Geen idee, ik kreeg alleen maar dit te zienquote:Op maandag 12 september 2011 23:14 schreef TLC het volgende:
Ik heb zin in een dik pak sneeuw, zouden we dit jaar weer zo n winter als vorig jaar krijgen ?![]()
![]()
Vorig jaar was het in het westen zowaar een keer langer dan één dag wit, lang geleden dat ik dat meegemaakt heb inderdaad! Nu met een kamer in Zwolle hopelijk nog beter, anders maar weer even een paar keer naar Zwedenquote:Op maandag 12 september 2011 23:14 schreef TLC het volgende:
Ik heb zin in een dik pak sneeuw, zouden we dit jaar weer zo n winter als vorig jaar krijgen ?![]()
![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 23:14 schreef TLC het volgende:
![]()
Geluk van de medemens wanneer deze sneeuwengeltjes kan maken terwijl de rest aan de rand van het meer bij de koek en zopie tent zich opwarmt aan oerhollandse gerechten en dranken met op dat meer een horde schaatsers zich uitleven op het meer valt natuurlijk niet in geld uit te drukken. Let it snow let it snow let it snow!quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:33 schreef kissaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De afgelopen winters hebben me honderden euro's gekost plus ernstige overlast omdat ik mijn huis niet kon bereiken
Nachttennis?quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:45 schreef Drassss het volgende:
Ik vond het nog best fris, maar inderdaad de wind is wat gaan liggen. Vannacht omgeving Utrecht vond ik het wel vrij pittig met de wind. Tennissen was geen succes
Oké, bijzonderquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gister nietMaar za op zondag wel gedaan hehe.
Was voor een goed "doel". 25u tennismarathonquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Oké, bijzonderIk zou in ieder geval mijn ogen uitkijken als ik onderweg ben naar de kroeg en een tweetal heftig zie tennissen onder de nachtelijke hemel
Hoe ben je bij deze hobby gekomen?
Goede actie dan! Voor herhaling vatbaar?quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Was voor een goed "doel". 25u tennismarathon
Club bestaat 50 jaarquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Goede actie dan! Voor herhaling vatbaar?
Genoeg tijd om uit te rusten en weer voor te bereiden in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Club bestaat 50 jaarDus over 50 jaar weer gok ik
Even gekeken. Noord-Finland zit op 10C. Daar valt het nog mee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:47 schreef Dven het volgende:
Net vernomen dat ter hoogte van Umea (Zweden) vannacht de eerste sneeuw alweer is gevallen. Niet zo veelzeggend, maar toch
Waarschijnlijk ook heel plaatselijk! Weet van afgelopen zomer ook nog dat de voorspelling van de minimumtemperatuur meestal rond een graad of 10 lag maar dat het in de praktijk zelden boven de 5 kwam.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Even gekeken. Noord-Finland zit op 10C. Daar valt het nog mee.
Moet je ook nog even naar dat ijshotel gaan hequote:Op dinsdag 13 september 2011 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook heel plaatselijk! Weet van afgelopen zomer ook nog dat de voorspelling van de minimumtemperatuur meestal rond een graad of 10 lag maar dat het in de praktijk zelden boven de 5 kwam.
Ben nu met klasgenoten een reis naar Lapland aan het plannen voor in februari. Sterren bekijken, hopen op goed noorderlicht en verder vooral snowboarden, snowscooteren, sledehondtochten maken en lange nachten houden rond het kampvuurMet een beetje geluk krijg ik ze nog zover om te overnachten in een zelfgemaakte sneeuwhut
Waarschijnlijk ook het moment om het weerstation te installeren, of ik moet voor die tijd nog met mijn vader op en neer gaan.
Had ik graag gedaan, wil ook zeker nog een keertje in de omgeving van Kiruna vertoeven gezien de gigantische natuurreservaten daar in de omgeving. Maar vanaf ons naar het hotel is een enkele reis al precies 675km, wat in winterse omstandigheden neerkomt op een rit van tenminste 10 uur, dus dat gaat hem helaas niet wordenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet je ook nog even naar dat ijshotel gaan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |