al van woensdag dus hopelijk toch iets van resultaat
Ik ben naar Marokko geweest. Het eten buiten het resort was heerlijk, dus het ligt niet aan de ingrediënten. Helaas leek het erop dat door de ramadan de koks in het hotel echt geen zin hadden om te koken en dus maar nergens zout of andere kruiden aan toevoegden. En al het vlees was werkelijk waar gort- en gortdroog. En gekookt in plaats van gebakken. De laatste wtee dagen (de twee dagen na het Suikerfeest) was het eten overigens heel erg lekker, dus de koks kùnnen het wel.quote:Op maandag 12 september 2011 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, da's ook balen, als het eten op vakantie niet te eten is. Waar ben je heen geweest? Specifiek kruidenland ofzo?
Dat is slecht!quote:Op maandag 12 september 2011 14:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik ben naar Marokko geweest. Het eten buiten het resort was heerlijk, dus het ligt niet aan de ingrediënten. Helaas leek het erop dat door de ramadan de koks in het hotel echt geen zin hadden om te koken en dus maar nergens zout of andere kruiden aan toevoegden. En al het vlees was werkelijk waar gort- en gortdroog. En gekookt in plaats van gebakken. De laatste wtee dagen (de twee dagen na het Suikerfeest) was het eten overigens heel erg lekker, dus de koks kùnnen het wel.
Oh da's lekker danquote:Op maandag 12 september 2011 14:10 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik ben naar Marokko geweest. Het eten buiten het resort was heerlijk, dus het ligt niet aan de ingrediënten. Helaas leek het erop dat door de ramadan de koks in het hotel echt geen zin hadden om te koken en dus maar nergens zout of andere kruiden aan toevoegden. En al het vlees was werkelijk waar gort- en gortdroog. En gekookt in plaats van gebakken. De laatste wtee dagen (de twee dagen na het Suikerfeest) was het eten overigens heel erg lekker, dus de koks kùnnen het wel.
En Lujaxa, spannend zeg. Ik hoop met je mee dat al dat gerommel niet voor niks is geweest.
Wat jij met taart hebt, heb ik wel een beetje met Ben en Jerry's. Maar ik durf eigenlijk niet zo goed, want ik ben helemaal weg van Cookie Dough en ik weet niet zeker of ik die wel mag hebben? Dat koekjesdeeg is eh.. nja. Is dat gebakken? 'Rauw'? Weet iemand dat?quote:Op maandag 12 september 2011 14:09 schreef Vlindur het volgende:
Oh ik eet echt niet gezondIk heb al sinds een week zin in taart en het is dat mijn man mij tegenhoudt, anders had ik zeker al 1 (of twee of drie) gehaald en (alleen) opgegeten!
Maar ik vind het ook wel prima. Het is niet zo dat ik overdreven slecht eet, maar ik hou me verder ook niet in ofzo
Ja, hoor dat mag je hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 14:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh da's lekker dan.
[..]
Wat jij met taart hebt, heb ik wel een beetje met Ben en Jerry's. Maar ik durf eigenlijk niet zo goed, want ik ben helemaal weg van Cookie Dough en ik weet niet zeker of ik die wel mag hebben? Dat koekjesdeeg is eh.. nja. Is dat gebakken? 'Rauw'? Weet iemand dat?.
De Aldi verkoopt perfecte kopieën voor de helft van de prijsquote:Op maandag 12 september 2011 14:18 schreef Vlindur het volgende:
Ja, hoor dat mag je hebbenIk vind B&J te duur om lekker te vinden
En ik hou niet zo van ijs, dus dat scheelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |