abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:23:30 #151
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_102798261
Alles gezien tot nu toe :D Elke dag weer hilarisch.

Wanneer is nou de show? Zaterdagavond en zondagavond?
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:47:20 #152
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_102831069
Hebben we ITT gezien dames :9~ ? Lots and lots of Pasha *O*.
De salsa ziet er goed uit, beetje hectisch wellicht, maar ik heb goede hoop. En Chelsee heeft heur haar ontblond, wat er 300% beter uitziet.

Het schema van dit weekend:

zaterdag 8 oktober, BBC 1, 19:05-21:00 u, Strictly Come Dancing Live
They’ve had weeks to get used to the sore feet, fake tans and sequined underwear. But they’ve yet to experience the ignominy of being voted off the show. Until this weekend, that is. Tonight the 14 celebrities perform either a foxtrot or a salsa in a bid to stay in the contest. At this stage, fanbase and personality play as much a part as performance, so it’s anyone’s guess which celeb will be dancing the Last Waltz in tomorrow’s results show.

Foxtrot:
Harry & Aliona
Lulu & Brendan
Alex & James
Edwina & Vincent
Jason & Kristina
Robbie & Ola

Salsa:
Russell & Flavia
Holly & Artem
Anita & Robin
Nancy & Anton
Chelsee & Pasha
Rory & Erin
Audley & Natalie
Dan & Katya

zondag 9 oktober, BBC 1, 20:25-21:00 u, Results Show
Tess Daly and Claudia Winkleman return as hosts for the results show, revealing which of the 14 couples will be first to leave the competition as the combined viewer votes and judges' scores are announced. Singer Will Young performs his new single, and the professional dancers take to the floor with a spectacular routine.

Zoals jullie misschien weten is de zondagse Results Show niet live, deze wordt opgenomen na de live show op zaterdag. Omdat jullie mij inmiddels kennen zal het jullie niet verbazen dat ik in het holst van de zaterdagnacht in een spoiler thread zit op een Brits forum, want ik moet natuurlijk weten wie eruit is gevlogen. Ik wil het hier ook wel spoileren, tenzij jullie dat liever niet hebben omdat jullie jezelf ook niet in de hand hebben :P.
You cheated on me with choreography.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:49:37 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_102831160
Morgen ga ik kijken is het plan :) Leuk dat je het schema even plaatst, Malahide, ik vind het maar ingewikkeld allemaal :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_102831270
Oh ja, dit wil ik ook zien. Naast het weekend is er ook doordeweeks wat? Hoe laat, want ik ben snel gaan kijken in de digitale gids van UPC, maar zag niets.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:03:35 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_102831609
Op BBC2 is er elke dag om 19:30 uur iets. Heel verwarrend.
niet zo tof doen
pi_102832106
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:03 schreef Karina het volgende:
Op BBC2 is er elke dag om 19:30 uur iets. Heel verwarrend.
Ah, thanks. Er staat dus niets op UPC :') of ik kijk niet goed :')
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 06:58:04 #157
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_102836109
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:17 schreef Pheno het volgende:
Ah, thanks. Er staat dus niets op UPC :') of ik kijk niet goed :')
Strictly Come Dancing - It Takes Two
Elke maandag t/m vrijdag om 19:30 u op BBC 2 nababbelen en vooruitblikken met Zoë Ball.
Alle koppeltjes komen langs, plus Craig iedere maandag meen ik. Op dinsdag Karen Hardy - won seizoen 4 met Mark Ramprakash - om te praten over de choreografie en iedere woensdag Ian Waite - favourite pro ever O+ - met zijn Midweek Report. Meestal nog leuker dan de show zelf :).

quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:49 schreef Karina het volgende:
Morgen ga ik kijken is het plan :) Leuk dat je het schema even plaatst, Malahide, ik vind het maar ingewikkeld allemaal :@
't Is effe wennen ja :D. Het vervelende is dat het op zaterdag bijna altijd op een andere tijd is, vandaar dat ik het maar even post.

Ben er vanavond niet live bij, peeps, moet werken ;(. Volgende week trouwens ook niet, maar dan ga ik de Floor Burnen *O*.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 07:27:24 #158
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_102836150
Ik kijk It Takes Two elke ochtend bij het ontbijt. Hilarische tv and super grappig en entertaining. Heb die van gisteravond dus nog niet gezien, dat komt zo nog :P

Joehoe, vanavond nieuwe show! Heel goed dat je het niet live kan zien Mallie, kan ik tenminste een beetje wijs worden uit wat je schrijft :P

ok, nu tijd voor ontbijt en ITT :9~
  Moderator zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:34:08 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_102849696
Wel mooi dat het om 5 over 8 komt, de zaterdagavond is niet veel soeps op de NL tv, behalve om half 11 DWHN.
niet zo tof doen
  ESF Reporter zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:03:51 #160
87554 Cee
Welluk?
pi_102850548
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:34 schreef Karina het volgende:
Wel mooi dat het om 5 over 8 komt, de zaterdagavond is niet veel soeps op de NL tv, behalve om half 11 DWHN.
Mijn gids zegt 5 over 7 ik zit al helemaal klaar!? :o
-edit: ja, het begint zometeen al! *O*
  ESF Reporter zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:13:19 #161
87554 Cee
Welluk?
pi_102850780
Chelsea en Pasha beginnen meteen, mooi, kan ik daarna rustig thee zetten. *O*
  Moderator zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:42:39 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_102851659
Dikke vloek slakend, ik zat een uur tijdsverschil te rekenen vandaar dat ik dacht dat het om 5 over 8 begon -O- stomme sukkel ben ik.
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:30:03 #163
9859 crew  Karina
Woman
pi_102853223
Ah mijn favoriet nu, Jason Donovan O+
niet zo tof doen
  zondag 9 oktober 2011 @ 05:43:00 #164
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_102866110
Nergens een neerlaad te vinden -O-
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:17:28 #165
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_102866433
*going loopy and waiting for Mallie, she'll know what to do* 8)7
pi_102866686
Ik kon ook niet kijken -O-
  ESF Reporter zondag 9 oktober 2011 @ 09:06:29 #167
87554 Cee
Welluk?
pi_102866701
Ik wel maar ik heb na Pasha eigenlijk helemaal niet meer zo goed opgelet. :@ Met momenten dat ik wegzapte en zo. Het kon me niet zo boeien, ik vond het allemaal te melig met die vervelende ouwetjes die grappig probeerden te zijn.
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:54:36 #168
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_102868027
Maaaaalliiiieeee, waaaaar beeeeen jeeeee!

Geen spoor van een neerlaad nog :'(
  zondag 9 oktober 2011 @ 15:28:23 #169
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_102876356
Jaaaa, hier ben ik. Soms heb ik gewoon geen tijd voor Strictly en foK :P!

Saer, ik ga je een pm sturen.

Cee, niet miepen, doorkijken. Vervelende ouwetjes, dat hoort bij Strictly (al zijn het er dit jaar wel veel, da's waar).
  zondag 9 oktober 2011 @ 15:30:03 #170
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_102876414
Ohhhh PM van Mallie, SPANNOND! Oh daar is ie. *rent*
  zondag 9 oktober 2011 @ 16:00:15 #171
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_102877543
Ik heb er nog nooit zo lang over gedaan om een aflevering van Strictly te kijken. Een nieuwe smart phone is een erg afleidend speeltje, vandaar ;).

Chelsee & Pasha – salsa
Our boy did well! Lekkere hippe, beetje poppy choreografie, prima als tegenwicht voor – met alle respect – al die ouwe mutsen-dansen deze avond. De kritiek van de judges was goed, het was te wild, maar beter er vol voor gaan dan inhouden. Thanks Alesha ^O^. Ik hoop niet dat het beetje flauwe voorfilmpje over die telefoon tegen haar gaat werken. Score was wat aan de lage kant, waarschijnlijk omdat ze de eerste waren. En nog een paar random :9~ c_/ :9 O+'s voor Pasha om het af te maken.

Edwina & Vincent – foxtrot
Getverdemme, dat cougargezeik, werd er een beetje onpasselijk van :X. En dat van de vrouw die van bil ging met John Major, ugh. Ik had Vincent hoger zitten, jammer dat hij zo’n waardeloze non-dans in elkaar heeft gedraaid. Het is verdomme niet Dancing With The Stars. Jammer voor Edwina, want volgens mij kan ze echt wel iets meer. Dit gaat hen geen punten opleveren, ben ik bang.

Audley & Natalie – salsa
Wat een held! Supervermakelijk en zijn enthousiasme is echt aanstekelijk. King Kong en Ann Darrow dancing the salsa! Helemaal niet slecht. Hij is muzikaal, heeft ritme, maakte geen zichtbare fouten, zijn heupen werkten zelfs een beetje en de armdraaien zagen er acceptabel uit. Hij moet nu wel stoppen met die Craig-in-elkaar-rossen-grapjes, aangezien Craig een van mijn vele fantasy-gay-husbands is 8-).

Alex & James – foxtrot
Is het nu al weer de fase van de competitie waarin James Jordan zijn partner achterna zit met kinky sekstoys :')? O brother… Behoorlijke verbetering ten opzichte van vorige week, het performance-gedeelte deed ze leuk, maar volgens mij raakte ze de choreo naar het einde toe een beetje kwijt. Was ook niet kapot van de close hold, maar zolang James haar vast kan houden en van hoek naar hoek kan slepen, komt ze er aardig mee weg. Twee achten was aan de hoge kant.

Dan & Katya – salsa
Een opengeknoopt vlinderdasje en dan nog een roze met glittertjes… :r. Waarom in godsnaam deze muziek voor een salsa, wat slecht zeg. Dit is waarschijnlijk de langzaamste salsa die ik ooit gezien heb bij Strictly. Een dis-as-ter was het niet, maar ik viel gewoon bijna in slaap omdat Dan zo weinig deed. Hij was niet meer dan een paal waar Katya omheen kon gymnastieken en op kon springen. O ja, die salto aan het begin _O-. Als deze man zo doorgaat voorspel ik dat hij één van de eerste vier geëlimineerden gaat worden. Hij is niet memorabel.

Lulu & Brendan – foxtrot
Teveel onzin aan het begin en het einde qua niet-dansen, maar wat er tussenin gebeurde was in ieder geval 200% beter dan vorige week. Brendan’s vastberadenheid om haar er doorheen te slepen was best vermakelijk. Ik ben wel blij dat ze het nu serieuzer lijkt te nemen. Nu Brendan nog O-), want de helft van de routine lopen te klooien met een spiegel is wel een easy way out. Alesha en Bruno deelden weer snoepjes uit met hun zevens.

Holly & Artem – salsa
Raar dat zij geen ballroom doen, maar ja, sometimes Striclty moves in mysterious ways. Aan de andere kant… Artem Tits Out 2.0, dus who cares *;! Weet je wat me stoort aan dit koppel? Dat zij zo enorm lijkt naast hem. En dat terwijl zij echt niet enorm is, en hij niet piepklein. Het past gewoon niet dat hij met zijn ‘buff’ fysiek qua lengte bij haar in het niet lijkt te vallen. Daardoor vind ik ze ook niet echt ‘hot’ samen. Anyhoo, heel goed gedanst natuurlijk, maar ze is tot nu toe toch niet de enorme favoriete gebleken die ze vooraf was. Ik denk dat Chelsee haar behoorlijk in de nek aan het hijgen is. Ik had haar graag zien ballroomen om een compleet beeld te krijgen.

Rory & Erin – salsa
Mmm. Sommige stukjes waren behoorlijk goed en zijn heupenwerk zag er best redelijk uit, maar een paar keer leek hij volledig de draad kwijt. Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik er van vond. Op basis van de trainingsbeelden dacht ik dat dit beter zou zijn. Ik ben er ook nog steeds niet over uit wat ik van hem vind. Als hij normaal doet lijkt hij erg sympathiek, maar die matige ‘impressions’ beginnen op mijn zenuwen te werken.

Robbie & Ola – foxtrot
Yes Robbie *O* ! Mallie’s enige piepkleine traantje van de avond was voor jou. Aaaah, wat een schatje. Hard van buiten, maar zooooo soft van binnen. Robbie is een Tikkel :+! Wat zo leuk is aan hem is dat hij er volledig met zijn hart in zit, wat heel vaak niet het geval is bij sporters. En hij is zo overdonderd door het hele gebeuren. Mooie, lieve choreografie. Het enige wat irritant was en waar weinig over gezegd werd was zijn zeer stijve hold, met zijn neus in de lucht als een arrogante butler. Ik ben heel erg benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.

Anita & Robin – salsa
En de prijs voor idiootste outfits van de avond gaat naar… OMG _O-. Alsof Robin zijn handbag full of rainbows over hen heen had gegooid. Ik kreeg bijna een suikercoma van het camp-gehalte, terwijl ik normaal heel wat kan hebben zoals jullie weten oO<. Ze was zo wankel als een pasgeboren veulen, maar ze straalt zoveel plezier uit dat je het haar bijna vergeeft. Desalniettemin… not my cuppa.

Jason & Kristina – foxtrot
Dat voorstukje… Okay, ik ga niet ontkennen dat hij technisch met voorsprong de beste danser van het hele stel is, maar ik krijg rode vlekken in mijn nek van zijn ADHD-gedoe, zijn afschuwelijke overacting en die stupide fist pumps aan het einde. The guy gives me the willies :X. Verder weinig op aan te merken, behalve dat Kristina de slechtste weave aller tijden had.

Nancy & Anton – salsa
O god, ik begin Nancy leuk te vinden. Hou me tegen :o! Beginnen op de jurytafel, dan een vagina-lift, dit alles in een afgrijselijk vleeskleurig jurkje, met een partner die geen latin kan dansen al duw je hem dertig jualapeños in zijn kont, en toch gewoon lekker je desillusional self blijven en spelen met alle vooroordelen die er over je bestaan. Ergens mag ik dat wel. Idioot wild en ongecontroleerd, maar dat was voor zeker 50% te danken aan haar zeer slechte partner, die haar gewoon afleidt met zijn komische gedoe om zijn eigen tekortkomingen te maskeren. Go Nancy! Alleen niet zeuren over blessures, daar houden de stemmertjes in de UK niet van :N.

Harry & Aliona – foxtrot
Romantisch, stijlvol, technisch acceptabel voor een eerste ballroomdans, Jason who ;)? Geef mij maar Harry. Als hij werkt aan performen met zijn gezicht en uiteraard aan zijn techniek, komt het helemaal goed met die jongen. Prachtig armenwerk, I’m a sucker for that :*. Kudos voor Aliona die in haar derde jaar eindelijk lijkt te begrijpen dat trucs en props helemaal niet nodig zijn, zeker niet wanneer je een talent in je handen hebt. Dans van de avond voor mij. Zes van Len sloeg nergens op.

Russell & Flavia – salsa
Weer laatste? Toe maar. Een weer een latin? Weet je wat ik zo leuk vind aan Russell? Dat hij zo camp is als de neten, van alles een comedy act maakt, maar ondertussen gewoon met zijn dikke lijf aan het dansen is *O* en écht aan het leren is. Wat een entertainer, kan er niks aan doen, but I love him. Dancing Queen, yes sir! En weer een ondeugende Boa Constrictor! Lief dat hij zo blij was voor Robbie (de oude snoeperd 8-).

Keeeeeep densin'!

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 09-10-2011 21:56:28 ]
  maandag 10 oktober 2011 @ 08:25:52 #172
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_102905245
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 10 oktober 2011 @ 14:00:48 #173
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_102913542
Ok hehe, eindelijk alles gezien! Eerst even een kort verslagje, dan de uitslag kijken (gedisciplineerd, he? :'))

Chelsea & Pasha - Salsa
Ik vond het behoorlijk goed! Het was inderdaad wat frantic maar ik vond dat commentaar op haar haar en broek wel wat raar. Het paste toch goed bij de dans? Ik begin meer en meer een fan te worden van Chelsea en het ziet er goed uit voor ons Pasha fans ^O^ En Bruno op de achtergrond in het begin van de dans _O- Die vent is zo hilarisch. De death drop was GORGEOUS (snap niet dat niemand dat opmerkte, ik vond het echt remarkable).
Chilly round the willy? Wat the F? _O-

Edwina & Vincent - Foxtrot
In 1 woord: pijnlijk om te kijken. Ew. Just ew. Ze heeft gewoon totaal geen stijl en geen elegantie. En het is niet eens omdat ze een slecht lichaam heeft, ze mist gewoon alles om een mooie dans te doen.

Audley & Natalie - Salsa
Ik vond de judges behoorlijk harsh hoor! Apart van dat beginstukje dat nogal slecht was, vond ik het entertaining en behoorlijk smooth en technisch helemaal niet slecht. Was wel behoorlijk verbaasd dat er geen enkele lift inzat. Met zo'n sterke vent. Enige opmerking waar ik het echt wel mee eens was is dat het niet een echte salsa was. Maar goed, daar kan Audley niet zoveel aan doen. Oh ja, en "you cant run like a boxer" was wel leuk :D

Alex & James - Foxtrot
Dat was een goede foxtrot! Goede performance, ze zag er mooi uit en was veel zelfverzekerder dan met de cha cha. Elegant. Haha en Bruno ook blij.

Dan & Katya - Salsa
Goed en zelverzekerd begin! Voor de rest vond ik het erg rommelig en niet bij hem passen. Nauwelijks hip action, slechte lifts, en dat stukje waar ie zo om haar heen danste, was idd eerder grappig dan goed. Was wel beetje triest dat daar zo'n punt van werd gemaakt terwijl dat zijn favoriete stukje was :')

Lulu & Brandon - Foxtrot
Het was best wel schattig en natuurlijk 1000 keer beter dan vorige week, maar ik heb nog steeds niets met haar. Ze lijkt zo koud. Maar de dans zelf was meer dan ok en leuke choreo.

Holly & Artem - Salsa
Ik vind het een leuk meisje en ze kan goed dansen, maar het vreemde is dat ze, voor iemand die natuurlijk sexy is, en geen dans experience heeft, het technisch goed onder controle lijkt te hebben maar die sexiness komt er niet uit om de een of andere reden. Ze lijkt zo'n koele kikker op de dansvloer. Is dat niet vreemd? In short: ik kan nog niet goed wijs worden uit haar.

Rory & Erin - Salsa
Tja ik kon er niets meer ook al vind ik die Rory een hele aardige man. Techniek was slecht, geen fluidity, hij is gewoon te oud en te stijf denk ik :') Maar hij doet wel erg zijn best dus tja.

Robbie & Ola - Foxtrot
Begin was erg hakkelend, maar daarna werd het wat beter. Maar ik vond het niet echt natuurlijk eruitzien, ik weet niet wat het is. Ik vond ook de choreo veel te veel om Ola heen draaien. Ik weet wel dat het doel van een dans is om de vrouw er goed uit te laten zien, is, maar je hoeft het ook niet te overdrijven. Ik snap de staande ovatie niet echt, persoonlijk. Ik vond het een beetje overdreven allemaal, de judges ook.

Anita & Robin - Salsa
Ok ew! Die jurk, bah! En de hele dans was echt zo van oma kan ook een salsa doen. Jammer hoor, vorige week was zo mooi. Maar ja je moet iets he, ze zal toch ook de snellere sexy dansen moeten doen, Maar ik vond het niet sexy, niet vloeiend, het zag er technisch slecht uit. Omaatje op hakken in een rare jurk uit de verkleedkist. Ew. Veel foutjes ook. Begrijp me niet verkeerd, ik vind haar een heerlijk mens maar dit was ew. Ik snap de judges echt niet. Double standards? You bet! Sommige dansen waren veel beter maar omdat het geen oud dametje was die het danste, kregen ze slechtere kritiek :N

Jason & Kristina - Salsa
Ja hoor, deze man heeft het. Hij maakt zijn favorietenrol tot nu toe goed waar. Elegant, flirty en sexy. Goed geacteerd. Kan technisch nog een hoop verbeteren maar toch *O*

Nancy & Anthon - Salsa
PIJNLIJK! Plaatsvervangende schaamte! Moeilijk om naar te blijven kijken!
LOL ik heb het toch nog maar eens gekeken en _O- Alisha's commentaar is zo passend, als ze zegt I am not sure if that was meant to be funny, or just funny. Het was een DISASTER. Ik weet niet wat hun probleem is hoor. Alles valt in duigen zodra ze de vloer opkomen _O- Het is meer een goede komedie dan een dans :') En dat einde, HOOH! Ik heb echt hard gelachen ook toen Bruno kwam met zijn 2 gallons of champagne _O- Hilarische tv en ik hoop bijna dat ze er niet uitvliegt.

Harry & Aliona - Foxtrot
Het was voor mij niet zo spectacular als vorig3e week, maar weer erg goed, elegant, romantisch, vloeide goed, goed gepartnerd, af en toe een lief lachje en wat is het toch een lekker ding he :9~ Oh en zijn armen waren ook erg goed, vond ik.

Russell & Flavia - Salsa
MEH. Ik heb er niets mee, sorry! En omdat hij een onelegante dikzak is die praat als een dom kind krijgt hij geen kritiek, is alles mooi en goed omdat ie een beetje rond de vloer huppelt met een debiele lach op zijn gezicht? Bah. 4 1en had ie moeten krijgen. Double standards, ftw.

Ok nu meteen de resultaten kijken *O* (ja ik heb nog steeds niet gespiekt, knap he?)
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:03:04 #174
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_102915492
Jeetje wat een slecht gechoreografeerde, letterlijk op de muzien gedanste valse dans van de professionals zeg.

Nou ik was shocked dat Audley in de bottom zat, maar erg tevreden met de uiteindelijke uitslag. 1 oude taart minder :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:06:08 #175
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_102924707
Poke!

Waarom is het hier zo stil. Gaan alleen Mallie en ik het volgen ofzo? :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:49:04 #176
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_102926697
Pasha nakedness :9~ in It Takes Two!!!

Misschien lokt dat wat mensen naar dit topic
  ESF Reporter maandag 10 oktober 2011 @ 19:49:54 #177
87554 Cee
Welluk?
pi_102926743
Godver godver WAAR WAAR.
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:55:16 #178
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_102926976
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:49 schreef Cee het volgende:
Godver godver WAAR WAAR.
Te laat :6 ;) . Dat wordt weer downloaden daaaaaaaahling.
Ze waren geloof ik een microfoontje op zijne naakten torso aan het plakken O+.
  ESF Reporter maandag 10 oktober 2011 @ 19:55:55 #179
87554 Cee
Welluk?
pi_102927010
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:55 schreef Malahide het volgende:

[..]

Te laat :6 ;) . Dat wordt weer downloaden daaaaaaaahling.
Ze waren geloof ik een microfoontje op zijne naakten torso aan het plakken O+.
Nondeknetter. Betekent dat dat ie zometeen op tv komt? Want dan weet ik of ik moet blijven kijken of niet.
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:56:46 #180
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_102927049
Nee, Robbie is de laatste gast. Aaaaaah, Robbie O+.
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:30:43 #181
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_102928925
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:00 schreef Saeramir het volgende:
Ok hehe, eindelijk alles gezien! Eerst even een kort verslagje, dan de uitslag kijken (gedisciplineerd, he? :'))
Drie vlaggetjes voor jou w/ w/ w/ !

quote:
Chelsea & Pasha - Salsa
Chilly round the willy? Wat the F? _O-
Yep, that's Len Goodman for you met zijn charmante Cockney 'grapjes' :').

quote:
Edwina & Vincent - Foxtrot
In 1 woord: pijnlijk om te kijken. Ew. Just ew. Ze heeft gewoon totaal geen stijl en geen elegantie. En het is niet eens omdat ze een slecht lichaam heeft, ze mist gewoon alles om een mooie dans te doen.
't Is gewoon een vervelende tang met een grote bek, afgezien van het feit of ze wel of geen aanleg heeft/had. Net in It Takes Two was ze ook weer heel vervelend. Arme Vincent. Nou ja, hij is nu in ieder geval uit zijn lijden verlost.

quote:
Alex & James - Foxtrot
Dat was een goede foxtrot! Goede performance, ze zag er mooi uit en was veel zelfverzekerder dan met de cha cha. Elegant. Haha en Bruno ook blij.
Alex is het schoolvoorbeeld van een middenmoter, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren.

quote:
Dan & Katya - Salsa
Goed en zelverzekerd begin! Voor de rest vond ik het erg rommelig en niet bij hem passen. Nauwelijks hip action, slechte lifts, en dat stukje waar ie zo om haar heen danste, was idd eerder grappig dan goed. Was wel beetje triest dat daar zo'n punt van werd gemaakt terwijl dat zijn favoriete stukje was :')
Ik vond het net zwemmen op het droge :P, dat stukje.

quote:
Holly & Artem - Salsa
Ik vind het een leuk meisje en ze kan goed dansen, maar het vreemde is dat ze, voor iemand die natuurlijk sexy is, en geen dans experience heeft, het technisch goed onder controle lijkt te hebben maar die sexiness komt er niet uit om de een of andere reden. Ze lijkt zo'n koele kikker op de dansvloer. Is dat niet vreemd? In short: ik kan nog niet goed wijs worden uit haar.
Same here. In haar interviews vind ik haar best sympathiek overkomen, maar zodra ze op de vloer stapt laat ze me volledig koud.

quote:
Rory & Erin - Salsa
Tja ik kon er niets meer ook al vind ik die Rory een hele aardige man. Techniek was slecht, geen fluidity, hij is gewoon te oud en te stijf denk ik :') Maar hij doet wel erg zijn best dus tja.
Zal die arme Erin ooit winnen :'(? Ze wil zo graag oO<.

quote:
Robbie & Ola - Foxtrot
Begin was erg hakkelend, maar daarna werd het wat beter. Maar ik vond het niet echt natuurlijk eruitzien, ik weet niet wat het is. Ik vond ook de choreo veel te veel om Ola heen draaien. Ik weet wel dat het doel van een dans is om de vrouw er goed uit te laten zien, is, maar je hoeft het ook niet te overdrijven. Ik snap de staande ovatie niet echt, persoonlijk. Ik vond het een beetje overdreven allemaal, de judges ook.
Tegenwoordig krijg je bij Strictly al een staande ovatie als je je kleedkamer uitkomt |:(.
In dit geval begreep ik het echter wel een beetje. Robbie had zich het negatieve commentaar van vorige week zo aangetrokken, dat het gewoon erg aandoenlijk was om hem te zien 'triomferen' *;. Ik mag hem wel, die Robbie. Vooral omdat hij een van de weinige sportmannen is in de geschiedenis van Strictly die niet te bang is om te performen. Vaak zijn die sportlui technisch tot een hoop in staat omdat ze van nature zo fanatiek zijn, maar ontbreekt het aan performance skills.

quote:
Anita & Robin - Salsa
Ik snap de judges echt niet. Double standards? You bet! Sommige dansen waren veel beter maar omdat het geen oud dametje was die het danste, kregen ze slechtere kritiek :N
Double standards? Bij Strictly? Noooooooo.... :') :') :').
Je moet die judges niet te serieus nemen, het is gewoon een toneelstukje dat ze op zitten te voeren. Uiteindelijk eindigen toch weer ieder jaar de beste dansers in de finale en wint degene met de meeste personality of het meest aansprekende achtergrondverhaal, zoals vorig jaar de romance van Kara en Artem.

quote:
Jason & Kristina - Salsa
Ja hoor, deze man heeft het. Hij maakt zijn favorietenrol tot nu toe goed waar. Elegant, flirty en sexy. Goed geacteerd. Kan technisch nog een hoop verbeteren maar toch *O*
Ik blijf erbij dat ik hem een engerd vind en het idee dat hij deze competitie nu al wel eens in zijn broekzak zou kunnen hebben, vind ik een heel vervelende gedachte :(.

quote:
Nancy & Anthon - Salsa
Ik weet niet wat hun probleem is hoor. Alles valt in duigen zodra ze de vloer opkomen _O- Het is meer een goede komedie dan een dans :')
Ik weet wél wat hun probleem is: Anton Du Beke. Anton wordt al negen seizoenen lang aan hopeloze gevallen of oude taarten gekoppeld. Hij heeft de hoop al lang opgegeven ooit nog te winnen en probeert nu alleen nog maar te scoren met 'comedy routines'. En dan vooral bij de latin dansen, omdat hij er een hekel aan heeft en er erbarmelijk slecht in is. Ik vind het echt sneu voor Nancy. Natuurlijk is ze zo gek als een deur, maar ik blijf erbij dat ze met een fatsoenlijke partner best iets redelijks had neer kunnen zetten.

quote:
Harry & Aliona - Foxtrot
Het was voor mij niet zo spectacular als vorig3e week, maar weer erg goed, elegant, romantisch, vloeide goed, goed gepartnerd, af en toe een lief lachje en wat is het toch een lekker ding he :9~ Oh en zijn armen waren ook erg goed, vond ik.
Harry wordt een beetje ongewaardeerd helaas :{. En hij valt niet zo op omdat hij niet echt een opvallende personality is.

quote:
Russell & Flavia - Salsa
MEH. Ik heb er niets mee, sorry! En omdat hij een onelegante dikzak is die praat als een dom kind krijgt hij geen kritiek, is alles mooi en goed omdat ie een beetje rond de vloer huppelt met een debiele lach op zijn gezicht? Bah. 4 1en had ie moeten krijgen. Double standards, ftw.
Je kunt niets met hem hebben of hem vervelend vinden, maar hij danst wél. Hij heeft in ieder geval meer danspassen laten zien dan Edwina, Lulu en Nancy bij elkaar. En voor iemand met zijn postuur vind ik dat hij behoorlijke moves heeft en in ieder geval enthousiasme en bereidheid toont om te leren. Double standards? Sure. Enen? Neeeeeeeeeeee ;).

*O* volgende week Broadway-thema en zo te horen tango's en samba's. Erg Broadway ja _O-.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 10-10-2011 23:53:43 ]
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 06:51:54 #182
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_102943991
Harry komt nog wel uit zijn schulp ;)

Waarom wordt Anton dan altijd aan taarten gekoppeld? Niet zo eerlijk toch.

Ik dacht dat jij een fan van Jason was? Dat dacht ik tenminste voordat Strictly begon..

Kom op, Lulu en Edwina zijn meh maar die hebben toch echt wel meer danspassen gezet dan Russel ;) Maar omdat het geen dikzak is, tellen die passen niet. Het enige wat Russel doet is als een mongool tikkertje spelen met Flavia :N

Ik vind Robbie trouwens ook een goeie hoor! Begrijp me niet verkeerd. Ik vond alleen de reacties wat overdreven.

It takes two is nergens te vinden -O- Het ziet ernaar uit dat die eerste week een fluke was.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:36:44 #183
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_102948389
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 06:51 schreef Saeramir het volgende:[quote]
Harry komt nog wel uit zijn schulp ;)
Russell O+ heeft nog wel een schelp in zijn garage staan. O, je zei schulp.

quote:
Waarom wordt Anton dan altijd aan taarten gekoppeld? Niet zo eerlijk toch.
Stukje Strictly-geschiedenis :% :D:
Anton is een pure ballroomdanser, die nauwelijks in staat is latin te dansen, laat staan te choreograferen. In serie 1 danste hij met operazangeres Lesley Garrett, een vijftigplus-dame met wie hij een goede chemistry had. Sindsdien is dat zijn 'ding': ouwe taarten - en dus vaak hopeloze gevallen - over de dansvloer slepen.

Oneerlijk? Misschien. Aan de andere kant: hij heeft gewoon niet de skills om iemand naar de finale te brengen. Twee jaar geleden is hij ontzettend door de mand gevallen toen hij een jongere partner had met talent. Al hun latindansen werden verprutst door zijn onkunde, en dat heeft haar op een gegeven moment de kop gekost.

Vorig jaar was het dieptepunt. Toen 'danste' hij met Ann Widdecombe, een oude, dikke, verzuurde conservatieve politica met een grote muil, de aanleg van een amoebe. Gevolg: alleen maar comedy routines, waar een deel van de stemmers helaas voor viel, zodat ze iedere week maar weer doorging. Klaarblijkelijk denkt Anton nu dat dat de enige manier is waarop hij nog kan scoren. Ik blijf erbij dat Nancy met een andere partner écht wel iets zou kunnen laten zien. Ik ben best een fan van Anton buiten de dansvloer, maar als pro is hij echt een blamage. En dat terwijl twee jaar geleden een paar veel betere pro's 'vervangen' zijn door de BBC.

Ian Waite, ik mis je nog steeds ;(.

Zooooo, wat een lang verhaaaaaal w/!!

quote:
Ik dacht dat jij een fan van Jason was? Dat dacht ik tenminste voordat Strictly begon.
Je verwart me met Cee ;).

quote:
Kom op, Lulu en Edwina zijn meh maar die hebben toch echt wel meer danspassen gezet dan Russel ;) Maar omdat het geen dikzak is, tellen die passen niet. Het enige wat Russel doet is als een mongool tikkertje spelen met Flavia :N
Edwina zat cappuccino te slurpen en Lulu was het effect van haar laatste botoxbehandeling aan het bestuderen 8-). Dat noem ik geen dansen.

quote:
Ik vind Robbie trouwens ook een goeie hoor! Begrijp me niet verkeerd. Ik vond alleen de reacties wat overdreven.
Ook de judges vallen voor een goede background story, en Robbie heeft die: ruwe bolster, blanke pit, neergesabeld vorige week en nu back with a vengeance.

quote:
It takes two is nergens te vinden -O- Het ziet ernaar uit dat die eerste week een fluke was.
Komt nog wel. Luie uploader ;).
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:51:13 #184
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_102954638
Haha,

Ok dus ik zat in de auto om mijn zoon op te halen en toen dacht ik opeens aan wat jij zei over Craig, jouw secret gay husband??! Nu ben ik heel benieuwd wat het verhaal daarachter is :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:48:39 #185
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_102959584
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef Saeramir het volgende:
Haha,

Ok dus ik zat in de auto om mijn zoon op te halen en toen dacht ik opeens aan wat jij zei over Craig, jouw secret gay husband??! Nu ben ik heel benieuwd wat het verhaal daarachter is :')
Zoals Ang3l een schuurtje heeft met hete SYTYCD-jongetjes, heb ik een kamertje met virtual gay husbands O-).
  woensdag 12 oktober 2011 @ 05:18:51 #186
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_102987051
De It Takes Twos van maandag en dinsdag zijn nu beschikbaar :).
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:46:53 #187
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_102990381
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:49 schreef Malahide het volgende:
Pasha nakedness :9~ in It Takes Two!!!

Misschien lokt dat wat mensen naar dit topic
Zo elegant ook als ze hem in dat pakje proberen te hijsen :')

Het was weer hilarisch. Dit worden 10 erg leuke weken ^O^
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:56:30 #188
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103029195
Goed zo uploader, keep it up ^O^
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:51:34 #189
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103066952
"Are you going to reveal anything about your set?"

"Set of what?"

_O-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:16:02 #190
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103083180
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:51 schreef Saeramir het volgende:
"Are you going to reveal anything about your set?"

"Set of what?"

_O-
:D wat een muts

Pasha vanaaf!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:40:17 #191
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103086547
PASHA TIME LADIES!!!!

:P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:00:51 #192
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103087542
Dat wordt een lekker ontbijtje morgenochtend voor mij :P c_/
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:38:53 #193
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103109959
Daaaaaaaahlings! Het schema van dit weekend:

Zaterdag 8 oktober, BBC 1, 19:25-21:15 u, Strictly Come Dancing Live
Following Edwina Currie's elimination last week, Bruce Forsyth and Tess Daly host a Broadway-themed show in which the 13 remaining couples perform to classics evoking the spirit of the stage. Taking inspiration from Ginger Rogers and Fred Astaire, they will be hoping to dazzle judges Len Goodman, Craig Revel Horwood, Bruno Tonioli and Alesha Dixon, as well as the voting public.

Tango:
Nancy & Anton
Holly & Artem
Robbie & Ola
Jason & Kristina

Quickstep:
Rory & Erin
Audley & Natalie

Viennese waltz:
Alex & James
Dan & Katya

Foxtrot:
Russell & Flavia

Jive:
Harry & Aliona
Anita & Robin

Rumba:
Lulu & Brendan

Chachacha:
Chelsee & Pasha

zondag 9 oktober, BBC 1, 20:25-21:00 u, Results Show
Tess Daly and Claudia Winkleman announce the result of the viewers' vote and reveal which couple will be leaving the competition. Julianne Hough and Kenny Wormald, stars from new film Footloose perform on the show, and the professional dancers take to the floor with a West Side Story routine.

Ik ben er niet bij vanavond - ga de Floor Burnen *O* - dus tot laters.

p.s. Ben nu al bang voor Jason's tango faces of passion :X
  ESF Reporter zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:08:02 #194
87554 Cee
Welluk?
pi_103112113
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef Malahide het volgende:
PASHA TIME LADIES!!!!

:P
Oh fukc, gemist. :'( En vanavond moet ik het ook live missen. Sorry meiden. :'(
  Moderator zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:35:05 #195
9859 crew  Karina
Woman
pi_103121599
Ik kijk. En Jason ziet er weer O+ uit.
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:54:06 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_103125049
Jason was *O* met een lekker gay stukje erin.
niet zo tof doen
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:39:15 #197
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103129524
Zooo, weer thuis en nu wachten op een download.

Net terug van Burn The Floor, mensen mensen, wat een show.
Mocht je nog twijfelen... GA! Ze zijn nog ff in Nederland.

Robbie O+ O+
  zondag 16 oktober 2011 @ 08:40:39 #198
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103140142
Al iets gevonden Mallie?

Karina, zonder iets te spoilen, was het leuk?
  zondag 16 oktober 2011 @ 09:45:04 #199
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103140563
Here you are:

klik
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:01:06 #200
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103140757
bah, heb hem per ongeluk gecancelled en kan m nergens anders vinden >_>