Ik weet het echt niet:
1. Voordelen:
Hij is spannend (rookt, drinkt alcohol, heeft wat strafzaken lopen)
Hij is succesvol.
Prachtige leeftijd: Over 3 maandjes wordt hij 46.
Nadelen:
Hij zal nooit thuis zijn wanneer we uhum in de toekomst getrouwd zijn. Hij zal altijd reizen. Hoe moet dat dan???
Hij ontmoet voortdurend allemaal rare meiden die actrice willen worden. En dan besluit hij ze te helpen
Hij heeft te veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel familieleden! Sterker nog zijn ouders wonen in dezelfde flat boven hem. Dus kerstmis vieren we niet samen (uhum + toekomstige kinderen)...
Hij heeft schoonmakers en bodyguards....ik haat vreemden!!! Hoe moet ik nou met zulke mensen die mijn privacy voortdurend gaan schenden omgaan?
Zo onweerstaanbaar dat ik gewoon niet kan studeren en voortdurend naar zijn foto's en video's blijf kijken.
![JNvTY.jpg]()
2. Voordelen:
Hij is niet bepaald succesvol...dus hij zal bijna altijd met mij thuis zijn of tenminste s'avonds thuiskomen.
Hij heeft geen schoonmakers dus privacy gegarandeerd in zijn kasteel in Libanon.
Hij heeft een kleine familie. Daarnaast lijkt hij iemand die veel tijd met mij samen zou willen besteden.
Hij leidt me niet af tijdens het studeren.
Nadelen:
Die leeftijd

31 jaar pas!!! Een baby! Ik ben pas 24 geworden....een leeftijdsverschil van 7 jaar betekent dat ik voor hem mag koken en wassen
Hij is vrij saai....nog nooit de politie gezien..MAAR HIJ ROOKT EN DRINKT WEL
Hij valt op vrouwen die eruit zien als travestieten....google allemaal maar eens op serine abou zein
afbeeldingen
![KPFkl.jpg]()
Beide zijn mooi en rijk...dus daar hoeven we niet meer of te letten...maar hoe kan ik de voor en nadelen nou tegen elkaar afwegen'?
Wie zouden jullie kiezen? 1 OF 2?