Tokkie. Een 2-0 voorsprong uit handen geven.Lekker PSV-Waardig jaquote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwacht zelf winst voor PSV.
Het gaat over PSV - AJAX!quote:Op zondag 11 september 2011 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tokkie. Een 2-0 voorsprong uit handen geven.Lekker PSV-Waardig ja
PSV moet aan zijn spel schaven .Ajax moet aan zijn spel schaven.quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gaat over PSV - AJAX!
Kan je lezen?
Durfde je geen pic te posten met 3 sterren op het shirt van jantjequote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwacht zelf winst voor PSV.
Ik heb gewoon dit gedaan:quote:Op zondag 11 september 2011 17:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Durfde je geen pic te posten met 3 sterren op het shirt van jantje
Tegen PSV maakt dat niet uit, als hij om 14.30 was geweest, werd het 0-4. Nu wordt het 0-2quote:Op zondag 11 september 2011 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
Ajacieden niet bang? Wedstrijd is wel om half 1 he.. beetje vroeg voor ze.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dit gedaan:
PSV aanvoerder Toivonen
Ajax aanvoerder Verthongen
Als je wil dat ik een nieuwe doe, stuur me een link en ik zet hem erbij.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Doe dit als OP, ipv die blonde homo.
[ afbeelding ]
Hehe, wat ik zei, laten we eerst heel uit de CL/Europa league komen met ze allen en dan arrogant doen, blijkt toch lastigquote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegen PSV maakt dat niet uit, als hij om 14.30 was geweest, werd het 4-0. Nu wordt het 0-2
Op z'n PSV'squote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Ajax zal vast weer laf voor de 0-0 gaan, net als in de twee wedstrijden van afgelopen jaar.
PSV is juist degene die laf speelt met dat anti voetbal van zequote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Ajax zal vast weer laf voor de 0-0 gaan, net als in de twee wedstrijden van afgelopen jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strootman zal een woedeexplosie krijgenquote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef Doublepain het volgende:
Ben benieuwd wat nu de ergste overtreding/ofietsanders gaat worden van de wedstrijd
Hier een paar leuke voorbeelden:
Ga PSV-Ajax van afgelopen seizoen maar eens terugkijken.quote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PSV is juist degene die laf speelt met dat anti voetbal van ze
Jullie spelen 1 dag later ELquote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hehe, wat ik zei, laten we eerst heel uit de CL/Europa league komen met ze allen en dan arrogant doen, blijkt toch lastig
Nee, die blijft hier nog 3 jaar ofzoquote:Op zondag 11 september 2011 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blonde homo is helaas nog niet weg...
Verdediging Ajax <> Aanval PSVquote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef TakAFCA het volgende:
Verdediging: AJAX
Middenveld: Ajax
Aanval: Psv
Lijkt mij duidelijk toch?
Nu welquote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef TakAFCA het volgende:
Verdediging: AJAX
Middenveld: Ajax/PSV
Aanval: Psv
Lijkt mij duidelijk toch?
Dit vind ik wel een grote bepalende factor ja.quote:Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef Doublepain het volgende:
Stekelenburg is er ook niet. Dus die kan Ajax ook niet meer redden, net als de vorige keer.
Laat ik het zo zeggen. Anita als controleur en Theo als aanvallende mid, dan winnen we. Als de jong speelt kan het alle kanten opgaan.quote:Op zondag 11 september 2011 17:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een grote bepalende factor ja.
Maar beide teams zijn nog zoekende naar vorm/speelstijl e.d. dus.
Ik weet het niet, Janssen is niet bepaalde de Janssen van vorig jaar.quote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Anita als controleur en Theo als aanvallende mid, dan winnen we. Als de jong speelt kan het alle kanten opgaan.
Jol is er ook niet meer ook een grote bepalende factor.quote:Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef Doublepain het volgende:
Stekelenburg is er ook niet. Dus die kan Ajax ook niet meer redden, net als de vorige keer.
Erickssen? (2e poging) afstoppen is belangrijker, Theo laat gaten vallen omdat hij te dik en te lui is om mee te verdedigen, bij Twente vingen ze dat op voor hem maar Ajax spelers doen dat niet.quote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Anita als controleur en Theo als aanvallende mid, dan winnen we. Als de jong speelt kan het alle kanten opgaan.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verdediging Ajax <> Aanval PSV
Middenveld Ajax > Middenveld PSV
Aanval Ajax > Verdediging PSV
Daarom moet hij aanvallend spelen, dan is het niet zo'n probleem, als controleur wel.quote:Op zondag 11 september 2011 17:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Erickssen? (2e poging) afstoppen is belangrijker, Theo laat gaten vallen omdat hij te dik en te lui is om mee te verdedigen, bij Twente vingen ze dat op voor hem maar Ajax spelers doen dat niet.
Hoop dat Rutten voor Hutchinson kiest ipv Wijnaldum.
Janssen van vorig jaar ja, Janssen van nu is lachwekkend.quote:Op zondag 11 september 2011 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als De Boer het goed neerzet natuurlijk ..
Anita - Janssen - Eriksen.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Janssen van vorig jaar ja, Janssen van nu is lachwekkend.
Janssen van nu speelt op een andere plekquote:Op zondag 11 september 2011 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Janssen van vorig jaar ja, Janssen van nu is lachwekkend.
Toivonen > Anitaquote:Op zondag 11 september 2011 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als De Boer het goed neerzet natuurlijk ..
Anita - Janssen - Eriksen.
Tegen Lyon zul je dat ook zien denk ik.quote:Op zondag 11 september 2011 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat het voor beide teams een mooie test is om te zien waar ze staan en hoe goed ze nu eigenlijk zijn
quote:Op zondag 11 september 2011 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Toivonen > Anita
Strootman > Janssen
Wijnaldum < Eriksen
Dat kan je niet vergelijken met een Nederlands onderonsje.quote:Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegen Lyon zul je dat ook zien denk ik.
Joe lekkere vergelijking!quote:Op zondag 11 september 2011 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Toivonen > Anita
Strootman > Janssen
Wijnaldum < Eriksen
Het is te vroeg om te oordelen. Janssen kwam vorig jaar ook pas na de 1e CL wedstrijd op gangquote:Op zondag 11 september 2011 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman is op dit moment beter dan Janssen.
Toivonen komt alleen niet op Eriksen te staan volgende week.quote:Op zondag 11 september 2011 17:34 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Joe lekkere vergelijking!
Zo beter:
Anita > Wijnaldum
Janssen < Strootman
Eriksen > Toivonen
quote:Op zondag 11 september 2011 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman is op dit moment beter dan Janssen.
Dat weet ik ja, dus?quote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wel dat Toivonen 2 koppen groter is dan hem?
Toivonen ook niet op Anita.quote:Op zondag 11 september 2011 17:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Toivonen komt alleen niet op Eriksen te staan volgende week.
Denk dat PSV toch wel voor de overwinning gaat. Als ze daadwerkelijk titelaspiraties hebben, dan zul je in eigen stadion punten van een medekandidaat moeten afpakken.quote:Op zondag 11 september 2011 17:40 schreef Dr.Horrible het volgende:
Denk dat beide teams vooraf wel tekenen voor een puntendeling.
En wat wil je daarmee zeggen? Hij wint menig kopduel.quote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wel dat Toivonen 2 koppen groter is dan hem?
Frankie heeft zich wel aangepast aan de Assaidi en de Narsinghquote:Op zondag 11 september 2011 17:43 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Toivonen ook niet op Anita.
Want Frankie speelt liever met de Jong..![]()
Anita gaat echt geen kopduels van hem winnen hoor, misschien sprint duels. Maar gelukkig houd Toivonen daar niet van.quote:Op zondag 11 september 2011 17:46 schreef Geo3kant het volgende:
Toivonen 2 koppen groter, nigga please, ik met mijn 1,72 win nog alle kopduels van Toivonen. Die ligt zo makkelijk op de grond dat is gewoon triest.
Hawel.quote:
derijck komt naar PSV en is opeens beter dan Alderweireld. zo kan ik 'm ook jochiequote:Op zondag 11 september 2011 17:56 schreef Doublepain het volgende:
Vermeer - Tyton = 0-1
wiel - manolev = winst voor Wiel 1-1
Alderweireld - Derijck 2-2
Vertonghen - Bouma 3-2
Boilesen - Pieters 3-3
Eriksen - Wijnaldum 4-3
Anita - Toivonen = lastig te beoordelen om Anita VMC en toivo amc =4-4
Janssen - Strootman 4-5
Sulejmani - Lens 5-6
Sigthorsson - Matavz 6-7
Boerrigter - Mertens 6-8
2006-heden Nederland 5 (0)quote:Op zondag 11 september 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman beter dan Janssen. My fucking ass.
Vrije trap van janssen =![]()
Corner van Janssen![]()
Afstandschot Janssen![]()
en heeft nog meer betere punten dan strootman
Ze zouden Van Marwijk moeten ontslaan en jou bondscoach moeten maken zeker?quote:Op zondag 11 september 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman beter dan Janssen. My fucking ass.
Vrije trap van janssen =![]()
Corner van Janssen![]()
Afstandschot Janssen![]()
en heeft nog meer betere punten dan strootman
Blessures hebben ook een grote rol gehad. Vergeet dat niet. Pas in 2008 ging hij naar Twente.quote:
Dit.quote:Op zondag 11 september 2011 18:01 schreef Geo3kant het volgende:
Alsof wij een eerlijke realistische blik hebben, allemaal biased.
In ieder geval, ik als een van de weinige realistiche psv'ers zeg, Strootman ligt niet zo ver achter op Janssen in A22's lijst, Sig > Matavs in Double,
Manolev < Iedereen, behalve de gehandicapte op de eerste rij.
Sulejmani > Lens
Mertens > Boerrigter
Tyton > Vermeer
Vertonghen > Bouma
Eriksen (nu wel goed) > Wijnaldum
Strootman huidige vorm > Janssen huidige vorm/positie
Toby == Derijck
Pieters > Boilessen/Blind
En verder dikke bolle care, je weet niet wat zenuwen doen, Twente dachten we ook allemaal dat ze beter waren dan Ajax op dat moment, maar ze stonden hun mannetje niet. Dat kan hier ook gebeuren bij welke club. Of vorm van de dag, eventuele kaarten alles
Hoop gewoon op een leuke wedstrijd.
Geo, Ik heb een vraag voor jou. Stel dat Ajax wint. Is dan het ontslag van Rutten heel dichtbij?quote:
Wat is er dan zo slecht aan Strootman? Volgensmij haat je hem alleen omdat, hij bij PSV speelt.quote:Op zondag 11 september 2011 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blessures hebben ook een grote rol gehad. Vergeet dat niet. Pas in 2008 ging hij naar Twente.
En Strootman is overhyped na Utrecht - Ajax
Bij Utrecht heb ik hem alleen gezien tegen Ajax. Ik heb veel wedstrijden van Utrecht vorig jaar gezien. Leuk team was het. Maar strootman heb ik niet veel gezienquote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is er dan zo slecht aan Strootman? Volgensmij haat je hem alleen omdat, hij bij PSV speelt.
En jij noemt jezelf kennerquote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef Nober het volgende:
Een wedstrijd die in Engeland om degradatie zou gaan
- Het ontslag van Rutten is al een een half seizoen dichtbij.. maar heeft PSV het verstand en de ballen om het te doen? Nee.quote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geo, Ik heb een vraag voor jou. Stel dat Ajax wint. Is dan het ontslag van Rutten heel dichtbij?
Ik zal eens het schema erbij pakken voor PSV:quote:Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
- Het ontslag van Rutten is al een een half seizoen dichtbij.. maar heeft PSV het verstand en de ballen om het te doen? Nee.
- Heeft Rutten het idee dat hij een zwakke schakel is en stapt hij zelf op? Nee.
Ik heb ze niet voor niets op 3 ondanks deze aankopen, met Matavs zeg ik max top2.
Rutten is voor mij net als Koeman, zelfs al wordt je kampioen, opbokken.. gewoon niet de juiste coach, PSV verbaasd mij met hun vertrouwen in Rutten.
Rutten zal waarschijnlijk 7 uit 7 falen in belangrijke wedstrijden, niet het lef, verdedigend denken.
Maar nee, PSV zal hem niet ontslaan.
Joodquote:Op zondag 11 september 2011 18:13 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn mening is gebaseerd op de afgelopen 2 jaar, niet op wat er nog komen gaat. Mijn mening gaat ook niet veranderen al worden we kampioen.
Maar jij wilt nog even genieten van mijn realisme en pessimisme wat in Ajax voordeel gaat lijken, prima.
PSV - Ajax
PSV - Roda
NEC - PSV
Twente - PSV
PS: Wij hadden die trainer van Twente moeten strikken, Adriaantjuhhhhhh. Ook al noemde ik hem vaak een jood.
Hij was ook bij Ajax in haar Glorie tijd van de 90'.quote:Op zondag 11 september 2011 18:18 schreef Geo3kant het volgende:
Jamet zijn ajax shirt onder zijn trui en een stijve onder het bureau als het over ajax ging.
Weet je. Ik heb eens na zitten denken. Je hoeft Rutten niet in het lopende seizoen te ontslaanquote:Op zondag 11 september 2011 18:13 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn mening is gebaseerd op de afgelopen 2 jaar, niet op wat er nog komen gaat. Mijn mening gaat ook niet veranderen al worden we kampioen.
Maar jij wilt nog even genieten van mijn realisme en pessimisme wat in Ajax voordeel gaat lijken, prima.
PSV - Ajax
PSV - Roda
NEC - PSV
Twente - PSV
PS: Wij hadden die trainer van Twente moeten strikken, Adriaantjuhhhhhh. Ook al noemde ik hem vaak een jood.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 11 september 2011 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je. Ik heb eens na zitten denken. Je hoeft Rutten niet in het lopende seizoen te ontslaanRuttens contract loopt na dit seizoen af. PSV gaat het echt niet verlengen. Zo ja dan gooi ik mn pc uit het raam. Adriaanse gaat niet in de top 3 eindigen met dit materiaal. Hij gaat dus hoop'lijk zn contract niet verlengen.
Dan krijg je dit!:
Adriaanse wordt gepolst door PSV. Ziet veel geld liggen en pakt de taak aan.
![]()
![]()
Offtopic redelijk wel. Maar PSV - Ajax is wel een beslissende factor hier in.quote:Op zondag 11 september 2011 18:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen?
Dit zou ik graag zien, ook al gaan we nu behoorlijk offtopic.
Rutten moet ook zelf opstappen, PSV moet hem niet afkopen, dat half jaartje neemt Cocu over en inderdaad al aan Adriaanse laten blijken dat ze hem willen.
Hij moet Excelsior gewoon gaan trainen!quote:Op zondag 11 september 2011 18:24 schreef Geo3kant het volgende:
Ik geloof die verhalen niet van hoe Rutten Arnautovich weer op het pad kreeg etc. Die Lens loopt al een half jaar met een chaggerijnig bakkes op het veld en zo meer. Die man maakt geen speler beter bij PSV.
Sommige willen dan een mooi stuk schrijven over hoe hij Reis helpt in zijn "traject" e.d. maar die jongen heeft gewoon de kwaliteiten en doet toch zijn ding.
Rutten is gewoon niet de man voor PSV, lekker bij de Graafschap gaan coachen waar ze toch al niks verwachten en moeten verdedigen, elk puntje dat je daar pakt is feest.
Opbokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |