quote:Op maandag 25 juni 2012 10:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
- Ragboer
- Beach
- Flippiee
- Snuf.
- Dromenvangertje
- Dimens
- Spaghettivreter
- Dientje12
- Spouwerranger
- SpaceInvaders
- Unfckingtitled
- Monopoly
Nee, nog steeds geen lijst gemaaktquote:Op zondag 11 september 2011 01:19 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik zou eens een lijst moeten maken, maar volgens mij ben ik dan én heel lang bezig met oude topics doorlezen en vergeet ik vervolgens nog de helft!
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens deze lijsten heeft niemand van FOK! mij ooit in het echt ontmoet. Mooi. Houden zo.
ik wel op 22 maart 2003 volgens mij.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens deze lijsten heeft niemand van FOK! mij ooit in het echt ontmoet. Mooi. Houden zo.
Prima, houden zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:39 schreef Weka het volgende:
Het lijkt mij nogal griezelig om jullie zolderkamerautisten in het echt te aanschouwen. Dus nee, bedankt!
Leugens, Maanvis. Ik kom de deur niet uit. Tenzij jij de man van albert.nl bent die ik rond die tijd eenmalig heb langs laten komen.quote:
Reizen via google-maps is tóf hè?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugens, Maanvis. Ik kom de deur niet uit. Tenzij jij de man van albert.nl bent die ik rond die tijd eenmalig heb langs laten komen.
Tof en veilig. Ben nu bijna de wereld rond zonder incidenten.quote:
Ik weet waar je woont, je hoeft de deur niet uitquote:Op maandag 25 juni 2012 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugens, Maanvis. Ik kom de deur niet uit. Tenzij jij de man van albert.nl bent die ik rond die tijd eenmalig heb langs laten komen.
dan ben jij vast die gast van albert!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet waar je woont, je hoeft de deur niet uit.
Afvinken? Je bedoelt dat we in het echie tegenvielen???quote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Recentelijk nogCopycat en motorbloempje
af kunnen vinken van UIO's Hot 100 FOK!sters.
Wie is de lekkerste FOK!ster die je ooit gemeet hebt?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik loop natuurlijk maar een beetje te geinen, hè mensen. Ik heb al heel veel FOK!kers ontmoet. Met name de lekkere chickies van FOK!, want hé, daar doe je het voor. Daarom ben ik blauw. Recentelijk nogCopycat en motorbloempje
af kunnen vinken van UIO's Hot 100 FOK!sters.
Integendeel Cc. Afvinken als in 'die mag van het nog te ontmoeten deel van die lijst af'. Als ik niet een afspraak met m'n vriendin had die avond, was ik veel langer gebleven.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
Afvinken? Je bedoelt dat we in het echie tegenvielen???
Yvonne natuurlijk. Mallerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef Weka het volgende:
Wie is de lekkerste FOK!ster die je ooit gemeet hebt?
Als we het over het totaalplaatje hebben.quote:
dat.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Afvinken? Je bedoelt dat we in het echie tegenvielen???
Mijn garp, wat doe jequote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan ben jij vast die gast van albert!
Verder lezen met dat knappe koppie van je.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Verder lezen met dat knappe koppie van je.
Dat wilde ik wel, maar m'n vriendin begrijpt me niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende keer moet je maar gewoon reschedulen met die vriendin
FOK! is sowieso belangrijker
![]()
Open er een R&Ptopic overquote:Op maandag 25 juni 2012 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel, maar m'n vriendin begrijpt me niet.
Dan vul ik 'm wel weer blind in.quote:
Stokstaart toch bijna ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog steeds geen een.![]()
De laatste keer dat ik naar een meet ben geweest, was op m'n 15e.
Erbij:quote:Op zondag 11 september 2011 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JanPiraat
Cosmo/Dyr/Breezerslet17
Bloempje.
Danger.mouse
Rellende_Rotscholier
Devion
Willekeurige volgorde, eerste twee vaker.
Oh?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Compliment het volgende:
Angel joy, ze weet het alleen nog niet.
Noh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:57 schreef SonicVolcano het volgende:
PanicQueen
Ziet hier niet meer. Was een date.
Deze komen erbij.quote:
Zijn topics!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
In willekeurige volgorde:
8. Mylifeisgrey
Ik wist niet dat dit topic bestond, maar dan is dit ook mijn lijstje denk ik?quote:Op maandag 12 september 2011 11:49 schreef MissJ het volgende:
Kally
charmed_angel
iBenny
PatriQue89
Renesite
Bellatrix
JJH
Patje1987
-Vaduz-
toverheks
Laysa
Karina
Watertornado
heloef
FANNvanhetlaatsteuur MissJ
ValHallen
Geloof dat het zo compleet is
Denkhet niet. ken jou niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit topic bestond, maar dan is dit ook mijn lijstje denk ik?
Ik denk dat MissJ diegene was waarvan ik bijna de champagne had opgedronken![]()
Laysa zei dat dat glas van mij was
quote:Op maandag 12 september 2011 12:59 schreef Renesite het volgende:
PatriQue89
Kally
Ian_Nick
Bellatrix
Patje1987
ValHallen
-Vaduz-
Sebasser
Aaipod
Joppie_saus
Teigan
Freecell
Taraboembijee
Detulp050
Schommelstoel
TvhN
Surveillance-Fiets
RenRen
Devilsanddust
Silk
Shiningstar
+ een aantal meer, ongetwijfeld.
Nee dat is waar ik ken jou ook niet,geloof ik,quote:
Als het aan mij ligt welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Noh.
Onze oktoberdate gaat nog door?
Jezus, ik heb ook een lange lijst eigenlijk..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
In willekeurige volgorde:
2. Palawan
3. Myraela
4. Benzin
5. kutkloon7
6. Kingtoppie
7. Captain_Maximum
8. Mylifeisgrey
11. Twi
12. Faxie
13. Magnetronkoffie
17. Silk
19. Murdera
27. Charmed_Angel
28. Marbasnarf
30. Heloef
32. Strawberry_Hill
In het echt is hij tof.quote:
Muisraketje, waar heb je die gemeet dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus, ik heb ook een lange lijst eigenlijk..
+ muisraketje.
Ja prima meisje, had haar wel anders voorgesteld dan hoe ze overkwam op fokquote:Op zondag 29 juli 2012 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het echt is hij tof.
[..]
Muisraketje, waar heb je die gemeet dan?
En is ze tof?
Leek mij ook best aardig eigenlijk jaquote:Op zondag 29 juli 2012 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het echt is hij tof.
[..]
Muisraketje, waar heb je die gemeet dan?
En is ze tof?
je moet wat he, in je vrije tijdquote:Op zondag 29 juli 2012 15:56 schreef Flippiee het volgende:
In willekeurige volgorde
Socios
Patje
Graseter
Monopoly
Huppelmuts
Ezechielk
Oksel
Symphonic
JJH
Ratelslangetje
Nikky
Boterhamzakje
Burnaboy
-_Guitarist_-
Rulerofdeath
Drizzt_DoUrden
Swarmahoer
Juicyhil
Engel-
Heatwave
Watertornado
Samzz
pgrferrari
Heloef
Snuf
Dromenvangertje
Intronic
Unfuckingtitled
OmdatAppel
Kaneelstokje
Twi
Stevenmac26
Spaceinvaders
Plastic_zak
Beach
JanPiraat
Annnet
Spouwerranger
Ragboer
Spaghettivreter
Dientje12
Goretj
Wietparkiet
Fl_freak
Heatseeker
Ro-ald
Herkenbaarheid
Silk
Oerbeer
Oceanview
Cosmo
Freezepop
Willferrel
Yuki
xFriendx
Rival
Euhm, juist.Misschien nog wel mensen vergeten ook
Precies mijn gedachte. Hebben mijn irl vriendjes geen tijd/plannen dan misschien mijn FOK!vriendjes.quote:
Heb ik nou nooit last vanquote:Op zondag 29 juli 2012 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Hebben mijn irl vriendjes geen tijd/plannen dan misschien mijn FOK!vriendjes.
Het Algemene Nachtbagger Meettopic!quote:
beste voor het laatste tokquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Erbij:
Dastan
Leeell
2Happy4U
Faaluser
Ezell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |