Deze week wel jaquote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef joppie_saus het volgende:
Wat de FC niet lukt, lukt ons wel. Winnen van de Friezen. Helpman 2 - Leeuwarden 2: 2-1
Maar dat was een onbelangrijke wedstrijdquote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef joppie_saus het volgende:
Wat de FC niet lukt, lukt ons wel. Winnen van de Friezen. Helpman 2 - Leeuwarden 2: 2-1
Voor ons niet.quote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar dat was een onbelangrijke wedstrijd
Vraag het maar eens aan een echte Groningensupporter en die zal je antwoorden dat hij een pesthumeur heeftquote:
Amsterdamquote:
Subsubgenre's zijn sowieso lame.quote:Op maandag 12 september 2011 15:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Amsterdam!
Kan iemand mij hier trouwens uitleggen wat er zo leuk/goed/tof/fijn is aan Dubstep? En dan helemaal als je op stap bent? Dat is echt net als masturberen zonder orgasme, Wel de opbouw maar niet de climax. Denk je dat de DJ een of andere heerlijke trance/house/techno plaat erin aan het gooien is, komt opeens dat nare geruis van dubstep voorbij (En ik heb echt de meest suffe benamingen gehoord, iemand ooit van Baconstep gehoord?)
Of dat mensen gewoon eens uitkijken. Ik heb daar al zo vaak 'bijna'-ongelukken gezien door de onoplettendheid van fietsers.quote:Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef MaxMark het volgende:
Ik fietste vanmiddag weer langs een ongeluk op de beroemde kruising op Zernike, traumaheli en al. Wederom een fietser tegen een bus, niet de eerste keer dat ik het heb gezien. Wordt toch eens tijd dat ze de situatie eens gaan aanpassen daar
Haha, nice.quote:Op maandag 12 september 2011 22:11 schreef MaxMark het volgende:
'k Heb een aantal foto's gemaakt, de bus had een aparte bestemming:
[ afbeelding ]
Hehe, ik heb bijna allemaal dezelfde foto's gemaakt. Wilde alleen niet zo 'asociaal' de ambulance van de binnenkant in beeld hebben, het slachtoffer lag er nog.quote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef loecje het volgende:
meer foto's
http://www.112groningen.n(...)-zernikecomplex.html
Kijk wel uit voor overstekende fietsers.quote:
Er zijn toch zat kruispunten waar je even over je schouder moet kijken voor je oversteekt. Ik vind het helemaal niet zo'n storend kruispunt. Het enige punt is dat studenten vaak verwikkeld zijn in gesprekken of muziek op hebben en daarom niet opletten. Kan overal gebeuren maar hier valt het op omdat er ontzettend veel mensen per dag dat kruispunt overkomen en er bijzonder veel bussen over dat traject komen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:41 schreef toenie het volgende:
Blijf het ook een vrij lastig kruispunt vinden. Natuurlijk is het de schuld van de fietser: die moet remmen, maar wil graag snel over. Het is nergens voor nodig, maar ja, het is zo gemakkelijk. En omdat je de bocht moet maken voor de kruising zie je een bus sneller over het hoofd. (Vanaf de andere kant aan komen rijden is nog wel wat overzichtelijker)
quote:De Voa deed onderzoek. Ter plaatse is het erg druk omdat het op het Zernikecomplex is(Universiteitsterrein). De lijn naar Mallorca(i.v.m ongeval zo genoemd) werd door een andere chauffeur weggebracht.
Dat hangt er natuurlijk van af wat je precies in de aanbieding hebt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:04 schreef One_conundrum het volgende:
Zijn er in de stad ook 2e hands winkels die van particulieren inkopen?
In de Nieuweweg zit, meen ik, in elk geval een tweedehands kledingwinkel waar je terechtkan.quote:
De boekdrukkunst.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:00 schreef Mrjolyn_ het volgende:
moet dus een technoligische innovatie onderzoeken op grond van: opvoeding, emancipatie, arbeid, en perceptie van ruimte.
Mensen zijn gewoon niet scherp. Bij mij is het erin geramd dat je uitkijkt als je aan het verkeer deelneemt. Dat doe ik ook bij mn kinderen later. Maar je ziet vaak genoeg ouders, die zelf een gevaar zijn voor hun kinderen doordat ze zelf niet opletten in het verkeer. Hoe kan je dan van je kind verwachten dat ie uitkijkt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Of dat mensen gewoon eens uitkijken. Ik heb daar al zo vaak 'bijna'-ongelukken gezien door de onoplettendheid van fietsers.
Als je uit Groningen komt is dat erg, ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:59 schreef Saisai het volgende:
is het raar dat ik hem niet ken?doppio heeft lekkere koffiebonen
Ik probeer 'm altijd zoveel mogelijk te negeren.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als je uit Groningen komt is dat erg, ja.
Komt omdat er geen Calvé pindakaas present is daar in Sydney, anders zou er meer variatie in zijn ontbijt zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:25 schreef Luco het volgende:
We hebben hier een nieuwe huisgenoot, een Duitse jongen van 18-19 gok ik. Kereltje probeert zo hard sociaal te doen en het komt allemaal zo geforceerd over. Een van zijn eerste opmerkingen mijn kant op toen ik stond te koken was of ik hashcookies aan het maken was...
Vervolgens kwamen m'n Britse huisgenoten de woonkamer in met een fles wijn. Begon hij direct te zeggen dat dat niet heel Brits was en dat Britten bier dronken. Toen de Britten zeiden dat ook in wijn alcohol zit was hij tevreden. Maar wacht, it gets worse... Toen m'n Chinese huisgenote aan haar eten begon vroeg hij met een serieuze kop waar haar eetstokjes waren.
Hij woont hier sinds zaterdag en ik heb hem nog niet zien koken. Enige wat hij maakt is geroosterd brood met beleg en daarna havermoutpap. Al 4 dagen achter elkaar... Ik heb al bijna een weddenschap met een huisgenoot staan wanneer hij wat anders gaat eten.
Misschien kunnen we collectief uit naam van dit subforum een anti-heimweepakket naar Australië sturen.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:22 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Komt omdat er geen Calvé pindakaas present is daar in Sydney, anders zou er meer variatie in zijn ontbijt zijn.
wie heeft hem binnengelaten?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:25 schreef Luco het volgende:
We hebben hier een nieuwe huisgenoot, een Duitse jongen van 18-19 gok ik. Kereltje probeert zo hard sociaal te doen en het komt allemaal zo geforceerd over. Een van zijn eerste opmerkingen mijn kant op toen ik stond te koken was of ik hashcookies aan het maken was...
Vervolgens kwamen m'n Britse huisgenoten de woonkamer in met een fles wijn. Begon hij direct te zeggen dat dat niet heel Brits was en dat Britten bier dronken. Toen de Britten zeiden dat ook in wijn alcohol zit was hij tevreden. Maar wacht, it gets worse... Toen m'n Chinese huisgenote aan haar eten begon vroeg hij met een serieuze kop waar haar eetstokjes waren.
Hij woont hier sinds zaterdag en ik heb hem nog niet zien koken. Enige wat hij maakt is geroosterd brood met beleg en daarna havermoutpap. Al 4 dagen achter elkaar... Ik heb al bijna een weddenschap met een huisgenoot staan wanneer hij wat anders gaat eten.
Hij zit in 't openbaar altijd enorm om zich heen te kijken of iedereen hem wel herkent.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:59 schreef Saisai het volgende:
heb piet van dijken inmiddels gegoogled hoor.. ik ken hem wel, alleen gewoon niet bij naam
Ja, geïnterviewd worden door hem wil je sowieso niet. Die gast kan als hij tijdens het interviewen zijn tong uitsteekt je neus zo wat aanraken.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:49 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik probeer 'm altijd zoveel mogelijk te negeren.
Ieks. Aan z'n gele tanden te zien lijkt me dat geen pretje, zo qua olfactorische sensatie.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, geïnterviewd worden door hem wil je sowieso niet. Die gast kan als hij tijdens het interviewen zijn tong uitsteekt je neus zo wat aanraken.
Wel dusquote:Op woensdag 14 september 2011 10:22 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Komt omdat er geen Calvé pindakaas present is daar in Sydney, anders zou er meer variatie in zijn ontbijt zijn.
True dat, heel veel mensen hier vragen uiteraard of ik regelmatig blow etc. Zo leuk om de verbazing te zien als ik zeg dat ik nog nooit geblowed hebquote:Op woensdag 14 september 2011 11:02 schreef Saisai het volgende:
[..]
wie heeft hem binnengelaten?
jongen denk gewoon dat Nederlanders 24/7 met drugs bezig zijn zoals 80% van alle buitenlanders
Ik ging altijd super simpel naar Hairpoint. Maar tegenwoordig naar mijn buurvrouw - die werkt zwart voor een tientjequote:Op woensdag 14 september 2011 15:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand een goede, niet te dure kapper in Groningen? Crazy Kappers () heeft m'n haar laatst verneukt dus tijd voor een nieuwe
Neenee, ik zeg hier toch net dat ik 'm altijd volstrekt negeer...quote:Op woensdag 14 september 2011 20:14 schreef MaxMark het volgende:
Ik verdenk Telecaster. Wie doet mee?
Er zat zo'n ondertoon van haat in je opmerkingen.. Ik vind het maar verdacht..quote:Op woensdag 14 september 2011 20:23 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Neenee, ik zeg hier toch net dat ik 'm altijd volstrekt negeer...
Ome Telecaster ontkent derhalve *alles*.
Ik vind Koppie koppie fijn op de vismarkt, je kunt reserveren via www.1kapper.nl zodat je niet hoeft te wachten. (kan soms een kwartier voor tijd)quote:Op woensdag 14 september 2011 15:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand een goede, niet te dure kapper in Groningen? Crazy Kappers () heeft m'n haar laatst verneukt dus tijd voor een nieuwe
Ja, daar wou ik na dat andere topic ook al heenquote:Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind Koppie koppie fijn op de vismarkt, je kunt reserveren via www.1kapper.nl zodat je niet hoeft te wachten. (kan soms een kwartier voor tijd)
Banky (mannelijke Aziaat) vind ik de beste maar de anderen zijn ook prima.
Ach, ik vind 't een vreselijke kerel, maar ik ben verder zeer pacifistisch.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Er zat zo'n ondertoon van haat in je opmerkingen.. Ik vind het maar verdacht..
Een Meesterwerk!quote:
Said hairmagicquote:Op woensdag 14 september 2011 15:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Personeel = lekkere blondines!quote:Op woensdag 14 september 2011 09:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Doppio, lekkere koffie maar belachelijk traag onoplettend personeel.
Applausquote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ging wel goed, geloof ik. En dat voor de eerste keer.
Altijd een beetje onwennigquote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ging wel goed, geloof ik. En dat voor de eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:: Toenie ::
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef toenie het volgende:
* toenie zat vandaag colleges te volgen op Hanzedat heet les volgen, aldus Jesse_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Gewoon het huisje nemen. Overlast valt te overzien.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:29 schreef Saisai het volgende:
Heeft iemand een idee hoe lang ze nog bezig zijn met bouwen aan het damsterdiep? Ik las dat de parkeergarage in oktober open gaat voor verkeer, maar voor de rest kan ik niet heel veel vinden.
Ik zag een leuk huisje in die buurt, maar ik vraag me af hoe extreem het is met de overlast daar. Wel een erg mooi plekje als het eenmaal klaar is..
Iemand een idee?
woon je daar in de buurt?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon het huisje nemen. Overlast valt te overzien.
Whehehehe. Hopen dat het niet overdraagbaar is.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:18 schreef ShiningStar het volgende:
Denk je een leuk avondje op stap te gaan, zit je om 11 uur alweer thuis aan een kop thee met dikke keelpijn
Nee, maar het zal niet langer dan 6mnd duren. Daarnaast is voor jou de woningsituatie toch enigszins dringend? Alles beter dan Beijum/Lewenborg.quote:
true, ja klopt wel, maar tegelijkertijd ook weer niet. Ik wil graag verhuizen om verschillende redenen, maar dit is tevens nogal lastig aangezien mn vriend een hernia heeft en niet echt kan bewegenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, maar het zal niet langer dan 6mnd duren. Daarnaast is voor jou de woningsituatie toch enigszins dringend? Alles beter dan Beijum/Lewenborg.
En dan gok ik dat Jesse_ de uni-student is die zich boven iedereen verheven voelt? Die eeuwige discussie over HBO en Uni altijd.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat heet les volgen, aldus Jesse_
Hij heeft wel gelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:05 schreef toenie het volgende:
[..]
En dan gok ik dat Jesse_ de uni-student is die zich boven iedereen verheven voelt? Die eeuwige discussie over HBO en Uni altijd.
Er zijn nog kaarten mensenquote:Za 18:45 FC Groningen - Excelsior Eredivisie
Het Damsterdiep is een straat in de stad Groningen. De straat is vernoemd naar het gelijknamige kanaal, dat in de stad gedempt is. Het Damsterdiep loopt van de Steentilbrug tot de Florakade. De Steentilstraat vormt de verbinding met het centrum.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:35 schreef Saisai het volgende:
Als iemand anders nog nuttige info heeft over het damsterdiep hoor ik het graag
Close enough.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:39 schreef Saisai het volgende:
dat categoriseer ik in dit geval niet onder "nuttig"
Seizoenskaartje hequote:Op vrijdag 16 september 2011 00:36 schreef Rickazio het volgende:
Zaterdag weer knallen!
[..]
Er zijn nog kaarten mensen
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=496048quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:35 schreef Saisai het volgende:
Als iemand anders nog nuttige info heeft over het damsterdiep hoor ik het graag
De overlast valt wel meequote:Op donderdag 15 september 2011 23:29 schreef Saisai het volgende:
Heeft iemand een idee hoe lang ze nog bezig zijn met bouwen aan het damsterdiep? Ik las dat de parkeergarage in oktober open gaat voor verkeer, maar voor de rest kan ik niet heel veel vinden.
Ik zag een leuk huisje in die buurt, maar ik vraag me af hoe extreem het is met de overlast daar. Wel een erg mooi plekje als het eenmaal klaar is..
Iemand een idee?
Paterwoldsemeer is een mooi rondje. Doe ik ook vaak.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:43 schreef RedFever007 het volgende:
Zo, net even een rondje Paterwoldsemeer gedaan op fietse
Ik dacht: het is nu nog mooi weer, dit weekend weer regen en zulks, laat ik m'n Stalen Ros eens uit de berging halen![]()
Ter gelegenheid hiervan even een klassieker:
Vóór 2001 was dat normaal.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:29 schreef Luco het volgende:
Ik heb het vast al gezegd maar ik vind het ergens best gaaf dat ik hier munten heb waar ik mee kan betalen die ouder zijn dan ik. Heb er nu 1 uit 1970 voor me liggen
Ik vind het altijd leuk...quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:43 schreef nikky het volgende:
Kutgebouwdamsterdiep
Ben nu al 4 jaar aan het omrijden
inmiddels al 5jaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:43 schreef nikky het volgende:
Kutgebouwdamsterdiep
Ben nu al 4 jaar aan het omrijden
Nog erger!quote:
Succes!!!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:42 schreef Saisai het volgende:
het huisje was al weg ondanks dat aan mij was verteld van niet
nu ben ik woest en ga ik een brief schrijven. dat zal ze leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Cool, weet je ook waarom? Jammer dat ik het gemist heb.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. Is onderweg naar de Eemshaven. Keert vannacht terug
schijnt een VVD-achtig ritje te zijn waarbij iig asfaltminister Schultz en een Groningse VVD-gedeputeerde aanwezig zijn. Rit ging tussen Veendam en de Eemshaven. Naar verluidt kost het de belastingbetaler een slordige 30.000 euroquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Cool, weet je ook waarom? Jammer dat ik het gemist heb.
Achquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
schijnt een VVD-achtig ritje te zijn waarbij iig asfaltminister Schultz en een Groningse VVD-gedeputeerde aanwezig zijn. Rit ging tussen Veendam en de Eemshaven. Naar verluidt kost het de belastingbetaler een slordige 30.000 euro
De Westerhaven is al 50 jaar lang gedempt, dus ik vraag me af hoe die motorjachten daar komen waar jij over spreekt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:31 schreef Eltonno het volgende:
iemand een idee waarom er in de westerhaven zo veel motorjachten liggen? het ligt er 3 rijen dik... heb het nog nooit zo vol gezien..
euh, richting Groningenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:41 schreef nikky het volgende:
En, zat iemand hier gisteren bijna met zijn neus in de achterkant van een Duitse Astra Station? *vinger geeft*!
Gisteren heerlijk wezen dansen in Hemmingway's.
Het was op het Schuitendiep.quote:
Pff wat zijn we weer grappig.. Ik bedoel de zuiderhaven, bij de westerhaven, maar dacht dat dat wel duidelijk was. Liep er langs en postte mobiel, en had geen zin om op te zoeken hoe het precies heet..quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:38 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
De Westerhaven is al 50 jaar lang gedempt, dus ik vraag me af hoe die motorjachten daar komen waar jij over spreekt.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:46 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Pff wat zijn we weer grappig.. Ik bedoel de zuiderhaven, bij de westerhaven, maar dacht dat dat wel duidelijk was. Liep er langs en postte mobiel, en had geen zin om op te zoeken hoe het precies heet..
Groene torenquote:Op zondag 18 september 2011 22:08 schreef Greatmarked het volgende:
Kan niet meer op blackboard, maar weet iemand zo welk gebouw op de Hanze het "EM" gebouw is? Is dat de groene toren?
Is het gebouw die aan de groene toren vast zit.quote:Op zondag 18 september 2011 22:08 schreef Greatmarked het volgende:
Kan niet meer op blackboard, maar weet iemand zo welk gebouw op de Hanze het "EM" gebouw is? Is dat de groene toren?
Doe ik.quote:Op zondag 18 september 2011 22:52 schreef Saisai het volgende:
ben blij dat ik ben afgestudeerd, maar een baan vinden op niveau is momenteel een bitch kan ik jullie vertellen. Blijf vooral nog ff de boel uitstellen daar..
Wat heb je gestudeerd?quote:Op zondag 18 september 2011 22:52 schreef Saisai het volgende:
ben blij dat ik ben afgestudeerd, maar een baan vinden op niveau is momenteel een bitch kan ik jullie vertellen. Blijf vooral nog ff de boel uitstellen daar..
Maandag en dinsdag maar 12,50 trouwensquote:Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind Koppie koppie fijn op de vismarkt, je kunt reserveren via www.1kapper.nl zodat je niet hoeft te wachten. (kan soms een kwartier voor tijd)
Banky (mannelijke Aziaat) vind ik de beste maar de anderen zijn ook prima.
Niet mijn tent, de Kokomoquote:Op dinsdag 20 september 2011 03:16 schreef ShiningStar het volgende:
No way day ik ooit nog zonder oordoppen de kokomo in ga. Als ik er uberhaupt ooit nog kom.
Neem je ooit oordoppen mee op stap dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 03:16 schreef ShiningStar het volgende:
No way dat ik ooit nog zonder oordoppen de Kokomo in ga. Als ik er uberhaupt ooit nog kom.
Geeeen ideeeeequote:Op dinsdag 20 september 2011 00:17 schreef yosander het volgende:
Waar kan ik lekkere raspatat halen in Groningen? In de buurt/op de route van het UMCG - station. Iets zegt mij dat ik daar morgen wel zin in heb
Tussen Zernike en station zit er halverwege de Prinsesseweg eentje, mocht je daar langskomenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:17 schreef yosander het volgende:
Waar kan ik lekkere raspatat halen in Groningen? In de buurt/op de route van het UMCG - station. Iets zegt mij dat ik daar morgen wel zin in heb
Dat je geen last hebt betekent niet dat je geen beschadiging kan oplopen. Ik neem zelf ook nooit oordoppen mee overigens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:26 schreef Telecaster het volgende:
Ik neem nooit oordoppen mee.
1) heb ik kennelijk sterke oren, want: nooit ergens last van, en 2) ga ik, concerten uitgezonderd natuurlijk, niet naar tenten waar de muziek zo hard staat dat je geen normaal gesprek meer kan voeren.
Er is in Groningen volgens mij best wel wat te vinden op ontwerpgebied.quote:Op zondag 18 september 2011 22:57 schreef Saisai het volgende:
Communicatiesystemen, ben gespecialiseerd in beleidsmanagement en verandermanagement.
Daarnaast scoorde ik erg hoog op vormgeving.
Jij draait zelf ook toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat je geen last hebt betekent niet dat je geen beschadiging kan oplopen. Ik neem zelf ook nooit oordoppen mee overigens.
Ik draai chiptunes. Die hoef je niet eens hard te luisteren om gehoorbeschadiging op te lopen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij draait zelf ook toch?
Ik doe het nu met standaard doppen van 10-15¤ maar ben heel hard aan het overwegen om een setje op maat te laten maken.
Klopt. Maar ik ben vorig jaar nog algeheel getest, en m'n gehoor was nog uitstekend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat je geen last hebt betekent niet dat je geen beschadiging kan oplopen.
Oké.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:37 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben vorig jaar nog algeheel getest, en m'n gehoor was nog uitstekend.
Hah.
Nog nooit gezien. Als ik doppen ga laten maken ga ik sowieso twijfelen tussen een of ander fel kleurtje of juist kleurloosquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zie overigens ook wel eens van die lui met van die houthakkersdoppen op lopen. Die snappen het concept van oordopjes niet helemaal volgens mij.
En dat op mijn leeftijd.quote:
En anders de kapteyn, wel een stukje de andere kant op. Is wel een bazensnackbarquote:Op dinsdag 20 september 2011 07:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tussen Zernike en station zit er halverwege de Prinsesseweg eentje, mocht je daar langskomen
preliminaryquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:16 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Oordoppen omdat de muziek te hard staat? Ik kom in heel wat kroegen (geen Kokomo) maar heb nou niet het gevoel dat de muziek té hard staat?
Oordoppen zijn er ook niet perse alleen voor het volume.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:16 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Oordoppen omdat de muziek te hard staat? Ik kom in heel wat kroegen (geen Kokomo) maar heb nou niet het gevoel dat de muziek té hard staat?
Oke, Shooters wel, Twister vind ik juist altijd die vrij zacht staat? En de rest kom ik allemaal niet. Maar als jij dat inderdaad fijner vind, prima toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:30 schreef Luco het volgende:
[..]
preliminaryvoor de kroegen die ik ga noemen (en ook niet vaak kom). Het Feest, Twister, shooters, kokomo, Donovans, Pakhuis en die andere strandtoko staat de muziek standaard harder dan ik prettig vind. Hou het er een half uur vol zonder doppen en dan beginnen m'n oren pijn te doen.
Misschien ben ik een whiny little bitch maar dat moet dan maar. Oordoppen schelen gewoon een boel.
Voor wat nog meer?quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oordoppen zijn er ook niet perse alleen voor het volume.
Goede oordoppen filteren muziek op zo'n manier dat je alles precies zo blijft horen alleen de harde schadelijke tonen eruit worden gefilterd. Daarom heb je natuurlijk ook niks aan van die houthakkersdoppen want die dempen gewoon 60% van je geluid. Dan kun je net zo goed naar buiten gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:01 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Oke, Shooters wel, Twister vind ik juist altijd die vrij zacht staat? En de rest kom ik allemaal niet. Maar als jij dat inderdaad fijner vind, prima toch?
[..]
Voor wat nog meer?
Tenten zat.quote:
A-ha.quote:Bussen van Qbuzz vertonen regelmatig een bijzondere bestemming, namelijk Mallorca. En foto’s van bussen met deze bestemming halen regelmatig de pers. Toch rijdt Qbuzz niet van Groningen naar Mallorca.
Het verschijnen van deze bestemming is een codewoord. Het geeft aan dat de bus betrokken is bij een incident en dat de noodoproep geslaagd is.
Hulpdiensten kunnen dan ook snel zien welk voertuig de noodoproep deed.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben al een keer eerder bij het Feest geweest dat diezelfde gast daar stond.
Staan er aan weerszijde van de deur uitsmijters, terwijl ik naar binnen loop kijk ik naar links en groet ik de uitsmijter die daar staat, houdt die uitsmijter die rechts staat mij tegen, zegt ie: "Zeggen we tegenwoordig geen hallo meer?"
Aandachtstekort denk ik.
Sja. Je wordt geen uitsmijter om de intellectuele uitdaging natuurlijk...quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef Saisai het volgende:
[..]Ja die lui zijn echt te kansloos
Half 9 begint die rommel hier. Kon ik dat extra halfuur maar meenemenquote:Op woensdag 21 september 2011 07:31 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom beginnen mijn colleges in godsnaam allemaal om 9u. Ik wil uitslapen
Mee eens, bahquote:Op woensdag 21 september 2011 07:31 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom beginnen mijn colleges in godsnaam allemaal om 9u. Ik wil uitslapen
Zeer riant, zelfs. M'n vorige klus begon om half 8.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind 9 uur beginnen eigenlijk wel riant.
jazeker:quote:Op woensdag 21 september 2011 15:15 schreef Inkomen het volgende:
En ik begin elke dag om 7 uur. Heb ik nu wat gewonnen?
QFT, behalve het gedeelte dat ik niks ga doen dan.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:49 schreef Saisai het volgende:
ik ben morgen vrij en weetje wat ik dan ga doen?
helemaal niks..
Je hebt een verkeerde smiley gebruiktquote:Op woensdag 21 september 2011 16:29 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Weeeeeeeeeekend! Tot en met maandag, en dan dinsdag school en dan alweer weekend.
Correctie:quote:Op woensdag 21 september 2011 16:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerde smiley gebruikt
Wat heb jij een zwaar levenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:29 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Weeeeeeeeeekend! Tot en met maandag, en dan dinsdag school en dan alweer weekend.
Okiedokie.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef ShiningStar het volgende:
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd, loop de hele dag te zingen en te fluiiiiiiiiiiiiiiiiiten
Pff, niet hier ook al.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef ShiningStar het volgende:
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd, loop de hele dag te zingen en te fluiiiiiiiiiiiiiiiiiten
quote:
Had je 6 jaar geleden ingeschreven!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef One_conundrum het volgende:
Woon al 6 jaar in de stad, maar nooit ergens ingeschreven.Nu woon ik wel goedkoop, maar nu ik in aanmerking kom voor huursubsidie is het goedkoper om met mijn chick te gaan samenwonen
Dat is inderdaad ook mijn conclusiequote:Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had je 6 jaar geleden ingeschreven!
Geen last van hierquote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef Renesite het volgende:
FUUUU The Sims Social is stuk!
Siep en Jan zitten wel leuk te simsen
All stars gekochtquote:Op woensdag 21 september 2011 17:36 schreef PH-KCD het volgende:
Morgen maar eens nieuwe schoenen kopen...
Ik ben expert. Mits je je niet in hebt geschreven, en je niet onwijs rijk bent is dit onmogelijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:16 schreef One_conundrum het volgende:
Is er ook een snelle manier om een normaal huisje te huren in Groningen? Nee zeker
Normaal als in; 2 kamers en eigen deur.
Zoek je nog steeds een woning?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben expert. Mits je je niet in hebt geschreven, en je niet onwijs rijk bent is dit onmogelijk.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!
jaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zoek je nog steeds een woning?
30euro of zo?quote:Op vrijdag 23 september 2011 04:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Kost het geld om je in te schrijven bij woningnet? Misschien handig voor later wanneer ik op mezelf wil gaan wonen.
niet voor later maar voor nu. dan bouw je punten op en heb je "later" voldoende punten om binnen korte tijd iets te bemachtigen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 04:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Kost het geld om je in te schrijven bij woningnet? Misschien handig voor later wanneer ik op mezelf wil gaan wonen.
Wat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:50 schreef loecje het volgende:
[..]
niet voor later maar voor nu. dan bouw je punten op en heb je "later" voldoende punten om binnen korte tijd iets te bemachtigen.
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Best wel dom eigenlijk dat mensen die al in een woning van woningnet wonen meer punten krijgen per maand.
om de doorstroom te versnellen. zodat bijvoorbeeld studio's ook weer vrijkomen voor nieuwe studenten ipv dat de ex-studenten daar blijven hangen omdat ze niets beters kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Best wel dom eigenlijk dat mensen die al in een woning van woningnet wonen meer punten krijgen per maand.
Koffie.quote:
Iets van ¤14 per jaar ofzo, valt mee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 04:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar zodra je een huis 'accepteert' van Woningnet, wordt je teller ook weer op 0 gezet. Vandaar dat je vanaf dan 1.5x zo snel spaart.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Je teller wordt niet alleen op 0 gezet, je wordt helemaal uitgeschreven bij Woningnet. Ik stond nog maar iets van 1,5 maand ingeschreven en had toen al een woning, maar ben dus wel m'n hele inschrijving kwijt. Moet dus de 14,- wel opnieuw betalenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Iets van ¤14 per jaar ofzo, valt mee.
[..]
Maar zodra je een huis 'accepteert' van Woningnet, wordt je teller ook weer op 0 gezet. Vandaar dat je vanaf dan 1.5x zo snel spaart.
Ik denk dat ik net zo makkelijk even op mn kamer kan blijven als ik al werk heb en dan gewoon een huis kopen, hoewel dat in Groningen natuurlijk wel prijzig is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:38 schreef Catch22- het volgende:
ja bent ze ook weer kwijt als je een huis neemt.
Maar jij studeert toch? Dan is de kans dat je een 'normaal' huis kan huren/kopen als je klaar bent wel wat groter. Mijn meisje staat nu 4,5 jaar ingeschreven (ofzo) en wij zouden nog steeds niets leuks kunnen krijgen, buiten iets in zuid of beijum ofzo.
Nu verdienen wij ook ruim teveel op dit moment dus volgens mij wordt het sowieso niets. Maar we hebben al een leuk huis dus we hoeven ook niets anders.
Sociaal?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:08 schreef Saisai het volgende:
Toevallig heb ik net een afspraak gemaakt voor een bezichtiging. wel helemaal in de Wijert, maar wel rustige buurt. 70m2 voor 625 incl servicekosten excl g,w,l. Op de begane grond, maar zonder tuin. Ik wil toch graag kijken omdat de prijs zo gunstig is.
Nu nog vrij regelen voor dat uurtje
Ik niet. Wel 'iemand anders'quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee want dan wil jij ook en dan heb ik minder kans!
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:10 schreef Saisai het volgende:
haha ik laat het na woensdag weten!
wat een armoe dat ik dit voor mezelf houd
Uhuh!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef ShiningStar het volgende:
Oeh, als die Guy uit The voice een keer in Great Pianos speelt ben ik erbij, wauw
Behoorlijk. Maar ik wil ook best eens daten met 'Joppie'. Lijkt me een guitig knulletjequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
Je weet Joppie wel jaloers te maken zo
Met jou altijdquote:
Hmmm... vreemd. Altijd eerste zondag van de maand officieel. Dit zal wel een niet-collectieve op zichzelf losstaande zijn?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:26 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Wat voor soort koopzondag is er zondag? Niet een officiële volgens mij, maar zag dat de Hema en de AH Ebbinge ook open zijn. Iemand die weet wat nog meer open is?
Dat is mijn tactiekquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
Niet zoveel, kan er niets over vinden. Maar wel fijn dat de AH open isquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm... vreemd. Altijd eerste zondag van de maand officieel. Dit zal wel een niet-collectieve op zichzelf losstaande zijn?
Wat zegt google?
Ik kan niet wachten, slapen en ben nu al zenuwachtig. Wanneer komt Guy?quote:
Weet ik niet. Maar als ie niet komt valt ons afspraakje niet in het water toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, slapen en ben nu al zenuwachtig. Wanneer komt Guy?
Ik wil niet voor een heet (geblakerd) vuur komen. Daarom vind ik dat we eens met z'n 3en moeten afspreken. Gezallig.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar als ie niet komt valt ons afspraakje niet in het water toch?
Great Piano's is failliet en je hebt het niet van mijquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef ShiningStar het volgende:
Oeh, als die Guy uit The voice een keer in Great Pianos speelt ben ik erbij, wauw
Jersey shorequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:40 schreef Saisai het volgende:
hehe, ja.
[Jersy Shore mode]
YOU DON'T KNOW ME! YOU DON'T KNOW ME!
[/Jersy Shore mode]
Jaloers? Op René? Enorm.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vertrok vanaf Veendam en landde ook weer in Veendam.quote:
Zeg dat wel.quote:
Dat wil ik gaan doen in Turkije in oktober dit jaarquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:40 schreef Saisai het volgende:
oooowh..
ik heb wel eens parasailing gedaan, toen kwamen we heel hoog met een duo; 2,5 km
wtf, daar zitten zeker 5 stukken in dat ie bijna dood gaatquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Dat wil ik gaan doen in Turkije in oktober dit jaar
Ook wil ik parachutespringen.
En dit lijkt me ook wel gaaf.
maar dat wordt sowieso mijn dood
Slechts 1. Als hij door die bomen, over die mensen heen schiet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
wtf, daar zitten zeker 5 stukken in dat ie bijna dood gaat
Is steeds een herhalingquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
wtf, daar zitten zeker 5 stukken in dat ie bijna dood gaat
Je zit ook bij ene Danny in het team, of niet?quote:Op zondag 25 september 2011 16:58 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, 2-2 gespeeld met een doelpunt in de allerlaatste seconde van de 94e minuut. Stonden 2-0 achter bij rust, en kregen een rode kaart. Ik ben tevreden
..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |