bowlmeneer woont in groningen, oh god.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Jottem in de Kijk in 't Jat staat volgens mij verder ook goed bekend. Ik reken er altijd iets van 20 euro af. Ik vind dat niet goedkoop trouwens, maar dat schijnt het normale tarief te moeten zijn.
En dan zelf een bob hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:14 schreef Mireillee het volgende:
ga nieeeeeet naar de tien eurokapper. tenzij je als een standaardstudent wil rondlopen. Je herkent de studenten in de stad aan hun tieneurokapperkapsel.
Ik ga altijd naar de kapsoones, er zijn er twee, en die zijn allebei goed, eentje in de folkinge en eentje op het hoekje van de folkinge en het zuiderdiep. Toen ik van m'n lange haar naar m'n bob ging en de kapster een uur met me bezig was ging het tarief van 19 naar 23 euro. Dus 19 euro voor bijknippen en iets ander kapsel, ga je zoals ik van heel lang haar naar iets korts, of veel werk, dan betaal je iets meer. Ik vind ze erg goed knippen.
Verder hoor je misschien ook wel kinkikappers, oosterstraat, maar dat is echt duur en vreemd, ik vind ze echt niet goed knippen, mijn zus komt standaard met een scheve pony thuis terwijl dat toch echt iets basaals is als kapper. Plus je betaalt 35 euro.
Spannend he? Was TS jouw kloon?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:16 schreef Mireillee het volgende:
[..]
bowlmeneer woont in groningen, oh god.
Nee, was topics aan het lezen voordat ik een account aanmaken, inburgeren in een forum noemt men dat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Spannend he? Was TS jouw kloon?
In mijn haar wil niet veel meer dan een bob, dus na eindeloos haar kweken tot halverwege m'n rug toch maar weer afgeknipt.quote:
verschilt daar heel erg wie je treft. 1x heel goed geknipt en 1x was echt een ramp(scheef geknipt enzo)quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:14 schreef pussywillow het volgende:
Ik ging altijd naar Koppie Koppie () op de Vismarkt. Beetje een rommelige, "alternatieve" zaak maar ze knippen prima voor een redelijke prijs. En je kunt er zonder afspraak naar binnen banjeren.
Klopt, maar ik vind dat een goede kapper zorgt dat elke van het personeel fatsoenlijk kan knippen en dan in ieder geval ongeveer zoals de klant geknipt wil worden. Ik was heel lang heel tevreden met Kapsones, maar toen werkte daar op een gegeven moment één kapper die nogal eigenwijs was, die wilde mij een of ander verwijfd tieneridoolkapsel aanmeten, bedankt voor je creatieve voorstel maar het antwoord is nee. Toen heeft ie er een of ander compromis van gemaakt met hoe ik het wilde, en dat werkte natuurlijk niet waardoor er na een paar dagen hele rare plukjes overeind stonden. Dus ik bellen dat het hersteld moest worden, alles keurig uitgelegd zodat je daar in de zaak niet ten overstaan van alle klanten verhaal moet gaan halen en hij het zonder gezichtsverlies kon herstellen, afspraak gemaakt. Kom ik daar in de zaak, moet ik wéér met hem in onderhandeling over dat verwijfde tieneridoolkapsel om die rare plukken weg te laten halen.....quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:22 schreef loecje het volgende:
[..]
verschilt daar heel erg wie je treft. 1x heel goed geknipt en 1x was echt een ramp(scheef geknipt enzo)
Het heeft je in ieder geval niet weggejaagd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:23 schreef Mireillee het volgende:
[..]
Nee, was topics aan het lezen voordat ik een account aanmaken, inburgeren in een forum noemt men dat.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:14 schreef Mireillee het volgende:
ga nieeeeeet naar de tien eurokapper. tenzij je als een standaardstudent wil rondlopen. Je herkent de studenten in de stad aan hun tieneurokapperkapsel.
Ik ga altijd naar de kapsoones, er zijn er twee, en die zijn allebei goed, eentje in de folkinge en eentje op het hoekje van de folkinge en het zuiderdiep. Toen ik van m'n lange haar naar m'n bob ging en de kapster een uur met me bezig was ging het tarief van 19 naar 23 euro. Dus 19 euro voor bijknippen en iets ander kapsel, ga je zoals ik van heel lang haar naar iets korts, of veel werk, dan betaal je iets meer. Ik vind ze erg goed knippen.
Verder hoor je misschien ook wel kinkikappers, oosterstraat, maar dat is echt duur en vreemd, ik vind ze echt niet goed knippen, mijn zus komt standaard met een scheve pony thuis terwijl dat toch echt iets basaals is als kapper. Plus je betaalt 35 euro.
en goed aangezien turken best goed kunnen knippen,ook hier in hoogvliet zitten er een paar en doen goed werk met de hoofdhuid massage erbij.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:26 schreef Jahr00n het volgende:
In zo'n steegje bij de vismarkt zit een turk, kan niet vinden hoe die heet maar is erg goedkoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |