Klopt, scheelt weer stofzuigenquote:Op zondag 11 september 2011 12:34 schreef indaha het volgende:
Tja dat is alleen maar goed zo'n behulpzame hond, anders valt het op de vloer en dan moet je weer poetsen
*op handen gaat zitten. Kutopmerking inslikt*quote:Op zondag 11 september 2011 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh en het allermooiste is dat als die dekking ooit nog lukt, dat er dan mss zelfs over een jaar of 4 wel een koningspoedel in de juiste kleur uit te slepen valt voor me, de natuur maakt gekke kronkels
Dat geldt ook voor jou met je zoekgeraakte weegschaalquote:Op zondag 11 september 2011 11:52 schreef ElisaB het volgende:
Zeg, word eens een beetje volwassen zeg![]()
Blokker, morgen, nieuwe weegschaal. Toe 'ns ff. Alsof je afvalt voor de weegschaal
Hoor wie het zegtquote:
*weer op handen zitten gaat*quote:Op zondag 11 september 2011 12:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt allergisch voor mensen die huilie doen omdat er es een post genegeerd wordt
Ja, zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 11 september 2011 12:36 schreef indaha het volgende:
[..]
ik bedoelde een eitje maar jij heel wat anders
Nou als Chico daar een poedel van kan bakken is het een wereldwonderquote:Op zondag 11 september 2011 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh en het allermooiste is dat als die dekking ooit nog lukt, dat er dan mss zelfs over een jaar of 4 wel een koningspoedel in de juiste kleur uit te slepen valt voor me, de natuur maakt gekke kronkels
huh? Is dat niet de normale gang van zaken dan?quote:Op zondag 11 september 2011 12:37 schreef oh-oh het volgende:
Qwea nou hou godverdomme op met vingeren, ik vind dat echt ranzig, zo onder het fokken!!!!!!!!!!!!!!
Voor op een tegeltje, ik zeg het je!quote:Op zondag 11 september 2011 12:40 schreef Qwea het volgende:
Komt Mike met Baloe binnen
"En het honden gezegde van de dag ; Met een ei maak je me blij!"
"En met een omelet heb ik heel veel pret!"![]()
Shiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeet.
Ooh ik denk je laat hem bevruchtenquote:
Tegeltjesmegeltjequote:Op zondag 11 september 2011 12:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor op een tegeltje, ik zeg het je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |