SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan niet!!
Ik had nog zeker een halve minuut over
Zie het zo---we zitten op één golflengte, telepathisch vermogen dit dat alles!quote:
Ik ookquote:Op zondag 11 september 2011 20:57 schreef _Fanta het volgende:
Was wel leuke show, vond wel grappig die spelletje, wil ik vaker doen
Ik ben wel content met mijn vier puntjesquote:Op zondag 11 september 2011 20:59 schreef WickedTunes het volgende:
Ms. Messy... heb je uitkomst???
Moet er ong. zo uitzien:
Puntenoverzichtje:
Ms. Messy 12
Yuki 8
Insomnium 8
Fanta 4
RockNijntje 9
Melting 8
ToT 6
Charmed_Angel 9
WT 2
LoLa 5
ACT_F 3
Broertje 3
Mr. Green 2
Zokunen 3
Outpost 2
Ajaxliefhebbert 1
Oder?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 20:59 schreef WickedTunes het volgende:
Moet er ong. zo uitzien:
Puntenoverzichtje:
Ms. Messy 12
Yuki 8
Insomnium 8
Fanta 4
RockNijntje 9
Melting 8
ToT 6
Charmed_Angel 9
WT 2
LoLa 5
ACT_F 3
Broertje 3
Mr. Green 2
Zokunen 3
Outpost 2
Ajaxliefhebbert 1
Oder?![]()
![]()
![]()
Oeh, kiek mij niet de slechtste zijnquote:Op zondag 11 september 2011 20:59 schreef WickedTunes het volgende:
Moet er ong. zo uitzien:
Puntenoverzichtje:
Ms. Messy 12
Yuki 8
Insomnium 8
Fanta 4
RockNijntje 9
Melting 8
ToT 6
Charmed_Angel 9
WT 2
LoLa 5
ACT_F 3
Broertje 3
Mr. Green 2
Zokunen 3
Outpost 2
Ajaxliefhebbert 1
Oder?![]()
![]()
![]()
Zeg ik kan veel maar spontaan multitasken is er niet een van, maar ik dacht dat Melting ook 9 punten hadquote:Op zondag 11 september 2011 20:59 schreef WickedTunes het volgende:
Moet er ong. zo uitzien:
Puntenoverzichtje:
Ms. Messy 12
Yuki 8
Insomnium 8
Fanta 4
RockNijntje 9
Melting 8
ToT 6
Charmed_Angel 9
WT 2
LoLa 5
ACT_F 3
Broertje 3
Mr. Green 2
Zokunen 3
Outpost 2
Ajaxliefhebbert 1
Oder?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 21:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zeg ik kan veel maar spontaan multitasken is er niet een van, maar ik dacht dat Melting ook 9 punten had
quote:Op zondag 11 september 2011 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]. Hij had steeds hetzelfde als mij en de laatste fout
.
hont.quote:Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga even stukie wandelen met hond![]()
gr gr
Blaf ze!quote:Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga even stukie wandelen met hond![]()
gr gr
morgen weer Fort Boyardquote:Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben zo blij dat het tv seizoen weer begint
• 6 september - Sons of Anarchyquote:
Dit is de Wereld draait doorrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben zo blij dat het tv seizoen weer begint
Si, maar las dat het vrij kut was.quote:
Trouwens een leuke site om alles bij te houdenquote:Op zondag 11 september 2011 21:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
• 6 september - Sons of Anarchy
• 20 september - Castle
• 21 september - NCIS
• 21 september - NCIS: LA
• 22 september - The Mentalist
• 24 september - Blue Bloods
• 24 september - Fringe
• 3 oktober - Dexter
• 4 oktober - House
• 22 oktober - Chuck
• 4 november - Bones
ZO'n zin in!
ik heb geen tijd/zin in seriesquote:Op zondag 11 september 2011 21:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
• 6 september - Sons of Anarchy
• 20 september - Castle
• 21 september - NCIS
• 21 september - NCIS: LA
• 22 september - The Mentalist
• 24 september - Blue Bloods
• 24 september - Fringe
• 3 oktober - Dexter
• 4 oktober - House
• 22 oktober - Chuck
• 4 november - Bones
ZO'n zin in!
quote:Op zondag 11 september 2011 21:05 schreef WickedTunes het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie enthouisiastme en leuk meedoen!!![]()
![]()
Het was erg tofjes!! en Ms. Messy heeft een kusje op d'r neus gewonnen van niemand minder dan Knetter!![]()
Tot een volgende show... vaker dus spelletje spelen haha
Zo'n site ga ik niet doen, dan zie ik hoe ziek veel series ik kijkquote:Op zondag 11 september 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Trouwens een leuke site om alles bij te houden
http://followmy.tv/u/Faithy
Voor jou doe ik zeker enthousiast mee.quote:Op zondag 11 september 2011 21:05 schreef WickedTunes het volgende:
![]()
Het was erg tofjes!! en Ms. Messy heeft een kusje op d'r neus gewonnen van niemand minder dan Knetter!![]()
ja regen sterfquote:Op zondag 11 september 2011 21:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En toepasselijk ook, Ben vandaag helemaal natgeregend door die kutregen, Fire to the Rain!!
Volgende keer doe ik ook mee, als het tenminste niet net tijdens eten/bedslingeren isquote:Op zondag 11 september 2011 21:05 schreef WickedTunes het volgende:
![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 21:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zo'n site ga ik niet doen, dan zie ik hoe ziek veel series ik kijk
Tvcountdown.com kijk ik soms. op zich wel nice.quote:Op zondag 11 september 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijk om bij te houden wanneer de volgende aflevering komt
Ik had eerst een andere site maar die ben ik kwijt
Oh oh weer een SOA.quote:Op zondag 11 september 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
En alle kinderen van mijn leeftijd kijken weer Oh Oh Cherso![]()
![]()
![]()
dat keek ik eerst ook, maar na cherso en tirol geloof ik het welquote:Op zondag 11 september 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Ik mag dit niet zeggen, maar dat lijkt hier echt aan het niveau te liggenquote:Op zondag 11 september 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Je bent een heldquote:Op zondag 11 september 2011 21:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Tvcountdown.com kijk ik soms. op zich wel nice.
ik ookquote:Op zondag 11 september 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Hihiquote:Op zondag 11 september 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent een held
Dank je wel, dat was die site
ik vind er helemaal geen flikker aan. Ze denken wat te zijn. Ik ben sowieso iemand die niet is van schelden maar dat je op tv met allerlei ziektes gaat schelden, dat gaat me te ver.quote:Op zondag 11 september 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat keek ik eerst ook, maar na cherso en tirol geloof ik het wel
LOLquote:
quote:
Ja, dan beter een tweeling hequote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Leuk
![]()
Zo jammer dat een condoom vaak in de weg zit en de man (voor de vrouw kan ik niet praten) veeeeeel minder voelt.
Nice!quote:Op zondag 11 september 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik ook mee, als het tenminste niet net tijdens eten/bedslingeren is![]()
Van een afstandje zag het er erg leuk uit
In en in triest he? Dat mensen uberhaupt hier auditie voor doen hahaquote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef mr-green het volgende:
Ik keek gisteren een kwartier X-Cherso. Heb een kwartier met stomme verbazing en open mond naar het programma gekeken
nicequote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef mr-green het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van deze Marley?
Hoor liever de baas.quote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef mr-green het volgende:
Ik heb gister nog gedaggerdquote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan gaan ze allemaal rare taal uitslaan (mensen van school) met een woord als deggeren. ik denk wtf betekent dat nou weer
Ookquote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Leuk
![]()
Zo jammer dat een condoom vaak in de weg zit en de man (voor de vrouw kan ik niet praten) veeeeeel minder voelt.
Het klinkt lekker.quote:
sowieso er auditie voor doen. Dan ben je gehandicapt als een mongool. Ik ga toch ook niet op tv iemand zoeken als mattie voor mn vakantie?quote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nice!
[..]
In en in triest he? Dat mensen uberhaupt hier auditie voor doen haha
leuk, maar Bruno moet z'n waffel houdenquote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef mr-green het volgende:
Wát is het nou eigenlijk?quote:Op zondag 11 september 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb gister nog gedaggerdIk móest het een keer doen
Als ik daggah ben ik lekkahquote:Op zondag 11 september 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik dacht dat het neuken betekende.quote:Op zondag 11 september 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Droogneuken, staand.quote:
Ahaquote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Yuki het volgende:
Deggeren (daggeren) is toch een soort droogneuken op de dansvloer?
Beter geen kinderen in deze wereld brengen maar sex is met condoom gewoon niet lekker.quote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dan beter een tweeling he.
Nee, ik snap denk ik wel wat je bedoelt.
Dat dusquote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
The joy, noem het beestje dan gewoon bij z'n naam
Ja, maar zij heeft de voetjes van de vloer, dus gaat t aardig hard...quote:
Met ValHallen? Ik zie naatje_1 jou nog niet optillen namelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Droogneuken hmm pijnlijk, liever smooth sexquote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Yuki het volgende:
Deggeren (daggeren) is toch een soort droogneuken op de dansvloer?
Tony en Barbiequote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Daggeren. Alleen ik deed het mooier
WTFquote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Die Barbie is werkelijk waar een beschaming voor je volkquote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Met VH ja. Naat lag in de scheur van het lachenquote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met ValHallen? Ik zie naatje_1 jou nog niet optillen namelijk.
Wat deze dame zegtquote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Droogneuken hmm pijnlijk, liever smooth sex
quote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dit!!quote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Plork!!!! en de Sjalalalalalala medleyquote:
quote:
Dat jullie ze herkennen vind ik best... engquote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Barbie is werkelijk waar een beschaming voor je volk
quote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Picsquote:Op zondag 11 september 2011 21:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Met VH ja. Naat lag in de scheur van het lachen
Precies, daarom noemen ze het daggeren. Anders moet je eerst een definitie gaan ophangen over droogneuken terwijl de man staat en de vrouw om zijn nek hangt. Dat zijn teveel woorden dus is daggeren makkelijker.quote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
bij sommige vakken mogen sommige kinderen even een filmpje laten zien van wat zij leuk vinden. en dat moet ik maar aanschouwenquote:Op zondag 11 september 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat jullie ze herkennen vind ik best... eng.
Ja, nou ja, ik kan ook niet voor alle vrouwen praten natuurlijk, maar ik vind het echt een stuk minder fijnquote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch...Nooit geweten maar wel gedacht.
Niet zo raar dat we ze herkennen naar oh oh cherso, oh oh Tirol en nu X-chersoquote:Op zondag 11 september 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie ze herkennen vind ik best... eng.
LOLquote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef Zokunen het volgende:
Flink rammen in een droge poes klinkt idd niet fijn messy
Sowieso al die debiele nieuwe termen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, daarom noemen ze het daggeren. Anders moet je eerst een definitie gaan ophangen over droogneuken terwijl de man staat en de vrouw om zijn nek hangt. Dat zijn teveel woorden dus is daggeren makkelijker.
Als je niet weet wat het is kun je het Googlen, of als je dat niet durft (???) kun je het aan andere mensen vragen.
Ik kan t me heel goed voorstellen maar ik heb t nooit letterlijk gehoord van een vrouw. Zonder is zo heel veel lekkerder.quote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik kan ook niet voor alle vrouwen praten natuurlijk, maar ik vind het echt een stuk minder fijn
Tsja. Hangt van de condoom af, in mijn ervaring.quote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik kan ook niet voor alle vrouwen praten natuurlijk, maar ik vind het echt een stuk minder fijn
idd. hij is te gespierd voor Jokertje, te klein voor Matsu Matsu en zij is te blond voor Kabouter, Princess en Elisequote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Niet zo raar dat we ze herkennen naar oh oh cherso, oh oh Tirol en nu X-cherso
Fijner dan een normaal condoom ja maar slechter dan zonder.quote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Hangt van de condoom af, in mijn ervaring.
Je hebt ook van die ultra-dunne dingen, die zijn fijner.
Pciesquote:Op zondag 11 september 2011 21:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
idd. hij is te gespierd voor Jokertje, te klein voor Matsu Matsu en zij is te blond voor Kabouter, Princess en Elise
Zonder SOA is beter dan met.quote:Op zondag 11 september 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fijner dan een normaal condoom ja maar slechter dan zonder.
Verder heb ik die series niet gekeken hoor hahaha....quote:
Was t maar kut!quote:Op zondag 11 september 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Condooms zijn kut. Einde discussie
No Artist - Pop Ofzo hierquote:
Naatje heeft voor jou toch met niemand anders geneukt, dus daar krijg je geen soa's vanquote:Op zondag 11 september 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Condooms zijn kut. Einde discussie
Ach, als je SOA vrij bent beiden is er weinig aan de hand..quote:
Hoeveel mensen weten dat zeker?quote:Op zondag 11 september 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, als je SOA vrij bent beiden is er weinig aan de hand..
Hier ookquote:
Ik.quote:
Net alsof ik geen soa's kan hebben, maar voor zover ik weet heb ik die niet.quote:Op zondag 11 september 2011 21:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Naatje heeft voor jou toch met niemand anders geneukt, dus daar krijg je geen soa's van
Je weet dat Adje een typetje is van Arijan van Bavel he?quote:Op zondag 11 september 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ene matsu matsu die broodlul is echt stoned nog erger dan Adje.Tony kan er mee door
En voor de rest zijn het allemaal dramaten stuk voor stuk. Een schaam x 10000kwadraat voor je hele volk.
Vind da hele clubje wel relaxquote:Op zondag 11 september 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ene matsu matsu die broodlul is echt stoned nog erger dan Adje.Tony kan er mee door
En voor de rest zijn het allemaal dramaten stuk voor stuk. Een schaam x 10000kwadraat voor je hele volk.
Dood ga ik toch dus eehm boeie.quote:
weet ik jaquote:Op zondag 11 september 2011 21:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je weet dat Adje een typetje is van Arijan van Bavel he?
Nou, bij dezen, zonder is inderdaad enorm veel lekkerderquote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan t me heel goed voorstellen maar ik heb t nooit letterlijk gehoord van een vrouw. Zonder is zo heel veel lekkerder.
Ja, fijner, maar dan nog steeds minder fijnquote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Hangt van de condoom af, in mijn ervaring.
Je hebt ook van die ultra-dunne dingen, die zijn fijner.
Achjah, als die heb dan heb je die toch al, naatje kan ze alleen maar ontvangen danquote:Op zondag 11 september 2011 21:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Net alsof ik geen soa's kan hebben, maar voor zover ik weet heb ik die niet.
lolquote:Op zondag 11 september 2011 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jingle 3 heeft veel soorten muziek gemaakt want dit is er weer 1 volgens VLC
Ik zou het best jammer vinden als ik nu onvruchtbaar word door een SOA, terwijl ik over een jaar of wat nog wel een koter wil.quote:Op zondag 11 september 2011 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dood ga ik toch dus eehm boeie.![]()
Daarnaast kan je zelf goed controleren of iemand relatief "veilig" is. Al is t niet wetenschappelijk verantwoord kan je zelf wel zien aan de afscheiding of iemand relatief veilig is of niet.
Nee, die volstaan niet. Of ken jij er een?quote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sowieso al die debiele nieuwe termen.
Volstaan normale Nederlandse woorden niet meer ?
Yuuks wil koters?quote:Op zondag 11 september 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou het best jammer vinden als ik nu onvruchtbaar word door een SOA, terwijl ik over een jaar of wat nog wel een koter wil.
Enne... Ga jij de afscheiding van je partner controleren?
Hoe doe je dat bij een vent, uberhaupt?
Dan kunnen we elkaar een hand geven!quote:Op zondag 11 september 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, bij dezen, zonder is inderdaad enorm veel lekkerder
[..]
Ja, fijner, maar dan nog steeds minder fijn
Doeiquote:
Ik had je meer als carrierevrouwtje gezienquote:Op zondag 11 september 2011 21:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Ooit.
Waarom is dat verbazingwekkend?
Ik gebruik inderdaad ook de ingeburgerde woorden zoals link en dergelijke.quote:Op zondag 11 september 2011 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, die volstaan niet. Of ken jij er een?
Zeg jij (hyper)link, of zeg je "koppeling"?
wut?quote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom hoor ik de hele show opnieuw?
Ik heb er geen ervaring meequote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef _Fanta het volgende:
Maar ik sluit me dr graag bij aan. Zonder condoom is idd lekkerder
Ik hoorde net ein zwei polizei en de rest van Wicked's show... Nu nog steeds eigenlijkquote:
Als je bezopen bent kan je vaak rare dingen doenquote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef Zokunen het volgende:
Jullie vertrouwen een "neukertje" dus zomaar?
Zelfs dronken zou ik iemand die ik niet ken niet doen zonder regenjas.
En als het serieus zou worden eerst een test (denk ik, echt serieus is het nooit geweest) en weten dat ze de pil goed slikt.
Raar onderwerp voor hier, maar nee zonder regenjas geen feest voor mij in het begin.
HUH? Ik niet... hahahaaaaquote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoorde net ein zwei polizei en de rest van Wicked's show... Nu nog steeds eigenlijk
Je hangt in het verleden oh noesquote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoorde net ein zwei polizei en de rest van Wicked's show... Nu nog steeds eigenlijk
ok vaag...quote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nuchter ook..quote:Op zondag 11 september 2011 21:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
Als je bezopen bent kan je vaak rare dingen doen
Yayquote:Op zondag 11 september 2011 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar een hand geven!![]()
er is iemand die t met me eens is!![]()
Ja, maar wat is je voorstel dan? Welk (Nederlands) woord dekt precies de lading die daggeren dekt, en wordt begrepen door de mensen die dat woord bezigen, zowel de zendende als ontvangende kant?quote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik gebruik inderdaad ook de ingeburgerde woorden zoals link en dergelijke.
Maar daggeren vind ik persoonlijk echt weer een raar woord dat prima past in het kader straattaal.
Maar bij mij gelijk staat aan oor aids.
En ja dat is mijn onbescheiden mening.
Ja, een carriere is ook écht níet te combineren met een kindquote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had je meer als carrierevrouwtje gezien
wel tofquote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]Idee![ afbeelding ]
En daar zit je dan met een biertje in je hand
luisterend naar radio 49 met luisteraars door heel het land
Met sinterklaas hoef jij geen suprises te verwachten
Je zat er ook niet echt naar te smachten
Eigenlijk vond je het toch wel leuk
met gedichtjes liggen we altijd in een deuk
daarom maken we rond sinterklaas een gedichtje voor een ander
Misschien maak jij er een voor een brabander!
Of een fries of een drenthenaar
We maken gedichtjes voor elkaar
Lijkt het jou leuk? Meld het in het topic of dm gewoonfaye
En nee, sinterklaasgedichten zijn niet gay
Dus doe mee!
![]()
Maar is dat misschien een leuk idee? Dat we met z'n alle rond sinterklaas als een soort suprises sinterklaasgedichtjes voor elkaar gaan schrijven. Misscien kunnen we onze eigen sinterklaasshow maken en dat iemand dan de gedichtjes voorleest?
Snap ik maar ik hoef geen koters. Voor mij is t wat anders dan voor jou.quote:Op zondag 11 september 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou het best jammer vinden als ik nu onvruchtbaar word door een SOA, terwijl ik over een jaar of wat nog wel een koter wil.
Enne... Ga jij de afscheiding van je partner controleren?
Hoe doe je dat bij een vent, uberhaupt?
Tegenwoordig ben ik daar ook wel wat voorzichtiger in geworden, maar toen jaar of 18 had een paar weken een vriendin was het al vrij snel zonder. Jah niet echt heel slim, maar voor zover ik weet heb ik er nooit iets aan overgehouden. Dus denk mazzel gehad. Maar tegenwoordig denk ik wel 2 keer na om t zonder rubber te doenquote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef Zokunen het volgende:
Jullie vertrouwen een "neukertje" dus zomaar?
Zelfs dronken zou ik iemand die ik niet ken niet doen zonder regenjas.
En als het serieus zou worden eerst een test (denk ik, echt serieus is het nooit geweest) en weten dat ze de pil goed slikt.
Raar onderwerp voor hier, maar nee zonder regenjas geen feest voor mij in het begin.
Je bent net zo erg als de supermarkten, nu al over sinterklaas beginnenquote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Dus doe mee!
![]()
Maar is dat misschien een leuk idee? Dat we met z'n alle rond sinterklaas als een soort suprises sinterklaasgedichtjes voor elkaar gaan schrijven. Misscien kunnen we onze eigen sinterklaasshow maken en dat iemand dan de gedichtjes voorleest?
Mijn voorstel is om het gewoon te noemen zoals het bij iedereen bekend staat.quote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar wat is je voorstel dan? Welk (Nederlands) woord dekt precies de lading die daggeren dekt, en wordt begrepen door de mensen die dat woord bezigen, zowel de zendende als ontvangende kant?
Ik zou daar niet vanuit durven te gaanquote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik maar ik hoef geen koters. Voor mij is t wat anders dan voor jou.
Nee dat merk je als t goed is al tijdens t voorspel.Helder vocht is goed.
Een man krijgt toch ook voor vocht? Een tijd terug lag ik te vozen met een leuke meid en toen was mn onderbroek bijna net zo nat als die van haar.Aan dat vocht kan je duidelijk zien of t een infectie heeft of niet. Tuurlijk het is geen 100% garantie maar voor mij wel genoeg en ik durf dat risico te lopen.
Hoho, je moet me geen woorden in de mond leggen! (liever wat anders, reep chocola ofzo..)quote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, een carriere is ook écht níet te combineren met een kind
Daarnaast: ik ben echt geen carrierevrouw. Ik wil graag werken, maar ergens ligt een grens.
Ik ken niet veel mensen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Yay![]()
Maar ken jij dan mensen die roepen dat ze met veel fijner vinden?
Als je echt iets wil gaan doen, dan moet je er op tijd bij zijnquote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent net zo erg als de supermarkten, nu al over sinterklaas beginnen
Ja, fijntjessss!!!quote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Dus doe mee!
![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken niet veel mensen.
Ben niet voor niets een Fokkert.
Dat is wel een beetje Russisch roulette spelen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik maar ik hoef geen koters. Voor mij is t wat anders dan voor jou.
Nee dat merk je als t goed is al tijdens t voorspel.Helder vocht is goed.
Een man krijgt toch ook voor vocht? Een tijd terug lag ik te vozen met een leuke meid en toen was mn onderbroek bijna net zo nat als die van haar.Aan dat vocht kan je duidelijk zien of t een infectie heeft of niet. Tuurlijk het is geen 100% garantie maar voor mij wel genoeg en ik durf dat risico te lopen.
Je bent verbaasd dat ik een kind wil en je ziet me als carrierevrouw. Ik trek dat door en zie voor me dat jij denkt dat kind en carriere niet te combineren zijn. Sorry als dat verkeerd is.quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoho, je moet me geen woorden in de mond leggen! (liever wat anders, reep chocola ofzo..)
quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken niet veel mensen.
Ben niet voor niets een Fokkert.
Dat heb ik eerder uit je mond gehoord, wel een andere context, trouwens, dat weer wel..quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je echt iets wil gaan doen, dan moet je er op tijd bij zijn
Jup, mn avatar is al helemaal kerst klaarquote:Op zondag 11 september 2011 21:34 schreef mr-green het volgende:
Kerst lijkt mij eigenlijk hartstikke leuk met Radio49
We kunnen van alles doen
Jij ook al?quote:Op zondag 11 september 2011 21:34 schreef Zokunen het volgende:
Eigenlijk zou ik de kerst dj bij uitstek zijn.
Ik zing / neurie het hele jaar door kerstliedjes
Tja het is gewoon zoquote:Op zondag 11 september 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder uit je mond gehoord, wel een andere context, trouwens, dat weer wel..
Nee, ik denk niet dat je het niet kunt combineren, maar er zijn er genoeg die deze combinatie gewoon niet kiezenquote:Op zondag 11 september 2011 21:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent verbaasd dat ik een kind wil en je ziet me als carrierevrouw. Ik trek dat door en zie voor me dat jij denkt dat kind en carriere niet te combineren zijn. Sorry als dat verkeerd is.
Anders vind ik de twee posts bij elkaar wel een beetje vreemd, eigenlijk
quote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet binnenkort maar weer es een show doen MET mic
Goed idee ?
Feliz navdididatquote:
Shows met mic zijn altijd tofferquote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Goed idee ?
Logies.quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou daar niet vanuit durven te gaan
Nou, ik wil een kind én werken.quote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat je het niet kunt combineren, maar er zijn er genoeg die deze combinatie gewoon niet kiezen
Je hebt dus voor het ene woord daggeren maar liefst twee zinnen nodig, waarbij je nog veel onduidelijkheid zaait en dingen open laat.quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn voorstel is om het gewoon te noemen zoals het bij iedereen bekend staat.
Droogneuken. Maar dan in een "dans " stijl.
Prima dat mensen nieuwe woorden verzinnen en weet ik wat nog meer.
Maar ik hou daar persoonlijk niet van.
Lijkt me tofquote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Goed idee ?
Oh Dennenboom, Jingle Bells etc....quote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Feliz navdididat
We wish you...
I'm dreaming of...
etc. etc.
Ik heb nog nooit een vriendje met kerst gehad, dus dit jaar ga ik ervan profiteren als ik em dan nog heb. Marretakken, romantische liedje, kerstbomen, open haardjequote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Feliz navdididat
We wish you...
I'm dreaming of...
etc. etc.
Euh.... Gaat alles goed?quote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logies.Ik zie all1 geen rede om lang te leven dus waarom moeilijk doen over sex met of zonder condoom? Ik ga me binnenkort testen en dan weet ik of t voor mn evt partners veilig is om t zonder te doen. Vervolgens ga ik die test met regelmaat doen waardoor ik zeker weet dat t niet aan mij ligt als er iets is.
Ik prop m er gewoon in als ze "schoon" is.quote:Op zondag 11 september 2011 21:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje Russisch roulette spelen.
Ik zou het niet doen.
Maar ieder zijn eigen ding.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh Dennenboom, Jingle Bells etc....
Ik zette een keer Driving Home for Christmas bij het verkeerslicht keihard op in de auto en draaide raampjes open.quote:Op zondag 11 september 2011 21:34 schreef Zokunen het volgende:
Eigenlijk zou ik de kerst dj bij uitstek zijn.
Ik zing / neurie het hele jaar door kerstliedjes
Ik zou de combinatie momenteel nieteens kunnen maken, met m'n onregelmatige werktijden.. Straks 5 dagen van huis etc..quote:
Midden in de zomer was het wel een keer genant, toen was de bedrijfslijder bezig met een sollicitant, en ik zong dat uit volle borstquote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
LOLquote:Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zette een keer Driving Home for Christmas bij het verkeerslicht keihard op in de auto en draaide raampjes open.
In de zomer.
Reactie van de scootergrietjes was echt prijsloos.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vriendje met kerst gehad, dus dit jaar ga ik ervan profiteren als ik em dan nog heb. Marretakken, romantische liedje, kerstbomen, open haardje
Ik ben helemaal niet tegen nieuwe woorden.quote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt dus voor het ene woord daggeren maar liefst twee zinnen nodig, waarbij je nog veel onduidelijkheid zaait en dingen open laat.
Schrijf je vijftig ook nog met ch en hoe stond je tegenover de uitvinding van het woord "fiets"?
Liever genieten van t leven en wat jaartjes eerder dood gaan, dan een super saai gezond leven leiden en 90+ worden nietwaarquote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al jaren niet maar dat weet men hier al.
Aha, dan moet je dat in het vervolg gelijk zeggen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet tegen nieuwe woorden.
Maar ik PERSOONLIJK heb niets met de nieuwe generatie woorden.
" Straattaal "
Ik versta er negen van de tien keer geen fuck van.
Het klinkt als een lepel op een naakte olifant.
Ik ben niet tegen vernieuwing van de Nederlandse taal.
Sterker nog ik beheers het Nederlands zelfs niet in al haar facetten.
Maar ik ben wel tegen straattaal.
Ik heb nog nooit een geklede olifant gezien.quote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
" Straattaal "
Kheb hier sowieso 200+ Kerstliedjes van allerlei soort. classics, modern, hits, enz...quote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
100% waarheid!quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Liever genieten van t leven en wat jaartjes eerder dood gaan, dan een super saai gezond leven leiden en 90+ worden nietwaar
Ach ja, sommige van die straattaal woorden worden heel normaal na een aantal jaar. Net zoals het Engelse ''cool'' en ''duh'' ook populair werden, en normaal.quote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
" Straattaal "
Hihi, je verstaat er geen fuck vanquote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
" Straattaal "
Maar ik kan me het geluid wel voorstellen. Als het echt een *pets*-geluid maakt kan het wel kloppen, want er zitten best veel plosieven in de hier gebezigde straattaal.quote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een geklede olifant gezien.
Waarom is gezond saai?quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Liever genieten van t leven en wat jaartjes eerder dood gaan, dan een super saai gezond leven leiden en 90+ worden nietwaar
Ja sorry.quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aha, dan moet je dat in het vervolg gelijk zeggen.
Het gaat om het idee.quote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een geklede olifant gezien.
idd maar het is welquote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef Zokunen het volgende:
Ik vind het trouwens wel debiel dat er nu al pepernoten in de supermarkt liggen.
Ik heb ze al in huis, maar de zak is nog dichtquote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef Zokunen het volgende:
Ik vind het trouwens wel debiel dat er nu al pepernoten in de supermarkt liggen.
LOLquote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, je verstaat er geen fuck van
Kerstquote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Kheb hier sowieso 200+ Kerstliedjes van allerlei soort. classics, modern, hits, enz...
Dat klopt.quote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach ja, sommige van die straattaal woorden worden heel normaal na een aantal jaar. Net zoals het Engelse ''cool'' en ''duh'' ook populair werden, en normaal.
Goed puntquote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, je verstaat er geen fuck van
Ik geniet van mn biertje en mn peukje. Ik houd er van om zo us af en toe door te zakken in de kroeg. Gezond is t niet, maar ik haal dr wel voldoening uit, en dat is wat teltquote:Op zondag 11 september 2011 21:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom is gezond saai?
Ik leef ook niet heel gezond, maar ik streef er toch wel naar om de 60+ te gaan halen.
Dat is ook wel eens anders geweest, maar toen was ik gewoon diep ongelukkig
Het stomme is dat ik NIKS met kerst heb, maar ik zing het hele jaar door kerstliedjes.quote:
Klinkt leuk.quote:Op zondag 11 september 2011 21:42 schreef WickedTunes het volgende:
Okee.... Doe ik dus... haha... ik claim de herfst en bouw 'm om tot Kerstmaand... HOPPAAA!!!!
Dag en tijdstip nog vast te stellen, maar zoek je alvast je kerstmuts op, want de TC gaat dan uiteraard aan.
Kerstverlichting, mutsen, ballen, mannen, alles!!! En dat midden in september/oktober!!![]()
![]()
(Wellicht met DJ Symph en Wicked op 1 locatie...)
Duidelijk dan dat ik en imo Fanta dat dus ook zijn nu. Ik ga liever nu dood dan morgen mja dat geluk heb ik niet dus leef ik door en doe mn ding.quote:Op zondag 11 september 2011 21:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom is gezond saai?
Ik leef ook niet heel gezond, maar ik streef er toch wel naar om de 60+ te gaan halen.
Dat is ook wel eens anders geweest, maar toen was ik gewoon diep ongelukkig
Omdat gezond staat voor een veilige leefwijze? En veilig is zonder risico's. En geen risico's nemen betekent een stabiele gang, dus geen uitschieters. Stabiel geeft gelijk iets saais, omdat er weinig verandert.quote:
Van mij welquote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar mag mijn gedichten idee zo in de OP?
Gedichten idee?quote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar mag mijn gedichten idee zo in de OP?
Wie moet er dan voor Wodan zorgen?quote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk dan dat ik en imo Fanta dat dus ook zijn nu. Ik ga liever nu dood dan morgen mja dat geluk heb ik niet dus leef ik door en doe mn ding.
Jeetjequote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk dan dat ik en imo Fanta dat dus ook zijn nu. Ik ga liever nu dood dan morgen mja dat geluk heb ik niet dus leef ik door en doe mn ding.
Jij.quote:Op zondag 11 september 2011 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie moet er dan voor Wodan zorgen?
Als je uitgaat van uitersten, ja.quote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat gezond staat voor een veilige leefwijze? En veilig is zonder risico's. En geen risico's nemen betekent een stabiele gang, dus geen uitschieters. Stabiel geeft gelijk iets saais, omdat er weinig verandert.
Had je die foto's al eens een keer ontvangen trouwens? Van je bazenwodan?quote:
Is er wat zonnigs aan t leven dan?quote:Op zondag 11 september 2011 21:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jeetje
Ik hoop dat je de zonnige kant van het leven toch nog eens gaat zien. Want ik kan me voorstellen hoe je er nu bij zit, en dat gun ik niemand
Njah, ik wil nogwel fkes blijven rondspoken op de aarde als t kan, vind het hier wel gezelligquote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is er wat zonnigs aan t leven dan?
Die van de marathon? Ja die heb ik ja.quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je die foto's al eens een keer ontvangen trouwens? Van je bazenwodan?
quote:
Zat.quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is er wat zonnigs aan t leven dan?
Ik geef de pijp nog niet aan maarten maar zou je dat echt willen doen?quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Deal, als jij de pijp aan maarten geeft voordat Wodan dat doet zorg ik voor 'm
Doe ik ook altijd. Blij worden van een oud koppel dat nog hand in hand loopt, of van geur van bepaald eten.quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zat.
Familie.
Goede vrienden.
En neem eens genoegen met de kleine dingen.
De zon die door de wolken breekt.
De geluiden van dingen.
Probeer eens stil te staan bij de kleine mooie dingen in het leven.
Dat dus !quote:Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Blij worden van een oud koppel dat nog hand in hand loopt, of van geur van bepaald eten.
Ik ook hoor. Ik geef niet zomaar op.quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Njah, ik wil nogwel fkes blijven rondspoken op de aarde als t kan, vind het hier wel gezellig
Zeker, dan kan m'n broertje hoog en laag springen dat het geen kitten is, maar dan zou ik dat doen jaquote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik geef de pijp nog niet aan maarten maar zou je dat echt willen doen?
Ik vind trouwens wel dat er een enorm verschil zit in woorden die nieuw zijn in onze taal. Daggeren lijkt mij geen kandidaat voor in een woordenboek, maar er zijn wel heel veel woorden die heel snel inburgeren en daardoor ook overal gebruikt worden.quote:Op zondag 11 september 2011 21:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt.
En dat zal ook allemaal vast wel.
Maar ik PERSOONLIJK vind het verschrikkelijk.
[..]
Goed punt
Er zit een verschil tussen niet bang zijn voor de dood en zelf destructief gedragquote:Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik geef niet zomaar op.Maar als t morgen mijn dag is ben ik er niet rauwig om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |