Er zit maar één chinees op de Parklaan.quote:
Oeh, sushi is ook erg lekker ja! Hier hebben we inmiddels een aantal restaurants die het aanbieden, echt heerlijk! (hoewel ik het eet als voorgerechtquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:23 schreef coban het volgende:
[..]
Kan helaas nooit vleesgerechten zomaar in NL eten. Ook bij de chinees enzo niet. Maar sushi is wel lekker man
binnenkort ga ik weer
ja ik weet het, daar halen wij meestalquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zit maar één chinees op de Parklaan.De andere zit op de Hoofdstraat naast Men Zegt.
Is die lekker dan? Ik ben nog nooit bij die Chinees geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja ik weet het, daar halen wij meestal
quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bestellen bij die tent op de Parklaan!
[..]
SV!![]()
Hallonquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is die lekker dan? Ik ben nog nooit bij die Chinees geweest.
Toch eens proberen, maar dan moet jij wel eens die Chinees op de Parklaan proberen.quote:
Sowieso, maar neit vandaagquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch eens proberen, maar dan moet jij wel eens die Chinees op de Parklaan proberen.
Ik ga vandaag voor spareribs of kapsalon, moet alleen nog even kiezen.quote:
Kapsalon bij Amonquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga vandaag voor spareribs of kapsalon, moet alleen nog even kiezen.
Ik kijk wel.quote:
Moeilijke keuzequote:Op zaterdag 10 september 2011 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga vandaag voor spareribs of kapsalon, moet alleen nog even kiezen.
Ook heerlijk. bezorgt ie?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kijk wel.Waarschijnlijk wordt het toch die Turk naast de Nelson.
Jep!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Amon wel dan?
[..]
Ja, echt wel.
Gewoon een gave ervoor hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:43 schreef speedking het volgende:
hoe doet PZ dat met die slechte TT's
De vorige TT was slechter.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:43 schreef speedking het volgende:
hoe doet PZ dat met die slechte TT's
hahah dat was spannendquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:45 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een keuze gemaakt!Ik ga voor:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SPARERIBS!
Oh ik doe simpel, ik ga gewoon naar sushirestaurant ipv normaal restaurant. Dan heb je meestal all you can eat en extra vers enzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, sushi is ook erg lekker ja! Hier hebben we inmiddels een aantal restaurants die het aanbieden, echt heerlijk! (hoewel ik het eet als voorgerecht)
hond is met een tquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:49 schreef coban het volgende:
Spareribs zijn idd lekkah, maar dan zonder al dat saus en iewligheid. Gewoon zelfgemaakt en in over proppen en lekker aan bot kluiven
Als een hond dus
Ja, zo hoort het ook!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:49 schreef coban het volgende:
Spareribs zijn idd lekkah, maar dan zonder al dat saus en iewligheid. Gewoon zelfgemaakt en in over proppen en lekker aan bot kluiven
Als een hond dus
Net alsof je proeft of iets halal isquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zo hoort het ook!
Ik heb een keer halal kip op, dat was ook wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |