Idd zeg, vanuit Roosendaal ook, maar de bui zelf trekt er nog net langs zo te zien. Het is nog droog.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef lvw88 het volgende:
Ongelooflijk wat er in het westen te zien is vanuit regio Breda. de ene lichtflits na de ander achter/boven het wolkencomplex in de verte
Inderdaad, wat een schitterend schouwspel alleen helaas net iets te ver. Gaat Breda (opnieuw) de boot missen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef lvw88 het volgende:
Ongelooflijk wat er in het westen te zien is vanuit regio Breda. de ene lichtflits na de ander achter/boven het wolkencomplex in de verte
hier ook, maar dat is normaal, heeft niks met een (onweers)bui te maken tochquote:
Ik woon langs de maas tussen Venlo en Roermond en ik heb vrij uitzicht op het westen, ook ik kan de flitsen in Zeeland zien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:32 schreef DemonRage het volgende:
Hier op 4 hoog en uitzicht op het westen zie ik gewoon flitsen laag aan de horizon... vanuit Eindhoven.
Is die bui nou zo fucking hoog dat ik ook mee kan genieten?
twitter:bliksemdetect twitterde op zaterdag 10-09-2011 om 20:35:08Geregistreerde ontladingen door bliksemdetectie.nlLaatste: 1 uurTotaal: 2266 ontlading(en) #onweer #noodweer reageer retweet
Staat je auto buiten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:44 schreef zoem het volgende:
Regen is even gestopt (dat dacht ik net ook, kregen we weer hagel).
Straat staat compleet blank
Oh er begint iets rechtsonder de huidige bui te ontstaan? Kan nog spannend worden zo!quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:48 schreef Melkaz het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een schitterend schouwspel alleen helaas net iets te ver. Gaat Breda (opnieuw) de boot missen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |