ja dat doe je?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Net alsof je proeft of iets halal is
jaa normaal ben ik nied zo verbeterig maar did vont ik egt niet kunenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:52 schreef speedking het volgende:
[..]
goedzo leer die turk nederlands
Dat kun je toch niet proeven manquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zo hoort het ook!
Ik heb een keer halal kip op, dat was ook wel lekker.
ik begreip je heelemal!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
jaa normaal ben ik nied zo verbeterig maar did vont ik egt niet kunen
was maar grapjequote:Op zaterdag 10 september 2011 17:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
halal is puur de manier van slachten toch? Je proeft niet hoe een dier geslacht is
Ik zeg alleen maar dat het lekker was, dat het halal was is een detail.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:53 schreef coban het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet proeven man
Naja volgens sommige nl'ers wel, ze zeggen halal is lekkerder. Maybe komt dat doordat er een lagere zuurgehalte in halalvlees zit ofzo.
Ik heb nooit niethalal vlees geproefd
Ja er zijn echt mensen die dat soort dingen zeggen. Dat ze proeven aan een ei of de kip heeft rondgelopenquote:
Je had nog nooit kip op?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het lekker was, dat het halal was is een detail.
iseewhatudidthere.jpgquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het lekker was, dat het halal was is een detail.
Ik had ooit een documentaire gezien over halal en niet halal en ze zeiden dat op halal manier het bloed langer uit het vlees laat lekken ofzo en dat het minder zuur ofzo heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
halal is puur de manier van slachten toch? Je proeft niet hoe een dier geslacht is
hahaha dat kan ik echt hea is bij mij me 7e zintuig me 6e is geheimquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja er zijn echt mensen die dat soort dingen zeggen. Dat ze proeven aan een ei of de kip heeft rondgelopen
MEESTAL wel ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:56 schreef Rezania het volgende:
Biologische producten zijn wel lekkerder dan gewone producten.
SK?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:57 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga eten lieverdjes van me.
Speciaal een kus voor mijn Turkse schone...
Kusje terug.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:57 schreef Ragboer het volgende:
Meld ff wanneer, dan weten we zeker wanneer we binnen moeten blijvenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik mag weer beginnen met rijlessen volgen
Er zit een kiprestaurant die alleen halal kip verkoopt in Leiden tegenover de Beestenmarkt. Succes.quote:
Smakelijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:57 schreef Ragboer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |