iseewhatudidthere.jpgquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het lekker was, dat het halal was is een detail.
Ik had ooit een documentaire gezien over halal en niet halal en ze zeiden dat op halal manier het bloed langer uit het vlees laat lekken ofzo en dat het minder zuur ofzo heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
halal is puur de manier van slachten toch? Je proeft niet hoe een dier geslacht is
hahaha dat kan ik echt hea is bij mij me 7e zintuig me 6e is geheimquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja er zijn echt mensen die dat soort dingen zeggen. Dat ze proeven aan een ei of de kip heeft rondgelopen
MEESTAL wel ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:56 schreef Rezania het volgende:
Biologische producten zijn wel lekkerder dan gewone producten.
SK?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:57 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga eten lieverdjes van me.
Speciaal een kus voor mijn Turkse schone...
Kusje terug.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:57 schreef Ragboer het volgende:
Meld ff wanneer, dan weten we zeker wanneer we binnen moeten blijvenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik mag weer beginnen met rijlessen volgen
Er zit een kiprestaurant die alleen halal kip verkoopt in Leiden tegenover de Beestenmarkt. Succes.quote:
Smakelijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:57 schreef Ragboer het volgende:
Marokkaanse kippen smaken niet zo lekker. Ik ga liever voor de hollandse variant.quote:
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:57 schreef Ragboer het volgende:
zemmel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:57 schreef Ragboer het volgende:
Sorry, maar die snap ik even niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:58 schreef speedking het volgende:
jongen t slaat nergens op je laat je vee rondlopen of niet mischien met malsheid van het vlees te maken ofso, maar mensen die denken dat ze de dieren zo helpen, ze worden toch gedood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |