???quote:Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Hij past niet bij het interieur. Ik ben onlangs verhuist en mijn interieur is compleet veranderd en hij heeft helaas niet meer de juiste kleur. En verf blijft niet zitten, been there done that.
Voorheen was het geen probleem, maar het past gewoon écht niet meer.quote:Op zondag 11 september 2011 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Nee bah, ik hou heul niet van donkerbeige!
Ik zou me eerder zorgen maken om de reden van zn laatste da bezoek, jezus minaquote:
Wel een foto. Tekst is niet bijdehand maar waarheidquote:Op zondag 11 september 2011 12:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat is dit danGeen pics, beidehandjes teksten...
Is jouw account gehackt? Dit kan niet echt zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wel een foto. Tekst is niet bijdehand maar waarheid
Vanwege de kleur?quote:Op zondag 11 september 2011 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wel een foto. Tekst is niet bijdehand maar waarheid
Dan neem je het niet serieus. Post dan ook niet meer wil je? Ik zoek een goed huis voor hem.quote:
Sruga are nad, m'kayquote:Op zondag 11 september 2011 13:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Is jouw account gehackt? Dit kan niet echt zijn.
Vage info? De OP is toch duidelijk?quote:Op zondag 11 september 2011 13:00 schreef pl4kkie het volgende:
Je geeft maar vage informatie. Waarom weg doen omdat hij niet bij je interieur past, wat is dat voor een kut smoes.
Ik hou heel veel van hem, daarom wil ik hem ook een goed huisje geven. Hij past ECHT NIET meer hier. Dus ik zou graag zien dat iemand hem adopteert waar hij wel bij past.quote:Op zondag 11 september 2011 13:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom in Godsnaam?
Hou je niet genoeg van dat dier ofzo?
Troll.quote:
Zo niet grappigquote:Op zondag 11 september 2011 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan neem je het niet serieus. Post dan ook niet meer wil je? Ik zoek een goed huis voor hem.
LEZENquote:Op zondag 11 september 2011 13:02 schreef laffer het volgende:
kun je de vacht van de hond niet verven dan?
Ja, dat heb ik dus gedaan. Ik heb vrij veel dingen hoogglans wit en mijn bank en stoelen zwart leer. Dus ik heb hem een zwarte kleurspoeling gegeven, maar dat heeft niet het gewenste effect helaasquote:Op zondag 11 september 2011 13:02 schreef laffer het volgende:
kun je de vacht van de hond niet verven dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |