Deze week wel jaquote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef joppie_saus het volgende:
Wat de FC niet lukt, lukt ons wel. Winnen van de Friezen. Helpman 2 - Leeuwarden 2: 2-1
Maar dat was een onbelangrijke wedstrijdquote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef joppie_saus het volgende:
Wat de FC niet lukt, lukt ons wel. Winnen van de Friezen. Helpman 2 - Leeuwarden 2: 2-1
Voor ons niet.quote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar dat was een onbelangrijke wedstrijd
Vraag het maar eens aan een echte Groningensupporter en die zal je antwoorden dat hij een pesthumeur heeftquote:
Amsterdamquote:
Subsubgenre's zijn sowieso lame.quote:Op maandag 12 september 2011 15:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Amsterdam!
Kan iemand mij hier trouwens uitleggen wat er zo leuk/goed/tof/fijn is aan Dubstep? En dan helemaal als je op stap bent? Dat is echt net als masturberen zonder orgasme, Wel de opbouw maar niet de climax. Denk je dat de DJ een of andere heerlijke trance/house/techno plaat erin aan het gooien is, komt opeens dat nare geruis van dubstep voorbij (En ik heb echt de meest suffe benamingen gehoord, iemand ooit van Baconstep gehoord?)
Of dat mensen gewoon eens uitkijken. Ik heb daar al zo vaak 'bijna'-ongelukken gezien door de onoplettendheid van fietsers.quote:Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef MaxMark het volgende:
Ik fietste vanmiddag weer langs een ongeluk op de beroemde kruising op Zernike, traumaheli en al. Wederom een fietser tegen een bus, niet de eerste keer dat ik het heb gezien. Wordt toch eens tijd dat ze de situatie eens gaan aanpassen daar
Haha, nice.quote:Op maandag 12 september 2011 22:11 schreef MaxMark het volgende:
'k Heb een aantal foto's gemaakt, de bus had een aparte bestemming:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |