Yayquote:Op zondag 11 september 2011 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar een hand geven!![]()
er is iemand die t met me eens is!![]()
Ja, maar wat is je voorstel dan? Welk (Nederlands) woord dekt precies de lading die daggeren dekt, en wordt begrepen door de mensen die dat woord bezigen, zowel de zendende als ontvangende kant?quote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik gebruik inderdaad ook de ingeburgerde woorden zoals link en dergelijke.
Maar daggeren vind ik persoonlijk echt weer een raar woord dat prima past in het kader straattaal.
Maar bij mij gelijk staat aan oor aids.
En ja dat is mijn onbescheiden mening.
Ja, een carriere is ook écht níet te combineren met een kindquote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had je meer als carrierevrouwtje gezien
wel tofquote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]Idee![ afbeelding ]
En daar zit je dan met een biertje in je hand
luisterend naar radio 49 met luisteraars door heel het land
Met sinterklaas hoef jij geen suprises te verwachten
Je zat er ook niet echt naar te smachten
Eigenlijk vond je het toch wel leuk
met gedichtjes liggen we altijd in een deuk
daarom maken we rond sinterklaas een gedichtje voor een ander
Misschien maak jij er een voor een brabander!
Of een fries of een drenthenaar
We maken gedichtjes voor elkaar
Lijkt het jou leuk? Meld het in het topic of dm gewoonfaye
En nee, sinterklaasgedichten zijn niet gay
Dus doe mee!
![]()
Maar is dat misschien een leuk idee? Dat we met z'n alle rond sinterklaas als een soort suprises sinterklaasgedichtjes voor elkaar gaan schrijven. Misscien kunnen we onze eigen sinterklaasshow maken en dat iemand dan de gedichtjes voorleest?
Snap ik maar ik hoef geen koters. Voor mij is t wat anders dan voor jou.quote:Op zondag 11 september 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou het best jammer vinden als ik nu onvruchtbaar word door een SOA, terwijl ik over een jaar of wat nog wel een koter wil.
Enne... Ga jij de afscheiding van je partner controleren?
Hoe doe je dat bij een vent, uberhaupt?
Tegenwoordig ben ik daar ook wel wat voorzichtiger in geworden, maar toen jaar of 18 had een paar weken een vriendin was het al vrij snel zonder. Jah niet echt heel slim, maar voor zover ik weet heb ik er nooit iets aan overgehouden. Dus denk mazzel gehad. Maar tegenwoordig denk ik wel 2 keer na om t zonder rubber te doenquote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef Zokunen het volgende:
Jullie vertrouwen een "neukertje" dus zomaar?
Zelfs dronken zou ik iemand die ik niet ken niet doen zonder regenjas.
En als het serieus zou worden eerst een test (denk ik, echt serieus is het nooit geweest) en weten dat ze de pil goed slikt.
Raar onderwerp voor hier, maar nee zonder regenjas geen feest voor mij in het begin.
Je bent net zo erg als de supermarkten, nu al over sinterklaas beginnenquote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Dus doe mee!
![]()
Maar is dat misschien een leuk idee? Dat we met z'n alle rond sinterklaas als een soort suprises sinterklaasgedichtjes voor elkaar gaan schrijven. Misscien kunnen we onze eigen sinterklaasshow maken en dat iemand dan de gedichtjes voorleest?
Mijn voorstel is om het gewoon te noemen zoals het bij iedereen bekend staat.quote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar wat is je voorstel dan? Welk (Nederlands) woord dekt precies de lading die daggeren dekt, en wordt begrepen door de mensen die dat woord bezigen, zowel de zendende als ontvangende kant?
Ik zou daar niet vanuit durven te gaanquote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik maar ik hoef geen koters. Voor mij is t wat anders dan voor jou.
Nee dat merk je als t goed is al tijdens t voorspel.Helder vocht is goed.
Een man krijgt toch ook voor vocht? Een tijd terug lag ik te vozen met een leuke meid en toen was mn onderbroek bijna net zo nat als die van haar.Aan dat vocht kan je duidelijk zien of t een infectie heeft of niet. Tuurlijk het is geen 100% garantie maar voor mij wel genoeg en ik durf dat risico te lopen.
Hoho, je moet me geen woorden in de mond leggen! (liever wat anders, reep chocola ofzo..)quote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, een carriere is ook écht níet te combineren met een kind
Daarnaast: ik ben echt geen carrierevrouw. Ik wil graag werken, maar ergens ligt een grens.
Ik ken niet veel mensen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Yay![]()
Maar ken jij dan mensen die roepen dat ze met veel fijner vinden?
Als je echt iets wil gaan doen, dan moet je er op tijd bij zijnquote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent net zo erg als de supermarkten, nu al over sinterklaas beginnen
Ja, fijntjessss!!!quote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Dus doe mee!
![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken niet veel mensen.
Ben niet voor niets een Fokkert.
Dat is wel een beetje Russisch roulette spelen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik maar ik hoef geen koters. Voor mij is t wat anders dan voor jou.
Nee dat merk je als t goed is al tijdens t voorspel.Helder vocht is goed.
Een man krijgt toch ook voor vocht? Een tijd terug lag ik te vozen met een leuke meid en toen was mn onderbroek bijna net zo nat als die van haar.Aan dat vocht kan je duidelijk zien of t een infectie heeft of niet. Tuurlijk het is geen 100% garantie maar voor mij wel genoeg en ik durf dat risico te lopen.
Je bent verbaasd dat ik een kind wil en je ziet me als carrierevrouw. Ik trek dat door en zie voor me dat jij denkt dat kind en carriere niet te combineren zijn. Sorry als dat verkeerd is.quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoho, je moet me geen woorden in de mond leggen! (liever wat anders, reep chocola ofzo..)
quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken niet veel mensen.
Ben niet voor niets een Fokkert.
Dat heb ik eerder uit je mond gehoord, wel een andere context, trouwens, dat weer wel..quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je echt iets wil gaan doen, dan moet je er op tijd bij zijn
Jup, mn avatar is al helemaal kerst klaarquote:Op zondag 11 september 2011 21:34 schreef mr-green het volgende:
Kerst lijkt mij eigenlijk hartstikke leuk met Radio49
We kunnen van alles doen
Jij ook al?quote:Op zondag 11 september 2011 21:34 schreef Zokunen het volgende:
Eigenlijk zou ik de kerst dj bij uitstek zijn.
Ik zing / neurie het hele jaar door kerstliedjes
Tja het is gewoon zoquote:Op zondag 11 september 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder uit je mond gehoord, wel een andere context, trouwens, dat weer wel..
Nee, ik denk niet dat je het niet kunt combineren, maar er zijn er genoeg die deze combinatie gewoon niet kiezenquote:Op zondag 11 september 2011 21:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent verbaasd dat ik een kind wil en je ziet me als carrierevrouw. Ik trek dat door en zie voor me dat jij denkt dat kind en carriere niet te combineren zijn. Sorry als dat verkeerd is.
Anders vind ik de twee posts bij elkaar wel een beetje vreemd, eigenlijk
quote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet binnenkort maar weer es een show doen MET mic
Goed idee ?
Feliz navdididatquote:
Shows met mic zijn altijd tofferquote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Goed idee ?
Logies.quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou daar niet vanuit durven te gaan
Nou, ik wil een kind én werken.quote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat je het niet kunt combineren, maar er zijn er genoeg die deze combinatie gewoon niet kiezen
Je hebt dus voor het ene woord daggeren maar liefst twee zinnen nodig, waarbij je nog veel onduidelijkheid zaait en dingen open laat.quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn voorstel is om het gewoon te noemen zoals het bij iedereen bekend staat.
Droogneuken. Maar dan in een "dans " stijl.
Prima dat mensen nieuwe woorden verzinnen en weet ik wat nog meer.
Maar ik hou daar persoonlijk niet van.
Lijkt me tofquote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Goed idee ?
Oh Dennenboom, Jingle Bells etc....quote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Feliz navdididat
We wish you...
I'm dreaming of...
etc. etc.
Ik heb nog nooit een vriendje met kerst gehad, dus dit jaar ga ik ervan profiteren als ik em dan nog heb. Marretakken, romantische liedje, kerstbomen, open haardjequote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Feliz navdididat
We wish you...
I'm dreaming of...
etc. etc.
Euh.... Gaat alles goed?quote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logies.Ik zie all1 geen rede om lang te leven dus waarom moeilijk doen over sex met of zonder condoom? Ik ga me binnenkort testen en dan weet ik of t voor mn evt partners veilig is om t zonder te doen. Vervolgens ga ik die test met regelmaat doen waardoor ik zeker weet dat t niet aan mij ligt als er iets is.
Ik prop m er gewoon in als ze "schoon" is.quote:Op zondag 11 september 2011 21:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje Russisch roulette spelen.
Ik zou het niet doen.
Maar ieder zijn eigen ding.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh Dennenboom, Jingle Bells etc....
Ik zette een keer Driving Home for Christmas bij het verkeerslicht keihard op in de auto en draaide raampjes open.quote:Op zondag 11 september 2011 21:34 schreef Zokunen het volgende:
Eigenlijk zou ik de kerst dj bij uitstek zijn.
Ik zing / neurie het hele jaar door kerstliedjes
Ik zou de combinatie momenteel nieteens kunnen maken, met m'n onregelmatige werktijden.. Straks 5 dagen van huis etc..quote:
Midden in de zomer was het wel een keer genant, toen was de bedrijfslijder bezig met een sollicitant, en ik zong dat uit volle borstquote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh Dennenboom, Jingle Bells etc....
LOLquote:Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zette een keer Driving Home for Christmas bij het verkeerslicht keihard op in de auto en draaide raampjes open.
In de zomer.
Reactie van de scootergrietjes was echt prijsloos.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vriendje met kerst gehad, dus dit jaar ga ik ervan profiteren als ik em dan nog heb. Marretakken, romantische liedje, kerstbomen, open haardje
Ik ben helemaal niet tegen nieuwe woorden.quote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt dus voor het ene woord daggeren maar liefst twee zinnen nodig, waarbij je nog veel onduidelijkheid zaait en dingen open laat.
Schrijf je vijftig ook nog met ch en hoe stond je tegenover de uitvinding van het woord "fiets"?
Liever genieten van t leven en wat jaartjes eerder dood gaan, dan een super saai gezond leven leiden en 90+ worden nietwaarquote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al jaren niet maar dat weet men hier al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |