abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101758996
Ik wil graag weer mijn lange lokken knippen en ben daarom op zoek naar een (niet al te dure) kapper in Groningen. Heb hier nog nooit mijn haren geknipt en zou niet weten waar ik wel of juist niet moet zijn. Ik heb zelf lang haar (langer dan mijn middel) en aangezien het niet drastisch veranderd hoeft te worden (het moet slechts wat korter dan eerst worden met een licht rond model) moet het een kapper zijn die weet wat hij/zij doet.

Tips voor goede kappers in Groningen? Alvast bedankt :s)
pi_101759111
In zo'n steegje bij de vismarkt zit een turk, kan niet vinden hoe die heet maar is erg goedkoop.
  Moderator vrijdag 9 september 2011 @ 19:51:16 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_101760375
Mijn overbuurvrouw.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_101779922
Capelli in Groningen, zitten twee van in de binnenstad, voor dames en heren. Erg goed en zo rond de ¤25.
pi_101784265
Jottem in de Kijk in 't Jat staat volgens mij verder ook goed bekend. Ik reken er altijd iets van 20 euro af. Ik vind dat niet goedkoop trouwens, maar dat schijnt het normale tarief te moeten zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_101784783
ga nieeeeeet naar de tien eurokapper. tenzij je als een standaardstudent wil rondlopen. Je herkent de studenten in de stad aan hun tieneurokapperkapsel.

Ik ga altijd naar de kapsoones, er zijn er twee, en die zijn allebei goed, eentje in de folkinge en eentje op het hoekje van de folkinge en het zuiderdiep. Toen ik van m'n lange haar naar m'n bob ging en de kapster een uur met me bezig was ging het tarief van 19 naar 23 euro. Dus 19 euro voor bijknippen en iets ander kapsel, ga je zoals ik van heel lang haar naar iets korts, of veel werk, dan betaal je iets meer. Ik vind ze erg goed knippen.

Verder hoor je misschien ook wel kinkikappers, oosterstraat, maar dat is echt duur en vreemd, ik vind ze echt niet goed knippen, mijn zus komt standaard met een scheve pony thuis terwijl dat toch echt iets basaals is als kapper. Plus je betaalt 35 euro.
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:15:12 #7
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_101784805
Ik wil het wel voor je doen.
pi_101784828
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Jottem in de Kijk in 't Jat staat volgens mij verder ook goed bekend. Ik reken er altijd iets van 20 euro af. Ik vind dat niet goedkoop trouwens, maar dat schijnt het normale tarief te moeten zijn.
bowlmeneer woont in groningen, oh god.
pi_101786467
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:14 schreef Mireillee het volgende:
ga nieeeeeet naar de tien eurokapper. tenzij je als een standaardstudent wil rondlopen. Je herkent de studenten in de stad aan hun tieneurokapperkapsel.

Ik ga altijd naar de kapsoones, er zijn er twee, en die zijn allebei goed, eentje in de folkinge en eentje op het hoekje van de folkinge en het zuiderdiep. Toen ik van m'n lange haar naar m'n bob ging en de kapster een uur met me bezig was ging het tarief van 19 naar 23 euro. Dus 19 euro voor bijknippen en iets ander kapsel, ga je zoals ik van heel lang haar naar iets korts, of veel werk, dan betaal je iets meer. Ik vind ze erg goed knippen.

Verder hoor je misschien ook wel kinkikappers, oosterstraat, maar dat is echt duur en vreemd, ik vind ze echt niet goed knippen, mijn zus komt standaard met een scheve pony thuis terwijl dat toch echt iets basaals is als kapper. Plus je betaalt 35 euro.
En dan zelf een bob hebben :')
pi_101787685
Ik ging altijd naar Koppie Koppie ( :') ) op de Vismarkt. Beetje een rommelige, "alternatieve" zaak maar ze knippen prima voor een redelijke prijs. En je kunt er zonder afspraak naar binnen banjeren.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_101788457
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:16 schreef Mireillee het volgende:

[..]

bowlmeneer woont in groningen, oh god.
Spannend he? Was TS jouw kloon?
pi_101788509
In de sint jansstraat zit de 10-euro kapper, of die goed is weet ik niet maar wel goedkoop
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_101790095
Ik ben de laatste keer heel goed geknipt bij Time Out kappers aan de Vismarkt. Heb zelf ook heel lang haar en van de lengte hebben ze keurig heel weinig afgehaald, maar wel een mooi jong model er in waardoor het heel anders valt, ook al is er dus bijna niets af..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_101791604
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Spannend he? Was TS jouw kloon?
Nee, was topics aan het lezen voordat ik een account aanmaken, inburgeren in een forum noemt men dat. :)
pi_101791656
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:25 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

En dan zelf een bob hebben :')
In mijn haar wil niet veel meer dan een bob, dus na eindeloos haar kweken tot halverwege m'n rug toch maar weer afgeknipt. ;(
pi_101793843
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:14 schreef pussywillow het volgende:
Ik ging altijd naar Koppie Koppie ( :') ) op de Vismarkt. Beetje een rommelige, "alternatieve" zaak maar ze knippen prima voor een redelijke prijs. En je kunt er zonder afspraak naar binnen banjeren.
verschilt daar heel erg wie je treft. 1x heel goed geknipt en 1x was echt een ramp(scheef geknipt enzo)

ik ga nu meestal naar time out, beren. voor mij dichtbij en bevalt goed.
ff bijpunten is daar ook echt een klein stukje eraf en niet >10cm omdat het steeds scheef is.
was laatste keer volgens mij iets van 18euro kwijt (incl studentenkorting)
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2011 @ 23:00:20 #17
240917 Mula
pi_101800492
Ik ben een aantal keer naar kapsalon Erica (aan de Asingastraat, vlakbij de Bedumerweg) geweest en was daar erg tevreden over. Goed geknipt (door Monique trouwens) voor ¤16.25.
pi_101805400
Hey iedereen, erg bedankt voor de reacties. Zo te zien is de Time Out geschikt (in Beren zag ik staan dat ze voor 19,50 ofzo knippen, dat is overal wel idd de normale prijs denk ik). De Kapsoones en Erica klinken ook wel ok. Maar meer reacties zijn nog steeds welkom, aangezien ik niet meteen de volgende dag zal knippen :P

[ Bericht 1% gewijzigd door 3Dino op 11-09-2011 02:12:46 ]
pi_101807858
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 20:22 schreef loecje het volgende:

[..]

verschilt daar heel erg wie je treft. 1x heel goed geknipt en 1x was echt een ramp(scheef geknipt enzo)
Klopt, maar ik vind dat een goede kapper zorgt dat elke van het personeel fatsoenlijk kan knippen en dan in ieder geval ongeveer zoals de klant geknipt wil worden. Ik was heel lang heel tevreden met Kapsones, maar toen werkte daar op een gegeven moment één kapper die nogal eigenwijs was, die wilde mij een of ander verwijfd tieneridoolkapsel aanmeten, bedankt voor je creatieve voorstel maar het antwoord is nee. Toen heeft ie er een of ander compromis van gemaakt met hoe ik het wilde, en dat werkte natuurlijk niet waardoor er na een paar dagen hele rare plukjes overeind stonden. Dus ik bellen dat het hersteld moest worden, alles keurig uitgelegd zodat je daar in de zaak niet ten overstaan van alle klanten verhaal moet gaan halen en hij het zonder gezichtsverlies kon herstellen, afspraak gemaakt. Kom ik daar in de zaak, moet ik wéér met hem in onderhandeling over dat verwijfde tieneridoolkapsel om die rare plukken weg te laten halen.....

Dan houdt het op, ik ga geen kapper bellen voor een afspraak en dan in angst en beven gaan zitten hopen dat die ene je niet nog eens gaat knippen. Toen dus overgestapt naar Jottem en daar is de een ook net wat beter dan de ander, maar zijn ze allemaal goed.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:23 schreef Mireillee het volgende:

[..]

Nee, was topics aan het lezen voordat ik een account aanmaken, inburgeren in een forum noemt men dat. :)
Het heeft je in ieder geval niet weggejaagd. :)
pi_101941760
Hairmaxx, Oosterstraat. Aardig personeel.
pi_101967488
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:14 schreef Mireillee het volgende:

:') !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_101968100
Timeout op de vismarkt is prima. Werken ook leuke vrouwen, vind het altijd zo'n domper als je door een chagrijnig mokkel wordt geknipt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 15 september 2011 @ 11:37:08 #23
271791 Abbelsap
Wil je ook een beetje?
pi_101970943
Kinky Kappers of Kapsoones idd
Lekke, lekker, LEKKERRR!
pi_101977833
Promise, Nieuwe Ebbinge. Knippen kost 11 euro.
WOS'ser for life.
pi_102140436
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:26 schreef Jahr00n het volgende:
In zo'n steegje bij de vismarkt zit een turk, kan niet vinden hoe die heet maar is erg goedkoop.
en goed aangezien turken best goed kunnen knippen,ook hier in hoogvliet zitten er een paar en doen goed werk met de hoofdhuid massage erbij. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')