Aha, dan moet je dat in het vervolg gelijk zeggen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet tegen nieuwe woorden.
Maar ik PERSOONLIJK heb niets met de nieuwe generatie woorden.
" Straattaal "
Ik versta er negen van de tien keer geen fuck van.
Het klinkt als een lepel op een naakte olifant.
Ik ben niet tegen vernieuwing van de Nederlandse taal.
Sterker nog ik beheers het Nederlands zelfs niet in al haar facetten.
Maar ik ben wel tegen straattaal.
Ik heb nog nooit een geklede olifant gezien.quote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
" Straattaal "
Kheb hier sowieso 200+ Kerstliedjes van allerlei soort. classics, modern, hits, enz...quote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh Dennenboom, Jingle Bells etc....
100% waarheid!quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Liever genieten van t leven en wat jaartjes eerder dood gaan, dan een super saai gezond leven leiden en 90+ worden nietwaar
Ach ja, sommige van die straattaal woorden worden heel normaal na een aantal jaar. Net zoals het Engelse ''cool'' en ''duh'' ook populair werden, en normaal.quote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
" Straattaal "
Hihi, je verstaat er geen fuck vanquote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
" Straattaal "
Maar ik kan me het geluid wel voorstellen. Als het echt een *pets*-geluid maakt kan het wel kloppen, want er zitten best veel plosieven in de hier gebezigde straattaal.quote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een geklede olifant gezien.
Waarom is gezond saai?quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Liever genieten van t leven en wat jaartjes eerder dood gaan, dan een super saai gezond leven leiden en 90+ worden nietwaar
Ja sorry.quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aha, dan moet je dat in het vervolg gelijk zeggen.
Het gaat om het idee.quote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een geklede olifant gezien.
idd maar het is welquote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef Zokunen het volgende:
Ik vind het trouwens wel debiel dat er nu al pepernoten in de supermarkt liggen.
Ik heb ze al in huis, maar de zak is nog dichtquote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef Zokunen het volgende:
Ik vind het trouwens wel debiel dat er nu al pepernoten in de supermarkt liggen.
LOLquote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, je verstaat er geen fuck van
Kerstquote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Kheb hier sowieso 200+ Kerstliedjes van allerlei soort. classics, modern, hits, enz...
Dat klopt.quote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach ja, sommige van die straattaal woorden worden heel normaal na een aantal jaar. Net zoals het Engelse ''cool'' en ''duh'' ook populair werden, en normaal.
Goed puntquote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, je verstaat er geen fuck van
Ik geniet van mn biertje en mn peukje. Ik houd er van om zo us af en toe door te zakken in de kroeg. Gezond is t niet, maar ik haal dr wel voldoening uit, en dat is wat teltquote:Op zondag 11 september 2011 21:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom is gezond saai?
Ik leef ook niet heel gezond, maar ik streef er toch wel naar om de 60+ te gaan halen.
Dat is ook wel eens anders geweest, maar toen was ik gewoon diep ongelukkig
Het stomme is dat ik NIKS met kerst heb, maar ik zing het hele jaar door kerstliedjes.quote:
Klinkt leuk.quote:Op zondag 11 september 2011 21:42 schreef WickedTunes het volgende:
Okee.... Doe ik dus... haha... ik claim de herfst en bouw 'm om tot Kerstmaand... HOPPAAA!!!!
Dag en tijdstip nog vast te stellen, maar zoek je alvast je kerstmuts op, want de TC gaat dan uiteraard aan.
Kerstverlichting, mutsen, ballen, mannen, alles!!! En dat midden in september/oktober!!![]()
![]()
(Wellicht met DJ Symph en Wicked op 1 locatie...)
Duidelijk dan dat ik en imo Fanta dat dus ook zijn nu. Ik ga liever nu dood dan morgen mja dat geluk heb ik niet dus leef ik door en doe mn ding.quote:Op zondag 11 september 2011 21:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom is gezond saai?
Ik leef ook niet heel gezond, maar ik streef er toch wel naar om de 60+ te gaan halen.
Dat is ook wel eens anders geweest, maar toen was ik gewoon diep ongelukkig
Omdat gezond staat voor een veilige leefwijze? En veilig is zonder risico's. En geen risico's nemen betekent een stabiele gang, dus geen uitschieters. Stabiel geeft gelijk iets saais, omdat er weinig verandert.quote:
Van mij welquote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar mag mijn gedichten idee zo in de OP?
Gedichten idee?quote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar mag mijn gedichten idee zo in de OP?
Wie moet er dan voor Wodan zorgen?quote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk dan dat ik en imo Fanta dat dus ook zijn nu. Ik ga liever nu dood dan morgen mja dat geluk heb ik niet dus leef ik door en doe mn ding.
Jeetjequote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk dan dat ik en imo Fanta dat dus ook zijn nu. Ik ga liever nu dood dan morgen mja dat geluk heb ik niet dus leef ik door en doe mn ding.
Jij.quote:Op zondag 11 september 2011 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie moet er dan voor Wodan zorgen?
Als je uitgaat van uitersten, ja.quote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat gezond staat voor een veilige leefwijze? En veilig is zonder risico's. En geen risico's nemen betekent een stabiele gang, dus geen uitschieters. Stabiel geeft gelijk iets saais, omdat er weinig verandert.
Had je die foto's al eens een keer ontvangen trouwens? Van je bazenwodan?quote:
Is er wat zonnigs aan t leven dan?quote:Op zondag 11 september 2011 21:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jeetje
Ik hoop dat je de zonnige kant van het leven toch nog eens gaat zien. Want ik kan me voorstellen hoe je er nu bij zit, en dat gun ik niemand
Njah, ik wil nogwel fkes blijven rondspoken op de aarde als t kan, vind het hier wel gezelligquote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is er wat zonnigs aan t leven dan?
Die van de marathon? Ja die heb ik ja.quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je die foto's al eens een keer ontvangen trouwens? Van je bazenwodan?
quote:
Zat.quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is er wat zonnigs aan t leven dan?
Ik geef de pijp nog niet aan maarten maar zou je dat echt willen doen?quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Deal, als jij de pijp aan maarten geeft voordat Wodan dat doet zorg ik voor 'm
Doe ik ook altijd. Blij worden van een oud koppel dat nog hand in hand loopt, of van geur van bepaald eten.quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zat.
Familie.
Goede vrienden.
En neem eens genoegen met de kleine dingen.
De zon die door de wolken breekt.
De geluiden van dingen.
Probeer eens stil te staan bij de kleine mooie dingen in het leven.
Dat dus !quote:Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Blij worden van een oud koppel dat nog hand in hand loopt, of van geur van bepaald eten.
Ik ook hoor. Ik geef niet zomaar op.quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Njah, ik wil nogwel fkes blijven rondspoken op de aarde als t kan, vind het hier wel gezellig
Zeker, dan kan m'n broertje hoog en laag springen dat het geen kitten is, maar dan zou ik dat doen jaquote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik geef de pijp nog niet aan maarten maar zou je dat echt willen doen?
Ik vind trouwens wel dat er een enorm verschil zit in woorden die nieuw zijn in onze taal. Daggeren lijkt mij geen kandidaat voor in een woordenboek, maar er zijn wel heel veel woorden die heel snel inburgeren en daardoor ook overal gebruikt worden.quote:Op zondag 11 september 2011 21:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt.
En dat zal ook allemaal vast wel.
Maar ik PERSOONLIJK vind het verschrikkelijk.
[..]
Goed punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |