Tokkie. Een 2-0 voorsprong uit handen geven.Lekker PSV-Waardig jaquote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwacht zelf winst voor PSV.
Het gaat over PSV - AJAX!quote:Op zondag 11 september 2011 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tokkie. Een 2-0 voorsprong uit handen geven.Lekker PSV-Waardig ja
PSV moet aan zijn spel schaven .Ajax moet aan zijn spel schaven.quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gaat over PSV - AJAX!
Kan je lezen?
Durfde je geen pic te posten met 3 sterren op het shirt van jantjequote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwacht zelf winst voor PSV.
Ik heb gewoon dit gedaan:quote:Op zondag 11 september 2011 17:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Durfde je geen pic te posten met 3 sterren op het shirt van jantje
Tegen PSV maakt dat niet uit, als hij om 14.30 was geweest, werd het 0-4. Nu wordt het 0-2quote:Op zondag 11 september 2011 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
Ajacieden niet bang? Wedstrijd is wel om half 1 he.. beetje vroeg voor ze.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dit gedaan:
PSV aanvoerder Toivonen
Ajax aanvoerder Verthongen
Als je wil dat ik een nieuwe doe, stuur me een link en ik zet hem erbij.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Doe dit als OP, ipv die blonde homo.
[ afbeelding ]
Hehe, wat ik zei, laten we eerst heel uit de CL/Europa league komen met ze allen en dan arrogant doen, blijkt toch lastigquote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegen PSV maakt dat niet uit, als hij om 14.30 was geweest, werd het 4-0. Nu wordt het 0-2
Op z'n PSV'squote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Ajax zal vast weer laf voor de 0-0 gaan, net als in de twee wedstrijden van afgelopen jaar.
PSV is juist degene die laf speelt met dat anti voetbal van zequote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Ajax zal vast weer laf voor de 0-0 gaan, net als in de twee wedstrijden van afgelopen jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strootman zal een woedeexplosie krijgenquote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef Doublepain het volgende:
Ben benieuwd wat nu de ergste overtreding/ofietsanders gaat worden van de wedstrijd
Hier een paar leuke voorbeelden:
Ga PSV-Ajax van afgelopen seizoen maar eens terugkijken.quote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PSV is juist degene die laf speelt met dat anti voetbal van ze
Jullie spelen 1 dag later ELquote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hehe, wat ik zei, laten we eerst heel uit de CL/Europa league komen met ze allen en dan arrogant doen, blijkt toch lastig
Nee, die blijft hier nog 3 jaar ofzoquote:Op zondag 11 september 2011 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blonde homo is helaas nog niet weg...
Verdediging Ajax <> Aanval PSVquote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef TakAFCA het volgende:
Verdediging: AJAX
Middenveld: Ajax
Aanval: Psv
Lijkt mij duidelijk toch?
Nu welquote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef TakAFCA het volgende:
Verdediging: AJAX
Middenveld: Ajax/PSV
Aanval: Psv
Lijkt mij duidelijk toch?
Dit vind ik wel een grote bepalende factor ja.quote:Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef Doublepain het volgende:
Stekelenburg is er ook niet. Dus die kan Ajax ook niet meer redden, net als de vorige keer.
Laat ik het zo zeggen. Anita als controleur en Theo als aanvallende mid, dan winnen we. Als de jong speelt kan het alle kanten opgaan.quote:Op zondag 11 september 2011 17:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een grote bepalende factor ja.
Maar beide teams zijn nog zoekende naar vorm/speelstijl e.d. dus.
Ik weet het niet, Janssen is niet bepaalde de Janssen van vorig jaar.quote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Anita als controleur en Theo als aanvallende mid, dan winnen we. Als de jong speelt kan het alle kanten opgaan.
Jol is er ook niet meer ook een grote bepalende factor.quote:Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef Doublepain het volgende:
Stekelenburg is er ook niet. Dus die kan Ajax ook niet meer redden, net als de vorige keer.
Erickssen? (2e poging) afstoppen is belangrijker, Theo laat gaten vallen omdat hij te dik en te lui is om mee te verdedigen, bij Twente vingen ze dat op voor hem maar Ajax spelers doen dat niet.quote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Anita als controleur en Theo als aanvallende mid, dan winnen we. Als de jong speelt kan het alle kanten opgaan.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verdediging Ajax <> Aanval PSV
Middenveld Ajax > Middenveld PSV
Aanval Ajax > Verdediging PSV
Daarom moet hij aanvallend spelen, dan is het niet zo'n probleem, als controleur wel.quote:Op zondag 11 september 2011 17:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Erickssen? (2e poging) afstoppen is belangrijker, Theo laat gaten vallen omdat hij te dik en te lui is om mee te verdedigen, bij Twente vingen ze dat op voor hem maar Ajax spelers doen dat niet.
Hoop dat Rutten voor Hutchinson kiest ipv Wijnaldum.
Janssen van vorig jaar ja, Janssen van nu is lachwekkend.quote:Op zondag 11 september 2011 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als De Boer het goed neerzet natuurlijk ..
Anita - Janssen - Eriksen.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Janssen van vorig jaar ja, Janssen van nu is lachwekkend.
Janssen van nu speelt op een andere plekquote:Op zondag 11 september 2011 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Janssen van vorig jaar ja, Janssen van nu is lachwekkend.
Toivonen > Anitaquote:Op zondag 11 september 2011 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als De Boer het goed neerzet natuurlijk ..
Anita - Janssen - Eriksen.
Tegen Lyon zul je dat ook zien denk ik.quote:Op zondag 11 september 2011 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat het voor beide teams een mooie test is om te zien waar ze staan en hoe goed ze nu eigenlijk zijn
quote:Op zondag 11 september 2011 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Toivonen > Anita
Strootman > Janssen
Wijnaldum < Eriksen
Dat kan je niet vergelijken met een Nederlands onderonsje.quote:Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegen Lyon zul je dat ook zien denk ik.
Joe lekkere vergelijking!quote:Op zondag 11 september 2011 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Toivonen > Anita
Strootman > Janssen
Wijnaldum < Eriksen
Het is te vroeg om te oordelen. Janssen kwam vorig jaar ook pas na de 1e CL wedstrijd op gangquote:Op zondag 11 september 2011 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman is op dit moment beter dan Janssen.
Toivonen komt alleen niet op Eriksen te staan volgende week.quote:Op zondag 11 september 2011 17:34 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Joe lekkere vergelijking!
Zo beter:
Anita > Wijnaldum
Janssen < Strootman
Eriksen > Toivonen
quote:Op zondag 11 september 2011 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman is op dit moment beter dan Janssen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |