Tokkie. Een 2-0 voorsprong uit handen geven.Lekker PSV-Waardig jaquote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwacht zelf winst voor PSV.
Het gaat over PSV - AJAX!quote:Op zondag 11 september 2011 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tokkie. Een 2-0 voorsprong uit handen geven.Lekker PSV-Waardig ja
PSV moet aan zijn spel schaven .Ajax moet aan zijn spel schaven.quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gaat over PSV - AJAX!
Kan je lezen?
Durfde je geen pic te posten met 3 sterren op het shirt van jantjequote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwacht zelf winst voor PSV.
Ik heb gewoon dit gedaan:quote:Op zondag 11 september 2011 17:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Durfde je geen pic te posten met 3 sterren op het shirt van jantje
Tegen PSV maakt dat niet uit, als hij om 14.30 was geweest, werd het 0-4. Nu wordt het 0-2quote:Op zondag 11 september 2011 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
Ajacieden niet bang? Wedstrijd is wel om half 1 he.. beetje vroeg voor ze.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dit gedaan:
PSV aanvoerder Toivonen
Ajax aanvoerder Verthongen
Als je wil dat ik een nieuwe doe, stuur me een link en ik zet hem erbij.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Doe dit als OP, ipv die blonde homo.
[ afbeelding ]
Hehe, wat ik zei, laten we eerst heel uit de CL/Europa league komen met ze allen en dan arrogant doen, blijkt toch lastigquote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegen PSV maakt dat niet uit, als hij om 14.30 was geweest, werd het 4-0. Nu wordt het 0-2
Op z'n PSV'squote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Ajax zal vast weer laf voor de 0-0 gaan, net als in de twee wedstrijden van afgelopen jaar.
PSV is juist degene die laf speelt met dat anti voetbal van zequote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Ajax zal vast weer laf voor de 0-0 gaan, net als in de twee wedstrijden van afgelopen jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strootman zal een woedeexplosie krijgenquote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef Doublepain het volgende:
Ben benieuwd wat nu de ergste overtreding/ofietsanders gaat worden van de wedstrijd
Hier een paar leuke voorbeelden:
Ga PSV-Ajax van afgelopen seizoen maar eens terugkijken.quote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PSV is juist degene die laf speelt met dat anti voetbal van ze
Jullie spelen 1 dag later ELquote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hehe, wat ik zei, laten we eerst heel uit de CL/Europa league komen met ze allen en dan arrogant doen, blijkt toch lastig
Nee, die blijft hier nog 3 jaar ofzoquote:Op zondag 11 september 2011 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blonde homo is helaas nog niet weg...
Verdediging Ajax <> Aanval PSVquote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef TakAFCA het volgende:
Verdediging: AJAX
Middenveld: Ajax
Aanval: Psv
Lijkt mij duidelijk toch?
Nu welquote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef TakAFCA het volgende:
Verdediging: AJAX
Middenveld: Ajax/PSV
Aanval: Psv
Lijkt mij duidelijk toch?
Dit vind ik wel een grote bepalende factor ja.quote:Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef Doublepain het volgende:
Stekelenburg is er ook niet. Dus die kan Ajax ook niet meer redden, net als de vorige keer.
Laat ik het zo zeggen. Anita als controleur en Theo als aanvallende mid, dan winnen we. Als de jong speelt kan het alle kanten opgaan.quote:Op zondag 11 september 2011 17:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een grote bepalende factor ja.
Maar beide teams zijn nog zoekende naar vorm/speelstijl e.d. dus.
Ik weet het niet, Janssen is niet bepaalde de Janssen van vorig jaar.quote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Anita als controleur en Theo als aanvallende mid, dan winnen we. Als de jong speelt kan het alle kanten opgaan.
Jol is er ook niet meer ook een grote bepalende factor.quote:Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef Doublepain het volgende:
Stekelenburg is er ook niet. Dus die kan Ajax ook niet meer redden, net als de vorige keer.
Erickssen? (2e poging) afstoppen is belangrijker, Theo laat gaten vallen omdat hij te dik en te lui is om mee te verdedigen, bij Twente vingen ze dat op voor hem maar Ajax spelers doen dat niet.quote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Anita als controleur en Theo als aanvallende mid, dan winnen we. Als de jong speelt kan het alle kanten opgaan.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verdediging Ajax <> Aanval PSV
Middenveld Ajax > Middenveld PSV
Aanval Ajax > Verdediging PSV
Daarom moet hij aanvallend spelen, dan is het niet zo'n probleem, als controleur wel.quote:Op zondag 11 september 2011 17:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Erickssen? (2e poging) afstoppen is belangrijker, Theo laat gaten vallen omdat hij te dik en te lui is om mee te verdedigen, bij Twente vingen ze dat op voor hem maar Ajax spelers doen dat niet.
Hoop dat Rutten voor Hutchinson kiest ipv Wijnaldum.
Janssen van vorig jaar ja, Janssen van nu is lachwekkend.quote:Op zondag 11 september 2011 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als De Boer het goed neerzet natuurlijk ..
Anita - Janssen - Eriksen.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Janssen van vorig jaar ja, Janssen van nu is lachwekkend.
Janssen van nu speelt op een andere plekquote:Op zondag 11 september 2011 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen > Anitaquote:Op zondag 11 september 2011 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als De Boer het goed neerzet natuurlijk ..
Anita - Janssen - Eriksen.
Tegen Lyon zul je dat ook zien denk ik.quote:Op zondag 11 september 2011 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat het voor beide teams een mooie test is om te zien waar ze staan en hoe goed ze nu eigenlijk zijn
quote:Op zondag 11 september 2011 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Toivonen > Anita
Strootman > Janssen
Wijnaldum < Eriksen
Dat kan je niet vergelijken met een Nederlands onderonsje.quote:Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegen Lyon zul je dat ook zien denk ik.
Joe lekkere vergelijking!quote:Op zondag 11 september 2011 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Toivonen > Anita
Strootman > Janssen
Wijnaldum < Eriksen
Het is te vroeg om te oordelen. Janssen kwam vorig jaar ook pas na de 1e CL wedstrijd op gangquote:Op zondag 11 september 2011 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman is op dit moment beter dan Janssen.
Toivonen komt alleen niet op Eriksen te staan volgende week.quote:Op zondag 11 september 2011 17:34 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Joe lekkere vergelijking!
Zo beter:
Anita > Wijnaldum
Janssen < Strootman
Eriksen > Toivonen
quote:Op zondag 11 september 2011 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman is op dit moment beter dan Janssen.
Dat weet ik ja, dus?quote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wel dat Toivonen 2 koppen groter is dan hem?
Toivonen ook niet op Anita.quote:Op zondag 11 september 2011 17:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Toivonen komt alleen niet op Eriksen te staan volgende week.
Denk dat PSV toch wel voor de overwinning gaat. Als ze daadwerkelijk titelaspiraties hebben, dan zul je in eigen stadion punten van een medekandidaat moeten afpakken.quote:Op zondag 11 september 2011 17:40 schreef Dr.Horrible het volgende:
Denk dat beide teams vooraf wel tekenen voor een puntendeling.
En wat wil je daarmee zeggen? Hij wint menig kopduel.quote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wel dat Toivonen 2 koppen groter is dan hem?
Frankie heeft zich wel aangepast aan de Assaidi en de Narsinghquote:Op zondag 11 september 2011 17:43 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Toivonen ook niet op Anita.
Want Frankie speelt liever met de Jong..![]()
Anita gaat echt geen kopduels van hem winnen hoor, misschien sprint duels. Maar gelukkig houd Toivonen daar niet van.quote:Op zondag 11 september 2011 17:46 schreef Geo3kant het volgende:
Toivonen 2 koppen groter, nigga please, ik met mijn 1,72 win nog alle kopduels van Toivonen. Die ligt zo makkelijk op de grond dat is gewoon triest.
Hawel.quote:
derijck komt naar PSV en is opeens beter dan Alderweireld. zo kan ik 'm ook jochiequote:Op zondag 11 september 2011 17:56 schreef Doublepain het volgende:
Vermeer - Tyton = 0-1
wiel - manolev = winst voor Wiel 1-1
Alderweireld - Derijck 2-2
Vertonghen - Bouma 3-2
Boilesen - Pieters 3-3
Eriksen - Wijnaldum 4-3
Anita - Toivonen = lastig te beoordelen om Anita VMC en toivo amc =4-4
Janssen - Strootman 4-5
Sulejmani - Lens 5-6
Sigthorsson - Matavz 6-7
Boerrigter - Mertens 6-8
2006-heden Nederland 5 (0)quote:Op zondag 11 september 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman beter dan Janssen. My fucking ass.
Vrije trap van janssen =![]()
Corner van Janssen![]()
Afstandschot Janssen![]()
en heeft nog meer betere punten dan strootman
Ze zouden Van Marwijk moeten ontslaan en jou bondscoach moeten maken zeker?quote:Op zondag 11 september 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman beter dan Janssen. My fucking ass.
Vrije trap van janssen =![]()
Corner van Janssen![]()
Afstandschot Janssen![]()
en heeft nog meer betere punten dan strootman
Blessures hebben ook een grote rol gehad. Vergeet dat niet. Pas in 2008 ging hij naar Twente.quote:
Dit.quote:Op zondag 11 september 2011 18:01 schreef Geo3kant het volgende:
Alsof wij een eerlijke realistische blik hebben, allemaal biased.
In ieder geval, ik als een van de weinige realistiche psv'ers zeg, Strootman ligt niet zo ver achter op Janssen in A22's lijst, Sig > Matavs in Double,
Manolev < Iedereen, behalve de gehandicapte op de eerste rij.
Sulejmani > Lens
Mertens > Boerrigter
Tyton > Vermeer
Vertonghen > Bouma
Eriksen (nu wel goed) > Wijnaldum
Strootman huidige vorm > Janssen huidige vorm/positie
Toby == Derijck
Pieters > Boilessen/Blind
En verder dikke bolle care, je weet niet wat zenuwen doen, Twente dachten we ook allemaal dat ze beter waren dan Ajax op dat moment, maar ze stonden hun mannetje niet. Dat kan hier ook gebeuren bij welke club. Of vorm van de dag, eventuele kaarten alles
Hoop gewoon op een leuke wedstrijd.
Geo, Ik heb een vraag voor jou. Stel dat Ajax wint. Is dan het ontslag van Rutten heel dichtbij?quote:
Wat is er dan zo slecht aan Strootman? Volgensmij haat je hem alleen omdat, hij bij PSV speelt.quote:Op zondag 11 september 2011 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blessures hebben ook een grote rol gehad. Vergeet dat niet. Pas in 2008 ging hij naar Twente.
En Strootman is overhyped na Utrecht - Ajax
Bij Utrecht heb ik hem alleen gezien tegen Ajax. Ik heb veel wedstrijden van Utrecht vorig jaar gezien. Leuk team was het. Maar strootman heb ik niet veel gezienquote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is er dan zo slecht aan Strootman? Volgensmij haat je hem alleen omdat, hij bij PSV speelt.
En jij noemt jezelf kennerquote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef Nober het volgende:
Een wedstrijd die in Engeland om degradatie zou gaan
- Het ontslag van Rutten is al een een half seizoen dichtbij.. maar heeft PSV het verstand en de ballen om het te doen? Nee.quote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geo, Ik heb een vraag voor jou. Stel dat Ajax wint. Is dan het ontslag van Rutten heel dichtbij?
Ik zal eens het schema erbij pakken voor PSV:quote:Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
- Het ontslag van Rutten is al een een half seizoen dichtbij.. maar heeft PSV het verstand en de ballen om het te doen? Nee.
- Heeft Rutten het idee dat hij een zwakke schakel is en stapt hij zelf op? Nee.
Ik heb ze niet voor niets op 3 ondanks deze aankopen, met Matavs zeg ik max top2.
Rutten is voor mij net als Koeman, zelfs al wordt je kampioen, opbokken.. gewoon niet de juiste coach, PSV verbaasd mij met hun vertrouwen in Rutten.
Rutten zal waarschijnlijk 7 uit 7 falen in belangrijke wedstrijden, niet het lef, verdedigend denken.
Maar nee, PSV zal hem niet ontslaan.
Joodquote:Op zondag 11 september 2011 18:13 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn mening is gebaseerd op de afgelopen 2 jaar, niet op wat er nog komen gaat. Mijn mening gaat ook niet veranderen al worden we kampioen.
Maar jij wilt nog even genieten van mijn realisme en pessimisme wat in Ajax voordeel gaat lijken, prima.
PSV - Ajax
PSV - Roda
NEC - PSV
Twente - PSV
PS: Wij hadden die trainer van Twente moeten strikken, Adriaantjuhhhhhh. Ook al noemde ik hem vaak een jood.
Hij was ook bij Ajax in haar Glorie tijd van de 90'.quote:Op zondag 11 september 2011 18:18 schreef Geo3kant het volgende:
Jamet zijn ajax shirt onder zijn trui en een stijve onder het bureau als het over ajax ging.
Weet je. Ik heb eens na zitten denken. Je hoeft Rutten niet in het lopende seizoen te ontslaanquote:Op zondag 11 september 2011 18:13 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn mening is gebaseerd op de afgelopen 2 jaar, niet op wat er nog komen gaat. Mijn mening gaat ook niet veranderen al worden we kampioen.
Maar jij wilt nog even genieten van mijn realisme en pessimisme wat in Ajax voordeel gaat lijken, prima.
PSV - Ajax
PSV - Roda
NEC - PSV
Twente - PSV
PS: Wij hadden die trainer van Twente moeten strikken, Adriaantjuhhhhhh. Ook al noemde ik hem vaak een jood.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 11 september 2011 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je. Ik heb eens na zitten denken. Je hoeft Rutten niet in het lopende seizoen te ontslaanRuttens contract loopt na dit seizoen af. PSV gaat het echt niet verlengen. Zo ja dan gooi ik mn pc uit het raam. Adriaanse gaat niet in de top 3 eindigen met dit materiaal. Hij gaat dus hoop'lijk zn contract niet verlengen.
Dan krijg je dit!:
Adriaanse wordt gepolst door PSV. Ziet veel geld liggen en pakt de taak aan.
![]()
![]()
Offtopic redelijk wel. Maar PSV - Ajax is wel een beslissende factor hier in.quote:Op zondag 11 september 2011 18:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen?
Dit zou ik graag zien, ook al gaan we nu behoorlijk offtopic.
Rutten moet ook zelf opstappen, PSV moet hem niet afkopen, dat half jaartje neemt Cocu over en inderdaad al aan Adriaanse laten blijken dat ze hem willen.
Hij moet Excelsior gewoon gaan trainen!quote:Op zondag 11 september 2011 18:24 schreef Geo3kant het volgende:
Ik geloof die verhalen niet van hoe Rutten Arnautovich weer op het pad kreeg etc. Die Lens loopt al een half jaar met een chaggerijnig bakkes op het veld en zo meer. Die man maakt geen speler beter bij PSV.
Sommige willen dan een mooi stuk schrijven over hoe hij Reis helpt in zijn "traject" e.d. maar die jongen heeft gewoon de kwaliteiten en doet toch zijn ding.
Rutten is gewoon niet de man voor PSV, lekker bij de Graafschap gaan coachen waar ze toch al niks verwachten en moeten verdedigen, elk puntje dat je daar pakt is feest.
Opbokken
Antwoord is heel simpel. Hij speelt nu op een andere positie en zolang de Boer en co dat niet inzien zal hij bagger blijven. Voordeel voor jullie is dat die Siem 2 keer heeft gescoord gisteren dus dat zal wel weer een excuus worden voor Frankie om hem weer in de basis te laten starten.quote:Op zondag 11 september 2011 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Boerrigter vs. Manolev
0-2 Ajax. Tenzij Rutten iets geniaals gaat uithalen.
Oh wacht
0-2 Ajax dus.
Met Marcelo ja, maar ik denk dat Rutten dat niet doet. Tenzij hij ontslagen wil worden. Moet hij die gozer vooral opstellen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Die verdediging is echt zaad.
Rutten doet al weken dingen die getuigen van 'ik wil ontslagen worden'quote:Op zondag 11 september 2011 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Marcelo ja, maar ik denk dat Rutten dat niet doet. Tenzij hij ontslagen wil worden. Moet hij die gozer vooral opstellen.
quote:Op maandag 12 september 2011 08:07 schreef Devv het volgende:
Ajax is het aan zijn stand verplicht om te winnen van dit matige PSV.
0-4 of 1-4 maakt ook weinig uit.quote:Op maandag 12 september 2011 17:48 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Matavs zijn eerste goal voor PSV tegen Ajax maken,in de laatste minuten!
Beste uitspraak in dit topic. Sluit ik me kritiekloos bij aan.quote:Op zondag 11 september 2011 17:08 schreef Stringer het volgende:
Verliezen maakt het er niet gemakkelijker op, voor beide partijen.
Dit denk ik dus ook.quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef Chase_Utley het volgende:
Ze willen beide niet verliezen. Gelijkspel dus.
Zijn er wedstrijden waar ze wel willen verliezen dan?quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef Chase_Utley het volgende:
Dan wordt altijd alels gelijkspel als je het zo bekijkt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef Chase_Utley het volgende:
Dan begrijp je me niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:01 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Dan wordt altijd alels gelijkspel als je het zo bekijkt.
Lekker bezig vandaag jij...quote:Op donderdag 15 september 2011 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Mertens komt van der Wiel ook nooit voorbij [ afbeelding ]
Tuurlijk komt tuinkabouter Mertens, Niggah v.d Wiel niet voorbij.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Mertens komt van der Wiel ook nooit voorbij [ afbeelding ]
Mertens helemaal niet iddquote:Op donderdag 15 september 2011 17:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
van der Wiel is echt in topvorm.
Hij is in topvorm tegen een Franse ploeg zonder linksbuiten. Mertens wordt een ander feestje, ben ik bang.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
van der Wiel is echt in topvorm.
Hij had het anders behoorlijk druk met Bastos en Cissokho, en dat deed hij prima.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij is in topvorm tegen een Franse ploeg zonder linksbuiten. Mertens wordt een ander feestje, ben ik bang.
Lukoki tegen Pieters wil ik wel eens zien.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij had het anders behoorlijk druk met Bastos en Cissokho, en dat deed hij prima.
Mertens wordt een makkie, al helemaal omdat Pieters er niks van kan.
Heel Lyon speelde met de handrem erop, dat kan PSV zich niet veroorloven. Ajax krijgt op links en rechtsback veel meer druk tegen de Eindhovenaren.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij had het anders behoorlijk druk met Bastos en Cissokho, en dat deed hij prima.
Mertens wordt een makkie, al helemaal omdat Pieters er niks van kan.
Ik hoop het. Want 0-4 is niet leuk voor zo'n topwedstrijd. Zal spannend worden als ze een beetje inzet tonen, maar ben bang dat ze dat niet doen, dus krijgen we een saaie 0-4.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heel Lyon speelde met de handrem erop, dat kan PSV zich niet veroorloven. Ajax krijgt op links en rechtsback veel meer druk tegen de Eindhovenaren.
Thuis, mooier voetbal, Mertens, logisch toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:06 schreef Adames het volgende:
Unibet geeft PSV overigens veel betere odds.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Thuis, mooier voetbal, Mertens, logisch toch?
Volgens mij heeft Vertonghen gewoon een vriendin...quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Doe dit als OP, ipv die blonde homo.
[ afbeelding ]
Voor dat geld zou de gemeente Eindhoven wel 2 à 3 spelers met een raar kapsel kunnen kopen. Ben benieuwd of de afwezigheid van Sulejmani positief of negatief uitpakt.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
16 miljoen met raar kapsel doet niet mee.
Klopt. Kan een fantastisch grote zege worden. Ik geloof er heilig in. Tsja, je moet ergens in geloven he. Ajax zal, als het snel scoort, een monsterscore kunnen neerzetten.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Devv het volgende:
Als Ajax de bal rond gaat tikken, gaan ze PSV helemaal doldraaien.
Ach ja, winnen met 3-7 of 3-5 maakt weinig uit.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:11 schreef Doublepain het volgende:
toen werd je wakker en zag je dat mertens zijn 3de goal maakt
Vooral dit soort uitspraken doenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ach ja, winnen met 3-7 of 3-5 maakt weinig uit.
Ajax gaat huishouden in Eindhoven
Ik zeg ook, als Ajax met Anita speelt, wint Ajax simpel.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral dit soort uitspraken doen
Nee, je zegt:quote:Op donderdag 15 september 2011 23:18 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik zeg ook, als Ajax met Anita speelt, wint Ajax simpel.
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
Afmaken dat Psv. Geen gezeik, gewoon lekker balletje rond laten gaan en daar met 0-5 winnen.
Even serieus, wat hebben jullie met Anita? Die zuigt toch fucking hard?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt. Kan een fantastisch grote zege worden. Ik geloof er heilig in. Tsja, je moet ergens in geloven he. Ajax zal, als het snel scoort, een monsterscore kunnen neerzetten.
AFC Ajax Amsterdam
![]()
quote:Mertens: ‘Als het goed is, heeft Ajax van iedereen bij ons schrik’
Dries Mertens is in zijn eerste weken bij PSV al uitgegroeid tot misschien wel de belangrijkste speler van de Eindhovenaren. De van FC Utrecht overgenomen Belg scoort aan de lopende band en was donderdag in de Europa League-wedstrijd tegen Legia Warschau opnieuw trefzeker. Toch blijft Mertens kritisch.
“Ik had bij momenten scherper moeten spelen en moet goed op mijn verdedigende taken blijven letten”, laat de aanvaller optekenen in het Eindhovens Dagblad. Mertens is met zeven doelpunten topschutter van de Eredivisie en zondag staat de eerste kraker op het programma: Ajax komt op bezoek in Eindhoven.
Mertens denkt niet dat de Amsterdammers enkel van hem schrik hebben. “Als het goed is, hebben ze van iedereen bij ons schrik. We moeten gewoon durven en niet bang zijn voor de tegengoal zondag”, aldus Mertens.
Nou, ik ben niet zo snel content met gordelroos.quote:
Anita beheerst het korte combinatiespel véél beter dan Janssen, Anita weet héél goed vrij te lopen en geeft de ruimte om Alderweireld of Vertonghen op te laten komen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even serieus, wat hebben jullie met Anita? Die zuigt toch fucking hard?
Waarom vinden alle ajacieden hem zo goed?
Ebecilio is geschorst en imo móet je het systeem niet omgooien.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:47 schreef Saekerhett het volgende:
4-4-2 niet iets voor zondag?
Boerrigter en Sigthorsson voorin en een verzwaard middenveld met Anita, Janssen, Eriksen en De Jong.
Ebecilio als vervanger van Sulejmani ben ik totaal geen voorstander van.
Oja Ebe geschorst... Dan Özbiliz maar doen?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ebecilio is geschorst en imo móet je het systeem niet omgooien.
Jeps. En dan 90 minuten laten staan. Ik verwacht veel van Özbiliz.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oja Ebe geschorst... Dan Özbiliz maar doen?
Ik zou het systeem niet aanpassen, wel enkele spelers eruit flikkeren of een linie naar voren zetten.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:47 schreef Saekerhett het volgende:
Boerrigter en Sigthorsson voorin en een verzwaard middenveld met Anita, Janssen, Eriksen en De Jong.
Lodeiroquote:Op donderdag 15 september 2011 23:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps. En dan 90 minuten laten staan. Ik verwacht veel van Özbiliz.
Aras Özbiliz
![]()
De boer en 4-4-2 , de kans dat er morgen een elfstedentocht gereden wordt is groterquote:Op donderdag 15 september 2011 23:47 schreef Saekerhett het volgende:
Jawel, maar Lodeiro hoort meer op het middenveld te spelen en Ozbiliz meer als flankspeler.quote:
Die dwerg denkt serieus dat er spelers van Ajax zijn die bang zijnquote:
Manolevquote:Op vrijdag 16 september 2011 06:33 schreef Devv het volgende:
[..]
Die dwerg denkt serieus dat er spelers van Ajax zijn die bang zijn![]()
![]()
![]()
.
Anita is fucking goed.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, je zegt:
[..]
[..]
Even serieus, wat hebben jullie met Anita? Die zuigt toch fucking hard?
Waarom vinden alle ajacieden hem zo goed?
Dat gebeurd niet want Jankoquote:Op vrijdag 16 september 2011 06:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wacht maar tot jullie van ADO verliezen![]()
Ik hoop dat de minst leuke club van de wereld Ajax verliest. (dit mag wel?).quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet zo snel content met gordelroos.
Toen heeft Stekelenburg Ajax gered, PSV was veel beter. Net zoals Ajax-PSV vorig jaar. PSV had voor de rust al met 3-0 voor moeten staan, maar dankzij Stekelenburg bleeft het 0-0. Zeer frustrerend, als je bedenkt dat PSV anders 4 punten meer had gehad en waarschijnlijk kampioen was geworden. Maar ja, goede keepers pakken ook punten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:55 schreef Paul-89 het volgende:
Zul je zien dat het weer zo'n schijtpot als die van vorig jaar gaat worden.
Geen probleem voor v.d Wiel, ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:45 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax is wel bang voor Mertens.
Net als met Dszudsak, en daarom zal v.d. Wiel de taak krijgen om hem op te freten, want zonder Mertens wordt PSV al een stuk zwakker.
quote:De Boer haalt Lukoki bij selectie
Trainer Frank de Boer heeft Jody Lukoki bij de selectie van het eerste elftal van Ajax gehaald. De 18-jarige rechtsbuiten dankt zijn uitverkiezing aan het wegvallen van de geblesseerde Miralem Sulejmani en geschorste Lorenzo Ebecilio. Beide buitenspelers zijn zondag tijdens de uitwedstrijd tegen PSV niet inzetbaar.
Lukoki maakte vorig seizoen tijdens het thuisduel met Feyenoord zijn debuut in de hoofdmacht. Tot groot vermaak van het Amsterdamse publiek tikte hij toen buiten het speelveld nog even de bal tussen de benen van tegenstander Tim de Cler.
„Lukoki maakte maandag een goede indruk bij Jong Ajax”, verklaarde trainer De Boer. „Özbiliz maakte tijdens dat duel met NEC ook zijn rentree. Maar hij is er zes weken uitgeweest.”
De Boer speelt ook met de gedachte om Kolbeinn Sigthorsson tegen PSV op de rechterflank te laten voetballen. In dat geval kan Dimitri Boelikin als centrumspits starten. „Ik moet er nog maar eens goed over nadenken”, zei de oud-topverdediger.
quote:
Sulejmani is gewoon een beperkte voetballer die absoluut niet bij Ajax past. Daar doen zijn doelpunten niets aan af.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:38 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Gelukkig is Sulejmani er niet en Ebay geschorst,nu wordt het systeem best wel omgegooid,ik vond Sulejmani dan ook de stille kracht van Ajax,jeweetwel een waterdrager.
Hopen dat PSV daardoor ook wint
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:38 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Gelukkig is Sulejmani er niet en Ebay geschorst,nu wordt het systeem best wel omgegooid,ik vond Sulejmani dan ook de stille kracht van Ajax,jeweetwel een waterdrager.
Eeey kom niet slissen haten tegen Fred!quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Systeem omgegooid omdat 1 basisspeler er niet is?Wij hebben de Boer hé, geen Rutten.
Hij zal wel Lukoki opstellen ..
Hij is nog maar 22, en hij krijgt eindelijk vertrouwen van een trainer. Je ziet hem beter worden, dus zo beperkt zal hij niet zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sulejmani is gewoon een beperkte voetballer die absoluut niet bij Ajax past. Daar doen zijn doelpunten niets aan af.
Qua veldspel zal Ajax er juist alleen maar op vooruit gaan.
En als Lukoki gaat spelen ipv Sulejmani dan zal het systeem zo goed als niet omgegooid worden, de taak van de buitenspeler zal alleen anders zijn.
toch is hij elke wedstrijd erg matig. Dat verhaaltje van eindelijk meer vertrouwen roept hij ook elke maand in de media zonder dat ik echt verbetering zie. Zeker in dit team denk ik niet dat het nog veel beter gaat wordenquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is nog maar 22, en hij krijgt eindelijk vertrouwen van een trainer. Je ziet hem beter worden, dus zo beperkt zal hij niet zijn.
Maar onze verwachtingen waren / zijn te hoog, door de 16 miljoen.
Heb er nog steeds vertrouwen in. 22 hé. Boerrigter is ook net pas top, op z'n 25e (?).quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
toch is hij elke wedstrijd erg matig. Dat verhaaltje van eindelijk meer vertrouwen roept hij ook elke maand in de media zonder dat ik echt verbetering zie. Zeker in dit team denk ik niet dat het nog veel beter gaat worden
Die gast is veel te eendimensionaal. Alles met links en alles op snelheid.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is nog maar 22, en hij krijgt eindelijk vertrouwen van een trainer. Je ziet hem beter worden, dus zo beperkt zal hij niet zijn.
Maar onze verwachtingen waren / zijn te hoog, door de 16 miljoen.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die gast is veel te eendimensionaal. Alles met links en alles op snelheid.
Op zich zou dat niet verkeerd zijn bij een ploeg die daarvoor de ruimte krijgt ware het niet dat in de eredivisie zowat elke ploeg zich ingraaft tegen Ajax. Ook is zijn eerste aanname zo belabberd als een speler uit de reserve 5e klasse zondag onderbond.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:38 schreef AnaalFaBtje het volgende:
De bal is rond-opmerkingenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die arrogantie over en weer
Er is volgens mij geen duidelijke favoriet, het is een wedstrijd op zich.
Nee, zo bedoel ik het absoluut nietquote:
Ligt aan de Boer. Als hij de Jong opstelt en janssen ans DM dan ...tja...dan kan PSV winnen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het absoluut niet
Het is gewoon onmogelijk aan te geven wie er beter is op dit moment.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt aan de Boer. Als hij de Jong opstelt en janssen ans DM dan ...tja...dan kan PSV winnen.
Ik zorg alleen voor meer spanning met mijn posts. Toch leuk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want PSV kan niet op eigen kwaliteit winnen? Het is gewoon onmogelijk hier een zinnige voorspelling over te doen.
Jeps, klopt. Uit de grond van mijn hart hoop ik op Anita als CVM en Serero ipv De Jong. En Lodeiro invalbeurt. Laat het toch gebeuren.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt aan de Boer. Als hij de Jong opstelt en janssen ans DM dan ...tja...dan kan PSV winnen.
quote:
En Derijck voor Marceloquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:48 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]. Beter wisselt hij na een tijdje Manolev voor Tamata,en Lens (ligt eraan hoe hij speelt.) voor Labyad. Of als Lens het goed doet Wijnaldum voor Labyad.
Boerrigter vergelijken met Mertensquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:57 schreef Doublepain het volgende:
http://nos.nl/video/27346(...)en-linksbuitens.html
Als hij Dries door midden trapt zie ik het probleem nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:24 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik denk dat Janssen gaat blunderen,en dat té graag wil goedmaken,en een schopactie begint.
ROOD ROOD ROOD ROOD OLE OLE OLE OLE
Boerrigterquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Boerrigter vergelijken met Mertens
Wel leuk hoe Mertens zijn belgisch accent kwijtraakt vergeleken met 2 jaar geleden...
Mertens en Strootman waren ook voor dat bedrag te halen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:48 schreef Geo3kant het volgende:
Mertens is veel beter dan Boerrigter, maar ik had Boerrigter ook heel graag gehad, gewoon een goede aankoop van Ajax. Dat soort jongens kosten geen drol, 2 ton.. 4 ton, nou boohoo.. dat is een gokje die je soms moet nemen.
Het zijn gewoon 2 verschillende buitenspelers. De individuele actie van Mertens is beter, de voorzet van Boerrigter vind ik beter.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:51 schreef Smoofie het volgende:
Mertens is niet veel beter dan Boerrigter.
Omdat hij bij Ajax zit?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:51 schreef Smoofie het volgende:
Mertens is niet veel beter dan Boerrigter.
Dat ligt helemaal aan de speelstijl. Het zijn ook twee heel verschillende spelers. Appels met peren vergelijken...quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat hij bij Ajax zit?
Denk dat buitenlandse clubs veeeeel liever Mertens hebben ook al kost hij het dubbele...
1,88 meter.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:14 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Sowieso heb je véél meer aan Mertens dan aan een Boerrigter denk ik.
Zelfs al had Mertens een hele goeie voorzet (Wat hij ook wel heeft,maar alleen nog niet veel heeft laten zien) dan hadden we toch alleen maar Toivonen die écht kopsterk is,ik denk dat Mertens zelf,Lens en Wijnaldum een kopduel toch aardig snel verliezen..
Hoe lang is Matavz eigenlijk?
Mertens is een rechtsbenige speler op linksbuiten en Boerrigter is een linksbenige speler op linksbuiten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:14 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Sowieso heb je véél meer aan Mertens dan aan een Boerrigter denk ik.
Lukaku is toch van Anderlecht naar Chelsea gedaan ofzo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht eerst Lukaku maar bleek dus Lukoki te zijn.
Gegaan ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:47 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Lukaku is toch van Anderlecht naar Chelsea gedaan ofzo?
Dit dus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:23 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de speelstijl. Het zijn ook twee heel verschillende spelers. Appels met peren vergelijken...
Hij houdt wel de bank warm.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:47 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Lukaku is toch van Anderlecht naar Chelsea gedaan ofzo?
Torresquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Joh, wat wil je met Torres en Drogba als concurrenten? Lukaku is lange termijn werk.
Daarom is het best zonde dat hij niet gelijk aan een PL club uitgeleend mocht worden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Joh, wat wil je met Torres en Drogba als concurrenten? Lukaku is lange termijn werk.
Torres is toch die ene die zoveel scoort?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ofc niet. Lukaku werd al tegengehouden door Toby.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:32 schreef DeNummer10 het volgende:
Torres speelt gewoon goed en zorgt ervoor dat medespelers scoren. Lukaku zou het sowieso niet beter doen natuurlijk.
Nihil. Nog kleiner dan normaal, omdat je nu al een basisspeler mist. De Boer kennende gaat dan geen 2 posities vervangen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Hoe groot zal de kans zijn dat de Jong op de bank zit morgen
En scoorde de keer ervoor 2x tegen Ajax. Zo betrekkelijk allemaal...quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ofc niet. Lukaku werd al tegengehouden door Toby.
Maar de jong isquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:34 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nihil. Nog kleiner dan normaal, omdat je nu al een basisspeler mist. De Boer kennende gaat dan geen 2 posities vervangen.
Maar ajax speelde niet voluit omdat ze al geplaatst waren. Ajax speelde die wedstrijd echt super slecht.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:35 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En scoorde de keer ervoor 2x tegen Ajax. Zo betrekkelijk allemaal...
Toen speelde Oleguer nogquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:35 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En scoorde de keer ervoor 2x tegen Ajax. Zo betrekkelijk allemaal...
De Jong heeft nooit echt zó goed gespeeld dat hij Ajax-waardig was. Ik vond 'm als spits nog redelijk bruikbaar omdat hij aardig functioneerde. Als middenvelder, ook onder Jol, is het altijd veel te beperkt geweest. Onder Jol scoorde hij veel, alles ging tussen de palen bij hem. Maar als hij echt moet gaan voetballen als middenvelder dan gaat het fout. Traag, niet wendbaar, niet direct genoeg in zijn passing, weinig aanspeelbaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar de jong is.
Hij heeft een halfjaar goed gespeeld, begon tegen Juventus toen. Daarna nooit meer zo goed.
Daarom is het beoordelen van Lukaku op basis van wedstrijden tegen Ajax redelijk betrekkelijk in mijn ogen. "Ja maar" en "als". Je moet zo'n speler beoordelen op het totaalplaatje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ajax speelde niet voluit omdat ze al geplaatst waren. Ajax speelde die wedstrijd echt super slecht.
Drieske heeft er zin in .quote:Mertens: 'Alle PSV'ers moeten Utrecht - Ajax (3-0) terugkijken'
17 september 2011
Tegenover het Algemeen Dagblad laat Dries Mertens weten dat PSV moet leren van de manier waarop FC Utrecht vorig seizoen Ajax heeft afgebluft. Volgens de aanvaller moeten alle PSV'ers Utrecht - Ajax (3-0) terugkijken.
Volgens Mertens moet er 'lekker' op de aanval gespeeld worden. "Daar hebben wij de spelers voor. Wij moeten het niet van de verdediging hebben. Het is voor ons zaak dat wij gewoon durven te voetballen en plezier hebben. Dat betekent niet dat wij dom gaan aanvallen, maar het heeft zeker ook geen zin om met elf man voor het eigen doel te gaan liggen. Wij moeten niet bang zijn voor een tegengoal."
Die suggestie noemde Rutten sympathiek. 'Ik heb die wedstrijd ook gezien. Maar ik denk dat we nu met een heel ander Ajax te maken krijgen. We moeten niet allemáál als een dolle naar voren rennen.
"De tactische discipline mogen wij niet laten varen," aldus Rutten in De Telegraaf. "Wij willen heel offensief spelen, maar dan is het de kunst om de organisatie goed te bewaken. Er moet altijd een bepaalde manier van controle zijn". Niet iedereen kan uit de positie lopen en gaan hollen, rennen en draven."
Nouja, verdedigen... Hij wil het graag controleren wat meestal uitmondt in een verdedigende pot. Maar dat hij uitspreekt in een organisatie offensief voetbal te spelen doet mij meer hoop dan 'waakzaam zijn voor de kwaliteiten van de tegenstander'. Als hij dat soort zinnen uitspreekt is het verdedigen tot het maximale.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:54 schreef Geo3kant het volgende:
Rutten gaat dus verdedigen, niks nieuws.
PSV zet bijna nooit druk op opbouw van de verdediging dus wat Drieske allemaal wil gaat toch niet gebeurenquote:
En als ze dat wel gaan doen zal het middenveld van PSV moeten aansluiten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:10 schreef gniffie het volgende:
[..]
PSV zet bijna nooit druk op opbouw van de verdediging dus wat Drieske allemaal wil gaat toch niet gebeuren
En wie zou in dat geval de morele winnaar zijn?quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:44 schreef AnaalFaBtje het volgende:
mijn glazen bol voorspelt:
2-2.
Scoreverloop:
Mertens 1-0 min.15
Sighthorsson 1-1 min. 42
Bulykin 1-2 min 56.
Matavz 2-2 min 79.
Ajax.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:50 schreef Devv het volgende:
[..]
En wie zou in dat geval de morele winnaar zijn?
dan gaat de wekker.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:56 schreef Smoofie het volgende:
Wat als manolev rood krijgt en Ajax wint met 0-5?
Bij 0-1 ook hoor. Of bij 3-0 winst.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:53 schreef Breekfast het volgende:
Vraag voor de PSV supporters: Is het wat jullie betreft exit Rutten wanneer Ajax hier morgen met, laten we zeggen, 3 a 4-0 wint?
PSV heeft al genoeg van Rutten, maar de afkoopsom is te hoogquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:23 schreef Geo3kant het volgende:
Bij mij was het al exit Rutten 8 maanden geleden..ik wacht alleen tot PSV eindelijk er genoeg van heeft of Rutten denkt ik moet opstappen.
Dat vond ik niet echt, maar idd wél sterk genoeg om van Psv te kunnen winnen, me dunkt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef RijstNatie het volgende:
Het zal erg zwaar worden voor PSV, ajax speelde sterk tegen Lyon moet ik zeggen
Bespaar me je excuusjes.quote:Op zondag 18 september 2011 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Om 12:00 begint de voorbeschouwing/warming up
Nee, om 11:00 zelfsquote:Op zondag 18 september 2011 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Om 12:00 begint de voorbeschouwing/warming up
Maar je kunt ook uitgelachen wordenquote:Op zondag 18 september 2011 01:25 schreef Geo3kant het volgende:
Geen laptop is geen PSV'ers uitlachen real time
Jullie zijn toch zo zeker van je zaak?quote:Op zondag 18 september 2011 01:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar je kunt ook uitgelachen worden
quote:
Alleen als SIem niet speelt ben ik zekerquote:Op zondag 18 september 2011 01:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jullie zijn toch zo zeker van je zaak?
quote:Op zondag 18 september 2011 01:58 schreef Jojoortje het volgende:
50/50 morgen.
Hoop op een wedstrijd zonder arbitrale fouten, anders krijg je weer gezeik.
Ook een wedstrijd zonder rode kaarten zou mooi zijn.
Ja volgens mij wel.quote:Op zondag 18 september 2011 02:23 schreef Strani het volgende:
Waarom is het ook al weer dat in Nederland juist de toppers zo vroeg worden gespeeld? Dat eventuele hooligans dan minder tijd hebben om dronken te worden?
Toen je dat postte was het blijkbaar over nog maar 10 uur. Dat je niet morgen om 14:25 de TV aanzet en nog net het laatste interview met een teleurgestelde Ajacied ziet.quote:Op zondag 18 september 2011 02:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Gvd gespannen. Nog 12 uur en dan barst het feestje los. Blijft toch de wedstrijd van het jaar voor mij, op momenten als deze ben ik toch blij dat ik een scc heb
Ik zet Radio 1 aan en het geluid van EL uitquote:Op zondag 18 september 2011 09:07 schreef Schanulleke het volgende:
Ik moet de wedstrijd luisteren onderweg naar de start van de Dam tot Damloop. Extra spanning dus. Hopen dat Ajax het hoofd koel houdt en PSV pijn doet. Zes punten zou geweldig zijn in deze fase van de competitie. Dan ligt er lekker veel druk in Eindhoven en dat kan Fredje nooit managen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |