abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 september 2011 @ 10:09:05 #51
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101849307
Wicky, Wies staat hier ook nog op het lijstje O+

MissJones, heel veel sterkte :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101849314
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes :*

De 2 andere dames geniet van jullie kleintjes, ze zijn vast prachtig O+

@ kleurdoos, nadat Roan geboren is heb ik 1 zetpil met weeenremmers gehad
En daarna tot op heden ook geen weeën meer... Ze verwasten dat de ontsluiting
Ook weer verminderd is, maar krijg vandaag nog een echo waar ze dat gaan controleren
En kijken hoe het met ons andere kleintje gaat :)

Voor nu probeer ik me zo sterk mogelijk te houden
Zodat m'n lichaam alle energie krijgt die het nodig heeft
Om ons andere kindje zo lang mogelijk te laten zitten...
De gyn gaf aan dat de kans wel klein is maar dat er zeker een
Kans is dat hij of Ij nog een paar weken kan blijven zitten.
Nu maar hopen dat met genoeg rust dit ook gaat gebeuren
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_101849386
Bah wat een onzekerheid klumsy.... Ik duim heel hard voor je andere kleintje....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101849395
Ga voor je duimen klumsy dat je andere kindje nog heel lang blijft zitten
pi_101849400
MJ heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 12 september 2011 @ 10:13:00 #56
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101849407
Och Klumsy wat een onzekere tijden zo, ik duim ook uit alle macht voor je andere kindje...

:*
pi_101849411
Klumsy, ik lees net je laatste bericht. Het is verschrikkelijk oneerlijk wat je moet doorstaan. Ik hoop dat je andere kleintje nog even lekker kan blijven zitten. Roan is een prachtige naam voor een ongetwijfeld prachtig ventje. Heel veel sterkte komende tijd.

Ook het bericht van MJ heeft me diep geraakt. Mj, heel veel sterkte met het verlies van jullie LJ...
pi_101849438
De andere dames zeggen het al Klumsy, en ik kan er eigenlijk niets meer aan toe voegen. Ook hier draaien mijn duimen overuren :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 12 september 2011 @ 10:16:28 #59
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101849496
Klumsy wat heftig. Dat je kleintje maar goed blijft zitten.
pi_101849527
Ik ga in duimstand voor jullie, klumsy! :*
Tralalalaaa
pi_101849622
Wat een tegenstrijdigheden...

Wickie, gefeliciteerd met Wies *O* ...
Jij hebt blijkbaar wel toegang tot internet in het ziekenhuis? Bij ons was die mogelijkheid er niet. Tsja en met mijn prehistorische telefoon kon ik niemand van updates voorzien.

Iets uitgebreider afgelopen donderdag:
We hadden ons om 7.30 netjes in het ziekenhuis gemeld, na de nodige controles door naar de OK. Ik was heel erg zenuwachtig, maar om 09.28 werd onze zoon geboren. Alles ging direct goed. Hij woog 3140 gram en had geen problemen met ademen. Hij mocht bij mij op de OK blijven totdat ze met mij klaar waren, zodat we geen moment gescheiden waren.
Jasper is erg tevreden, drinkt goed, slaapt goed. Nu zijn we weer thuis en dat is echt een heerlijkheid. Broer Thomas vindt het allemaal erg interessant en 'aait' zijn broertje graag (hij is er ook al bijna een keer op gaan zitten, maar ach das een detail)

Nog een fotootje van onze nieuwe aanwinst:
pi_101849721
Wat lief! O+
Tralalalaaa
  maandag 12 september 2011 @ 10:29:59 #63
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101849829
Aoraki wat een leukerd! O+
pi_101849898
Cute!! O+.
  maandag 12 september 2011 @ 10:33:20 #65
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101849913
Aoraki, wat schattig! Ik ruik em bijna, zo vers O+

Klumsy :* Veel sterkte nogmaals en al het geluk dat je nodig hebt om het kindje dat je nog bij je draagt te voldragen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101849921
Aorika en Wickie, van harte met jullie minimensjes *O*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 12 september 2011 @ 10:34:21 #67
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101849941
Kiek dat liggen met zijn handje onder zijn kin, zo wijs! O+ Wat een schatje Aoraki!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101850503
Mooi kindje heb je daar Aoraki O+
  maandag 12 september 2011 @ 10:55:47 #69
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_101850536
Ahhh mooi jongetje zeg!! Superlief :).
pi_101850568
Wat een tegenstrijdige heftigheid in het topic...

Mama's Wickie en Aoraki gefeliciteerd met jullie kersverse spruiten! Wat een dotje!

Klumsy, wat erg! ;( Ik hoop voor je dat je ontsluiting is verminderd en dat je beeb nog een flink aantal weekjes binnen blijft! Heel veel sterkte ook met het verlies van Roan. :*
pi_101850895
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:21 schreef Aoraki het volgende:
Wat een tegenstrijdigheden...

Wickie, gefeliciteerd met Wies *O* ...
Jij hebt blijkbaar wel toegang tot internet in het ziekenhuis? Bij ons was die mogelijkheid er niet. Tsja en met mijn prehistorische telefoon kon ik niemand van updates voorzien.

Iets uitgebreider afgelopen donderdag:
We hadden ons om 7.30 netjes in het ziekenhuis gemeld, na de nodige controles door naar de OK. Ik was heel erg zenuwachtig, maar om 09.28 werd onze zoon geboren. Alles ging direct goed. Hij woog 3140 gram en had geen problemen met ademen. Hij mocht bij mij op de OK blijven totdat ze met mij klaar waren, zodat we geen moment gescheiden waren.
Jasper is erg tevreden, drinkt goed, slaapt goed. Nu zijn we weer thuis en dat is echt een heerlijkheid. Broer Thomas vindt het allemaal erg interessant en 'aait' zijn broertje graag (hij is er ook al bijna een keer op gaan zitten, maar ach das een detail)

Nog een fotootje van onze nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
Doe mij er eens zo een O+
pi_101851096
Aoraki, wat een moppie O+
  maandag 12 september 2011 @ 11:33:22 #74
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101851638
Wicky nog een keertje gefeliciteerd ;) Kan me voorstellen dat de kleine misselijk is van al dat getrek, maar hoop toch dat hij snel mee naar huis kan.

Aoraki wat een fijn mannetje heb je gebouwd O+
Rayen 2½ jaar!
  maandag 12 september 2011 @ 12:46:52 #75
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101853338
Mooi kereltje Aoraki! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_101854389
Ach, wat een scheetje!

Ik kreeg zojuist een belletje van de verloskundige dat de glucose tolerantie test die ik afgelopen vrijdag heb gedaan een verhoogde waarde gaf. Gezien mijn gewicht en het feit dat er erg veel diabetici in de familie zitten had ik het wel ergens verwacht, maar toch is het even een schok om te horen dat ik nu ben overgedragen aan de gyn. Ik moet me daar komende donderdag al melden :s

Ach, misschien is het dieet dat ik ga krijgen zo lastig nog niet en zorgt het ervoor dat ik na de bevalling niet zo veel hoef af te vallen (al zit ik nu met ruim 27 weken 'pas' op +3 kg sinds het begin)
pi_101854540
Oh Klumsy wat een heftig nieuws. Gecondoleerd met het verlies van Roan. Ook hier draaien de duimen dat je andere kindje nog lekker lang mag blijven zitten. Maar wat een oneerlijkheid en wat een onzekerheid. Heel veel sterkte en kracht. :*
pi_101854575
Wat een mooi knulletje Aoraki!

En Wickie, gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat het dit keer zonder medicatie is gelukt.
  maandag 12 september 2011 @ 13:35:42 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101854675
SummerBreeze, dat is ook geen tof nieuws. Kan me voorstellen dat je, ondanks dat je er rekening mee hield, toch schrok. Jammer dat je nu naar de gyn moet. Doet je VK 'niks' meer voor je? Of mag je er toch nog naar toe voor de controles?
en +3 op deze termijn is hartstikke netjes hoor!
pi_101854766
Summerbreeze, balen zeg! Jammer dat je niet meer bij je "eigen" VK kunt blijven..

+3 is nu mooi toch? Ik haal dat niet eens denk ik, Maar bij de vorige zwangerschap ook maar +7 aan het eind, en toch een kind van bijna 4kg.. Dus die heeft niet te lijden gehad ;)
pi_101854832
Die +3 is nadat ik met 14 wk op -5 stond. Dus ik ben in 13 wk 8 kg aangekomen. Vk gaat er nog niet van uit dat ik volledig overgedragen ga worden, dus misschien dat het dieet dusdanig goed aanslaat dat ik de laatste weken weer bij de Vk terecht kan. Ik ga het iig hopen, want dat lijkt me toch iets persoonlijker
pi_101854925
Kan ik me goed voorstellen SB. Wat goed trouwens dat je niet zoveel bent aangekomen :).
pi_101855015
Bleh ik ben ziek! Komt zo lekker uit nu. Woensdag gaan ze strippen en dat wil ik eigenlijk wel door laten gaan. En mijn lief kan geen vrij nemen nu en mijn moeder ook al niet.

Nu even de rest lezen en oudste van school halen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101855069
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 13:45 schreef Kuukske het volgende:
Kan ik me goed voorstellen SB. Wat goed trouwens dat je niet zoveel bent aangekomen :).
En dat terwijl ik al 2 maanden werkloos thuiszit en dus veel minder verbrand dan voorheen. Ik ben er ook wel een beetje trots op, maar voor iemand die pas een paar jaar vrede heeft met het feit dat ze flink te zwaar is maar tegelijkertijd ook veel te lui om te sporten is elke keer op de weegschaal staan gewoon lastig.

Ben BTW wel net twee weken naar een all inclusive op vakantie geweest waar het eten niet te vreten was, dus ik heb negatieve vakantiekilo's
  maandag 12 september 2011 @ 13:51:23 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101855081
Ik zit nu op +4,5 en ik ben 10,5 week (oke er zitten ook wat vakantiekilo's bij maar toch). Bij Harry ben ik ook geëindigd op +24kg. Voordat ik zwanger werd van nummer 2 waren die er wel allemaal weer af.

Ow en bij Harry zazt ik vanaf 24 weken thuis op de bank. Bij Sjeng nu vanaf deze week :X

Ow MeNicole, balen zeg! Geen buurvrouw of vriendin die even bij kan springen?
  maandag 12 september 2011 @ 13:53:06 #86
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101855137
Ik ben gelukkig nog niets aangekomen, hoop ook dat de schade dit keer mee gaat vallen. Die 30kg van Willem waren wel heel erg... Overigens ben ik nu zo'n 7 kilo lichter als toen ik zwanger werd van Willem, dus dat is al een opsteker...
pi_101855156
Ik weet niet hoeveel ik ben aangekomen tot nu toe :@
Bij Rienk was ik een kilo of 10 aangekomen. Was er zo weer af, maar vrat het er allemaal weer aan :@ :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101855218
even via foon dus sorry dat ik niet op iedereen reageer

wickie *0* daar is ze

dikke knuffel voor klumsy

hier om 17u naar gyn. het rommelt hier al van woensdag dus hopelijk toch iets van resultaat
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_101855412
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2011 13:50 schreef SummerBreeze het volgende:
En dat terwijl ik al 2 maanden werkloos thuiszit en dus veel minder verbrand dan voorheen. Ik ben er ook wel een beetje trots op, maar voor iemand die pas een paar jaar vrede heeft met het feit dat ze flink te zwaar is maar tegelijkertijd ook veel te lui om te sporten is elke keer op de weegschaal staan gewoon lastig.

Ben BTW wel net twee weken naar een all inclusive op vakantie geweest waar het eten niet te vreten was, dus ik heb negatieve vakantiekilo's
Oh, da's ook balen, als het eten op vakantie niet te eten is. Waar ben je heen geweest? Specifiek kruidenland ofzo?

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 13:53 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet niet hoeveel ik ben aangekomen tot nu toe :@
Bij Rienk was ik een kilo of 10 aangekomen. Was er zo weer af, maar vrat het er allemaal weer aan :@ :@
Ik weet het ook niet. En om heel eerlijk te zijn; ik zie het straks wel aan het eind van de rit.
Gewoon zoveel mogelijk gezond eten, dat is mijn motto tot nu toe. En af en toe wel wat lekkers :). Dat hoef je je niet te ontzeggen :+.

Als de baby er straks is, dan is het ongetwijfeld een heel ander, druk leven. En na een tijdje wil ik dan wel kijken of ik er een sportschoolabbo bij af kan sluiten. Hier in Breda zit een keifijne sportschool waar ik vroeger 6 uur per week te vinden was. Toen ik daar wegging heb ik ook amper meer gesport :'). Dus daar trakteer ik me dan op :@. Een jaartje of wat. Mits het allemaal kan natuurlijk.

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 13:55 schreef Lujaxa het volgende:
even via foon dus sorry dat ik niet op iedereen reageer

wickie *0* daar is ze

dikke knuffel voor klumsy

hier om 17u naar gyn. het rommelt hier al van woensdag dus hopelijk toch iets van resultaat
Spannuuuund *O*. Succes!
  maandag 12 september 2011 @ 14:07:36 #90
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101855628
Luxaja, spannend hoor! Hopelijk heeft het wat gedaan :Y
pi_101855673
Oh ik eet echt niet gezond O+ Ik heb al sinds een week zin in taart en het is dat mijn man mij tegenhoudt, anders had ik zeker al 1 (of twee of drie) gehaald en (alleen) opgegeten!

Maar ik vind het ook wel prima. Het is niet zo dat ik overdreven slecht eet, maar ik hou me verder ook niet in ofzo :N
pi_101855717
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 14:01 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Oh, da's ook balen, als het eten op vakantie niet te eten is. Waar ben je heen geweest? Specifiek kruidenland ofzo?

Ik ben naar Marokko geweest. Het eten buiten het resort was heerlijk, dus het ligt niet aan de ingrediënten. Helaas leek het erop dat door de ramadan de koks in het hotel echt geen zin hadden om te koken en dus maar nergens zout of andere kruiden aan toevoegden. En al het vlees was werkelijk waar gort- en gortdroog. En gekookt in plaats van gebakken. De laatste wtee dagen (de twee dagen na het Suikerfeest) was het eten overigens heel erg lekker, dus de koks kùnnen het wel.

En Lujaxa, spannend zeg. Ik hoop met je mee dat al dat gerommel niet voor niks is geweest.
pi_101855748
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:10 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik ben naar Marokko geweest. Het eten buiten het resort was heerlijk, dus het ligt niet aan de ingrediënten. Helaas leek het erop dat door de ramadan de koks in het hotel echt geen zin hadden om te koken en dus maar nergens zout of andere kruiden aan toevoegden. En al het vlees was werkelijk waar gort- en gortdroog. En gekookt in plaats van gebakken. De laatste wtee dagen (de twee dagen na het Suikerfeest) was het eten overigens heel erg lekker, dus de koks kùnnen het wel.
Dat is slecht! :o
  maandag 12 september 2011 @ 14:14:37 #94
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101855832
Ik begon met 65kg en woog gisteren 82 kilo, uehhhhh dat is op 3 kilo na 20 kilo erbij. :o
En ben nu 30 weken.
Wat klinkt het hard als ik het zo neerzet, het klinkt eigenlijk onmogelijk maar het zit er toch aan.
Pffffff er zit vast (hoop ik) veel vocht bij want ik zwel op als een zwelgje. :P
Ik zit ook al langer dan een jaar werkloos thuis dat scheelt natuurlijk ook een stuk.
Mijn buik begon je al te zien bij 10 weken, toen kreeg ik mijn broeken al niet meer dicht dus ja niemand die je aanneemt :'(
(al was er hier een uitzondering op het forum die een baan bemachtigde terwijl ze zwanger was, maar dat is een uitzondering denk ik. Ben ff kwijt wie dat was)

Af en toe maak ik me wel zorgen want nadat die geboren is moet ik toch na het "verlof" zo snel mogelijk een baan vinden.
Want leven op 1 loon is niet te doen al verdiend mijn vriend niet slecht. Ik maak me er soms toch zorgen om.
Maar ja er is altijd wel werk, al zal het niet het mooiste werk zijn, dat dan weer wel.
Maar werken, onregelmatig, via een uitzendbureau lijkt me weer heel lastig met de te regelen opvang :{
Ik zie waarschijnlijk spoken en het zal allemaal wel meevallen :+
Rayen 2½ jaar!
  maandag 12 september 2011 @ 14:15:19 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101855848
summerbreeze, wat erg! Jullie hebben toch wel een klacht ingediend hè?

Zo, ik zit weer vol. Nadat ik me getrakteerd had op worstenbroodjes (die niet lekker waren) heb ik nog wat toastjes met rundvleessalade weggewerkt. :Y)
En nu ga ik even uitbuiken op de bank...
Burp!
  maandag 12 september 2011 @ 14:17:05 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101855896
TJ, zoals ik al zei, ben ik bij Harry 24 kilo aangekomen en die zijn er ook weer afgegaan.
En die baan komt vast wel goed. Nu niet druk om maken. Dat helpt je toch niks :*
pi_101855907
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:10 schreef SummerBreeze het volgende:

En Lujaxa, spannend zeg. Ik hoop met je mee dat al dat gerommel niet voor niks is geweest.
Oh da's lekker dan -O-.

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:09 schreef Vlindur het volgende:
Oh ik eet echt niet gezond O+ Ik heb al sinds een week zin in taart en het is dat mijn man mij tegenhoudt, anders had ik zeker al 1 (of twee of drie) gehaald en (alleen) opgegeten!

Maar ik vind het ook wel prima. Het is niet zo dat ik overdreven slecht eet, maar ik hou me verder ook niet in ofzo :N
Wat jij met taart hebt, heb ik wel een beetje met Ben en Jerry's. Maar ik durf eigenlijk niet zo goed, want ik ben helemaal weg van Cookie Dough en ik weet niet zeker of ik die wel mag hebben? Dat koekjesdeeg is eh.. nja. Is dat gebakken? 'Rauw'? Weet iemand dat? :@.
pi_101855932
Oh ik lees het nu pas van Roan. Klumsy ik hoop dat jullie andere kleine nog lekker blijft zitten waar ie zit!!

Heb hier wel een buurvrouw die Mikael op kan vangen maar Leander gaat niet lukken. Die moet er niks van weten. En dan kan ik Mikael ook net zo goed zelf doen. Die red zich eigenlijk wel prima.

En ik ben nu in 40 weken 3 kilo aangekomen. Dus kom er weer mooi makkelijk vanaf!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101855953
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 14:17 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Oh da's lekker dan -O-.

[..]

Wat jij met taart hebt, heb ik wel een beetje met Ben en Jerry's. Maar ik durf eigenlijk niet zo goed, want ik ben helemaal weg van Cookie Dough en ik weet niet zeker of ik die wel mag hebben? Dat koekjesdeeg is eh.. nja. Is dat gebakken? 'Rauw'? Weet iemand dat? :@.
Ja, hoor dat mag je hebben :D Ik vind B&J te duur om lekker te vinden ;)
En ik hou niet zo van ijs, dus dat scheelt :D
pi_101856018
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:18 schreef Vlindur het volgende:
Ja, hoor dat mag je hebben :D Ik vind B&J te duur om lekker te vinden ;)
En ik hou niet zo van ijs, dus dat scheelt :D
De Aldi verkoopt perfecte kopieën voor de helft van de prijs O-).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')