Hij heeft de mooiste vrouw ter wereld (zijn ex Aishwarya Rai) in het verleden mishandeld....maar ach zo'n prachtige man mag van mij doen wat hij wil. Sterker nog met al zijn geld zou ik voor niets bang hoeven te zijn. Dat duo en boetes betalen en zilvervisjes bestrijden etc is voor hem geen probleemquote:Op zondag 11 september 2011 16:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ben je niet bang? Je schijnt bang te zijn voor zilvervisjes, je rijinstructeur, DUO, studielink, langstudeerdersboete en nog wat andere dingen. Je gaat me toch niet vertellen dat je niet bang bent voor zo'n heerschappij als hem.
Ik heb mijn besluit genomen...hij is tot januari te bewonderen in Dublin....dus laat ik maar een weekendje daarheen gaan en hem proberen te verleiden in kort strak rood jurkjequote:Op zondag 11 september 2011 16:52 schreef coban het volgende:
Denk je serieus dat hij met een meisje dat zo verschrikkelijk naief (om het aardig te omschrijven) als jij wilt trouwen?![]()
Wat een grap.
Laat er lekkerquote:Op zondag 11 september 2011 16:52 schreef coban het volgende:
Denk je serieus dat hij met een meisje dat zo verschrikkelijk naief (om het aardig te omschrijven) als jij wilt trouwen?![]()
Wat een grap.
Eerst maar eens minderen met die kipknakworsten.quote:Op zondag 11 september 2011 16:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb mijn besluit genomen...hij is tot januari te bewonderen in Dublin....dus laat ik maar een weekendje daarheen gaan en hem proberen te verleiden in kort strak rood jurkje
Tevens: picsquote:Op zondag 11 september 2011 16:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb mijn besluit genomen...hij is tot januari te bewonderen in Dublin....dus laat ik maar een weekendje daarheen gaan en hem proberen te verleiden in kort strak rood jurkje
Ben 48 kilo inmiddelsquote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eerst maar eens minderen met die kipknakworsten.
Nee ik hoop het niet neequote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Laat er lekker
Wij zeggen toch ook niet dat jij nooit met romana zult trouwen
iets meer dan 1.70...quote:Op zondag 11 september 2011 16:57 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Hoe klein ben je dan wel niet
Het volk wil foto's om te oordelen of TS een kans maakt.quote:Op zondag 11 september 2011 16:57 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Hoe klein ben je dan wel niet
Ook dit jaquote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het volk wil foto's om te oordelen of TS een kans maakt.
Het volk zal daartoe in mijn omvangrijke postgeschiedenis moeten zoeken. TS gaat nu namelijk naar haar toekomstige echtgenoot kijken:quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het volk wil foto's om te oordelen of TS een kans maakt.
waarom kan ik je geen pm's sturen?quote:Op zondag 11 september 2011 18:46 schreef Rezania het volgende:
Hoezo denkt TS dat ze kan kiezen, de kans dat ze ook maar één van deze twee mannen ontmoet is waarschijnlijk 1 op een miljard.TS heeft waanideeën.
Omdat ik geen links naar films en foto's van gozers wil ontvangen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:01 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
waarom kan ik je geen pm's sturen?
Eh, dit is toch echt een meid hoor. Bewezen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik geen links naar films en foto's van gozers wil ontvangen.
Prove itquote:Op zondag 11 september 2011 19:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Eh, dit is toch echt een meid hoor. Bewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |