quote:In My Name Is kruipen de deelnemers in de huid van een andere artiest. Wie net als Mariah Carey glazen doet springen met haar stem, wie even glad als Justin Timberlake over de dansvloer schuift of wie net zo goed kan zingen als Adele, krijgt in het programma een podium. De deelnemers kunnen zowel volwassenen als kinderen zijn.
De jury bestaat uit Albert Verlinde, Do, Kelly Pfaff en Ralf Mackenbach. De presentatie is in handen van Nicolette van Dam en Bram Vandeputte.
Het nieuwe seizoen van My Name Is gaat van start op 20 augustus op RTL 4
Ja ik merk hetquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ze geldt als schattig klein meisje.
Stond niet eens in de Dikke van Dalequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef MilaNL het volgende:
Voor Idols 1 had nog nooit iemand kippenvel gehad.
Kan beide, toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou gek? Ik vond het gewoon heel lelijk.
Jawel hoor, bij BBquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef MilaNL het volgende:
Voor Idols 1 had nog nooit iemand kippenvel gehad.
Hoe bedoel je? Vind je de aankleding zo kut?quote:
Het klonk gewoon totaalniet als alicia keysquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou gek? Ik vond het gewoon heel lelijk.
Jaren geleden al toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef Cee het volgende:
Wat is Albert toch veranderd in een zelfgenoegzame vuilbekschuimende dwaas he.
Ik weet niet, het ziet er allemaal zo goedkoop uit, de kostuums, de dansers, de decors.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Vind je de aankleding zo kut?
Nee, maar het was ook vals.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Het klonk gewoon totaalniet als alicia keys
Dan helpt er over beginnen op Fok niet echt meequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké maar dat eerste wilde ik voor me houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |