Ja drm pas jij goed bij 2.quote:Op zondag 11 september 2011 16:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Maar 2 krijgt juist de lelijkerds...vergelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey hey,quote:Op zondag 11 september 2011 16:03 schreef sanasoufi het volgende:
Ik weet het echt niet:
1. Voordelen:
Hij is spannend (rookt, drinkt alcohol, heeft wat strafzaken lopen)
Hij is succesvol.
Prachtige leeftijd: Over 3 maandjes wordt hij 46.
Ik vat dit maar op als een compliment.quote:Op zondag 11 september 2011 16:31 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ha. Goede opmerking, ik had hem zelf ook kunnen maken.
quote:
Is het ook.quote:Op zondag 11 september 2011 16:33 schreef coban het volgende:
[..]
Ik vat dit maar op als een compliment.
Voor iemand die rechten studeert kan jij je beter niet vertonen met nummer een, aangezien hij wat strafzaken heeft lopen. De ethiek is tegenwoordig ver te zoeken. Dit komt door mensen zoals jou.quote:Op zondag 11 september 2011 16:03 schreef sanasoufi het volgende:
Ik weet het echt niet:
1. Voordelen:
Hij is spannend (rookt, drinkt alcohol, heeft wat strafzaken lopen)
Hij is succesvol.
Prachtige leeftijd: Over 3 maandjes wordt hij 46.
Strafzaken bestaande uit:quote:Op zondag 11 september 2011 16:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Voor iemand die rechten studeert kan jij je beter niet vertonen met nummer een, aangezien hij wat strafzaken heeft lopen. De ethiek is tegenwoordig ver te zoeken. Dit komt door mensen zoals jou.
Sinds wanneer is het spannend dat iemand strafzaken heeft lopen. Straks gebruikt hij jou ook als boksbal of opblaaspop.
dat betwijfel ik...ik ben mooiquote:Op zondag 11 september 2011 16:45 schreef coban het volgende:
Nummer 1 zou TS laten opsluiten/nekschotteren als hij achter haar obsessie kwam.
Ben je niet bang? Je schijnt bang te zijn voor zilvervisjes, je rijinstructeur, DUO, studielink, langstudeerdersboete en nog wat andere dingen. Je gaat me toch niet vertellen dat je niet bang bent voor zo'n heerschappij als hem.quote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Strafzaken bestaande uit:
In 1999 heeft hij wilde zwijnen ofzo doodgeschoten....dit is in India wettelijk verboden, maar dat wist de schat niet. Hij heeft 5 jaar cel gekregen, maar is op dit moment bezig met hoger beroep daartegen.
In 2002 is hij in een dronken bui over een paar zwervers heen gereden die op straat sliepen. 1 zwerver is daarbij om het leven gekomen. Dankzij het trage indiase rechtssysteem is mijn spannendenog steeds op vrije voeten.
Natuurlijk beweert hij dat hij nooit geschoten heeft + dat hij een chauffeur heeft die achter het stuur van de auto zat....maar ach hij moet zichzelf toch redden? Dat zouden wij ook zeggen
Hij heeft de mooiste vrouw ter wereld (zijn ex Aishwarya Rai) in het verleden mishandeld....maar ach zo'n prachtige man mag van mij doen wat hij wil. Sterker nog met al zijn geld zou ik voor niets bang hoeven te zijn. Dat duo en boetes betalen en zilvervisjes bestrijden etc is voor hem geen probleemquote:Op zondag 11 september 2011 16:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ben je niet bang? Je schijnt bang te zijn voor zilvervisjes, je rijinstructeur, DUO, studielink, langstudeerdersboete en nog wat andere dingen. Je gaat me toch niet vertellen dat je niet bang bent voor zo'n heerschappij als hem.
Ik heb mijn besluit genomen...hij is tot januari te bewonderen in Dublin....dus laat ik maar een weekendje daarheen gaan en hem proberen te verleiden in kort strak rood jurkjequote:Op zondag 11 september 2011 16:52 schreef coban het volgende:
Denk je serieus dat hij met een meisje dat zo verschrikkelijk naief (om het aardig te omschrijven) als jij wilt trouwen?![]()
Wat een grap.
Laat er lekkerquote:Op zondag 11 september 2011 16:52 schreef coban het volgende:
Denk je serieus dat hij met een meisje dat zo verschrikkelijk naief (om het aardig te omschrijven) als jij wilt trouwen?![]()
Wat een grap.
Eerst maar eens minderen met die kipknakworsten.quote:Op zondag 11 september 2011 16:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb mijn besluit genomen...hij is tot januari te bewonderen in Dublin....dus laat ik maar een weekendje daarheen gaan en hem proberen te verleiden in kort strak rood jurkje
Tevens: picsquote:Op zondag 11 september 2011 16:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb mijn besluit genomen...hij is tot januari te bewonderen in Dublin....dus laat ik maar een weekendje daarheen gaan en hem proberen te verleiden in kort strak rood jurkje
Ben 48 kilo inmiddelsquote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eerst maar eens minderen met die kipknakworsten.
Nee ik hoop het niet neequote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Laat er lekker
Wij zeggen toch ook niet dat jij nooit met romana zult trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |