Pieters was samen met Bouma de slechtste PSV'er. Marcelo was, hoe kan het ook anders, ook matig. Manolev was ook niet meer in zijn hok te vinden nadat Lens op rechts kwam te spelen en begon weer te vliegen. Diezelfde Lens blijf ik een dramatische voetballer vinden en ook Wijnaldum heeft weinig goed gedaan.quote:Op zondag 11 september 2011 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Pieters deed het prima vandaag, Bouma & Marcelo niet, Manolev viel niet zo op bij mij...
Rutten de faalhaas iddquote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tweede helft was gewoon niet goed.
Wat doet die kutcoach? Je hebt nog 40 seconden om te winnen, gaat die achterlijke coach wisselen. Denk dat zelfs mijn oma begrijpt dat je dát niet moet doen
Dat kloptquote:Op zondag 11 september 2011 16:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zag hem toch zeker 1 hele fijne voorzet geven (Manolev), wel opletten!
Jemig, jij blijft Rutten tot de laatste seconde steunen he? Marcelo hoort helemaal niet meer voor te komen in het spel de laatste paar minuten, dan moet je volledig op de aanval gaan om (terecht) 3 punten mee te nemen naar Eindhoven. Dat Rutten die wissel -met nog 40 seconden te gaan- pleegt, getuigt gewoon van een waardeloos tactisch denkend vermogen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
Marcelo kon niet meer verder. Of Derijck dan de meest logische wissel is valt over te discussiëren, maar dat hij nog wisselde vond ik logisch.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef Caland het volgende:
Misschien kan Wijnaldum wel een geheime stemming organiseren onder de spelers.
Jonge, ik ben het er ook mee eens dat het domme wissels zijn maar dat doen ze allemaal, vaak is het tijdrekken of tijd winnen. Een wissel is dacht ik 30seconde extra tijd waard, daarom deed hij het plus Marcello liep niet lekker.quote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jemig, jij blijft Rutten tot de laatste seconde steunen he? Marcelo hoort helemaal niet meer voor te komen in het spel de laatste paar minuten, dan moet je volledig op de aanval gaan om (terecht) 3 punten mee te nemen naar Eindhoven. Dat Rutten die wissel -met nog 40 seconden te gaan- pleegt, getuigt gewoon van een waardeloos tactisch denkend vermogen.
Dan zet je gewoon nog een verdediger in de 93,5 min. Want een halve minuut is zwaar voor hem.quote:Op zondag 11 september 2011 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
Marcelo kon niet meer verder. Of Derijck dan de meest logische wissel is valt over te discussiëren, maar dat hij nog wisselde vond ik logisch.
De kritiek die hier geuit wordt is hier te gemakkelijk. Ik ben niet Ruttens grootste fan, maar hier kan hij niets meer goed doen terwijl er gewoon imo logische dingen gebeurde.quote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jemig, jij blijft Rutten tot de laatste seconde steunen he? Marcelo hoort helemaal niet meer voor te komen in het spel de laatste paar minuten, dan moet je volledig op de aanval gaan om (terecht) 3 punten mee te nemen naar Eindhoven. Dat Rutten die wissel -met nog 40 seconden te gaan- pleegt, getuigt gewoon van een waardeloos tactisch denkend vermogen.
Ja, alleen werd die niet gespeeld.quote:Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef gniffie het volgende:
Er werd toch een extra minuut gegeven door die wissel, dan is het toch geen tijdverspilling
Die kritiek is niet te makkelijk. Met deze selectie hoor je gewoon van alles en iedereen te winnen. De individuele kracht is (volgens mij) lang niet zo goed geweest. Dat je begint met Lens in de spits terwijl je Matavz hebt is ook zoiets.quote:Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De kritiek die hier geuit wordt is hier te gemakkelijk. Ik ben niet Ruttens grootste fan, maar hier kan hij niets meer goed doen terwijl er gewoon imo logische dingen gebeurde.
Jij moet eens leren lezen, opportunist.quote:Op zondag 11 september 2011 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zet je gewoon nog een verdediger in de 93,5 min. Want een halve minuut is zwaar voor hem.Tegen 10 man ook nog, zet dan een aanvallende wissel in.
Gewoon een domme, domme en domme wissel.
Met een geweldig resultaat.quote:Op zondag 11 september 2011 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat wél positief was, weer geen Engelaar
Je ziet meteen dat het middenveld sneller schakelt en vooruit durft te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |