Deze week wel jaquote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef joppie_saus het volgende:
Wat de FC niet lukt, lukt ons wel. Winnen van de Friezen. Helpman 2 - Leeuwarden 2: 2-1
Maar dat was een onbelangrijke wedstrijdquote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef joppie_saus het volgende:
Wat de FC niet lukt, lukt ons wel. Winnen van de Friezen. Helpman 2 - Leeuwarden 2: 2-1
Voor ons niet.quote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar dat was een onbelangrijke wedstrijd
Vraag het maar eens aan een echte Groningensupporter en die zal je antwoorden dat hij een pesthumeur heeftquote:
Amsterdamquote:
Subsubgenre's zijn sowieso lame.quote:Op maandag 12 september 2011 15:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Amsterdam!
Kan iemand mij hier trouwens uitleggen wat er zo leuk/goed/tof/fijn is aan Dubstep? En dan helemaal als je op stap bent? Dat is echt net als masturberen zonder orgasme, Wel de opbouw maar niet de climax. Denk je dat de DJ een of andere heerlijke trance/house/techno plaat erin aan het gooien is, komt opeens dat nare geruis van dubstep voorbij (En ik heb echt de meest suffe benamingen gehoord, iemand ooit van Baconstep gehoord?)
Of dat mensen gewoon eens uitkijken. Ik heb daar al zo vaak 'bijna'-ongelukken gezien door de onoplettendheid van fietsers.quote:Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef MaxMark het volgende:
Ik fietste vanmiddag weer langs een ongeluk op de beroemde kruising op Zernike, traumaheli en al. Wederom een fietser tegen een bus, niet de eerste keer dat ik het heb gezien. Wordt toch eens tijd dat ze de situatie eens gaan aanpassen daar
Haha, nice.quote:Op maandag 12 september 2011 22:11 schreef MaxMark het volgende:
'k Heb een aantal foto's gemaakt, de bus had een aparte bestemming:
[ afbeelding ]
Hehe, ik heb bijna allemaal dezelfde foto's gemaakt. Wilde alleen niet zo 'asociaal' de ambulance van de binnenkant in beeld hebben, het slachtoffer lag er nog.quote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef loecje het volgende:
meer foto's
http://www.112groningen.n(...)-zernikecomplex.html
Kijk wel uit voor overstekende fietsers.quote:
Er zijn toch zat kruispunten waar je even over je schouder moet kijken voor je oversteekt. Ik vind het helemaal niet zo'n storend kruispunt. Het enige punt is dat studenten vaak verwikkeld zijn in gesprekken of muziek op hebben en daarom niet opletten. Kan overal gebeuren maar hier valt het op omdat er ontzettend veel mensen per dag dat kruispunt overkomen en er bijzonder veel bussen over dat traject komen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:41 schreef toenie het volgende:
Blijf het ook een vrij lastig kruispunt vinden. Natuurlijk is het de schuld van de fietser: die moet remmen, maar wil graag snel over. Het is nergens voor nodig, maar ja, het is zo gemakkelijk. En omdat je de bocht moet maken voor de kruising zie je een bus sneller over het hoofd. (Vanaf de andere kant aan komen rijden is nog wel wat overzichtelijker)
quote:De Voa deed onderzoek. Ter plaatse is het erg druk omdat het op het Zernikecomplex is(Universiteitsterrein). De lijn naar Mallorca(i.v.m ongeval zo genoemd) werd door een andere chauffeur weggebracht.
Dat hangt er natuurlijk van af wat je precies in de aanbieding hebt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:04 schreef One_conundrum het volgende:
Zijn er in de stad ook 2e hands winkels die van particulieren inkopen?
In de Nieuweweg zit, meen ik, in elk geval een tweedehands kledingwinkel waar je terechtkan.quote:
De boekdrukkunst.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:00 schreef Mrjolyn_ het volgende:
moet dus een technoligische innovatie onderzoeken op grond van: opvoeding, emancipatie, arbeid, en perceptie van ruimte.
Mensen zijn gewoon niet scherp. Bij mij is het erin geramd dat je uitkijkt als je aan het verkeer deelneemt. Dat doe ik ook bij mn kinderen later. Maar je ziet vaak genoeg ouders, die zelf een gevaar zijn voor hun kinderen doordat ze zelf niet opletten in het verkeer. Hoe kan je dan van je kind verwachten dat ie uitkijkt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Of dat mensen gewoon eens uitkijken. Ik heb daar al zo vaak 'bijna'-ongelukken gezien door de onoplettendheid van fietsers.
Als je uit Groningen komt is dat erg, ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:59 schreef Saisai het volgende:
is het raar dat ik hem niet ken?doppio heeft lekkere koffiebonen
Ik probeer 'm altijd zoveel mogelijk te negeren.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als je uit Groningen komt is dat erg, ja.
Komt omdat er geen Calvé pindakaas present is daar in Sydney, anders zou er meer variatie in zijn ontbijt zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:25 schreef Luco het volgende:
We hebben hier een nieuwe huisgenoot, een Duitse jongen van 18-19 gok ik. Kereltje probeert zo hard sociaal te doen en het komt allemaal zo geforceerd over. Een van zijn eerste opmerkingen mijn kant op toen ik stond te koken was of ik hashcookies aan het maken was...
Vervolgens kwamen m'n Britse huisgenoten de woonkamer in met een fles wijn. Begon hij direct te zeggen dat dat niet heel Brits was en dat Britten bier dronken. Toen de Britten zeiden dat ook in wijn alcohol zit was hij tevreden. Maar wacht, it gets worse... Toen m'n Chinese huisgenote aan haar eten begon vroeg hij met een serieuze kop waar haar eetstokjes waren.
Hij woont hier sinds zaterdag en ik heb hem nog niet zien koken. Enige wat hij maakt is geroosterd brood met beleg en daarna havermoutpap. Al 4 dagen achter elkaar... Ik heb al bijna een weddenschap met een huisgenoot staan wanneer hij wat anders gaat eten.
Misschien kunnen we collectief uit naam van dit subforum een anti-heimweepakket naar Australië sturen.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:22 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Komt omdat er geen Calvé pindakaas present is daar in Sydney, anders zou er meer variatie in zijn ontbijt zijn.
wie heeft hem binnengelaten?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:25 schreef Luco het volgende:
We hebben hier een nieuwe huisgenoot, een Duitse jongen van 18-19 gok ik. Kereltje probeert zo hard sociaal te doen en het komt allemaal zo geforceerd over. Een van zijn eerste opmerkingen mijn kant op toen ik stond te koken was of ik hashcookies aan het maken was...
Vervolgens kwamen m'n Britse huisgenoten de woonkamer in met een fles wijn. Begon hij direct te zeggen dat dat niet heel Brits was en dat Britten bier dronken. Toen de Britten zeiden dat ook in wijn alcohol zit was hij tevreden. Maar wacht, it gets worse... Toen m'n Chinese huisgenote aan haar eten begon vroeg hij met een serieuze kop waar haar eetstokjes waren.
Hij woont hier sinds zaterdag en ik heb hem nog niet zien koken. Enige wat hij maakt is geroosterd brood met beleg en daarna havermoutpap. Al 4 dagen achter elkaar... Ik heb al bijna een weddenschap met een huisgenoot staan wanneer hij wat anders gaat eten.
Hij zit in 't openbaar altijd enorm om zich heen te kijken of iedereen hem wel herkent.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:59 schreef Saisai het volgende:
heb piet van dijken inmiddels gegoogled hoor.. ik ken hem wel, alleen gewoon niet bij naam
Ja, geïnterviewd worden door hem wil je sowieso niet. Die gast kan als hij tijdens het interviewen zijn tong uitsteekt je neus zo wat aanraken.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:49 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik probeer 'm altijd zoveel mogelijk te negeren.
Ieks. Aan z'n gele tanden te zien lijkt me dat geen pretje, zo qua olfactorische sensatie.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, geïnterviewd worden door hem wil je sowieso niet. Die gast kan als hij tijdens het interviewen zijn tong uitsteekt je neus zo wat aanraken.
Wel dusquote:Op woensdag 14 september 2011 10:22 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Komt omdat er geen Calvé pindakaas present is daar in Sydney, anders zou er meer variatie in zijn ontbijt zijn.
True dat, heel veel mensen hier vragen uiteraard of ik regelmatig blow etc. Zo leuk om de verbazing te zien als ik zeg dat ik nog nooit geblowed hebquote:Op woensdag 14 september 2011 11:02 schreef Saisai het volgende:
[..]
wie heeft hem binnengelaten?
jongen denk gewoon dat Nederlanders 24/7 met drugs bezig zijn zoals 80% van alle buitenlanders
Ik ging altijd super simpel naar Hairpoint. Maar tegenwoordig naar mijn buurvrouw - die werkt zwart voor een tientjequote:Op woensdag 14 september 2011 15:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand een goede, niet te dure kapper in Groningen? Crazy Kappers () heeft m'n haar laatst verneukt dus tijd voor een nieuwe
Neenee, ik zeg hier toch net dat ik 'm altijd volstrekt negeer...quote:Op woensdag 14 september 2011 20:14 schreef MaxMark het volgende:
Ik verdenk Telecaster. Wie doet mee?
Er zat zo'n ondertoon van haat in je opmerkingen.. Ik vind het maar verdacht..quote:Op woensdag 14 september 2011 20:23 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Neenee, ik zeg hier toch net dat ik 'm altijd volstrekt negeer...
Ome Telecaster ontkent derhalve *alles*.
Ik vind Koppie koppie fijn op de vismarkt, je kunt reserveren via www.1kapper.nl zodat je niet hoeft te wachten. (kan soms een kwartier voor tijd)quote:Op woensdag 14 september 2011 15:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand een goede, niet te dure kapper in Groningen? Crazy Kappers () heeft m'n haar laatst verneukt dus tijd voor een nieuwe
Ja, daar wou ik na dat andere topic ook al heenquote:Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind Koppie koppie fijn op de vismarkt, je kunt reserveren via www.1kapper.nl zodat je niet hoeft te wachten. (kan soms een kwartier voor tijd)
Banky (mannelijke Aziaat) vind ik de beste maar de anderen zijn ook prima.
Ach, ik vind 't een vreselijke kerel, maar ik ben verder zeer pacifistisch.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Er zat zo'n ondertoon van haat in je opmerkingen.. Ik vind het maar verdacht..
Een Meesterwerk!quote:
Said hairmagicquote:Op woensdag 14 september 2011 15:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Personeel = lekkere blondines!quote:Op woensdag 14 september 2011 09:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Doppio, lekkere koffie maar belachelijk traag onoplettend personeel.
Applausquote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ging wel goed, geloof ik. En dat voor de eerste keer.
Altijd een beetje onwennigquote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ging wel goed, geloof ik. En dat voor de eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:: Toenie ::
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef toenie het volgende:
* toenie zat vandaag colleges te volgen op Hanzedat heet les volgen, aldus Jesse_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Gewoon het huisje nemen. Overlast valt te overzien.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:29 schreef Saisai het volgende:
Heeft iemand een idee hoe lang ze nog bezig zijn met bouwen aan het damsterdiep? Ik las dat de parkeergarage in oktober open gaat voor verkeer, maar voor de rest kan ik niet heel veel vinden.
Ik zag een leuk huisje in die buurt, maar ik vraag me af hoe extreem het is met de overlast daar. Wel een erg mooi plekje als het eenmaal klaar is..
Iemand een idee?
woon je daar in de buurt?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon het huisje nemen. Overlast valt te overzien.
Whehehehe. Hopen dat het niet overdraagbaar is.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:18 schreef ShiningStar het volgende:
Denk je een leuk avondje op stap te gaan, zit je om 11 uur alweer thuis aan een kop thee met dikke keelpijn
Nee, maar het zal niet langer dan 6mnd duren. Daarnaast is voor jou de woningsituatie toch enigszins dringend? Alles beter dan Beijum/Lewenborg.quote:
true, ja klopt wel, maar tegelijkertijd ook weer niet. Ik wil graag verhuizen om verschillende redenen, maar dit is tevens nogal lastig aangezien mn vriend een hernia heeft en niet echt kan bewegenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, maar het zal niet langer dan 6mnd duren. Daarnaast is voor jou de woningsituatie toch enigszins dringend? Alles beter dan Beijum/Lewenborg.
En dan gok ik dat Jesse_ de uni-student is die zich boven iedereen verheven voelt? Die eeuwige discussie over HBO en Uni altijd.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat heet les volgen, aldus Jesse_
Hij heeft wel gelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:05 schreef toenie het volgende:
[..]
En dan gok ik dat Jesse_ de uni-student is die zich boven iedereen verheven voelt? Die eeuwige discussie over HBO en Uni altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |