Ja, daarna draaide hij weer mooi!quote:Op maandag 12 september 2011 14:16 schreef MrEarcheese het volgende:
Vraagje trouwens, is het gelukt om die experience bollen eruit te halen en lag te verminderen?
Ja. 1 a 2 keer per dag moeten die eruit worden gehaald.quote:Op maandag 12 september 2011 14:16 schreef MrEarcheese het volgende:
Vraagje trouwens, is het gelukt om die experience bollen eruit te halen en lag te verminderen?
net als de caviakooi verschonen dusquote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja. 1 a 2 keer per dag moeten die eruit worden gehaald.
Sint juttemis here we come!quote:Op maandag 12 september 2011 14:41 schreef RickoKun het volgende:
HIhiihhiih straks doen ze er gewoon weer een half jaar over
wedden dat de pre-release gewoon 1.8 is en dat de volgende versie 1.9 isquote:Op maandag 12 september 2011 14:34 schreef AwesomeSauce het volgende:
@Jeb_ zegt dat hij bezig is met de bugs fixen uit de pre-release, maar hij kan niet vertellen hoe lang dat duurt
Idd als de bugs er maar uit zijn. Met 1.8 kan ik me de komende dagen wel vermaken.quote:Op maandag 12 september 2011 14:48 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik hoop dat hij de grootste bugs eruit haalt zodat het wat meer speelbaar is en dan lekker door gaat werken tot 1.9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |