Troll.quote:
Zo niet grappigquote:Op zondag 11 september 2011 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan neem je het niet serieus. Post dan ook niet meer wil je? Ik zoek een goed huis voor hem.
LEZENquote:Op zondag 11 september 2011 13:02 schreef laffer het volgende:
kun je de vacht van de hond niet verven dan?
Ja, dat heb ik dus gedaan. Ik heb vrij veel dingen hoogglans wit en mijn bank en stoelen zwart leer. Dus ik heb hem een zwarte kleurspoeling gegeven, maar dat heeft niet het gewenste effect helaasquote:Op zondag 11 september 2011 13:02 schreef laffer het volgende:
kun je de vacht van de hond niet verven dan?
Ik heb nog een witte kat waarvan de haren niet bij mijn kleren passenquote:Op zondag 11 september 2011 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus gedaan. Ik heb vrij veel dingen hoogglans wit en mijn bank en stoelen zwart leer. Dus ik heb hem een zwarte kleurspoeling gegeven, maar dat heeft niet het gewenste effect helaas
Ik zou graag zien dat iemand deze hond adopteert zodat ik een zwart labje kan kopen.
Maak ook een topic dan?quote:Op zondag 11 september 2011 13:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb nog een witte kat waarvan de haren niet bij mijn kleren passen
kaal scheren en de huid in z`n geheel in een passenede kleur laten tattoeeren?quote:Op zondag 11 september 2011 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus gedaan. Ik heb vrij veel dingen hoogglans wit en mijn bank en stoelen zwart leer. Dus ik heb hem een zwarte kleurspoeling gegeven, maar dat heeft niet het gewenste effect helaas
Ik zou graag zien dat iemand deze hond adopteert zodat ik een zwart labje kan kopen.
Ja, dat is toch pijnlijk en zieligquote:Op zondag 11 september 2011 13:06 schreef laffer het volgende:
[..]
kaal scheren en de huid in z`n geheel in een passenede kleur laten tattoeeren?
Nee, maar als ik eerlijk ben is dat ook allemaal teveel werk.quote:
Het is geen trollquote:Op zondag 11 september 2011 13:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Sinds wanneer is sam-x mod
Verder een saaie en niet grappige troll poging.
Zou je er dan niet gewoon geld voor vragen? dan kun je meteen de winst doorinvesteren in een echte Tommy Hilfiger.quote:Op zondag 11 september 2011 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar als ik eerlijk ben is dat ook allemaal teveel werk.
Ik wil gewoon dat iemand hem adopteert zodat ik een nieuw hondje kan kopen.
Dus jij zit jaar in jaar uit andere mensen qua dieren op te voeden maar je doet zelf je hond weg vanwege de kleur?quote:Op zondag 11 september 2011 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is geen trollAls het een troll zou zijn, zou hij niet weer open zijn dacht ik zo?
Mja gezien het feit dat er geen beesten via fok mogen worden verkocht/gegeven vraag ik me sowieso af waarom dit topic weer open is.quote:Op zondag 11 september 2011 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is geen trollAls het een troll zou zijn, zou hij niet weer open zijn dacht ik zo?
Als je serieus bent, verdien je echt een paar patsen op je hoofd.quote:Op zondag 11 september 2011 13:05 schreef Qwea het volgende:
Ik heb niet het idee dat jullie mij trouwens serieus nemenTerwijl ik écht serieus ben.
Je bent niet op de hoogte van de policy in F&F? Ik mag hier geen geld vragen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zou je er dan niet gewoon geld voor vragen? dan kun je meteen de winst doorinvesteren in een echte Tommy Hilfiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |