Jep!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Amon wel dan?
[..]
Ja, echt wel.
Gewoon een gave ervoor hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:43 schreef speedking het volgende:
hoe doet PZ dat met die slechte TT's
De vorige TT was slechter.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:43 schreef speedking het volgende:
hoe doet PZ dat met die slechte TT's
hahah dat was spannendquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:45 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een keuze gemaakt!Ik ga voor:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SPARERIBS!
Oh ik doe simpel, ik ga gewoon naar sushirestaurant ipv normaal restaurant. Dan heb je meestal all you can eat en extra vers enzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, sushi is ook erg lekker ja! Hier hebben we inmiddels een aantal restaurants die het aanbieden, echt heerlijk! (hoewel ik het eet als voorgerecht)
hond is met een tquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:49 schreef coban het volgende:
Spareribs zijn idd lekkah, maar dan zonder al dat saus en iewligheid. Gewoon zelfgemaakt en in over proppen en lekker aan bot kluiven
Als een hond dus
Ja, zo hoort het ook!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:49 schreef coban het volgende:
Spareribs zijn idd lekkah, maar dan zonder al dat saus en iewligheid. Gewoon zelfgemaakt en in over proppen en lekker aan bot kluiven
Als een hond dus
Net alsof je proeft of iets halal isquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zo hoort het ook!
Ik heb een keer halal kip op, dat was ook wel lekker.
ja dat doe je?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Net alsof je proeft of iets halal is
jaa normaal ben ik nied zo verbeterig maar did vont ik egt niet kunenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:52 schreef speedking het volgende:
[..]
goedzo leer die turk nederlands
Dat kun je toch niet proeven manquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zo hoort het ook!
Ik heb een keer halal kip op, dat was ook wel lekker.
ik begreip je heelemal!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
jaa normaal ben ik nied zo verbeterig maar did vont ik egt niet kunen
was maar grapjequote:Op zaterdag 10 september 2011 17:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
halal is puur de manier van slachten toch? Je proeft niet hoe een dier geslacht is
Ik zeg alleen maar dat het lekker was, dat het halal was is een detail.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:53 schreef coban het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet proeven man
Naja volgens sommige nl'ers wel, ze zeggen halal is lekkerder. Maybe komt dat doordat er een lagere zuurgehalte in halalvlees zit ofzo.
Ik heb nooit niethalal vlees geproefd
Ja er zijn echt mensen die dat soort dingen zeggen. Dat ze proeven aan een ei of de kip heeft rondgelopenquote:
Je had nog nooit kip op?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het lekker was, dat het halal was is een detail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |